quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow welke ronde het was maakt me niet zo veel... zn smoel pal voor hij die laatste mep kreeg... meesterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.regretting all life decisions
![]()
ja datquote:
Is dat een serie wat je kijkt ?quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat
verder boeit me dat hele gemep niets... maar zulke blikken en helemaal van zo'n snuiter.. daar kan ik wel even van genieten zo op de zaterdagochtend.
Een gevecht op Netflix tussen Jake Paul (liefje van onze Jutta Leerdam) en nog iemand.quote:
nopequote:
Thnx, hou niet van vechtsporten geen wonder dat ik het niet wistquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Een gevecht op Netflix tussen Jake Paul (liefje van onze Jutta Leerdam) en nog iemand.
ik heb er verder ook niets mee.quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, hou niet van vechtsporten geen wonder dat ik het niet wist
Snap de lol niet dat mensen het leuk vinden om elkaar voor de sport in elkaar te rammenquote:
dit jaquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap de lol niet dat mensen het leuk vinden om elkaar voor de sport in elkaar te rammen
En ze krijgen er nog goed voor betaald ook.quote:
goed bezig... ik houd van gekleurde liggiesquote:
nou, sporters mogen best goed betaald worden, maar miljoenen per jaar is imho wat overdrevenquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze krijgen er nog goed voor betaald ook.
Vind trouwens dat mensen in de sport abnormaal veel betaald krijgen
Laten ze mensen in de zorg en zo maar eens wat meer betalen, die doen werk wat echt nodig is
Roderick en Liedewij er ook bij?quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:44 schreef Haags het volgende:
Vandaag een heuse kerstborrel met de hockey ouders. @:dud0r
quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:29 schreef Ama het volgende:
Oh nou ik zag echt toevallig net een stukje voorbij komen dat Jake een flink tik op zijn gezicht krijgt.
O dat is altijd balen bbbrrrrrquote:
druk een punt!quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat soort namen komen zeker voorbij
quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow welke ronde het was maakt me niet zo veel... zn smoel pal voor hij die laatste mep kreeg... meesterlijkNu ziet ie er hetzelfde uit als zijn vriendinnetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
u snapt mijn vermaakquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu ziet ie er hetzelfde uit als zijn vriendinnetje.
Niet teveel met je stick spelen dan hequote:Op zaterdag 20 december 2025 09:44 schreef Haags het volgende:
Vandaag een heuse kerstborrel met de hockey ouders. @:dud0r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |