Ik had geen kerstoutfit en ook geen motor (sinds vanmorgen)quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Waar was je?![]()
https://www.hln.be/brugge(...)ond-brugge~a284a5f6/
Owja, je zit even zonderquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had geen kerstoutfit en ook geen motor (sinds vanmorgen)
quote:
Komt ze dan nou pas mee ...quote:
@kwiwi staat Nizno al op je kalender?quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt ze dan nou pas mee ...
Gefeliciteerd Nizzie![]()
![]()
Da's balen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je jarig?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:26 schreef Nizno het volgende:
daarom kunnen ze hem ook niet vinden tussen al die zwartgelakte pagina's
veel te klein
Nog gefeliciteerdquote:
Oké ik geef iets voor vis dmquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ook slecht in cadeaus verzinnen. Geef maar gewoon aan wat je wil, dan koop ik dat wel voor je.
Thanks ik zit al vanaf half 4 beneden omdat die kater me wakker maakte en zelf in slaap viel en ik nietquote:
gemeenquote:Op zondag 21 december 2025 06:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks ik zit al vanaf half 4 beneden omdat die kater me wakker maakte en zelf in slaap viel en ik niet
Wat is er met je motor?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |