Oke morgen dan.quote:
* dud0r steekt kroketje inquote:
Daar heb je Google voorquote:Op zondag 21 december 2025 11:39 schreef mschol het volgende:
ik moet echt zorgen dat ik wegga want, ik wil even ergens in den haag een kerststukje brengen, weet alleen niet of er ergens een bloemist open is in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 21 december 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
Mijn vader is altijd wel trots op zijn werk maar ja of ik nou een kalender van de bouw moet hebben..niks voor jou @mschol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekkerquote:Op zondag 21 december 2025 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke morgen dan.
Achter het fietsenhok.
[..]
* dud0r steekt kroketje in
Ehm dat weet ik nietquote:
Woah. Ik ookquote:
quote:
Alleen als je daar dingen hebt opgetildquote:Op zondag 21 december 2025 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben naar de keuken geweest telt dat ook?
Ja van een lieve vrouw waar ik soms help (werk)quote:Op zondag 21 december 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, en helemaal als je het gekregen hebt.
Fles drinken, een glas, airfryermandje etc.quote:Op zondag 21 december 2025 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen als je daar dingen hebt opgetild
Durf mijn speakers ook niet voluit aan te zetten.quote:Op zondag 21 december 2025 12:13 schreef mschol het volgende:
bak geluid uit die speaker
veel meer dan 50% moet ik em niet zetten
Dat zijn altijd lieve gebaren.quote:Op zondag 21 december 2025 12:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja van een lieve vrouw waar ik soms help (werk)
Zat er wat in het airfryer mandje?quote:Op zondag 21 december 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Fles drinken, een glas, airfryermandje etc.
Ja een paar kaaskipnuggets.quote:
Gevulde eieren?quote:Op zondag 21 december 2025 12:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb die gekookte eitjes met kerrie poeder op zoals iemand zei hier. Ben niet echt fan.
Lekkah.quote:Op zondag 21 december 2025 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja een paar kaaskipnuggets.Zou dat doordeweeks niet doen zo vroeg hoor haha maar ach op zondag kan dat wel een keer.
Kan dat nog anno 2026?quote:Op zondag 21 december 2025 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
nee, ik kan eventueel wel een kalender met leuke dames krijgen van werk
Als ik eitjes vul doe ik er vaak ook wel iets kerriepoeder door. Maar zo op een gekookt ei en dan eten heb ik ook nog nooit gedaan.quote:Op zondag 21 december 2025 12:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb die gekookte eitjes met kerrie poeder op zoals iemand zei hier. Ben niet echt fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |