Valt toch wel mee? Of ga je hele kilos makenquote:Op zondag 21 december 2025 10:38 schreef mschol het volgende:
oeh, en ik twijfel om stoofpeertjes te maken
dat schillen is alleen zo'n teringklus
Gisterenavond kwam mijn hulp een bakje stoofpeertjes brengen, ze waren nog warm. Lekker hoorquote:Op zondag 21 december 2025 10:38 schreef mschol het volgende:
oeh, en ik twijfel om stoofpeertjes te maken
dat schillen is alleen zo'n teringklus
ik vul mn slowcooker, das toch zo 1 a 1,5 kiloquote:Op zondag 21 december 2025 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Of ga je hele kilos maken
Ik had hogere verwachtingen ervan door jullie. Het is lekker maar niet omgroflcopter lekkerquote:Op zondag 21 december 2025 10:22 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips en ik hebben dit goedgekeurd als Kirby's van deze SC.
Ah ja dan is het wel een boel schillen. Ik moet er nog wel eens 4 ofzo. Dan is het alleen voor het avondeten dan.quote:Op zondag 21 december 2025 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vul mn slowcooker, das toch zo 1 a 1,5 kilo
als ik er een paar wil dan haal ik ze wel kant en klaarquote:Op zondag 21 december 2025 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah ja dan is het wel een boel schillen. Ik moet er nog wel eens 4 ofzo. Dan is het alleen voor het avondeten dan.
Vorige week ook met warme appelmoes gedaan.
Maar die zijn minder lekkerquote:Op zondag 21 december 2025 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik er een paar wil dan haal ik ze wel kant en klaar
De lidl heeft van die potten met stoofpeertjes in deze tijd, die zijn nog wel te eten. AL blijft zelf gemaakt natuurlijk een stuk lekkerderquote:
dirk heeft die ook het hele jaar doorquote:Op zondag 21 december 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lidl heeft van die potten met stoofpeertjes in deze tijd, die zijn nog wel te eten. AL blijft zelf gemaakt natuurlijk een stuk lekkerder
Ik heb zelfgemaakt. Stonden zakken stoofpeertjes te koop langs zon landweggetje in het midden van nowherequote:Op zondag 21 december 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lidl heeft van die potten met stoofpeertjes in deze tijd, die zijn nog wel te eten. AL blijft zelf gemaakt natuurlijk een stuk lekkerder
Wij hebben hier geen Dirk.quote:Op zondag 21 december 2025 10:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
dirk heeft die ook het hele jaar door
En toen kreeg je een beroerte?quote:
quote:Op zondag 21 december 2025 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had hogere verwachtingen ervan door jullie. Het is lekker maar niet omgroflcopter lekker
Is ook veel lekkerder als je ze zelf maakt.quote:Op zondag 21 december 2025 10:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb zelfgemaakt. Stonden zakken stoofpeertjes te koop langs zon landweggetje in het midden van nowhere
Wel veel werk dus ik heb ze heel gelaten, enkel geschild en gekookt.
Een week later stonden bij datzelfde kraampje langs de weg ook kant en klare potten met stoofpeertjes, ook daar wat van meegenomen.
Ik heb ze nog niet gegetenquote:Op zondag 21 december 2025 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook veel lekkerder als je ze zelf maakt.
Dan heb je ze wel lekker vers. Hoe smaakte die in de pot? Iedereen maakt toch de peertjes op zijn of haar manier
blijft een verrassing dusquote:
Lekker toch, en helemaal als je het gekregen hebt.quote:Op zondag 21 december 2025 11:14 schreef drakin het volgende:
Net als appelmoes. Allemaal gekregen appels verwerkt, zitten nu nog in potjes. 3 potjes slechts net als de peertjes.
Op de dag van het maken wel gegeten natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |