Huh? Volgens mij testen ze op heel veel dingen hoor! waaronder taaislijmziektequote:Op woensdag 17 december 2025 16:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nee daar testen ze op een stofwisselingsstoornis
Plu/cht
Ik wilde hetzelfde zeggen. Er wordt wel op CF getest, maar alleen op de meest voorkomende mutaties.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:30 schreef Tarantelle het volgende:
Op taaislijmziekte wordt zeker wel met de hielprik getest. Al best een tijd. Of het dan gemist kan worden, dat durf ik niet te zeggen.
Ok wist ik nietquote:Op woensdag 17 december 2025 16:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij testen ze op heel veel dingen hoor! waaronder taaislijmziekte
Edit.. even opgezocht: "Ja, sinds 2011 wordt taaislijmziekte (Cystic Fibrosis, CF) standaard opgespoord via de hielprik bij alle pasgeboren baby's in Nederland, wat een vroege diagnose mogelijk maakt en een vroegtijdige start van behandeling met gezondheidswinst oplevert. Als de hielprik afwijkend is, volgt er verder onderzoek, zoals een zweettest, om de diagnose te bevestigen. "
Alles kan wel een keer gemist worden. Ik vind het bijzonder. Het meisje is 4 jaar?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:30 schreef Tarantelle het volgende:
Op taaislijmziekte wordt zeker wel met de hielprik getest. Al best een tijd. Of het dan gemist kan worden, dat durf ik niet te zeggen.
Ik vond het opvallend dat ze zei: 'Het is in ieder geval zo dat ik sinds een paar maanden niet meer in mijn relatie met Koen en Sjaak ben'. En 'Dus toen hebben we uiteindelijk geconcludeerd om afstand van elkaar te nemen, om allemaal op onszelf te gaan of in ieder geval ik hier alleen met de kinderen.'quote:Op woensdag 17 december 2025 07:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De kapster kwam om haar haren te föhnen, het haar van de dochter was gekruld, ze speelde een spelletje met de kinderen, er kwam ‘s nachts een kind bij haar in bed, reclame voor Borgjes.
Met z’n drieën is het niet gelukt, hoe ze ook hun best hebben gedaan, zij ging van 60 naar 40 kilo, er is inmiddels weer 10 bij. Begin 2025 begon het mensen op te vallen dat het niet goed ging. Uiteindelijk eerlijk naar elkaar geweest: het ging niet meer, hoe graag ze ook wilden. Leuke dagen, zware dagen, er doorheen getrokken door familie en vrienden die weten hoe het zit, ze heeft het leuk met Tim maar ook zwaar.
Financiën zijn de reden dat zij in de boerderij is blijven wonen.
En het hele verhaal doet ze niet omdat het ook JvP en KB aangaat.
En weer een dag op de bank doorgebracht.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:30 schreef Clavis het volgende:
Wat blijft het toch bijzondere content van Sanneke en Dion. Wat een stel.
Kan gemist worden. Gebeurde ook bij een kennis (haar zoon), die kwamen er op 4 of 5-jarige leeftijd achter. Volgende kind ook negatief op de hielprik, maar doorgetest ivm ouder kind met CF. Jongste bleek ook CF te hebben.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:30 schreef Tarantelle het volgende:
Erg he?quote:Op woensdag 17 december 2025 18:30 schreef Clavis het volgende:
Wat blijft het toch bijzondere content van Sanneke en Dion. Wat een stel.
Volgens mij is Tim daar aldoor.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:39 schreef Loveischocolala het volgende:
Volgens mij toen Tim er was hoorde ik ook de kinderen. Benieuwd offie mee gaat na dubai…
Zijn er nog roddels in Barneveld?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:27 schreef Kaatjepuk het volgende:
Haha weer een ander die de zooi van Debbie mag gaan opruimen. Wat een viespeuk is het ook.
Vooral met kinderen!quote:Op woensdag 17 december 2025 20:11 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik denk dat hvk bij het winder wonder paradijs is. Daar zie ik meer fluflus. Handig moment zo doordeweeks
Ze post ook al aantal weken elke keer niks over de zondag viel mij op. Denk dat Tim daar al thuis is inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:04 schreef lila01 het volgende:
[..]
Volgens mij is Tim daar aldoor.
De kinderen hebben dus een nieuwe man in huis.
Tuurlijk gaat hij mee naar Dubai!
Oh dit is zo slecht.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:37 schreef Flipperkast_007 het volgende:
De winnaars bij AM zijn allemaal content-creaters met meer dan 5k volgers. Wat een toeval!
Dat herken ik helaas wel, hoe meer je thuis bent (momenteel kan ik niet werken maar zou het graag weer willen) Hoe goorder het wordt. Bij alles kan je denken dat doe ik morgen wel. En dat kan je inderdaad denken als je niks te doen hebt die dagquote:Op woensdag 17 december 2025 17:20 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie, Sanneke, J&V, Milou zijn allemaal hele dagen thuis en toch presteren ze het om er een (vieze) bende van te maken.
En gewoon ff normaal 1 paar schoenen lijkt me ook genoeg. Wat een gekkigheid.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:27 schreef Harper het volgende:
AM:
Waarom in hemelsnaam twee jassen meenemen als je 3 dagen weggaat?
Ook dat.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:35 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
En gewoon ff normaal 1 paar schoenen lijkt me ook genoeg. Wat een gekkigheid.
Oh, heeft ze haar oude account van de hand gedaan?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:11 schreef lila01 het volgende:
[..]
Op youtube
Ze post als MichelleCarolinaWalk
Het account is gewoon het oude account. Er zijn ruim 22,8k abonnees en 197 filmpjesquote:Op woensdag 17 december 2025 21:41 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Oh, heeft ze haar oude account van de hand gedaan?
Ja, ik denk dat hij op de boerderie woont. Lijkt me erg zuur voor Koen, die toch de hele verbouwing geleid heeft.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:04 schreef lila01 het volgende:
[..]
Volgens mij is Tim daar aldoor.
De kinderen hebben dus een nieuwe man in huis.
Tuurlijk gaat hij mee naar Dubai!
Nou dat vraag ik mezelf ook wel af ja. Vooral na het stoppen van het Mirakel van Barneveld wat zal stoppen vanwege alle nare dingen maar niet direct? Dus zo'n haast heeft het ook niet en ik vraag mezelf af of het allemaal zo erg was als ze doet voordoen. Dan was ikzelf namelijk direct gestopt. 😬quote:Op woensdag 17 december 2025 20:22 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Zijn er nog roddels in Barneveld?
Zie geen nieuwe uploasquote:Op woensdag 17 december 2025 21:43 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Het account is gewoon het oude account. Er zijn ruim 22,8k abonnees en 197 filmpjes
Het wordt weer het grote ‘lik jij mij dan lik ik jou en dan krijgen we er allemaal volgers bij’quote:Op woensdag 17 december 2025 20:37 schreef Flipperkast_007 het volgende:
De winnaars bij AM zijn allemaal content-creaters met meer dan 5k volgers. Wat een toeval!
En dan zeggen: tip voor de Kerst.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:43 schreef Harper het volgende:
De familie Jelies heeft zóveel liefde in hun olijfolie uit Spanje (goh, ik dacht Italië) gestopt!
En ze hebben er keihard aan gewerkt.
Tja.
Een handjevol olijven van hun finca en de rest gemengd met die van anderen zodat ze toch flink wat flesjes kunnen verkopen.
Ik dacht echt exact hetzelfde.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Janneke had bedacht dat, midden in de verbouwing en de verhuizing over een paar dagen, dat het wel een leuk idee zou zijn om diamond painting kerstkaarten te kopen. Die ze zelf nog moest diamond painten.
En ze heeft er uiteraard helemaal geen tijd voor, maar had er wel al ‘gelukkig 2026’ in gezet.
Ik zou ze óf gewoon zonder die plakdingen versturen (ze kennen je, desnoods zet je er iets bij) of je verstuurt ze volgend jaar, streept 2026 door en maakt er 2027 van. Ze kennen je.
Maar hoé bedenk je zoiets, in deze situatie? 😂
En een fiets voor Jet?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:26 schreef poohenzo het volgende:
Als AM echt 20k per maand binnen harkt met haar gehallucineerde content, kon er dan geen paar echte Uggs vanaf ?
Ik neem altijd zo weinig mogelijk meequote:Op woensdag 17 december 2025 21:35 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
En gewoon ff normaal 1 paar schoenen lijkt me ook genoeg. Wat een gekkigheid.
En morgen weer klagenquote:Op woensdag 17 december 2025 21:07 schreef brilduiker1973 het volgende:
Hvk is nog lang niet thuis en het is 19.07 uur. Normaliter liggen de kinderen allang in bed.
Kijk mij eens lekker chaotisch zijn. En het vooral filmen, daar houdt Janneke nogal van.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Janneke had bedacht dat, midden in de verbouwing en de verhuizing over een paar dagen, dat het wel een leuk idee zou zijn om diamond painting kerstkaarten te kopen. Die ze zelf nog moest diamond painten.
En ze heeft er uiteraard helemaal geen tijd voor, maar had er wel al ‘gelukkig 2026’ in gezet.
Ik zou ze óf gewoon zonder die plakdingen versturen (ze kennen je, desnoods zet je er iets bij) of je verstuurt ze volgend jaar, streept 2026 door en maakt er 2027 van. Ze kennen je.
Maar hoé bedenk je zoiets, in deze situatie? 😂
Eens, maar ergens snap ik de nieuwe liefde wel. In de meeste gevallen geeft dat je toch wat energie, liefde en troost. Vooral iemand dat je al zo lang kent en de exen en kinderen al kent.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Voor iemand die helemaal hotel de botel zou zijn vind ik Michelle er vooral heel moe, uitgeblust en ongelukkig uitzien. Haar ogen staan dof.
En ik begrijp dat dat is omdat er veel gebeurd is in een jaar, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Maar waarom dan gelijk een nieuwe liefde?
Ik snapte vooral die ‘ik gebruik iets natuurlijks voor oorpijn’ en dan waterstofperoxide niet. Bij echte oorpijn wordt dat afgeraden. En dan ook nog met kind met oorpijn op sleeptouw naar Amsterdam. Knettergek.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:03 schreef Henrike het volgende:
Belachelijk hvk om door de weeks zo ver weg te gaan en zo laat thuis.
Louay had afgelopen nacht slecht geslapen, heel de dag op sleeptouw en nu om 22;00 kan het mannetje pas slapen.
Zayn is altijd overprikkeld van lawaai maar zij gaat ermee naar een kermis of iets.
Ze doet het zichzelf aan, zo dom
Dit zijn gewoon rubberen regenlaarzen. Geen nep uggs.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:26 schreef poohenzo het volgende:
Als AM echt 20k per maand binnen harkt met haar gehallucineerde content, kon er dan geen paar echte Uggs vanaf ?
Ook dat, maar ze is niet de slimste dat was me al wel duidelijkquote:Op woensdag 17 december 2025 23:14 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik snapte vooral die ‘ik gebruik iets natuurlijks voor oorpijn’ en dan waterstofperoxide niet. Bij echte oorpijn wordt dat afgeraden. En dan ook nog met kind met oorpijn op sleeptouw naar Amsterdam. Knettergek.
Een rebound. Hoe lang zou t duren?quote:Op woensdag 17 december 2025 23:14 schreef slowie het volgende:
[..]
Eens, maar ergens snap ik de nieuwe liefde wel. In de meeste gevallen geeft dat je toch wat energie, liefde en troost. Vooral iemand dat je al zo lang kent en de exen en kinderen al kent.
Ik denk dat zij er nóg slechter uit had gezien als ze nu niet met Tim was. Alleen maar huilen en drinken.
Ja dat is echt heel zielig, en dat dat op school gebeurt.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:22 schreef Snaky het volgende:
Flap is 'twee keer op de grond geslagen' en durft niet meer naar school.
'Maar ze gaat NATUURLIJK wel, wij lopen niet weg voor problemen'. Ben benieuwd of Flap nog gaat voor de kerstvakantie.
Nee nog niet eens inderdaad , nog ergerquote:Op woensdag 17 december 2025 23:37 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon rubberen regenlaarzen. Geen nep uggs.
Dat kwam inderdaad ook in me op, maar laten we hopen: langquote:Op woensdag 17 december 2025 23:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Een rebound. Hoe lang zou t duren?
Vind de kinderen er ook moe en somber uitzien. Maar regelmaat is dan ook ver te zoeken in huize WalkWolf.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Voor iemand die helemaal hotel de botel zou zijn vind ik Michelle er vooral heel moe, uitgeblust en ongelukkig uitzien. Haar ogen staan dof.
En ik begrijp dat dat is omdat er veel gebeurd is in een jaar, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Maar waarom dan gelijk een nieuwe liefde?
Ik denk dat ze gewoon bij het buitenspelen per ongeluk omver is gelopen en er een heel verhaal van maakt.. wat zo vaak gebeurd bij kleutersquote:Op woensdag 17 december 2025 23:43 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja dat is echt heel zielig, en dat dat op school gebeurt.
Kinderen zijn soms hard, en ik mag het misschien niet zeggen maar ze is ook zo vaak niet op school, mag natuurlijk nooit een reden zijn om te pesten/slaan maar dat ze misschien niet echt aansluiting vind kan daar wel door komen.
Begrijp me niet verkeerd hè, ik keur slaan en pesten niet goed. Hoop dat het meevalt en dat Dbm weer in de overdrijf modus zit.
Misschien, maar dat maximaal huilen doet ze toch wel. Wat ik snap, een scheiding en zeker zo publiekelijk, lijkt me enorm kut en verdrietig en dan is t fijn om iemand te hebben.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:14 schreef slowie het volgende:
[..]
Eens, maar ergens snap ik de nieuwe liefde wel. In de meeste gevallen geeft dat je toch wat energie, liefde en troost. Vooral iemand dat je al zo lang kent en de exen en kinderen al kent.
Ik denk dat zij er nóg slechter uit had gezien als ze nu niet met Tim was. Alleen maar huilen en drinken.
Ze zoeken iemand voor in magazijn te werken, kan je sollicitatie sturen na Koenquote:Op donderdag 18 december 2025 06:49 schreef Iris2.0 het volgende:
Jvp is inmiddels uitgkocht? Daar zie je niets meer van byjolie
Of moeder maakt er een heel verhaal van voor content, is ze niet vies van. ‘2x tegen de grond geslagen’ en dat zag niemand van de begeleiding op school?quote:Op donderdag 18 december 2025 07:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon bij het buitenspelen per ongeluk omver is gelopen en er een heel verhaal van maakt.. wat zo vaak gebeurd bij kleuters
Nou dat laatste kan natuurlijk prima. Helaas ook ervaring mee.. maar het kan idd ook gewoon kim zelf zijn die er iets groots van maakt😂 alles heeft mijn kind ook wel eens geroepen dat ze geslagen was (met alle drama die daarbij komt) terwijl iemand per ongelijk tegen haar aan kwam 😂 (met eigen ogen gezien dus geen twijfel mogelijk)quote:Op donderdag 18 december 2025 07:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Of moeder maakt er een heel verhaal van voor content, is ze niet vies van. ‘2x tegen de grond geslagen’ en dat zag niemand van de begeleiding op school?
Gewoon met haar auto, wie gelooft haar nog dat ze alles met de bakfiets doet, ze het financieel slecht heeft? Zou me zelfs niet verbazen als ze gewoon ook nog een relatie blijkt te hebben.quote:Op donderdag 18 december 2025 00:15 schreef slowie het volgende:
Hvk: die kinderen zien er ook he-le-maal afgepeigerd uit thuis!!! Dat is triest. Hebben ze ook niet zoals heel Nederland morgen Kerstdiner op school?
En hoe zou ze naar Amsterdam zijn gegaan? Met de bakfiets?
'Op de grond geslagen' schrijft ze. Dus het kan 2 kanten op. Zo hard geslagen dat ze omviel of ze lag al op de grond en is geslagen. Ze kan dit soort dingen beter aan de juf overlaten vind ik. Even melden of vragen hoe het is gegaan en door. Zij schrijft zelf dat ze haar kinderen in bubbeltjesplastic wil inpakken, maar dat is niet goed voor de weerbaarheid. Dit soort wereldproblemen bespreek je normaal gesproken met je partner of vriendin. Het blijft me verbazen waarom je dit openbaar post. Zou ze hier dan online steun vinden? Iedereen in haar omgeving weet wie het kind is.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Of moeder maakt er een heel verhaal van voor content, is ze niet vies van. ‘2x tegen de grond geslagen’ en dat zag niemand van de begeleiding op school?
Dat moet een flinke auto zijn voor 5 kinderen. Of De oudste voorin en de rest los op de achterbank?quote:Op donderdag 18 december 2025 07:28 schreef Henrike het volgende:
[..]
Gewoon met haar auto, wie gelooft haar nog dat ze alles met de bakfiets doet, ze het financieel slecht heeft? Zou me zelfs niet verbazen als ze gewoon ook nog een relatie blijkt te hebben.
Ik weet het niet bij haar maar heb het gevoel dat ze graag de schijn ophoudt.
Hier zijn ze ook wel eens thuis gekomen met een enorm verhaal wat uiteindelijk wel mee viel.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou dat laatste kan natuurlijk prima. Helaas ook ervaring mee.. maar het kan idd ook gewoon kim zelf zijn die er iets groots van maakt😂 alles heeft mijn kind ook wel eens geroepen dat ze geslagen was (met alle drama die daarbij komt) terwijl iemand per ongelijk tegen haar aan kwam 😂 (met eigen ogen gezien dus geen twijfel mogelijk)
Altijd dat overdrijven ook.... maar ze gaat even het schoolplein op want ze geeft geen f*ck.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook wel eens thuis gekomen met een enorm verhaal wat uiteindelijk wel mee viel.
Het lijkt alsof ze enkel uitgaat van wat haar dochter zegt.
En dochter zal ondertussen ook haarfijn door hebben dat ze om alles thuis kan blijven.
Want DBM schrijft wel 'dat gaan we niet doen', maar als t kind een keer gehoest of geniest had, had ze thuis mogen blijven.
Nou ik zie haar niet met de bakfiets eerst Zayn ophalen, dan nog keer de tweeling.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat moet een flinke auto zijn voor 5 kinderen. Of De oudste voorin en de rest los op de achterbank?
Maar dat ze zich veel zieliger voordoet dan ze is, ben ik helemaal met je eens.
Nee, ik geloof ook niet dat ze zielig is en alleen een bakfiets heeft. Dat zeg ik ook niet hè? Alleen dat het een flinke auto moet zijn voor 5 kinderen.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:59 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou ik zie haar niet met de bakfiets eerst Zayn ophalen, dan nog keer de tweeling.
Dan naar huis: Jayda de tweeling Zayn en Louay wederom in die bakfiets naar het station?
Bakfiets daar neerzetten, met de trein naar het Amsterdamse winterparadijs? Dan van station daarnaartoe en vervolgens laat weer in die trein terug.
Naar je bakfiets en om 22:00 fietsen naar huis?
Nou dat, ik las het ookquote:Op donderdag 18 december 2025 08:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wanneer is dat dan gebeurd? Want op threads schrijft ze:
de.blije.mama
18 u
Dochterlief is vandaag weer voor het eerst naar school geweest. Ze heeft genoten! Eerst wat eten, even kroelen, filmpje kijken, en 5 minuten geleden zegt ze: mama mag ik alsjeblieft op bed ik ben zo moe.
We moeten over letterlijk 3 minuten haar broer ophalen.. 😅 Heerlijke timing schat.
Dus ik denk dat dat over ‘gisteren’ gaat? 18 uur geleden is rond 12 uur ‘smiddags gepost.
Op donderdag 18 december 2025 08:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat ze er een uitgebreide post over moet maken zegt toch echt duidelijk dat ze een f*k geeft ...quote:Op donderdag 18 december 2025 07:46 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Altijd dat overdrijven ook.... maar ze gaat even het schoolplein op want ze geeft geen f*ck.
Want met spierpijn ben je kennelijk zielig.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:46 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Altijd dat overdrijven ook.... maar ze gaat even het schoolplein op want ze geeft geen f*ck.
Ik vond hem ook raar.. maandag en dinsdag was kind thuis en woensdag post ze dat kind getrakteerd had.. dus wel geweest maar moest om een uur of 12 wel broer ophalen 🤔 in pantoffels en met de tablet meequote:Op donderdag 18 december 2025 08:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wanneer is dat dan gebeurd? Want op threads schrijft ze:
de.blije.mama
18 u
Dochterlief is vandaag weer voor het eerst naar school geweest. Ze heeft genoten! Eerst wat eten, even kroelen, filmpje kijken, en 5 minuten geleden zegt ze: mama mag ik alsjeblieft op bed ik ben zo moe.
We moeten over letterlijk 3 minuten haar broer ophalen.. 😅 Heerlijke timing schat.
Dus ik denk dat dat over ‘gisteren’ gaat? 18 uur geleden is rond 12 uur ‘smiddags gepost.
😂 ik zit echt af te tellen tot de drukte voorbij is omdat ik momenteel door stress, drukte en kou in een mega flare zit waardoor het voelt alsof al mijn botten en gewrichten in vuur en vlam staan 😵💫 echter gaat het leven wel gewoon door en moet ik ook gewoon kind vandaag 3x op en neer brengen met de fiets EN kerst diner op school hapjes fixen..quote:Op donderdag 18 december 2025 08:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Want met spierpijn ben je kennelijk zielig.
Wat ontzettend slecht weer. En doorzichtig.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:37 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Maar dan heeft ze wel genoeg geld verdiend. Dus geen financiële zorgen op dr oude dag🤪quote:Op donderdag 18 december 2025 08:44 schreef Flipflop12 het volgende:
Waarom filmt AM die reis eigenlijk, waarom gaat ze niet gewoon genieten met haar zoon van de tijd samen ipv alles door een schermpje te zien en te moeten plaatsen? Zo ben je toch nooit in het moment maar altijd bezig met je volgers: wat vinden zij leuk om te zien?
Wat een leven zeg..🙁 hoe zou ze hier later bejaard op terugkijken? Dan zie je jezelf l, terugdenkend aan alle momenten met je gezin, je kinderen, met je telefoon in je hand en je leven leven door een paar vierkante cm - met in gedachten toch die volgers in je nek, wat treurig moet dat zijn 😢
Als zij sterft zet ze het eerst nog ff op insta. Haar volgers zullen het eerder weten dan haar kinderen, net als de geboorte van Lot.quote:Op donderdag 18 december 2025 08:44 schreef Flipflop12 het volgende:
Waarom filmt AM die reis eigenlijk, waarom gaat ze niet gewoon genieten met haar zoon van de tijd samen ipv alles door een schermpje te zien en te moeten plaatsen? Zo ben je toch nooit in het moment maar altijd bezig met je volgers: wat vinden zij leuk om te zien?
Wat een leven zeg..🙁 hoe zou ze hier later bejaard op terugkijken? Dan zie je jezelf l, terugdenkend aan alle momenten met je gezin, je kinderen, met je telefoon in je hand en je leven leven door een paar vierkante cm - met in gedachten toch die volgers in je nek, wat treurig moet dat zijn 😢
Ik heb het ook gezien. Ook op tiktok ontmaskerd123.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:39 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik weet niet of dit bij influencers of bij een ander topic hoort. Lastig.
Maar ik luister zelf altijd de podcast held in eigen verhaal van influencer Iris Enthoven. Aangezien podcasts van Michelle Bollen ook besproken mag worden vind ik dit lastig. Maar goed. De gast van vandaag opgezocht en echt holy shit wat een drama. Ik weet niet wat ik ervan moet denken of vinden. 🫠 Ik gun dit meisje vooral geen social media laat ik het vooral daarop houden.
Genoeg maar die mogen hier niet gedeeld worden. Het blijven roddels dus de echte waarheid achter het zogenaamde stoppen van haar account weet ik ook niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:22 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Zijn er nog roddels in Barneveld?
Maar die wasruimte 😂 die was helemaal gedaan 😂 wat een zooi!!quote:Op donderdag 18 december 2025 09:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die zolder van Debbie is ook echt helemaal volgestouwd 🫣
Ik snap ook niet helemaal waarom Roy nu met de opruimen dame moet gaan opruimen. Idd misschien handig als hij ff de bakken naar beneden haalt, maar zij kan toch op dr luie reet zitten en uitzoeken?quote:Op donderdag 18 december 2025 09:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar die wasruimte 😂 die was helemaal gedaan 😂 wat een zooi!!
En heftig... roy moet naast zijn fulltime baan nu ook nog voor 2 insta acounts werken (ook voor die van de poetsvrouw)
Ik snap dat hij eventueel die bakken naar beneden moet zetten. Maar het uitzoeken enzo kan ze toch prima zelf? Gaat ze nu steeds ernaast staan om te filmen hoe 2 mensen haar zorgvuldig binnengeharkte puinzooi opruimen?
Inderdaad en haar content was (ver) vóór Dion ook een stuk luchtiger; shoplogs, make-up, haar huisje, sushi "mukbang", samen met haar moeder etc.. Alles wel met een "arme ik" sausje, maar in ieder geval een stuk makkelijker te verteren, dan de zware kost die ze (zeker sinds Dion) op haar Instagram gooit. Ze heeft gekregen wat ze hebben wilde, want nog vlak voor de ontmoeting met Dion, zei ze dat ze écht eenzaam was (vriendschap/relatie gebied) maar ik betwijfel het niet echt of ze er daadwerkelijk op vooruit is gegaan.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:25 schreef meesterinbreekster het volgende:
Sanneke wil wel dms ontvangen want ze leest alles! Maar alleen aardige en geen ongevraagd advies of tips. Zij teert gewoon op dat ze vroeger wat volgers heeft opgedaan, toen was de internetcultuur ook heel anders.
Omdat ik denk dat veel influencers aandacht willen en gezien willen worden. En dat maakt het misschien makkelijk om dingen net even wat aan te dikken of interessanter te maken.quote:Op donderdag 18 december 2025 08:23 schreef Henrike het volgende:
Waarom moeten die fluflus allemaal van alles verzinnen en overdrijven?
Valt me zo vaak op dat de verhalen die ze vertellen niet kloppen.
Zelfs daar is ze nog te lui voorquote:Op donderdag 18 december 2025 09:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik snap ook niet helemaal waarom Roy nu met de opruimen dame moet gaan opruimen. Idd misschien handig als hij ff de bakken naar beneden haalt, maar zij kan toch op dr luie reet zitten en uitzoeken?
De enige reden dat ze filmt is dat deze reis deels gesponsord is. Waarschijnlijk moest de reis ook dit jaar nog, dus vandaar de ongelukkige planning net voor kerst en tussen de signeerweekeinden in.quote:Op donderdag 18 december 2025 08:44 schreef Flipflop12 het volgende:
Op donderdag 18 december 2025 08:06 schreef Henrike het volgende:@Henrikequote:[ afbeelding ] Op donderdag 18 december 2025 08:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nee, ik geloof ook niet dat ze zielig is en alleen een bakfiets heeft. Dat zeg ik ook niet hè? Alleen dat het een flinke auto moet zijn voor 5 kinderen.
Al zie ik me de ‘een van de kinderen heeft L op schoot achterin’, samen met nog 2 kinderen en 1 voorin ook nog wel voor me.
Of wie weet regelt die sponsor wel vervoer, want zielig en alleen en zoveel kinderen..
[/quote
Ik vind haar alles behalve zielig
Er ging iets mis met het plaatsen, sorry. Die ellendige advertenties zijn weer volop aanwezig
Alsof AM ooit die inzichten gaat krijgen.. nee hoor. Na alles wat ik de laatste tijd van haar heb gezien ben ik tot de conclusie gekomen dat ik haar echt te hoog in heb geschat.quote:Op donderdag 18 december 2025 08:44 schreef Flipflop12 het volgende:
Ik denk dat het echt wel een speciaal reisje is, met gave excursies.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:54 schreef Tarantelle het volgende:
Ik kijk nu dus even bij Annemarie en ze vliegen gewoon midden in de nacht. Wat erg zeg. En Sam heeft blijkbaar bedongen dat hij buten beeld gehouden wordt.
Ik vind een uitjes met kind(eren) altijd heel leuk, maar ik vraag mij af of mijn zoon (zelfde leeftijd als Sam) heel gelukkig zou worden van dit uitje in een regenachtig en donker Noorwegen.
Ja, ik denk dat Sam echt wel volop gaat genieten. Hij ziet de dingen gelukkig gewoon in RL.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:59 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt wel een speciaal reisje is, met gave excursies.
Het weer had beter gekund maar daar heb je helaas geen invloed op.
De hysterische moeder en het filmen wel
5 uur ‘s ochtends vind ik niet midden in de nacht, maar met ‘op tijd op Schiphol zijn’ en reistijd ben je wel vroeg op.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:54 schreef Tarantelle het volgende:
Ik kijk nu dus even bij Annemarie en ze vliegen gewoon midden in de nacht. Wat erg zeg. En Sam heeft blijkbaar bedongen dat hij buten beeld gehouden wordt.
Ik vind een uitjes met kind(eren) altijd heel leuk, maar ik vraag mij af of mijn zoon (zelfde leeftijd als Sam) heel gelukkig zou worden van dit uitje in een regenachtig en donker Noorwegen.
Ik denk dat zij het wel als vooruitgang ziet. Zij hangt echt aan Dion. Dion en haar zoon zijn haar wereld. Ik denk dat ze daardoor de buitenwereld een beetje vergeet ofzo. Kan wel een autisme dingetje zijn.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:39 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Inderdaad en haar content was (ver) vóór Dion ook een stuk luchtiger; shoplogs, make-up, haar huisje, sushi "mukbang", samen met haar moeder etc.. Alles wel met een "arme ik" sausje, maar in ieder geval een stuk makkelijker te verteren, dan de zware kost die ze (zeker sinds Dion) op haar Instagram gooit. Ze heeft gekregen wat ze hebben wilde, want nog vlak voor de ontmoeting met Dion, zei ze dat ze écht eenzaam was (vriendschap/relatie gebied) maar ik betwijfel het niet echt of ze er daadwerkelijk op vooruit is gegaan.
Ik heb die laarzen ook al jaren. En ze zijn prima 😉. Laarzen hoeven toch niet per se mooi te zijn? Gaat om de functie.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:48 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Nee nog niet eens inderdaad , nog erger
Ik zag ijsvissen/zeevissen en huskyrijden? Het zal per kind verschillen, maar ik geloof niet dat dat zaken zijn die mijn kind heel erg zouden boeien. En noorderlicht zou ik heel gaaf vinden, maar ik geloof niet dat mijn zoon er heel warm van zou worden. Misschien gaan ze ook op sneeuwscooters? Dat zou mijn jongvolwassene wel heel gaaf vinden, net als met een auto op sneeuw (spikebanden) rijden, skiën en in het ijswater springen. En uit eten gaan.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:59 schreef Harper het volgende:
[..]
Als je om 5 uur vliegt moet je inderdaad midden in de nacht op. Ik zou dan liever de avond daarvoor vliegen, maar ze zullen er wel redenen voor gehad hebben.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
5 uur ‘s ochtends vind ik niet midden in de nacht, maar met ‘op tijd op Schiphol zijn’ en reistijd ben je wel vroeg op.
Maar als je maar 3 dagen gaat wil je ook vroeg aankomen.
En ‘ze hebben het perfecte koffietentje gevonden’. Vast ook weer voorgekauwd door de reismevrouw?
Misschien heeft de vorige opruimcoach daar alle zooi neergezet🤣quote:Op donderdag 18 december 2025 09:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die zolder van Debbie is ook echt helemaal volgestouwd 🫣
Ja, want toen moest ze nog paardrijden en het zou een extra overnachting kosten en dat zat er niet in.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:08 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Als je om 5 uur vliegt moet je inderdaad midden in de nacht op. Ik zou dan liever de avond daarvoor vliegen, maar ze zullen er wel redenen voor gehad hebben.
Sam houdt van vissen, dus dat ijsvissen kan ik me dan voorstellen. AM zal voornamelijk klagen dat het zo koud is maar dat ze gelukkig 3 paar laarzen over elkaar aan heeft.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:06 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik zag ijsvissen/zeevissen en huskyrijden? Het zal per kind verschillen, maar ik geloof niet dat dat zaken zijn die mijn kind heel erg zouden boeien. En noorderlicht zou ik heel gaaf vinden, maar ik geloof niet dat mijn zoon er heel warm van zou worden. Misschien gaan ze ook op sneeuwscooters? Dat zou mijn jongvolwassene wel heel gaaf vinden, net als met een auto op sneeuw (spikebanden) rijden, skiën en in het ijswater springen. En uit eten gaan.
Sam is natuurlijk een eigen persoon he.. dat jou jong volwassenen dat niet leuk vinden is prima maar zegt niets over of sam het leuk vind..quote:Op donderdag 18 december 2025 10:06 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik zag ijsvissen/zeevissen en huskyrijden? Het zal per kind verschillen, maar ik geloof niet dat dat zaken zijn die mijn kind heel erg zouden boeien. En noorderlicht zou ik heel gaaf vinden, maar ik geloof niet dat mijn zoon er heel warm van zou worden. Misschien gaan ze ook op sneeuwscooters? Dat zou mijn jongvolwassene wel heel gaaf vinden, net als met een auto op sneeuw (spikebanden) rijden, skiën en in het ijswater springen. En uit eten gaan.
Ik denk niet, dat zij het als een vooruitgang ziet. Ben het met je eens, dat ze aan Dion hangt maar voornamelijk financieel gezien. Zonder hem heeft ze bijstand en dát was voor haar een complete nachtmerrie (regeltjes, boetes en verplicht solliciteren); ze heeft er zelfs tikkies voor geopend en flink geïncasseerd (volgens mij aan het prille begin met Dion). En ja, Dion en haar zoon zijn haar wereld maar wél egoïstisch gezien; het kind komt nagenoeg niet buiten of onder de mens (kinderen) en Dion wordt 9 van de 10 keer in de maling genomen, pratend opgenomen terwijl ie bijna niet te horen is, én je man vriend verloofde "Peppie" noemen, vind ik ook neerbuigend. Ik kan me niet voorstellen, dat ze hem zo noemt in het dagelijks leven. Ik denk dat de afkeer weerstand naar Dion er is, met name omdat ze financieel afhankelijk van hem is. En hoe meer Sanne (uitbundig) lacht en de zin met "ooooowwwwww" eindigt, dan spat haar frustratie door het scherm.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:02 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij het wel als vooruitgang ziet. Zij hangt echt aan Dion. Dion en haar zoon zijn haar wereld. Ik denk dat ze daardoor de buitenwereld een beetje vergeet ofzo. Kan wel een autisme dingetje zijn.
Moest hier erg om lachen 😂 alsof ze voor het eerst een boot ziet 😂quote:Op donderdag 18 december 2025 10:24 schreef Jenn1806 het volgende:
Oh my dat gekrijs van AM 😂 SAM KIJK!!! KIJK DIE BOOT!!! X3 ook nog.. Ik krijg bij dit soort beelden altijd het idee dat zij niet helemaal ontwikkeld is of zo 🫣
Nee, klopt hoor. Niemand heeft hier in huis iets met vissen, dus daar zou niemand blij van worden 😁.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Sam houdt van vissen, dus dat ijsvissen kan ik me dan voorstellen. AM zal voornamelijk klagen dat het zo koud is maar dat ze gelukkig 3 paar laarzen over elkaar aan heeft.
Noorderlicht is niet te garanderen, afhankelijk van bewolking en activiteit in de atmosfeer. Als ze het wél zien voorspel ik 196 ‘wauuuuuw’s.
Ik denk dat ze wel gaat filmen, maar Sam zo veel mogelijk uit beeld laatquote:Op donderdag 18 december 2025 09:45 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
De enige reden dat ze filmt is dat deze reis deels gesponsord is. Waarschijnlijk moest de reis ook dit jaar nog, dus vandaar de ongelukkige planning net voor kerst en tussen de signeerweekeinden in.
Als ze zelf zou betalen zou ze echt niet filmen en al offline gaan vermoed ik.
Ik snap echt niet dat ze niet wat langer gaatquote:Op donderdag 18 december 2025 09:59 schreef Harper het volgende:
[..]
😂😂 genant gewoon!quote:Op donderdag 18 december 2025 10:24 schreef Jenn1806 het volgende:
Oh my dat gekrijs van AM 😂 SAM KIJK!!! KIJK DIE BOOT!!! X3 ook nog.. Ik krijg bij dit soort beelden altijd het idee dat zij niet helemaal ontwikkeld is of zo 🫣
😂😂quote:Op donderdag 18 december 2025 10:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien heeft de vorige opruimcoach daar alle zooi neergezet🤣
Dat was toch ook echt te gênant voor woorden he?quote:Op donderdag 18 december 2025 10:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
😂😂 genant gewoon!
Ik zie haar ook nog zo gillen aan de kade in Amsterdam voor Linda Kraan
Ze is wel enthousiast 😀.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
😂😂 genant gewoon!
Ik zie haar ook nog zo gillen aan de kade in Amsterdam voor Linda Kraan
Ja, dat doet ze al. Sam alleen in de reflectie van de slurf van het vliegtuig (lekker belangrijke content, maar ze moet wel aan de 100 stories komen nu ze haar kinderen niet meer Daarvoor in kan zetten) en op zijn rug op de brug.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel gaat filmen, maar Sam zo veel mogelijk uit beeld laat
Het is ook wel een heel mooi uitzicht. Ik zou het alleen fijn vinden, als ze niet steeds haar klauwen vingers in beeld brengt; iets van die afstand aanwijzen, heeft niet zoveel zin.quote:
Wij hebben afgelopen winter het noorderlicht gezien en dat vonden we allemaal (inclusief zoon die zwaar in de pubertijd zit) echt ge-wel-dig.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:06 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik vind dat Amsterdamse Winterfestijn er sws troosteloos en armoedig uitzien altijd. Snap die hele hype niet.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:56 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind het echt belachelijk dat hvk een samenwerking met het Amsterdamse winterparadijs heeft gekregen. Echt hoezo ga je een samenwerking met zo'n vrouw aan ? Vind het verre van een goed visitekaartje.
Ze gaan inderdaad erg kort. Dat gezegd hebbende, zulke excursies zijn ontzettend duur en verder is er, als je geen vervoer hebt, niet zoveel te doen. En eten en drinken is ook prijzig...quote:Op donderdag 18 december 2025 10:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ze niet wat langer gaat
Ja exact en het erge is ook gewoon dat ze dit zelf deelt? Echt heel bizar. Blijkbaar gaat dit al zo met haar vanaf het Hyves tijdperk... Ik vind het triest en gun haar vooral mentale hulp.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:00 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien. Ook op tiktok ontmaskerd123.
Die vrouw zegt steeds 'ik ga van social media af' en ze blijft maar posten over haar euthanasie wens. En die filmpjes op TikTok... Zij heeft dringend psychiatrische hulp noodig
Maar dan kan je nagaan, ik gok niet dat ze ook allemaal losse kinderstoelen meeneemt...quote:Op donderdag 18 december 2025 11:11 schreef Hope88 het volgende:
HVK heeft geen eigen auto, maar huurt er eentje. Heeft ze ooit eens gezegd. Hier in dorp staan ook leen auto's aan een paal die je gewoon kan lenen voor een dag(deel).
Het boeit ze blijkbaar niet, alle vermeldingen zijn meegenomen.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:56 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind het echt belachelijk dat hvk een samenwerking met het Amsterdamse winterparadijs heeft gekregen. Echt hoezo ga je een samenwerking met zo'n vrouw aan ? Vind het verre van een goed visitekaartje.
🤪😂quote:Op donderdag 18 december 2025 12:07 schreef Sstt1993 het volgende:
Ellen raakt de energie van haar ex even kwijt door haar 'flamoes' te stomen.
Ik schrok ook heel erg! Vooral naast haar ogen inderdaad. Vind haar normaal wel een leuke en mooie vrouw. Ze is wel ziek nu, maar dan alsnog heel heftig.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:42 schreef Jenn1806 het volgende:
Wow wat ziet Maike eruit op die stories van gisteren 😱 Zou ze zijn uitgeschoten met het bewerken van de beelden? Haar jukbeenderen steken enorm uit en naast naar ogen is het ingevallen.
Ik een abonnement? Hoe dan😳en hoe kom ik eraf , zo irri die reclamequote:Op donderdag 18 december 2025 09:49 schreef Cattolica het volgende:
[..]
@:Henrike
Als het goed is heb je (nog) een abonnement, dus geen reclame. Je hebt ook nog een sterretje naast je naam.
O ik zie het net,quote:Op donderdag 18 december 2025 12:29 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie is haar nest weer ingedoken. Ze kan toch gewoon helpen?
Ja welk bedrijf bied autos aan voor 5 kinderen met dan een volwaardige zitplek? Greenwheels niet, en wij zoeken ook regelmatig dus ben wel benieuwdquote:Op donderdag 18 december 2025 11:11 schreef Hope88 het volgende:
HVK heeft geen eigen auto, maar huurt er eentje. Heeft ze ooit eens gezegd. Hier in dorp staan ook leen auto's aan een paal die je gewoon kan lenen voor een dag(deel).
Wie is dit dan?quote:Op donderdag 18 december 2025 11:39 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja exact en het erge is ook gewoon dat ze dit zelf deelt? Echt heel bizar. Blijkbaar gaat dit al zo met haar vanaf het Hyves tijdperk... Ik vind het triest en gun haar vooral mentale hulp.
Kijk, dat biedt hoop. Sowieso zou mijn jongste het fantastisch vinden. Als ik ooit nog eens de loterij win 😀.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:08 schreef Harper het volgende:
[..]
Wij hebben afgelopen winter het noorderlicht gezien en dat vonden we allemaal (inclusief zoon die zwaar in de pubertijd zit) echt ge-wel-dig.
Die zijn er niet. Dan moet je een auto bij een garagebedrijf huren. Hebben we ook weleens gedaan, maar is meer gedoe en papierwerk dan Greenwheels.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:35 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ja welk bedrijf bied autos aan voor 5 kinderen met dan een volwaardige zitplek? Greenwheels niet, en wij zoeken ook regelmatig dus ben wel benieuwd
En hoe doet ze dat met autostoeltjes dan? Die moet ze dan wel ergens in dat kleine huisje hebben staan. Ik dacht ook ooit begrepen te hebben dat ze een kleine eigen auto heeft (en daarin stopt ze vast rustig 1 persoon teveel).quote:Op donderdag 18 december 2025 12:35 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ja welk bedrijf bied autos aan voor 5 kinderen met dan een volwaardige zitplek? Greenwheels niet, en wij zoeken ook regelmatig dus ben wel benieuwd
Ik denk zelf iets over kerstdiners op school?quote:Op donderdag 18 december 2025 12:40 schreef Lalaland79 het volgende:
Wie weet waarom Milou vanavond bij rtl nieuws komt?
Ja maar het waait vaak bij haar hè? Dus beter maar je dagen doorbrengen binnen.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:31 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke deelt een linkje van NB sneakers. Als ze nou zelf eens een paar koopt kan ze lekker wandelen.
Die enorme, onverzorgde knuisten in beeld zijn een beetje het HANDelsmerk natuurlijk van onze Haagse sneuneus.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:53 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Het is ook wel een heel mooi uitzicht. Ik zou het alleen fijn vinden, als ze niet steeds haar klauwen vingers in beeld brengt; iets van die afstand aanwijzen, heeft niet zoveel zin.
Dan moet hvk dat ook haast doen. Maat dan moet je dus ook naar de garage toe. Wat een gedoe, geloof er weinig van dat ze dat allemaal doet voor een auto. Ze doet verder ook zo weinig voor de kids wat ze laat zienquote:Op donderdag 18 december 2025 12:49 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Dan moet je een auto bij een garagebedrijf huren. Hebben we ook weleens gedaan, maar is meer gedoe en papierwerk dan Greenwheels.
Ook dat. Ik geloof het gewoon niet. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het echt een tijd rovend klusje is om een auto te huren. Of ze pakt een greenwheels van de straat. Maar ook dan moeten de kinderen een stukje los zitten of ze moet minstens 2 grote autostoelen bij zich hebbenquote:Op donderdag 18 december 2025 12:51 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En hoe doet ze dat met autostoeltjes dan? Die moet ze dan wel ergens in dat kleine huisje hebben staan. Ik dacht ook ooit begrepen te hebben dat ze een kleine eigen auto heeft (en daarin stopt ze vast rustig 1 persoon teveel).
Ik zie ook weinig liefde tussen die 2, maar denk dat ze elkaar echt van die koosnaampjes geven en dat ze gewoon wat simpel zijn 🤷♀️quote:Op donderdag 18 december 2025 10:28 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik denk niet, dat zij het als een vooruitgang ziet. Ben het met je eens, dat ze aan Dion hangt maar voornamelijk financieel gezien. Zonder hem heeft ze bijstand en dát was voor haar een complete nachtmerrie (regeltjes, boetes en verplicht solliciteren); ze heeft er zelfs tikkies voor geopend en flink geïncasseerd (volgens mij aan het prille begin met Dion). En ja, Dion en haar zoon zijn haar wereld maar wél egoïstisch gezien; het kind komt nagenoeg niet buiten of onder de mens (kinderen) en Dion wordt 9 van de 10 keer in de maling genomen, pratend opgenomen terwijl ie bijna niet te horen is, én je man vriend verloofde "Peppie" noemen, vind ik ook neerbuigend. Ik kan me niet voorstellen, dat ze hem zo noemt in het dagelijks leven. Ik denk dat de afkeer weerstand naar Dion er is, met name omdat ze financieel afhankelijk van hem is. En hoe meer Sanne (uitbundig) lacht en de zin met "ooooowwwwww" eindigt, dan spat haar frustratie door het scherm.
Ik heb jou, en iemand anders, 2 weken geleden een maand cadeau gedaan. Ik heb er in de chat forum over gehad maar geen namen genoemd, je zou een melding moeten hebben gehad volgens de mod.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:24 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik een abonnement? Hoe dan😳en hoe kom ik eraf , zo irri die reclame
Deze vrouw is zo wereldvreemdquote:Op donderdag 18 december 2025 12:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Oh kijk, ik zie zelfs een Mac(Donalds)’
Je verwacht het niet daar he? 😂
En een simpele rode muts van een merk wat je hier ook volop kan kopen/gesponsord kan krijgen can The Steen: ‘oh, deze zou Juul leuk vinden!’
Wat lief van jou Cattolica!quote:Op donderdag 18 december 2025 13:26 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb jou, en iemand anders, 2 weken geleden een maand cadeau gedaan. Ik heb er in de chat forum over gehad maar geen namen genoemd, je zou een melding moeten hebben gehad volgens de mod.
Ze heeft een paar dingen op vinted gezet, da's heel vermoeiend natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2025 12:29 schreef JaNeeDan het volgende:
Dan moet ze het zelf betalen denk ikquote:Op donderdag 18 december 2025 10:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ze niet wat langer gaat
Maar was het niet voor alle influencers? Volgens mij gingen de moeders van de drielingen Ook , maar die hadden geen kinderen meegenomen , had zij de kinderen ook niet beter thuis kunnen laten ?quote:Op donderdag 18 december 2025 12:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het boeit ze blijkbaar niet, alle vermeldingen zijn meegenomen.
Maar een vrouw met jonge kinderen uitnodigen op een donderdagavond terwijl ze morgen school hebben vind ik niet heel doordacht.
Tromsø, Noorwegenquote:Op donderdag 18 december 2025 13:37 schreef Shuri het volgende:
Waar is Annemarie eigenlijk? Weet iemand dat?
Ik denk dat je bericht vooral geschreven is vanuit je eigen referentiekader.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:28 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik denk niet, dat zij het als een vooruitgang ziet. Ben het met je eens, dat ze aan Dion hangt maar voornamelijk financieel gezien. Zonder hem heeft ze bijstand en dát was voor haar een complete nachtmerrie (regeltjes, boetes en verplicht solliciteren); ze heeft er zelfs tikkies voor geopend en flink geïncasseerd (volgens mij aan het prille begin met Dion). En ja, Dion en haar zoon zijn haar wereld maar wél egoïstisch gezien; het kind komt nagenoeg niet buiten of onder de mens (kinderen) en Dion wordt 9 van de 10 keer in de maling genomen, pratend opgenomen terwijl ie bijna niet te horen is, én je man vriend verloofde "Peppie" noemen, vind ik ook neerbuigend. Ik kan me niet voorstellen, dat ze hem zo noemt in het dagelijks leven. Ik denk dat de afkeer weerstand naar Dion er is, met name omdat ze financieel afhankelijk van hem is. En hoe meer Sanne (uitbundig) lacht en de zin met "ooooowwwwww" eindigt, dan spat haar frustratie door het scherm.
Ik vind haar jongste zelfs al groot voor wat zij koopt. Dat poesje bijvoorbeeld, die hebben 3/4-jarigen toch al? De 5-jarigen die ik ken vinden dat toch vaak al minder interessant worden. En sowieso vind ik het heel stom om alle cadeaus identiek te kopen voor je kinderen, nota bene een jongen en een meisje van verschillende leeftijden.quote:Op donderdag 18 december 2025 13:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Blijf het toch bijzonder vinden dat dbm voor 7/8 jarige zoon hetzelfde blijft kopen als voor net 5 jarige dochter.. dan heb ik het niet eens over dat die zoon meisjes dingen krijgt.. maar een 7/8 jarige zit toch in een hele andere speel fase?
Ik heb net 10 jaar oude vlogs van Sanneke gekeken (quote:Op donderdag 18 december 2025 14:03 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Sanneke is vooral slachtoffer van het leven. Zij kan nergens iets positiefs in zien, neemt nergens initiatief en alles is altijd de schuld van een ander. Dat zal uiteindelijk ook wel zijn weerslag kunnen hebben op hun relatie.
Ik heb ook het idee dat Sam zich ergert aan dat gefilm. Zo te zien blijft hij in elk geval buiten beeld en zo'n kirrende moeder achter hem (met camera) lijkt hem niet heel blij te maken. Sam lijkt in elk geval minder wereldvreemd dan AM (kirrend:'oh Sam weet de weg!').quote:Op donderdag 18 december 2025 14:23 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM vertelde laatst toch dat Sam eigenlijk liever met Maarten ging maar door hem om te kopen met activiteiten zoals vissen is hij uiteindelijk overstag gegaan. Hij zag het dus eigenlijk niet zitten en had al voorzien dat ze zich zou gedragen als ze nu doet: alles filmend en kirrend en kraaiend door de winkelstraat als ze weer 'leuke!!' spulletjes ziet.
Wat heeft dat mens een bord voor haar hoofd en ik hoop dat Sam die telefoon uit haar handen grijpt en het water intieft.
Zeg eens niet van die gekke dingen 🫣quote:Op donderdag 18 december 2025 12:29 schreef JaNeeDan het volgende:
Ja, ik schrijf over wat ik zie vanuit mijn eigen referentiekader. Ik zie hier niet anders, ook bij jou niet, en ik zou ook niet weten hoe je überhaupt kunt schrijven vanuit helemaal geen referentiekader. Ik zeg niet hoe Sanneke haar leven moet leiden, maar ik zeg wat ik zie en wat ik er van vind en daar mag iedereen het mee oneens zijn.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:03 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik denk dat je bericht vooral geschreven is vanuit je eigen referentiekader.
Ik zie geen afkeer naar Dion. Ik denk dat daar echt wel genoeg liefde is. Dat kwam eerder ook wel door in haar stories ( ik heb de laatste tijd niet meer gekeken). Daarbij delen ze kennelijk ook dezelfde humor. Die is misschien niet voor iedereen te begrijpen maar zij zijn er oké mee. Net als de koosnaampjes.
Sanneke is vooral slachtoffer van het leven. Zij kan nergens iets positiefs in zien, neemt nergens initiatief en alles is altijd de schuld van een ander. Dat zal uiteindelijk ook wel zijn weerslag kunnen hebben op hun relatie.
Die verzamelde troep is ook Roy z’n verantwoordelijkheid. Maar het opruimen is natuurlijk ook een gezamenlijke verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:32 schreef Henrike het volgende:
[..]
O ik zie het net,
Dit is gewoon weer typisch aandacht vragen voor o wat ben ik ziek!
Zet even een uurtje je eigen behoefte opzij en ga het bed in als die opruimhulp weg is.
Dat die Roy zich hier voor leent om al die verzamelde troep van zijn vrouw op te ruimen, knettergek.
En dat zij gewoon staat te filmen, schaamteloos.
Die nagels moeten nog wel voor kerst gedaan, ach kunnen Roy en de opruimcoach wel even op de kinderen passen toch.
Omdat ze voor gigantische verkoopcijfers heeft gezorgd van het horloge wat ze af en toe promoot.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:40 schreef Lalaland79 het volgende:
Wie weet waarom Milou vanavond bij rtl nieuws komt?
Misschien komt ze op de Samsung wall of fame 😂quote:Op donderdag 18 december 2025 14:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Omdat ze voor gigantische verkoopcijfers heeft gezorgd van het horloge wat ze af en toe promoot.
Het is allemaal zó suggestief! Daar moet toch óók bij haar de alarmbellen afgaan en misschien ook helemaal gezien haar eigen verschrikkelijke persoonlijke ervaring. Ook haar zoontje met ontbloot bovenlijf. Het is gewoonweg onnodig, die kinderen komen al genoeg in beeld bij zowat elke story.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:56 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MW
Waarom een foto van Olivia in bad met de make up op? 😭
Wat gaat er dan in je om?
Helemaal niks denk ik. Nadenken over gevolgen voor de kinderen is echt teveel gevraagd van de fluflu’s.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:56 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MW
Waarom een foto van Olivia in bad met de make up op? 😭
Wat gaat er dan in je om?
Sam weet echt wel hoe zijn moeder is en hij hoeft niet mee natuurlijk. Ze hebben duidelijk afspraken gemaakt dat hij alleen van achteren in beeld komt. Ik zou chagrijnig van dat gefilm worden (geniet gewoon zonder telefoon in je handen), maar ja, er moet gewerkt worden.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:23 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM vertelde laatst toch dat Sam eigenlijk liever met Maarten ging maar door hem om te kopen met activiteiten zoals vissen is hij uiteindelijk overstag gegaan. Hij zag het dus eigenlijk niet zitten en had al voorzien dat ze zich zou gedragen als ze nu doet: alles filmend en kirrend en kraaiend door de winkelstraat als ze weer 'leuke!!' spulletjes ziet.
Wat heeft dat mens een bord voor haar hoofd en ik hoop dat Sam die telefoon uit haar handen grijpt en het water intieft.
Of hoe de bus aan komt rijden. En rijdt.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:02 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Sam weet echt wel hoe zijn moeder is en hij hoeft niet mee natuurlijk. Ze hebben duidelijk afspraken gemaakt dat hij alleen van achteren in beeld komt. Ik zou chagrijnig van dat gefilm worden (geniet gewoon zonder telefoon in je handen), maar ja, er moet gewerkt worden.
Nog een geluk dat ze niet ergens zitten waar het -20 gradenis, anders was elke keer filmen lastig geworden, moet je powerbanks meenemen enzovoort.
Kijk, dat je even boven op de berg filmt snap ik helemaal. Maar in een winkelstraat? Of in een restaurant je eten?
Anders denken haar volgers dat ze onder de bus ligt. Of misschien dat er geen bussen rijden in Noorwegen. Zoals NIEMAND verwacht dat er een McDonald's in Noorwegen te vinden is.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Of hoe de bus aan komt rijden. En rijdt.
100 Stories Per Dag Zullen Er Komen, ook zonder de thuiswonende kinderschare.
Dank je! Sorry dat ik niet in de planner van de ceo gekeken hebquote:Op donderdag 18 december 2025 13:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Tromsø, Noorwegen
Stond regelmatig uitgebreid in de planner hé? 😁
Ik denk dat de samenwerking voorbij was. Of ze is weggerend.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:43 schreef Earring het volgende:
Wat is er met die vorige opruim goeroe van Debby gebeurt eigenlijk?
Enorm bord voor haar hoofd.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:01 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Het is allemaal zó suggestief! Daar moet toch óók bij haar de alarmbellen afgaan en misschien ook helemaal gezien haar eigen verschrikkelijke persoonlijke ervaring. Ook haar zoontje met ontbloot bovenlijf. Het is gewoonweg onnodig, die kinderen komen al genoeg in beeld bij zowat elke story.
Op de rommelzolder, op een bedje van ‘ooit-nog-op-Vinted’ lompen.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:57 schreef Johanna38 het volgende:
Ik hoop zo dat Roy lekker drie uur heeft liggen rampetampen met die opruimcoach. Ik gun het hem. 🍆🍆🍆
Echt bizar eigenlijk, dat ze nu weer een opruimcoach hebben, terwijl het heel duidelijk is dat ze van elke ruimte in dat huis gewoon een bende blijven maken en alles vol blijven stouwen met troep. Dan kun je elke maand een opruimcoach langs laten komen, maar dat gaat niks oplossen. Ze hebben tijdelijk een 'opgeruimde' zolder, over 2 weken staat alles weer vol.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:08 schreef JaNeeDan het volgende:
De zolder van Debbie is nog steeds rommelig en onoverzichtelijk. Nou denk ik dat dit een samenwerking was maar betalen mensen echt voor zoiets? De vorige opruimcoach vond ik niet sterk maar deze zou ik ook niet aanbevelen.
Niet lullig bedoeld, maar het lijkt me zo’n huisvrouw die wat bij wil verdienen op tijden dat de kindjes op school zitten, en zich dasrom ‘verhuurt’ als opruimcoach. En in ruil voor verschillende keer genoemd te worden door Debbie-die-er-na-de-feestdagen-even-mee-stopt, reorganiseert ze daar de rommelzolder. Samen met Roy, want te veel werk.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:24 schreef papierentas het volgende:
[..]
Echt bizar eigenlijk, dat ze nu weer een opruimcoach hebben, terwijl het heel duidelijk is dat ze van elke ruimte in dat huis gewoon een bende blijven maken en alles vol blijven stouwen met troep. Dan kun je elke maand een opruimcoach langs laten komen, maar dat gaat niks oplossen. Ze hebben tijdelijk een 'opgeruimde' zolder, over 2 weken staat alles weer vol.
Moet Sanneke aan @Meke vragen 😉.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:22 schreef brilduiker1973 het volgende:
Het is wederom een zooi bij Hvk! Die woonkamer. Kom op Nathalie, Leer de kinderen zelf hun speelgoed opruimen!
En Sanne vraagt op Threads: welke YT video van mij van vroeger is jou het meest bijgebleven? 3 uur heeft nog niemand gereageerd
Zou ze Dildo Cam ook bij hebben?quote:Op donderdag 18 december 2025 13:14 schreef RadboudBos het volgende:
Lichtelijk jaloers wel op AM haar trip. Wel benieuwd hoe ze de activiteiten allemaal live gaat posten. Dan geniet je ook niet echt lijkt me, zo zonde.
Zelf paar keer daar geweest en het is zo gaaf, maar helaas ook zo duur.
👎quote:Op donderdag 18 december 2025 15:57 schreef Johanna38 het volgende:
Ik hoop zo dat Roy lekker drie uur heeft liggen rampetampen met die opruimcoach. Ik gun het hem. 🍆🍆🍆
¤ 100,- voor een halve dag, ¤ 175,- voor een hele.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:31 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar ik zou het okk fijn vinden dat als ik een middagdutje zou doen en mn nan heeft de vliering opgeruimd. En dan gelijk rondje stort en kringloop eraan vastgeplakt.Maar helaas die werkt 40+ uur. Dus ik moet het zelf ooit weer een keer doen. Komt ook weer goed. Ga geen geld spenderen aan iets wat ik zelf okk heel goed kan💪
Ik denk het wel, dan heeft ze haar handen vrij om extra te filmen.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze Dildo Cam ook bij hebben?
Wel goed dat Roy er nu wel bij is. Misschien blijven de tips wel bij hem hangen.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:24 schreef papierentas het volgende:
[..]
Echt bizar eigenlijk, dat ze nu weer een opruimcoach hebben, terwijl het heel duidelijk is dat ze van elke ruimte in dat huis gewoon een bende blijven maken en alles vol blijven stouwen met troep. Dan kun je elke maand een opruimcoach langs laten komen, maar dat gaat niks oplossen. Ze hebben tijdelijk een 'opgeruimde' zolder, over 2 weken staat alles weer vol.
Nee jij denkt normaal. Hun denken op zn fluflu's. Dat snappen wij niet omdat we geen fluflu zijn🤪quote:Op donderdag 18 december 2025 16:41 schreef IlseMarije het volgende:
Vriendinnetje van DBM gaat een galve dag baar school ipv een hele, wst ik snap het meisje zal erg moe zijn. (Al zijn alle kinderen dat nu) Moeders haalt dochter van school,gaat van alles doen (oa kadootjes kopen) terwijl het meisje "zo moe" is. Had ze ook nog wel 2 of 2,5u naar school gekund of denk ik nou raar.
Leuk contrast met wat Kim deelt over schoolgang en ziekzijn. Of zou het stiekem een sneetje zijnquote:Op donderdag 18 december 2025 16:41 schreef IlseMarije het volgende:
Vriendinnetje van DBM gaat een galve dag baar school ipv een hele, wst ik snap het meisje zal erg moe zijn. (Al zijn alle kinderen dat nu) Moeders haalt dochter van school,gaat van alles doen (oa kadootjes kopen) terwijl het meisje "zo moe" is. Had ze ook nog wel 2 of 2,5u naar school gekund of denk ik nou raar.
Ze gaat straks met kerst toch ook 1 of 2 weken offline?quote:Op donderdag 18 december 2025 16:44 schreef SterreKaatje het volgende:
Weet je wat ik AM zou gunnen? Dat ze eindelijk eens van al die knaken gaat genieten (tja ze heeft ze toch al) Ga offline, geniet met je zoon. Maak een paar foto's en filmpjes voor het thuisfront, maar laat het daarbij.
Deze vrouw denkt echt dat ze uniek is in deze reisjes 'Want door influencerwerk lees: je kinderen te koop aanbieden kan dit.' En andere mensen kunnen dit niet?
Nou AM, dan heb ik nieuws voor je....dat kan wel degelijk. Ook door gewoon ZELF je geld te verdienen en ZONDER je kinderen voor je te laten werken.
En ja, ik realiseer me dat dit niet voor iedereen is weggelegd.
Die had er genoeg van om met de kraan open te dweilenquote:Op donderdag 18 december 2025 15:43 schreef Earring het volgende:
Wat is er met die vorige opruim goeroe van Debby gebeurt eigenlijk?
😂😂quote:Op donderdag 18 december 2025 15:57 schreef Johanna38 het volgende:
😂quote:Op donderdag 18 december 2025 15:57 schreef Johanna38 het volgende:
Wat had ze voor zichzelf? Zeker wel een normale maaltijd? Vindt dit zo zielig voor die kids. Is dit nou geen verwaarlozing?quote:Op donderdag 18 december 2025 17:33 schreef Lalaland79 het volgende:
3 kerststerren (vega kaas dingen) een handje kale penne, en niet aangemaakte sla als maaltijd bij HVK. Wie heeft er nog meer zin om daar aan te schuiven en te genieten van deze heerlijke maaltijd?
Sanneke praat zo onduidelijk dat insta er zelf rare woorden van maakt.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:10 schreef Sstt1993 het volgende:
Sanneke klaagt over de boodschappen van Appie (Excellent).
Ze heeft er verdorie zelfs voor gespaard en nu schuift de datum waarop het assortiment beschikbaar steeds op!
Ook Sanneke:
1e kerstdag brunchels(?), wat ze gaan maken weet ze nog niet.
Daarna afhaal sushi, honger of niet het moet in haar mond.
2e kerstdag gourmetten met Peppie
3e kerstdag naar een pannenkoekenhuis.
Hoe Excellent wil je het hebben 🤣
Ik heb er zelf nooit problemen mee gehad, maar ik heb ooit eens een consultatiebureau medewerker horen zeggen (bij "moeilijke eters"), aanbieden, aanbieden en blijven aanbieden. Daar ben ik het mee eens (uitzonderingen daargelaten!). Ik had altijd een "monkey platter" op tafel staan met een afwisseling van van alles en nog wat (fruit, groente met een dipje, yoghurt en soms wat chippies en een snoepje). Zo kom je er heus wel achter wat je kind nog meer lust. Beter constant wat te eten op tafel hebben staan en spelen/tv kijken tussendoor, dan op een vaste tijdstip aan tafel witte pasta eten achter een tablet.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:36 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Wat had ze voor zichzelf? Zeker wel een normale maaltijd? Vindt dit zo zielig voor die kids. Is dit nou geen verwaarlozing?
Dat ze lego friends ook aan zou duiden als 'meisjes lego', hier wordt er door de jongens gewoon meegespeeld🙈quote:Op donderdag 18 december 2025 17:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gniffel... iemand zegt dat ze forever friends spaarde waarop Debbie denkt dat dat lego is en zegt "ja dat had ik ook maar is nu van zoe"
Lego friends bestaat sinds 2012 wat betekent dat Debbie op haar 18e met deze lego speelde 🤔 (forever friends zijn beertjes)
Ik hoop vooral dat hij een keer zo volwassen wordt dat ie zn moeder van repliek durft te dienen. Vooralsnog , net als de rest van het gezin, nog behoorlijk emotioneel afhankelijk.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:32 schreef poohenzo het volgende:
Ik hoop voor Sam van AM dat hij het wel echt leuk vindt daar, het lijkt er nl nog niet echt op. Lijkt eerder alsof hij zich nu al irriteert aan AM met haar gezeur over hoe leuk bla bla is . En dat gefilmd de hele tijd .
Zou ze ook gezongen hebben? De wielen van de bus gaan rond en rond……..🤣quote:Op donderdag 18 december 2025 15:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Of hoe de bus aan komt rijden. En rijdt.
100 Stories Per Dag Zullen Er Komen, ook zonder de thuiswonende kinderschare.
Mensen die stamppot eten met kerst, daar trekt ze een gek gezicht bij. Maar afhaalsushi en gourmetten is ‘zoals het heurt’?quote:Op donderdag 18 december 2025 17:10 schreef Sstt1993 het volgende:
Sanneke klaagt over de boodschappen van Appie (Excellent).
Ze heeft er verdorie zelfs voor gespaard en nu schuift de datum waarop het assortiment beschikbaar steeds op!
Ook Sanneke:
1e kerstdag brunchels(?), wat ze gaan maken weet ze nog niet.
Daarna afhaal sushi, honger of niet het moet in haar mond.
2e kerstdag gourmetten met Peppie
3e kerstdag naar een pannenkoekenhuis.
Hoe Excellent wil je het hebben 🤣
Wij hebben best wel eens stamppot gegeten met kerst, het is dat mijn moeder het nu (met 7 volwassenen) te veel werk vindt anders hield ze dat in stand. 🤣 In corona tijd werd 1 van mijn kinderen vlak voor kerst verkouden en dus konden we/wilden we niet bij de opa’s en oma’s op visite en toen hebben we ‘‘s avonds mac gegeten. 🤣🤣🤣quote:Op donderdag 18 december 2025 18:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Mensen die stamppot eten met kerst, daar trekt ze een gek gezicht bij. Maar afhaalsushi en gourmetten is ‘zoals het heurt’?
Vertel!quote:Op donderdag 18 december 2025 18:23 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh die vorige opruimcoach, Elsbeth van Debbie....?! Die weet de waarheid en kent de echte Debbie inmiddels!
Logisch dat die is afgehaakt.
Sowieso vind ik dit weinig influencer waardig. Tromso is prachtig l, maar bijv die kerk en het uitzicht laat ze helemaal niey zienquote:Op donderdag 18 december 2025 16:44 schreef SterreKaatje het volgende:
Weet je wat ik AM zou gunnen? Dat ze eindelijk eens van al die knaken gaat genieten (tja ze heeft ze toch al) Ga offline, geniet met je zoon. Maak een paar foto's en filmpjes voor het thuisfront, maar laat het daarbij.
Deze vrouw denkt echt dat ze uniek is in deze reisjes 'Want door influencerwerk lees: je kinderen te koop aanbieden kan dit.' En andere mensen kunnen dit niet?
Nou AM, dan heb ik nieuws voor je....dat kan wel degelijk. Ook door gewoon ZELF je geld te verdienen en ZONDER je kinderen voor je te laten werken.
In het artikel staat ook ( bewust) niet dat Milou geen baan buitenshuis heeft.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Milou heeft het druk met van alles rond/voor kerst. Kan je nagaan hoe druk ouders mét een baan het hebben..
Ik zit thuis ivm zwangerschapsverlof, ik heb nog nooit zo weinig stress ervaren rondom de school kerstperikelen, had tijd genoeg om dingen te regelen 🙈.
En dat met verplicht rusten tussendoor ivm bekken, maar het fijne is dat je tegenwoordig alles vanaf de bank gewoon kan bestellen.
Ik heb geen medelijden, ik hoop dat hij er goed achter komt hoe raar zijn moeder doet/ is met filmen , misschien krijgen ze wel ruzie 😂quote:Op donderdag 18 december 2025 16:32 schreef poohenzo het volgende:
Ik hoop voor Sam van AM dat hij het wel echt leuk vindt daar, het lijkt er nl nog niet echt op. Lijkt eerder alsof hij zich nu al irriteert aan AM met haar gezeur over hoe leuk bla bla is . En dat gefilmd de hele tijd .
Ik ben vorige week een nachtje weg geweest met mijn dochter naar Zandvoort met hond, was heerlijk , alleen in ben geen influencer heb een paar fotos en filmpje ms van de hond verder niets😂quote:Op donderdag 18 december 2025 16:44 schreef SterreKaatje het volgende:
Echt waarom zo blij dat je kind ook aan de zooi verzamelen wilt 🤦♂️🤷 iedereen weet nu al dat Debbie al haar vinted tegoed op gaat maken aan didl meuk voor zoequote:Op donderdag 18 december 2025 18:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie is alvast aan het voorsorteren op de doorstart van die blaadjes? Omdat ze ze meerdere keren tagt en Z ‘het ook wil sparen, wat Debbie ook hoopte dat zou gebeuren?
Dit gun ik ze ook niet, ze gaan best leuke dingen doen (als je er van houdt, dat vissen zou me gestolen kunnen worden).quote:Op donderdag 18 december 2025 19:32 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden, ik hoop dat hij er goed achter komt hoe raar zijn moeder doet/ is met filmen , misschien krijgen ze wel ruzie 😂
Een supermarkt met allemaal lokale producten, zoals walvis en zalm.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:39 schreef Cattolica het volgende:
Sam rent zowat door die winkelstraat heen en zegt tegen AM, over een beeld van een trol met een giga neus, "dat ben jij" 🤣.
En dan deelt ie ook nog eens een hotelkamer met z'n moeder; nou maar hopen dat ze haar menstruatie-ondergoed heeft thuis gelaten en niet onder de douche hoeft uit te spoelen 🤮. Helaas ontkomt ie niet aan de beugel op het gezamenlijke nachtkastje 🥴.
AM is écht wereldvreemd; ze kijkt haar ogen uit maar legt het er nét even te dik bovenop. Ik krijg een beetje het gevoel dat ze haar fluwelen handschoenen voor Sam heeft aangetrokken
Ze weet waarschijnlijk niet in welk seizoen je dat in Nederland kunt eten.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Een supermarkt met allemaal lokale producten, zoals walvis en zalm.
Want zalm is zo exotisch voor ons?
Misschien wel als je je boodschappen alleen online bij de appie doet en verder nooit in een winkel komtquote:Op donderdag 18 december 2025 19:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb dit ook in de gaten. Hij vindt het eigenlijk helemaal niks.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:28 schreef Missinglink24 het volgende:
Sam ergert zich wild aan zijn moeder, niet reageren, niet stilstaan als zij iets wil filmen.
Hij denkt nog net niet hardop ‘was ik maar met m’n vader gegaan, zonder dat stomme gedoe met die camera en alles waauuwww’…quote:Op donderdag 18 december 2025 20:07 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ik heb dit ook in de gaten. Hij vindt het eigenlijk helemaal niks.
Troep is niet alleen van haar he. Of is een vrouw per definitie verantwoordelijk voor de spullen van kinderen? Zie dat hier thuis wel, alsof het vanzelfsprekend is. En wel klagen 🤪quote:Op donderdag 18 december 2025 12:32 schreef Henrike het volgende:
[..]
O ik zie het net,
Dit is gewoon weer typisch aandacht vragen voor o wat ben ik ziek!
Zet even een uurtje je eigen behoefte opzij en ga het bed in als die opruimhulp weg is.
Dat die Roy zich hier voor leent om al die verzamelde troep van zijn vrouw op te ruimen, knettergek.
En dat zij gewoon staat te filmen, schaamteloos.
Die nagels moeten nog wel voor kerst gedaan, ach kunnen Roy en de opruimcoach wel even op de kinderen passen toch.
Nou dit dus.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:07 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ik heb dit ook in de gaten. Hij vindt het eigenlijk helemaal niks.
😂😂😂 de volgende keer met de trein naar Engeland, da's pas een tunnel🙈quote:Op donderdag 18 december 2025 20:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘We gaan onder het water door!’
Zoiets heet een tunnel AM. Heb je ook op veel plekken in NL.
Ze kan niet zien wat er in haar glas zit, want het is niet doorzichtig. Zitten in een tiki-bar, heeft geen idee wat dat is maar het tiki-bad kent ze wel. Het lijkt wel alsof ze stories moet verzinnen plaatsen ... oh wacht ....quote:Op donderdag 18 december 2025 19:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hoho, AM komt niet verder dan de plaatselijke manege, scouting, bootcamp, marktplein en Schubbekutteveen voor een signeersessie. Ze zal niet veel tunnels tegenkomen 😉.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘We gaan onder het water door!’
Zoiets heet een tunnel AM. Heb je ook op veel plekken in NL.
quote:Op donderdag 18 december 2025 16:31 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Moet Sanneke aan @:Meke vragen 😉.
Vera Camilla stamt ook uit die tijd en is al heel wat jaren één van die succesvolle influencers. Ik meen dat Sanne, de huidige wettelijke en officiële echtgenoot van Vera, aan haar heeft voorgesteld. Vera heeft een paar jaar geleden zelf haar huis gekocht. Ik denk dat je gelijk hebt over dat toentertijd "mee-liften met de vriendengroepjes".quote:Op donderdag 18 december 2025 14:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb net 10 jaar oude vlogs van Sanneke gekeken (Ja, ik heb inderdaad tijd teveel).
Daarin zie je diezelfde houdingDan gaan ze naar Disneyland, en heeft ze blijkbaar nog net gezegd dat ze er geen zin in heeft, en loopt ze in Disneyland te klagen over de regen. Ik denk dat het gewoon een levenshouding is.
Daarnaast was er een vlog over een BFF-dag (? iets van een vlogger fandag ofzo volgens mij). Dat is ook wel grappig, daar zie je oa ook een megajonge wilvantien en tienvanwil![]()
Maar ik denk dat ze in die eerste jaren heel erg kon meeliften op de vlog-vriendengroepjes die er toen waren, en toen was het ook wel iets meer gezamenlijk. Daar zijn toen een aantal mensen echt succesvol van geworden, maar dat jongehongenenthousiasme en 'we vogelen dit met z'n allen uit' is daar wel een beetje vanaf.
Ben ook altijd benieuwd wat er zou gebeuren als ze nu pas zou gaan posten, of hoe haar leven was gelopen als ze überhaupt nooit was gaan vloggen.
O echt , wat leuk maar nee geen melding gehad. Wat jammerquote:Op donderdag 18 december 2025 13:26 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb jou, en iemand anders, 2 weken geleden een maand cadeau gedaan. Ik heb er in de chat forum over gehad maar geen namen genoemd, je zou een melding moeten hebben gehad volgens de mod.
In de jaren 90 was er ook meisjes Lego, maar dat heette toen anders.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gniffel... iemand zegt dat ze forever friends spaarde waarop Debbie denkt dat dat lego is en zegt "ja dat had ik ook maar is nu van zoe"
Lego friends bestaat sinds 2012 wat betekent dat Debbie op haar 18e met deze lego speelde 🤔 (forever friends zijn beertjes)
Woonde ik maar in Barneveld....quote:Op donderdag 18 december 2025 09:02 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Genoeg maar die mogen hier niet gedeeld worden. Het blijven roddels dus de echte waarheid achter het zogenaamde stoppen van haar account weet ik ook niet.
Maar Theletherfamily blijft een leuk onderwerp in Barneveld en omstreken.
Het feit dat ze nooit de kinderen naar school brengt of haalt en nu wel vooraan staat met haar smoel en bij het kerstdiner staat te graaien zegt denk ik wel genoeg toch.
🤣🤣ik gun het hemquote:Op donderdag 18 december 2025 15:57 schreef Johanna38 het volgende:
Lego scala.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:44 schreef Donna het volgende:
[..]
In de jaren 90 was er ook meisjes Lego, maar dat heette toen anders.
Ik dacht ook dat het Lego Friends was toen al, maar ik heb dat vorig jaar eens opgezocht en dat was het niet.
Ik weet niet meer wat wel de naam was toen.
En geef je zóón aandacht in plaats van je volgers.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:16 schreef Jenn1806 het volgende:
Als je haar ook ziet zitten via de spiegel in de bus, het is echt te triest voor woorden. Filmen en loeren of het er wel goed op staat, constant bezig zijn met content opnemen. Zij mist zóveel! Geniet toch eens van het moment en je kind voor je het weet is het voorbij.
Woow, bizarre traktatie vind ik dat eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:51 schreef Schevetuin het volgende:
Leuke traktatie bij huisjeinbrabant. Maar wel overdreven qua cadeau. Aan de andere kant: hier zou er in ieder geval mee gespeeld worden ipv weer het zoveelste badeendje bij een traktatie die de prullenbak in verdwijnt.
Ik had ook even error, dacht ook dat ik vroeger LEGO friends had. Als ik Google zou dat vroeger voor ons LEGO Belville geweest zijn, de voorloper van Lego friends.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:44 schreef Donna het volgende:
[..]
In de jaren 90 was er ook meisjes Lego, maar dat heette toen anders.
Ik dacht ook dat het Lego Friends was toen al, maar ik heb dat vorig jaar eens opgezocht en dat was het niet.
Ik weet niet meer wat wel de naam was toen.
Belville. Ik heb even gegoogled.quote:
Extra schrijnend dat Sam dat wilde maar dit dus blijkbaar niet kon/mocht van de grote CEO😶 .quote:Op donderdag 18 december 2025 21:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En geef je zóón aandacht in plaats van je volgers.
Ze wilde toch zo graag samen herinneringen maken? Bijzonder moeder-zoon vakantie?
Ik begrijp wel dat hij liever met zijn vader wilden. Dan hadden ze gewoon plezier sámen in plaats van via een schermpje.
Of LEGO Paradisa? Dat hadden wij thuis.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Belville. Ik heb even gegoogled.
[ afbeelding ]
Deze spelen mijn meiden mee bij m'n moeder. M'n eerste en enige lego set vroeger.
Nouja. Anyways. Kan dus best dat ze dit bedoelde.
Ik speelde vroeger ook met Belville, maar ook met Fabulandquote:Op donderdag 18 december 2025 22:23 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Of LEGO Paradisa? Dat hadden wij thuis.
Ja, en ook nog geadviseerd door Jennifer. Je weet wel..quote:Op donderdag 18 december 2025 22:13 schreef Ouder1980-3de het volgende:
oh die Am, ik vind ook geen klap aan heel die reis. Wat een afgang! Het is haar feestje en Sam heeft een bijrol. Terwijl, als ik haar moest geloven, was het de bedoeling dat het een soort bondingtrip was.....?
Het is als de film The Trumanshow, maar dan bewust (behalve bij Lot en wellicht Jet) ze wandelen door de reclame heen en Am lijkt niet meer te kunnen genieten want alles moet je delen op insta!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |