quote:Op donderdag 18 december 2025 16:31 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Moet Sanneke aan @:Meke vragen 😉.
Vera Camilla stamt ook uit die tijd en is al heel wat jaren één van die succesvolle influencers. Ik meen dat Sanne, de huidige wettelijke en officiële echtgenoot van Vera, aan haar heeft voorgesteld. Vera heeft een paar jaar geleden zelf haar huis gekocht. Ik denk dat je gelijk hebt over dat toentertijd "mee-liften met de vriendengroepjes".quote:Op donderdag 18 december 2025 14:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb net 10 jaar oude vlogs van Sanneke gekeken (Ja, ik heb inderdaad tijd teveel).
Daarin zie je diezelfde houdingDan gaan ze naar Disneyland, en heeft ze blijkbaar nog net gezegd dat ze er geen zin in heeft, en loopt ze in Disneyland te klagen over de regen. Ik denk dat het gewoon een levenshouding is.
Daarnaast was er een vlog over een BFF-dag (? iets van een vlogger fandag ofzo volgens mij). Dat is ook wel grappig, daar zie je oa ook een megajonge wilvantien en tienvanwil![]()
Maar ik denk dat ze in die eerste jaren heel erg kon meeliften op de vlog-vriendengroepjes die er toen waren, en toen was het ook wel iets meer gezamenlijk. Daar zijn toen een aantal mensen echt succesvol van geworden, maar dat jongehongenenthousiasme en 'we vogelen dit met z'n allen uit' is daar wel een beetje vanaf.
Ben ook altijd benieuwd wat er zou gebeuren als ze nu pas zou gaan posten, of hoe haar leven was gelopen als ze überhaupt nooit was gaan vloggen.
O echt , wat leuk maar nee geen melding gehad. Wat jammerquote:Op donderdag 18 december 2025 13:26 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb jou, en iemand anders, 2 weken geleden een maand cadeau gedaan. Ik heb er in de chat forum over gehad maar geen namen genoemd, je zou een melding moeten hebben gehad volgens de mod.
In de jaren 90 was er ook meisjes Lego, maar dat heette toen anders.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gniffel... iemand zegt dat ze forever friends spaarde waarop Debbie denkt dat dat lego is en zegt "ja dat had ik ook maar is nu van zoe"
Lego friends bestaat sinds 2012 wat betekent dat Debbie op haar 18e met deze lego speelde 🤔 (forever friends zijn beertjes)
Woonde ik maar in Barneveld....quote:Op donderdag 18 december 2025 09:02 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Genoeg maar die mogen hier niet gedeeld worden. Het blijven roddels dus de echte waarheid achter het zogenaamde stoppen van haar account weet ik ook niet.
Maar Theletherfamily blijft een leuk onderwerp in Barneveld en omstreken.
Het feit dat ze nooit de kinderen naar school brengt of haalt en nu wel vooraan staat met haar smoel en bij het kerstdiner staat te graaien zegt denk ik wel genoeg toch.
🤣🤣ik gun het hemquote:Op donderdag 18 december 2025 15:57 schreef Johanna38 het volgende:
Ik hoop zo dat Roy lekker drie uur heeft liggen rampetampen met die opruimcoach. Ik gun het hem. 🍆🍆🍆
Lego scala.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:44 schreef Donna het volgende:
[..]
In de jaren 90 was er ook meisjes Lego, maar dat heette toen anders.
Ik dacht ook dat het Lego Friends was toen al, maar ik heb dat vorig jaar eens opgezocht en dat was het niet.
Ik weet niet meer wat wel de naam was toen.
En geef je zóón aandacht in plaats van je volgers.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:16 schreef Jenn1806 het volgende:
Als je haar ook ziet zitten via de spiegel in de bus, het is echt te triest voor woorden. Filmen en loeren of het er wel goed op staat, constant bezig zijn met content opnemen. Zij mist zóveel! Geniet toch eens van het moment en je kind voor je het weet is het voorbij.
Woow, bizarre traktatie vind ik dat eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:51 schreef Schevetuin het volgende:
Leuke traktatie bij huisjeinbrabant. Maar wel overdreven qua cadeau. Aan de andere kant: hier zou er in ieder geval mee gespeeld worden ipv weer het zoveelste badeendje bij een traktatie die de prullenbak in verdwijnt.
Ik had ook even error, dacht ook dat ik vroeger LEGO friends had. Als ik Google zou dat vroeger voor ons LEGO Belville geweest zijn, de voorloper van Lego friends.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:44 schreef Donna het volgende:
[..]
In de jaren 90 was er ook meisjes Lego, maar dat heette toen anders.
Ik dacht ook dat het Lego Friends was toen al, maar ik heb dat vorig jaar eens opgezocht en dat was het niet.
Ik weet niet meer wat wel de naam was toen.
Belville. Ik heb even gegoogled.quote:
Extra schrijnend dat Sam dat wilde maar dit dus blijkbaar niet kon/mocht van de grote CEO😶 .quote:Op donderdag 18 december 2025 21:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En geef je zóón aandacht in plaats van je volgers.
Ze wilde toch zo graag samen herinneringen maken? Bijzonder moeder-zoon vakantie?
Ik begrijp wel dat hij liever met zijn vader wilden. Dan hadden ze gewoon plezier sámen in plaats van via een schermpje.
Of LEGO Paradisa? Dat hadden wij thuis.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Belville. Ik heb even gegoogled.
[ afbeelding ]
Deze spelen mijn meiden mee bij m'n moeder. M'n eerste en enige lego set vroeger.
Nouja. Anyways. Kan dus best dat ze dit bedoelde.
Ik speelde vroeger ook met Belville, maar ook met Fabulandquote:Op donderdag 18 december 2025 22:23 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Of LEGO Paradisa? Dat hadden wij thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |