Ik neem altijd zo weinig mogelijk meequote:Op woensdag 17 december 2025 21:35 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
En gewoon ff normaal 1 paar schoenen lijkt me ook genoeg. Wat een gekkigheid.
En morgen weer klagenquote:Op woensdag 17 december 2025 21:07 schreef brilduiker1973 het volgende:
Hvk is nog lang niet thuis en het is 19.07 uur. Normaliter liggen de kinderen allang in bed.
Kijk mij eens lekker chaotisch zijn. En het vooral filmen, daar houdt Janneke nogal van.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Janneke had bedacht dat, midden in de verbouwing en de verhuizing over een paar dagen, dat het wel een leuk idee zou zijn om diamond painting kerstkaarten te kopen. Die ze zelf nog moest diamond painten.
En ze heeft er uiteraard helemaal geen tijd voor, maar had er wel al ‘gelukkig 2026’ in gezet.
Ik zou ze óf gewoon zonder die plakdingen versturen (ze kennen je, desnoods zet je er iets bij) of je verstuurt ze volgend jaar, streept 2026 door en maakt er 2027 van. Ze kennen je.
Maar hoé bedenk je zoiets, in deze situatie? 😂
Eens, maar ergens snap ik de nieuwe liefde wel. In de meeste gevallen geeft dat je toch wat energie, liefde en troost. Vooral iemand dat je al zo lang kent en de exen en kinderen al kent.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Voor iemand die helemaal hotel de botel zou zijn vind ik Michelle er vooral heel moe, uitgeblust en ongelukkig uitzien. Haar ogen staan dof.
En ik begrijp dat dat is omdat er veel gebeurd is in een jaar, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Maar waarom dan gelijk een nieuwe liefde?
Ik snapte vooral die ‘ik gebruik iets natuurlijks voor oorpijn’ en dan waterstofperoxide niet. Bij echte oorpijn wordt dat afgeraden. En dan ook nog met kind met oorpijn op sleeptouw naar Amsterdam. Knettergek.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:03 schreef Henrike het volgende:
Belachelijk hvk om door de weeks zo ver weg te gaan en zo laat thuis.
Louay had afgelopen nacht slecht geslapen, heel de dag op sleeptouw en nu om 22;00 kan het mannetje pas slapen.
Zayn is altijd overprikkeld van lawaai maar zij gaat ermee naar een kermis of iets.
Ze doet het zichzelf aan, zo dom
Dit zijn gewoon rubberen regenlaarzen. Geen nep uggs.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:26 schreef poohenzo het volgende:
Als AM echt 20k per maand binnen harkt met haar gehallucineerde content, kon er dan geen paar echte Uggs vanaf ?
Ook dat, maar ze is niet de slimste dat was me al wel duidelijkquote:Op woensdag 17 december 2025 23:14 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik snapte vooral die ‘ik gebruik iets natuurlijks voor oorpijn’ en dan waterstofperoxide niet. Bij echte oorpijn wordt dat afgeraden. En dan ook nog met kind met oorpijn op sleeptouw naar Amsterdam. Knettergek.
Een rebound. Hoe lang zou t duren?quote:Op woensdag 17 december 2025 23:14 schreef slowie het volgende:
[..]
Eens, maar ergens snap ik de nieuwe liefde wel. In de meeste gevallen geeft dat je toch wat energie, liefde en troost. Vooral iemand dat je al zo lang kent en de exen en kinderen al kent.
Ik denk dat zij er nóg slechter uit had gezien als ze nu niet met Tim was. Alleen maar huilen en drinken.
Ja dat is echt heel zielig, en dat dat op school gebeurt.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:22 schreef Snaky het volgende:
Flap is 'twee keer op de grond geslagen' en durft niet meer naar school.
'Maar ze gaat NATUURLIJK wel, wij lopen niet weg voor problemen'. Ben benieuwd of Flap nog gaat voor de kerstvakantie.
Nee nog niet eens inderdaad , nog ergerquote:Op woensdag 17 december 2025 23:37 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon rubberen regenlaarzen. Geen nep uggs.
Dat kwam inderdaad ook in me op, maar laten we hopen: langquote:Op woensdag 17 december 2025 23:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Een rebound. Hoe lang zou t duren?
Vind de kinderen er ook moe en somber uitzien. Maar regelmaat is dan ook ver te zoeken in huize WalkWolf.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Voor iemand die helemaal hotel de botel zou zijn vind ik Michelle er vooral heel moe, uitgeblust en ongelukkig uitzien. Haar ogen staan dof.
En ik begrijp dat dat is omdat er veel gebeurd is in een jaar, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Maar waarom dan gelijk een nieuwe liefde?
Ik denk dat ze gewoon bij het buitenspelen per ongeluk omver is gelopen en er een heel verhaal van maakt.. wat zo vaak gebeurd bij kleutersquote:Op woensdag 17 december 2025 23:43 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja dat is echt heel zielig, en dat dat op school gebeurt.
Kinderen zijn soms hard, en ik mag het misschien niet zeggen maar ze is ook zo vaak niet op school, mag natuurlijk nooit een reden zijn om te pesten/slaan maar dat ze misschien niet echt aansluiting vind kan daar wel door komen.
Begrijp me niet verkeerd hè, ik keur slaan en pesten niet goed. Hoop dat het meevalt en dat Dbm weer in de overdrijf modus zit.
Misschien, maar dat maximaal huilen doet ze toch wel. Wat ik snap, een scheiding en zeker zo publiekelijk, lijkt me enorm kut en verdrietig en dan is t fijn om iemand te hebben.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:14 schreef slowie het volgende:
[..]
Eens, maar ergens snap ik de nieuwe liefde wel. In de meeste gevallen geeft dat je toch wat energie, liefde en troost. Vooral iemand dat je al zo lang kent en de exen en kinderen al kent.
Ik denk dat zij er nóg slechter uit had gezien als ze nu niet met Tim was. Alleen maar huilen en drinken.
Ze zoeken iemand voor in magazijn te werken, kan je sollicitatie sturen na Koenquote:Op donderdag 18 december 2025 06:49 schreef Iris2.0 het volgende:
Jvp is inmiddels uitgkocht? Daar zie je niets meer van byjolie
Of moeder maakt er een heel verhaal van voor content, is ze niet vies van. ‘2x tegen de grond geslagen’ en dat zag niemand van de begeleiding op school?quote:Op donderdag 18 december 2025 07:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon bij het buitenspelen per ongeluk omver is gelopen en er een heel verhaal van maakt.. wat zo vaak gebeurd bij kleuters
Nou dat laatste kan natuurlijk prima. Helaas ook ervaring mee.. maar het kan idd ook gewoon kim zelf zijn die er iets groots van maakt😂 alles heeft mijn kind ook wel eens geroepen dat ze geslagen was (met alle drama die daarbij komt) terwijl iemand per ongelijk tegen haar aan kwam 😂 (met eigen ogen gezien dus geen twijfel mogelijk)quote:Op donderdag 18 december 2025 07:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Of moeder maakt er een heel verhaal van voor content, is ze niet vies van. ‘2x tegen de grond geslagen’ en dat zag niemand van de begeleiding op school?
Gewoon met haar auto, wie gelooft haar nog dat ze alles met de bakfiets doet, ze het financieel slecht heeft? Zou me zelfs niet verbazen als ze gewoon ook nog een relatie blijkt te hebben.quote:Op donderdag 18 december 2025 00:15 schreef slowie het volgende:
Hvk: die kinderen zien er ook he-le-maal afgepeigerd uit thuis!!! Dat is triest. Hebben ze ook niet zoals heel Nederland morgen Kerstdiner op school?
En hoe zou ze naar Amsterdam zijn gegaan? Met de bakfiets?
'Op de grond geslagen' schrijft ze. Dus het kan 2 kanten op. Zo hard geslagen dat ze omviel of ze lag al op de grond en is geslagen. Ze kan dit soort dingen beter aan de juf overlaten vind ik. Even melden of vragen hoe het is gegaan en door. Zij schrijft zelf dat ze haar kinderen in bubbeltjesplastic wil inpakken, maar dat is niet goed voor de weerbaarheid. Dit soort wereldproblemen bespreek je normaal gesproken met je partner of vriendin. Het blijft me verbazen waarom je dit openbaar post. Zou ze hier dan online steun vinden? Iedereen in haar omgeving weet wie het kind is.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Of moeder maakt er een heel verhaal van voor content, is ze niet vies van. ‘2x tegen de grond geslagen’ en dat zag niemand van de begeleiding op school?
Dat moet een flinke auto zijn voor 5 kinderen. Of De oudste voorin en de rest los op de achterbank?quote:Op donderdag 18 december 2025 07:28 schreef Henrike het volgende:
[..]
Gewoon met haar auto, wie gelooft haar nog dat ze alles met de bakfiets doet, ze het financieel slecht heeft? Zou me zelfs niet verbazen als ze gewoon ook nog een relatie blijkt te hebben.
Ik weet het niet bij haar maar heb het gevoel dat ze graag de schijn ophoudt.
Hier zijn ze ook wel eens thuis gekomen met een enorm verhaal wat uiteindelijk wel mee viel.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou dat laatste kan natuurlijk prima. Helaas ook ervaring mee.. maar het kan idd ook gewoon kim zelf zijn die er iets groots van maakt😂 alles heeft mijn kind ook wel eens geroepen dat ze geslagen was (met alle drama die daarbij komt) terwijl iemand per ongelijk tegen haar aan kwam 😂 (met eigen ogen gezien dus geen twijfel mogelijk)
Altijd dat overdrijven ook.... maar ze gaat even het schoolplein op want ze geeft geen f*ck.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook wel eens thuis gekomen met een enorm verhaal wat uiteindelijk wel mee viel.
Het lijkt alsof ze enkel uitgaat van wat haar dochter zegt.
En dochter zal ondertussen ook haarfijn door hebben dat ze om alles thuis kan blijven.
Want DBM schrijft wel 'dat gaan we niet doen', maar als t kind een keer gehoest of geniest had, had ze thuis mogen blijven.
Nou ik zie haar niet met de bakfiets eerst Zayn ophalen, dan nog keer de tweeling.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat moet een flinke auto zijn voor 5 kinderen. Of De oudste voorin en de rest los op de achterbank?
Maar dat ze zich veel zieliger voordoet dan ze is, ben ik helemaal met je eens.
Nee, ik geloof ook niet dat ze zielig is en alleen een bakfiets heeft. Dat zeg ik ook niet hè? Alleen dat het een flinke auto moet zijn voor 5 kinderen.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:59 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou ik zie haar niet met de bakfiets eerst Zayn ophalen, dan nog keer de tweeling.
Dan naar huis: Jayda de tweeling Zayn en Louay wederom in die bakfiets naar het station?
Bakfiets daar neerzetten, met de trein naar het Amsterdamse winterparadijs? Dan van station daarnaartoe en vervolgens laat weer in die trein terug.
Naar je bakfiets en om 22:00 fietsen naar huis?
Nou dat, ik las het ookquote:Op donderdag 18 december 2025 08:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wanneer is dat dan gebeurd? Want op threads schrijft ze:
de.blije.mama
18 u
Dochterlief is vandaag weer voor het eerst naar school geweest. Ze heeft genoten! Eerst wat eten, even kroelen, filmpje kijken, en 5 minuten geleden zegt ze: mama mag ik alsjeblieft op bed ik ben zo moe.
We moeten over letterlijk 3 minuten haar broer ophalen.. 😅 Heerlijke timing schat.
Dus ik denk dat dat over ‘gisteren’ gaat? 18 uur geleden is rond 12 uur ‘smiddags gepost.
Op donderdag 18 december 2025 08:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat ze er een uitgebreide post over moet maken zegt toch echt duidelijk dat ze een f*k geeft ...quote:Op donderdag 18 december 2025 07:46 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Altijd dat overdrijven ook.... maar ze gaat even het schoolplein op want ze geeft geen f*ck.
Want met spierpijn ben je kennelijk zielig.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:46 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Altijd dat overdrijven ook.... maar ze gaat even het schoolplein op want ze geeft geen f*ck.
Ik vond hem ook raar.. maandag en dinsdag was kind thuis en woensdag post ze dat kind getrakteerd had.. dus wel geweest maar moest om een uur of 12 wel broer ophalen 🤔 in pantoffels en met de tablet meequote:Op donderdag 18 december 2025 08:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wanneer is dat dan gebeurd? Want op threads schrijft ze:
de.blije.mama
18 u
Dochterlief is vandaag weer voor het eerst naar school geweest. Ze heeft genoten! Eerst wat eten, even kroelen, filmpje kijken, en 5 minuten geleden zegt ze: mama mag ik alsjeblieft op bed ik ben zo moe.
We moeten over letterlijk 3 minuten haar broer ophalen.. 😅 Heerlijke timing schat.
Dus ik denk dat dat over ‘gisteren’ gaat? 18 uur geleden is rond 12 uur ‘smiddags gepost.
😂 ik zit echt af te tellen tot de drukte voorbij is omdat ik momenteel door stress, drukte en kou in een mega flare zit waardoor het voelt alsof al mijn botten en gewrichten in vuur en vlam staan 😵💫 echter gaat het leven wel gewoon door en moet ik ook gewoon kind vandaag 3x op en neer brengen met de fiets EN kerst diner op school hapjes fixen..quote:Op donderdag 18 december 2025 08:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Want met spierpijn ben je kennelijk zielig.
Wat ontzettend slecht weer. En doorzichtig.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:37 schreef Flipperkast_007 het volgende:
De winnaars bij AM zijn allemaal content-creaters met meer dan 5k volgers. Wat een toeval!
Maar dan heeft ze wel genoeg geld verdiend. Dus geen financiële zorgen op dr oude dag🤪quote:Op donderdag 18 december 2025 08:44 schreef Flipflop12 het volgende:
Waarom filmt AM die reis eigenlijk, waarom gaat ze niet gewoon genieten met haar zoon van de tijd samen ipv alles door een schermpje te zien en te moeten plaatsen? Zo ben je toch nooit in het moment maar altijd bezig met je volgers: wat vinden zij leuk om te zien?
Wat een leven zeg..🙁 hoe zou ze hier later bejaard op terugkijken? Dan zie je jezelf l, terugdenkend aan alle momenten met je gezin, je kinderen, met je telefoon in je hand en je leven leven door een paar vierkante cm - met in gedachten toch die volgers in je nek, wat treurig moet dat zijn 😢
Als zij sterft zet ze het eerst nog ff op insta. Haar volgers zullen het eerder weten dan haar kinderen, net als de geboorte van Lot.quote:Op donderdag 18 december 2025 08:44 schreef Flipflop12 het volgende:
Waarom filmt AM die reis eigenlijk, waarom gaat ze niet gewoon genieten met haar zoon van de tijd samen ipv alles door een schermpje te zien en te moeten plaatsen? Zo ben je toch nooit in het moment maar altijd bezig met je volgers: wat vinden zij leuk om te zien?
Wat een leven zeg..🙁 hoe zou ze hier later bejaard op terugkijken? Dan zie je jezelf l, terugdenkend aan alle momenten met je gezin, je kinderen, met je telefoon in je hand en je leven leven door een paar vierkante cm - met in gedachten toch die volgers in je nek, wat treurig moet dat zijn 😢
Ik heb het ook gezien. Ook op tiktok ontmaskerd123.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:39 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik weet niet of dit bij influencers of bij een ander topic hoort. Lastig.
Maar ik luister zelf altijd de podcast held in eigen verhaal van influencer Iris Enthoven. Aangezien podcasts van Michelle Bollen ook besproken mag worden vind ik dit lastig. Maar goed. De gast van vandaag opgezocht en echt holy shit wat een drama. Ik weet niet wat ik ervan moet denken of vinden. 🫠 Ik gun dit meisje vooral geen social media laat ik het vooral daarop houden.
Genoeg maar die mogen hier niet gedeeld worden. Het blijven roddels dus de echte waarheid achter het zogenaamde stoppen van haar account weet ik ook niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:22 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Zijn er nog roddels in Barneveld?
Maar die wasruimte 😂 die was helemaal gedaan 😂 wat een zooi!!quote:Op donderdag 18 december 2025 09:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die zolder van Debbie is ook echt helemaal volgestouwd 🫣
Ik snap ook niet helemaal waarom Roy nu met de opruimen dame moet gaan opruimen. Idd misschien handig als hij ff de bakken naar beneden haalt, maar zij kan toch op dr luie reet zitten en uitzoeken?quote:Op donderdag 18 december 2025 09:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar die wasruimte 😂 die was helemaal gedaan 😂 wat een zooi!!
En heftig... roy moet naast zijn fulltime baan nu ook nog voor 2 insta acounts werken (ook voor die van de poetsvrouw)
Ik snap dat hij eventueel die bakken naar beneden moet zetten. Maar het uitzoeken enzo kan ze toch prima zelf? Gaat ze nu steeds ernaast staan om te filmen hoe 2 mensen haar zorgvuldig binnengeharkte puinzooi opruimen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |