abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219522250
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:35 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
En gewoon ff normaal 1 paar schoenen lijkt me ook genoeg. Wat een gekkigheid.
Ik neem altijd zo weinig mogelijk mee
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219522362
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:07 schreef brilduiker1973 het volgende:
Hvk is nog lang niet thuis en het is 19.07 uur. Normaliter liggen de kinderen allang in bed.
En morgen weer klagen
pi_219522374
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Janneke had bedacht dat, midden in de verbouwing en de verhuizing over een paar dagen, dat het wel een leuk idee zou zijn om diamond painting kerstkaarten te kopen. Die ze zelf nog moest diamond painten.

En ze heeft er uiteraard helemaal geen tijd voor, maar had er wel al ‘gelukkig 2026’ in gezet.

Ik zou ze óf gewoon zonder die plakdingen versturen (ze kennen je, desnoods zet je er iets bij) of je verstuurt ze volgend jaar, streept 2026 door en maakt er 2027 van. Ze kennen je.

Maar hoé bedenk je zoiets, in deze situatie? 😂
Kijk mij eens lekker chaotisch zijn. En het vooral filmen, daar houdt Janneke nogal van.
Stuur gewoon niks, iedereen snapt dat dat nu toch wel
pi_219522502
Belachelijk hvk om door de weeks zo ver weg te gaan en zo laat thuis.
Louay had afgelopen nacht slecht geslapen, heel de dag op sleeptouw en nu om 22;00 kan het mannetje pas slapen.
Zayn is altijd overprikkeld van lawaai maar zij gaat ermee naar een kermis of iets.
Ze doet het zichzelf aan, zo dom
pi_219522563
In de vlogs van mb rijdt ze op een gegeven moment naar Amsterdam en ze zegt: chef edit zit naast me, dus ik rijd even een stuk.
Bedoelt ze Tim? Wat edit hij dan voor haar?
pi_219522640
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Voor iemand die helemaal hotel de botel zou zijn vind ik Michelle er vooral heel moe, uitgeblust en ongelukkig uitzien. Haar ogen staan dof.
En ik begrijp dat dat is omdat er veel gebeurd is in een jaar, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Maar waarom dan gelijk een nieuwe liefde?
Eens, maar ergens snap ik de nieuwe liefde wel. In de meeste gevallen geeft dat je toch wat energie, liefde en troost. Vooral iemand dat je al zo lang kent en de exen en kinderen al kent.
Ik denk dat zij er nóg slechter uit had gezien als ze nu niet met Tim was. Alleen maar huilen en drinken.
pi_219522644
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 23:03 schreef Henrike het volgende:
Belachelijk hvk om door de weeks zo ver weg te gaan en zo laat thuis.
Louay had afgelopen nacht slecht geslapen, heel de dag op sleeptouw en nu om 22;00 kan het mannetje pas slapen.
Zayn is altijd overprikkeld van lawaai maar zij gaat ermee naar een kermis of iets.
Ze doet het zichzelf aan, zo dom
Ik snapte vooral die ‘ik gebruik iets natuurlijks voor oorpijn’ en dan waterstofperoxide niet. Bij echte oorpijn wordt dat afgeraden. En dan ook nog met kind met oorpijn op sleeptouw naar Amsterdam. Knettergek.
pi_219522706
Flap is 'twee keer op de grond geslagen' en durft niet meer naar school.
'Maar ze gaat NATUURLIJK wel, wij lopen niet weg voor problemen'. Ben benieuwd of Flap nog gaat voor de kerstvakantie.
pi_219522796
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:26 schreef poohenzo het volgende:
Als AM echt 20k per maand binnen harkt met haar gehallucineerde content, kon er dan geen paar echte Uggs vanaf ?
Dit zijn gewoon rubberen regenlaarzen. Geen nep uggs.
pi_219522805
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 23:14 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik snapte vooral die ‘ik gebruik iets natuurlijks voor oorpijn’ en dan waterstofperoxide niet. Bij echte oorpijn wordt dat afgeraden. En dan ook nog met kind met oorpijn op sleeptouw naar Amsterdam. Knettergek.
Ook dat, maar ze is niet de slimste dat was me al wel duidelijk
pi_219522813
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 23:14 schreef slowie het volgende:

[..]
Eens, maar ergens snap ik de nieuwe liefde wel. In de meeste gevallen geeft dat je toch wat energie, liefde en troost. Vooral iemand dat je al zo lang kent en de exen en kinderen al kent.
Ik denk dat zij er nóg slechter uit had gezien als ze nu niet met Tim was. Alleen maar huilen en drinken.
Een rebound. Hoe lang zou t duren?
pi_219522826
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 23:22 schreef Snaky het volgende:
Flap is 'twee keer op de grond geslagen' en durft niet meer naar school.
'Maar ze gaat NATUURLIJK wel, wij lopen niet weg voor problemen'. Ben benieuwd of Flap nog gaat voor de kerstvakantie.
Ja dat is echt heel zielig, en dat dat op school gebeurt.
Kinderen zijn soms hard, en ik mag het misschien niet zeggen maar ze is ook zo vaak niet op school, mag natuurlijk nooit een reden zijn om te pesten/slaan maar dat ze misschien niet echt aansluiting vind kan daar wel door komen.
Begrijp me niet verkeerd hè, ik keur slaan en pesten niet goed. Hoop dat het meevalt en dat Dbm weer in de overdrijf modus zit.
pi_219522843
quote:
17s.gif Op woensdag 17 december 2025 23:37 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dit zijn gewoon rubberen regenlaarzen. Geen nep uggs.
Nee nog niet eens inderdaad , nog erger
pi_219522884
quote:
17s.gif Op woensdag 17 december 2025 23:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Een rebound. Hoe lang zou t duren?
Dat kwam inderdaad ook in me op, maar laten we hopen: lang
pi_219522885
Hvk: die kinderen zien er ook he-le-maal afgepeigerd uit thuis!!! Dat is triest. Hebben ze ook niet zoals heel Nederland morgen Kerstdiner op school?
En hoe zou ze naar Amsterdam zijn gegaan? Met de bakfiets?
pi_219522897
Ik vind het ook dieptriest, sorry hoor maar wat onverantwoordelijk.
(HVK)
Je kinderen elke dag troep voeren en dan verwachten dat ze volhouden al die drukke dagen achter elkaar.
pi_219522988
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Voor iemand die helemaal hotel de botel zou zijn vind ik Michelle er vooral heel moe, uitgeblust en ongelukkig uitzien. Haar ogen staan dof.
En ik begrijp dat dat is omdat er veel gebeurd is in een jaar, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Maar waarom dan gelijk een nieuwe liefde?
Vind de kinderen er ook moe en somber uitzien. Maar regelmaat is dan ook ver te zoeken in huize WalkWolf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 18-12-2025 02:59:32 (Fout) ]
pi_219523160
HVK echt ongelovelijk! Wat is wr mis met gewoon eens lekker thuis zijn. Op sjouw kan nog zo vaak en lang desnoods vraag je de oudste om even op de jongste 2 te passen als je met de oudsten die kant op wil... Wat een armoe, voor wie moet zij zich zo bewijzen?
pi_219523164
Jvp is inmiddels uitgkocht? Daar zie je niets meer van byjolie
pi_219523193
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 23:43 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja dat is echt heel zielig, en dat dat op school gebeurt.
Kinderen zijn soms hard, en ik mag het misschien niet zeggen maar ze is ook zo vaak niet op school, mag natuurlijk nooit een reden zijn om te pesten/slaan maar dat ze misschien niet echt aansluiting vind kan daar wel door komen.
Begrijp me niet verkeerd hè, ik keur slaan en pesten niet goed. Hoop dat het meevalt en dat Dbm weer in de overdrijf modus zit.
Ik denk dat ze gewoon bij het buitenspelen per ongeluk omver is gelopen en er een heel verhaal van maakt.. wat zo vaak gebeurd bij kleuters
pi_219523198
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 23:14 schreef slowie het volgende:

[..]
Misschien, maar dat maximaal huilen doet ze toch wel. Wat ik snap, een scheiding en zeker zo publiekelijk, lijkt me enorm kut en verdrietig en dan is t fijn om iemand te hebben.
Het lijkt me alleen totaal niet in t belang van de kinderen, maar goed dat is een terugkerend thema bij de ex-poly😅
pi_219523214
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 06:49 schreef Iris2.0 het volgende:
Jvp is inmiddels uitgkocht? Daar zie je niets meer van byjolie
Ze zoeken iemand voor in magazijn te werken, kan je sollicitatie sturen na Koen
pi_219523222
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 07:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik denk dat ze gewoon bij het buitenspelen per ongeluk omver is gelopen en er een heel verhaal van maakt.. wat zo vaak gebeurd bij kleuters
Of moeder maakt er een heel verhaal van voor content, is ze niet vies van. ‘2x tegen de grond geslagen’ en dat zag niemand van de begeleiding op school?
pi_219523255
Sanneke wil wel dms ontvangen want ze leest alles! Maar alleen aardige en geen ongevraagd advies of tips. Zij teert gewoon op dat ze vroeger wat volgers heeft opgedaan, toen was de internetcultuur ook heel anders.
pi_219523260
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 07:09 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Of moeder maakt er een heel verhaal van voor content, is ze niet vies van. ‘2x tegen de grond geslagen’ en dat zag niemand van de begeleiding op school?
Nou dat laatste kan natuurlijk prima. Helaas ook ervaring mee.. maar het kan idd ook gewoon kim zelf zijn die er iets groots van maakt😂 alles heeft mijn kind ook wel eens geroepen dat ze geslagen was (met alle drama die daarbij komt) terwijl iemand per ongelijk tegen haar aan kwam 😂 (met eigen ogen gezien dus geen twijfel mogelijk)
pi_219523270
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 00:15 schreef slowie het volgende:
Hvk: die kinderen zien er ook he-le-maal afgepeigerd uit thuis!!! Dat is triest. Hebben ze ook niet zoals heel Nederland morgen Kerstdiner op school?
En hoe zou ze naar Amsterdam zijn gegaan? Met de bakfiets?
Gewoon met haar auto, wie gelooft haar nog dat ze alles met de bakfiets doet, ze het financieel slecht heeft? Zou me zelfs niet verbazen als ze gewoon ook nog een relatie blijkt te hebben.
Ik weet het niet bij haar maar heb het gevoel dat ze graag de schijn ophoudt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Henrike op 18-12-2025 07:34:55 ]
pi_219523319
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 07:09 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
'Op de grond geslagen' schrijft ze. Dus het kan 2 kanten op. Zo hard geslagen dat ze omviel of ze lag al op de grond en is geslagen. Ze kan dit soort dingen beter aan de juf overlaten vind ik. Even melden of vragen hoe het is gegaan en door. Zij schrijft zelf dat ze haar kinderen in bubbeltjesplastic wil inpakken, maar dat is niet goed voor de weerbaarheid. Dit soort wereldproblemen bespreek je normaal gesproken met je partner of vriendin. Het blijft me verbazen waarom je dit openbaar post. Zou ze hier dan online steun vinden? Iedereen in haar omgeving weet wie het kind is.
pi_219523321
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 07:28 schreef Henrike het volgende:

[..]
Gewoon met haar auto, wie gelooft haar nog dat ze alles met de bakfiets doet, ze het financieel slecht heeft? Zou me zelfs niet verbazen als ze gewoon ook nog een relatie blijkt te hebben.
Ik weet het niet bij haar maar heb het gevoel dat ze graag de schijn ophoudt.
Dat moet een flinke auto zijn voor 5 kinderen. Of De oudste voorin en de rest los op de achterbank?

Maar dat ze zich veel zieliger voordoet dan ze is, ben ik helemaal met je eens.
pi_219523337
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 07:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nou dat laatste kan natuurlijk prima. Helaas ook ervaring mee.. maar het kan idd ook gewoon kim zelf zijn die er iets groots van maakt😂 alles heeft mijn kind ook wel eens geroepen dat ze geslagen was (met alle drama die daarbij komt) terwijl iemand per ongelijk tegen haar aan kwam 😂 (met eigen ogen gezien dus geen twijfel mogelijk)
Hier zijn ze ook wel eens thuis gekomen met een enorm verhaal wat uiteindelijk wel mee viel.
Het lijkt alsof ze enkel uitgaat van wat haar dochter zegt.
En dochter zal ondertussen ook haarfijn door hebben dat ze om alles thuis kan blijven.
Want DBM schrijft wel 'dat gaan we niet doen', maar als t kind een keer gehoest of geniest had, had ze thuis mogen blijven.
pi_219523344
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 07:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hier zijn ze ook wel eens thuis gekomen met een enorm verhaal wat uiteindelijk wel mee viel.
Het lijkt alsof ze enkel uitgaat van wat haar dochter zegt.
En dochter zal ondertussen ook haarfijn door hebben dat ze om alles thuis kan blijven.
Want DBM schrijft wel 'dat gaan we niet doen', maar als t kind een keer gehoest of geniest had, had ze thuis mogen blijven.
Altijd dat overdrijven ook.... maar ze gaat even het schoolplein op want ze geeft geen f*ck.
pi_219523390
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 07:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat moet een flinke auto zijn voor 5 kinderen. Of De oudste voorin en de rest los op de achterbank?

Maar dat ze zich veel zieliger voordoet dan ze is, ben ik helemaal met je eens.
Nou ik zie haar niet met de bakfiets eerst Zayn ophalen, dan nog keer de tweeling.
Dan naar huis: Jayda de tweeling Zayn en Louay wederom in die bakfiets naar het station?
Bakfiets daar neerzetten, met de trein naar het Amsterdamse winterparadijs? Dan van station daarnaartoe en vervolgens laat weer in die trein terug.
Naar je bakfiets en om 22:00 fietsen naar huis?
pi_219523395
Wanneer is dat dan gebeurd? Want op threads schrijft ze:

de.blije.mama
18 u
Dochterlief is vandaag weer voor het eerst naar school geweest. Ze heeft genoten! Eerst wat eten, even kroelen, filmpje kijken, en 5 minuten geleden zegt ze: mama mag ik alsjeblieft op bed ik ben zo moe.
We moeten over letterlijk 3 minuten haar broer ophalen.. 😅 Heerlijke timing schat.

Dus ik denk dat dat over ‘gisteren’ gaat? 18 uur geleden is rond 12 uur ‘smiddags gepost.
pi_219523399
Hvk : een slapend kind om 08;00 uur.
Die gaan vast niet naar school, en dat wist ze gisteren ook al wel.
Denk dat ze de kerstviering ook skipt, of de klasgenootjes krijgen een droge pasta voorgeschoteld

[ Bericht 16% gewijzigd door Henrike op 18-12-2025 08:09:22 ]
pi_219523402
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 07:59 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou ik zie haar niet met de bakfiets eerst Zayn ophalen, dan nog keer de tweeling.
Dan naar huis: Jayda de tweeling Zayn en Louay wederom in die bakfiets naar het station?
Bakfiets daar neerzetten, met de trein naar het Amsterdamse winterparadijs? Dan van station daarnaartoe en vervolgens laat weer in die trein terug.
Naar je bakfiets en om 22:00 fietsen naar huis?
Nee, ik geloof ook niet dat ze zielig is en alleen een bakfiets heeft. Dat zeg ik ook niet hè? Alleen dat het een flinke auto moet zijn voor 5 kinderen.

Al zie ik me de ‘een van de kinderen heeft L op schoot achterin’, samen met nog 2 kinderen en 1 voorin ook nog wel voor me.

Of wie weet regelt die sponsor wel vervoer, want zielig en alleen en zoveel kinderen..
pi_219523403
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 08:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

de.blije.mama
18 u
Dochterlief is vandaag weer voor het eerst naar school geweest. Ze heeft genoten! Eerst wat eten, even kroelen, filmpje kijken, en 5 minuten geleden zegt ze: mama mag ik alsjeblieft op bed ik ben zo moe.
We moeten over letterlijk 3 minuten haar broer ophalen.. 😅 Heerlijke timing schat.

Dus ik denk dat dat over ‘gisteren’ gaat? 18 uur geleden is rond 12 uur ‘smiddags gepost.
Nou dat, ik las het ook
pi_219523409
[quote]0s.gif Op donderdag 18 december 2025 08:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nee, ik geloof ook niet dat ze zielig is en alleen een bakfiets heeft. Dat zeg ik ook niet hè? Alleen dat het een flinke auto moet zijn voor 5 kinderen.

Al zie ik me de ‘een van de kinderen heeft L op schoot achterin’, samen met nog 2 kinderen en 1 voorin ook nog wel voor me.

Of wie weet regelt die sponsor wel vervoer, want zielig en alleen en zoveel kinderen..
[/quote
Ik vind haar alles behalve zielig

Er ging iets mis met het plaatsen, sorry. Die ellendige advertenties zijn weer volop aanwezig

[ Bericht 4% gewijzigd door Henrike op 18-12-2025 08:21:20 ]
pi_219523414
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 07:46 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Altijd dat overdrijven ook.... maar ze gaat even het schoolplein op want ze geeft geen f*ck.
Dat ze er een uitgebreide post over moet maken zegt toch echt duidelijk dat ze een f*k geeft ...
pi_219523417
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 07:46 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Want met spierpijn ben je kennelijk zielig.
pi_219523423
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 08:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

de.blije.mama
18 u

Ik vond hem ook raar.. maandag en dinsdag was kind thuis en woensdag post ze dat kind getrakteerd had.. dus wel geweest maar moest om een uur of 12 wel broer ophalen 🤔 in pantoffels en met de tablet mee
Het was weer erg verwarrend allemaal
pi_219523436
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 08:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Want met spierpijn ben je kennelijk zielig.
😂 ik zit echt af te tellen tot de drukte voorbij is omdat ik momenteel door stress, drukte en kou in een mega flare zit waardoor het voelt alsof al mijn botten en gewrichten in vuur en vlam staan 😵‍💫 echter gaat het leven wel gewoon door en moet ik ook gewoon kind vandaag 3x op en neer brengen met de fiets EN kerst diner op school hapjes fixen..
Spierpijn zou ik een paracetamol voor kunnen nemen 👍 ik ben jaloers op kim! Maar zielig 😂 nee sorry.. zielig is ze niet (ik ook niet trouwens)
pi_219523443
Waarom moeten die fluflus allemaal van alles verzinnen en overdrijven?
Valt me zo vaak op dat de verhalen die ze vertellen niet kloppen.
pi_219523470
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:37 schreef Flipperkast_007 het volgende:
De winnaars bij AM zijn allemaal content-creaters met meer dan 5k volgers. Wat een toeval!
Wat ontzettend slecht weer. En doorzichtig.
pi_219523502
Waarom filmt AM die reis eigenlijk, waarom gaat ze niet gewoon genieten met haar zoon van de tijd samen ipv alles door een schermpje te zien en te moeten plaatsen? Zo ben je toch nooit in het moment maar altijd bezig met je volgers: wat vinden zij leuk om te zien?

Wat een leven zeg..🙁 hoe zou ze hier later bejaard op terugkijken? Dan zie je jezelf l, terugdenkend aan alle momenten met je gezin, je kinderen, met je telefoon in je hand en je leven leven door een paar vierkante cm - met in gedachten toch die volgers in je nek, wat treurig moet dat zijn 😢
pi_219523556
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 08:44 schreef Flipflop12 het volgende:
Waarom filmt AM die reis eigenlijk, waarom gaat ze niet gewoon genieten met haar zoon van de tijd samen ipv alles door een schermpje te zien en te moeten plaatsen? Zo ben je toch nooit in het moment maar altijd bezig met je volgers: wat vinden zij leuk om te zien?

Wat een leven zeg..🙁 hoe zou ze hier later bejaard op terugkijken? Dan zie je jezelf l, terugdenkend aan alle momenten met je gezin, je kinderen, met je telefoon in je hand en je leven leven door een paar vierkante cm - met in gedachten toch die volgers in je nek, wat treurig moet dat zijn 😢
Maar dan heeft ze wel genoeg geld verdiend. Dus geen financiële zorgen op dr oude dag🤪
pi_219523560
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 08:44 schreef Flipflop12 het volgende:

Als zij sterft zet ze het eerst nog ff op insta. Haar volgers zullen het eerder weten dan haar kinderen, net als de geboorte van Lot.
AM heeft geen enkel zelfreflecterend vermogen, ik verwacht dus ook echt niet dat ze over 30/40jaar denkt: 'ach had ik t maar anders gedaan'.
pi_219523565
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:39 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik weet niet of dit bij influencers of bij een ander topic hoort. Lastig.

Maar ik luister zelf altijd de podcast held in eigen verhaal van influencer Iris Enthoven. Aangezien podcasts van Michelle Bollen ook besproken mag worden vind ik dit lastig. Maar goed. De gast van vandaag opgezocht en echt holy shit wat een drama. Ik weet niet wat ik ervan moet denken of vinden. 🫠 Ik gun dit meisje vooral geen social media laat ik het vooral daarop houden.
Ik heb het ook gezien. Ook op tiktok ontmaskerd123.

Die vrouw zegt steeds 'ik ga van social media af' en ze blijft maar posten over haar euthanasie wens. En die filmpjes op TikTok... Zij heeft dringend psychiatrische hulp noodig
pi_219523570
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:22 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Zijn er nog roddels in Barneveld?
Genoeg maar die mogen hier niet gedeeld worden. Het blijven roddels dus de echte waarheid achter het zogenaamde stoppen van haar account weet ik ook niet.

Maar Theletherfamily blijft een leuk onderwerp in Barneveld en omstreken.

Het feit dat ze nooit de kinderen naar school brengt of haalt en nu wel vooraan staat met haar smoel en bij het kerstdiner staat te graaien zegt denk ik wel genoeg toch.
pi_219523664
Die zolder van Debbie is ook echt helemaal volgestouwd 🫣
pi_219523711
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 09:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die zolder van Debbie is ook echt helemaal volgestouwd 🫣
Maar die wasruimte 😂 die was helemaal gedaan 😂 wat een zooi!!
En heftig... roy moet naast zijn fulltime baan nu ook nog voor 2 insta acounts werken (ook voor die van de poetsvrouw)
Ik snap dat hij eventueel die bakken naar beneden moet zetten. Maar het uitzoeken enzo kan ze toch prima zelf? Gaat ze nu steeds ernaast staan om te filmen hoe 2 mensen haar zorgvuldig binnengeharkte puinzooi opruimen?
pi_219523738
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 09:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar die wasruimte 😂 die was helemaal gedaan 😂 wat een zooi!!
En heftig... roy moet naast zijn fulltime baan nu ook nog voor 2 insta acounts werken (ook voor die van de poetsvrouw)
Ik snap dat hij eventueel die bakken naar beneden moet zetten. Maar het uitzoeken enzo kan ze toch prima zelf? Gaat ze nu steeds ernaast staan om te filmen hoe 2 mensen haar zorgvuldig binnengeharkte puinzooi opruimen?
Ik snap ook niet helemaal waarom Roy nu met de opruimen dame moet gaan opruimen. Idd misschien handig als hij ff de bakken naar beneden haalt, maar zij kan toch op dr luie reet zitten en uitzoeken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')