Ze post ook al aantal weken elke keer niks over de zondag viel mij op. Denk dat Tim daar al thuis is inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:04 schreef lila01 het volgende:
[..]
Volgens mij is Tim daar aldoor.
De kinderen hebben dus een nieuwe man in huis.
Tuurlijk gaat hij mee naar Dubai!
Oh dit is zo slecht.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:37 schreef Flipperkast_007 het volgende:
De winnaars bij AM zijn allemaal content-creaters met meer dan 5k volgers. Wat een toeval!
Dat herken ik helaas wel, hoe meer je thuis bent (momenteel kan ik niet werken maar zou het graag weer willen) Hoe goorder het wordt. Bij alles kan je denken dat doe ik morgen wel. En dat kan je inderdaad denken als je niks te doen hebt die dagquote:Op woensdag 17 december 2025 17:20 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie, Sanneke, J&V, Milou zijn allemaal hele dagen thuis en toch presteren ze het om er een (vieze) bende van te maken.
En gewoon ff normaal 1 paar schoenen lijkt me ook genoeg. Wat een gekkigheid.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:27 schreef Harper het volgende:
AM:
Waarom in hemelsnaam twee jassen meenemen als je 3 dagen weggaat?
Ook dat.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:35 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
En gewoon ff normaal 1 paar schoenen lijkt me ook genoeg. Wat een gekkigheid.
Oh, heeft ze haar oude account van de hand gedaan?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:11 schreef lila01 het volgende:
[..]
Op youtube
Ze post als MichelleCarolinaWalk
Het account is gewoon het oude account. Er zijn ruim 22,8k abonnees en 197 filmpjesquote:Op woensdag 17 december 2025 21:41 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Oh, heeft ze haar oude account van de hand gedaan?
Ja, ik denk dat hij op de boerderie woont. Lijkt me erg zuur voor Koen, die toch de hele verbouwing geleid heeft.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:04 schreef lila01 het volgende:
[..]
Volgens mij is Tim daar aldoor.
De kinderen hebben dus een nieuwe man in huis.
Tuurlijk gaat hij mee naar Dubai!
Nou dat vraag ik mezelf ook wel af ja. Vooral na het stoppen van het Mirakel van Barneveld wat zal stoppen vanwege alle nare dingen maar niet direct? Dus zo'n haast heeft het ook niet en ik vraag mezelf af of het allemaal zo erg was als ze doet voordoen. Dan was ikzelf namelijk direct gestopt. 😬quote:Op woensdag 17 december 2025 20:22 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Zijn er nog roddels in Barneveld?
Zie geen nieuwe uploasquote:Op woensdag 17 december 2025 21:43 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Het account is gewoon het oude account. Er zijn ruim 22,8k abonnees en 197 filmpjes
Het wordt weer het grote ‘lik jij mij dan lik ik jou en dan krijgen we er allemaal volgers bij’quote:Op woensdag 17 december 2025 20:37 schreef Flipperkast_007 het volgende:
De winnaars bij AM zijn allemaal content-creaters met meer dan 5k volgers. Wat een toeval!
En dan zeggen: tip voor de Kerst.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:43 schreef Harper het volgende:
De familie Jelies heeft zóveel liefde in hun olijfolie uit Spanje (goh, ik dacht Italië) gestopt!
En ze hebben er keihard aan gewerkt.
Tja.
Een handjevol olijven van hun finca en de rest gemengd met die van anderen zodat ze toch flink wat flesjes kunnen verkopen.
Ik dacht echt exact hetzelfde.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Janneke had bedacht dat, midden in de verbouwing en de verhuizing over een paar dagen, dat het wel een leuk idee zou zijn om diamond painting kerstkaarten te kopen. Die ze zelf nog moest diamond painten.
En ze heeft er uiteraard helemaal geen tijd voor, maar had er wel al ‘gelukkig 2026’ in gezet.
Ik zou ze óf gewoon zonder die plakdingen versturen (ze kennen je, desnoods zet je er iets bij) of je verstuurt ze volgend jaar, streept 2026 door en maakt er 2027 van. Ze kennen je.
Maar hoé bedenk je zoiets, in deze situatie? 😂
En een fiets voor Jet?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:26 schreef poohenzo het volgende:
Als AM echt 20k per maand binnen harkt met haar gehallucineerde content, kon er dan geen paar echte Uggs vanaf ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |