abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219518300
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219518309
Haha weer een ander die de zooi van Debbie mag gaan opruimen. Wat een viespeuk is het ook.
pi_219518315
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 16:07 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nee daar testen ze op een stofwisselingsstoornis
Plu/cht
Huh? Volgens mij testen ze op heel veel dingen hoor! waaronder taaislijmziekte

Edit.. even opgezocht: "Ja, sinds 2011 wordt taaislijmziekte (Cystic Fibrosis, CF) standaard opgespoord via de hielprik bij alle pasgeboren baby's in Nederland, wat een vroege diagnose mogelijk maakt en een vroegtijdige start van behandeling met gezondheidswinst oplevert. Als de hielprik afwijkend is, volgt er verder onderzoek, zoals een zweettest, om de diagnose te bevestigen. "
pi_219518329
Op taaislijmziekte wordt zeker wel met de hielprik getest. Al best een tijd. Of het dan gemist kan worden, dat durf ik niet te zeggen.
pi_219518347
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 16:30 schreef Tarantelle het volgende:
Op taaislijmziekte wordt zeker wel met de hielprik getest. Al best een tijd. Of het dan gemist kan worden, dat durf ik niet te zeggen.
Ik wilde hetzelfde zeggen. Er wordt wel op CF getest, maar alleen op de meest voorkomende mutaties.
Dus het kan een vals negatief resultaat zijn.
pi_219518397
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 16:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Huh? Volgens mij testen ze op heel veel dingen hoor! waaronder taaislijmziekte

Edit.. even opgezocht: "Ja, sinds 2011 wordt taaislijmziekte (Cystic Fibrosis, CF) standaard opgespoord via de hielprik bij alle pasgeboren baby's in Nederland, wat een vroege diagnose mogelijk maakt en een vroegtijdige start van behandeling met gezondheidswinst oplevert. Als de hielprik afwijkend is, volgt er verder onderzoek, zoals een zweettest, om de diagnose te bevestigen. "
Ok wist ik niet
pi_219518417
Goh Debbie nieuwe opruimhulp?. Nu ze na de feestdagen toch stopt heeft ze zeeen van tijd over toch?
Poetsen en opruimen kan prima als je toch hele dagen in huis rondloopt in pyjama.
Misschien kan ze haar elfjes vragen?
pi_219518422
Zal mij niks verbazen als AM binnenkort een smaad zaak aan dr broek heeft. Misschien is ze gewaarschuwd en noemt ze daarom Tim z'n naam niet meer maar het is overduidelijk wie ze bedoelt dus dat is hetzelfde als z'n naam simpelweg noemen en ze laat zich uiteraard weer negatief over hem uit en blijft ook de foto van het AD artikel plaatsen terwijl dat door het AD zelf allang is verwijderd.
pi_219518604
Vooropgesteld zou het natuurlijk hartstikke sneu zijn als een kindje zo’n definitieve chronische diagnose krijgt, maar gelukkig is het sinds de komst van Kaftrio niet meer zo’n doodsvonnis als voorheen. De levensverwachting van de meeste patienten is ermee 80+ jaar, niet te vergelijken met voor dit medicijn.
pi_219518617
Debbie, Sanneke, J&V, Milou zijn allemaal hele dagen thuis en toch presteren ze het om er een (vieze) bende van te maken.
pi_219518758
Ik neem een keer zo'n gratis blad mee bij de uitgang van de supermarkt. Wie staan erin? De poly 🤣
pi_219518766
quote:
Alles kan wel een keer gemist worden. Ik vind het bijzonder. Het meisje is 4 jaar?
pi_219519036
Wat blijft het toch bijzondere content van Sanneke en Dion. Wat een stel.
pi_219519038
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 07:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De kapster kwam om haar haren te föhnen, het haar van de dochter was gekruld, ze speelde een spelletje met de kinderen, er kwam ‘s nachts een kind bij haar in bed, reclame voor Borgjes.

Met z’n drieën is het niet gelukt, hoe ze ook hun best hebben gedaan, zij ging van 60 naar 40 kilo, er is inmiddels weer 10 bij. Begin 2025 begon het mensen op te vallen dat het niet goed ging. Uiteindelijk eerlijk naar elkaar geweest: het ging niet meer, hoe graag ze ook wilden. Leuke dagen, zware dagen, er doorheen getrokken door familie en vrienden die weten hoe het zit, ze heeft het leuk met Tim maar ook zwaar.
Financiën zijn de reden dat zij in de boerderij is blijven wonen.

En het hele verhaal doet ze niet omdat het ook JvP en KB aangaat.
Ik vond het opvallend dat ze zei: 'Het is in ieder geval zo dat ik sinds een paar maanden niet meer in mijn relatie met Koen en Sjaak ben'. En 'Dus toen hebben we uiteindelijk geconcludeerd om afstand van elkaar te nemen, om allemaal op onszelf te gaan of in ieder geval ik hier alleen met de kinderen.'

Dat zou je ook kunnen interpreten als dat Koen en Jacqueline nog wel een relatie hebben.

Verder was het een typische Michelle vlog. Weinig interessants, veel halve zinnen en verhalen en een bijrol voor Tim de figurant.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219519099
Volgens mij toen Tim er was hoorde ik ook de kinderen. Benieuwd offie mee gaat na dubai…
pi_219519118
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 18:30 schreef Clavis het volgende:
En weer een dag op de bank doorgebracht.
pi_219519122
quote:
Kan gemist worden. Gebeurde ook bij een kennis (haar zoon), die kwamen er op 4 of 5-jarige leeftijd achter. Volgende kind ook negatief op de hielprik, maar doorgetest ivm ouder kind met CF. Jongste bleek ook CF te hebben.
pi_219519161
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 18:30 schreef Clavis het volgende:
Erg he?
En wat mij verbaasde is dat die dvd zoveel waarde hebben. Volgens mij hebben ze bij de kringloop die dingen liever niet dan wel en Sanneke noemt hoge bedragen. Zouden het collectors items zijn?
Kunnen ze lekker van uit lunchen misschien,
pi_219519257
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 18:39 schreef Loveischocolala het volgende:
Volgens mij toen Tim er was hoorde ik ook de kinderen. Benieuwd offie mee gaat na dubai…
Volgens mij is Tim daar aldoor.
De kinderen hebben dus een nieuwe man in huis.
Tuurlijk gaat hij mee naar Dubai!
pi_219519315
Wat zie AM eruit joh! (had weer ff niet gekeken.) Grauw, ongelukkig en gestresst. Zo is ook de toon in haar berichten. Wat een leven moet die vrouw hebben.

En arme Lot en Jet....inmidels weer volop gefilmd als ze naar bed gaan, in hemd en pyjama lopen...in hun kamertje (wat een veilige haven zou moeten zijn)
pi_219519378
Zoveel keuze bij de AH en dan iets met pistachenoten kiezen voor een kerstdiner op school. Ik blijf het een bijzondere keuze vinden (maar misschien verkijk ik mij erop).
pi_219519479
Ik betwijfel het eerlijk gezegd of Flap taaislijmziekte heeft 🙈 Snap sowieso niet waarom ze zo veel medische dingen deelt.
pi_219519892
Ik denk dat hvk bij het winder wonder paradijs is. Daar zie ik meer fluflus. Handig moment zo doordeweeks
pi_219520040
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 16:27 schreef Kaatjepuk het volgende:
Haha weer een ander die de zooi van Debbie mag gaan opruimen. Wat een viespeuk is het ook.
Zijn er nog roddels in Barneveld?
pi_219520067
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:11 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik denk dat hvk bij het winder wonder paradijs is. Daar zie ik meer fluflus. Handig moment zo doordeweeks
Vooral met kinderen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')