Ik dacht dat ik hetero was tot dat ik jou zag.quote:Op zondag 14 december 2025 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over grote vrienden gesproken.
Ik wil mijn lieve vriend @:Tjacka feliciteren met de verdiende 3 punten.
Ik vond zijn persconferentie sterk, maar die uitspraak bij de NOS is wel slap ja.quote:Op maandag 15 december 2025 09:05 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Die zure reactie van Robin na de wedstrijd was toch wel de kers op de taart
Je zag dit toch van mijlenver aankomen? Ajax gaat weer voor zeer defensief voetbal en heeft dan de individuele kwaliteiten om in de Eredivisie de wedstrijden te winnen. Gaan waarschijnlijk 2e worden. Net als vorig jaar.quote:
Ach hou toch op. Er is helemaal niks sterks aan Robin van Persie. Ja, zijn eigen voetbalcarriere wellicht.quote:Op maandag 15 december 2025 09:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vond zijn persconferentie sterk, maar die uitspraak bij de NOS is wel slap ja.
dit idd. Hij komt wellicht wat minder dom over af en toe dan heitinga maar het onloopt elkaar gewoon niet zo veel. Zou functie elders moeten zijn voor hemquote:Op maandag 15 december 2025 09:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Er is helemaal niks sterks aan Robin van Persie. Ja, zijn eigen voetbalcarriere wellicht.
Gewoon gegokt en verloren; des te sneller ze die kunnen vervangen des te minimaler zal de schade zijn. Nu zou het hem ook sieren om te zeggen dat hij tactisch gewoon afgetroefd is. Maar nee hoor: ik houd stug vast aan de manier waarop ik het zie.
Lekker doen Robin. Groetjes uit Eindhoven.
Het gaat in het Feyenoord topic er nu over dat jullie zoveel meer kwaliteit hebben bij PSV. Naar verluidt heeft de woningbouwvereniging in Woensel het schilderwerk een paar jaar op het meerjaren onderhoudsplan naar voren geschoven nadat user @PSVCL alle boeiboorden heeft ondergespoten samen met moderator @Cocoquote:Op maandag 15 december 2025 09:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Er is helemaal niks sterks aan Robin van Persie. Ja, zijn eigen voetbalcarriere wellicht.
Gewoon gegokt en verloren; des te sneller ze die kunnen vervangen des te minimaler zal de schade zijn. Nu zou het hem ook sieren om te zeggen dat hij tactisch gewoon afgetroefd is. Maar nee hoor: ik houd stug vast aan de manier waarop ik het zie.
Lekker doen Robin. Groetjes uit Eindhoven.
quote:Anderlecht raakt opnieuw een talent kwijt aan Ajax. De 15-jarige rechtsbuiten Samory Koné maakt komende zomer de oversteek van Brussel naar Amsterdam. Bij Anderlecht speelde hij in de Onder 18 en bij Ajax zijn ze van plan hem bij in de Onder 17 op te nemen. Koné maakte recent nog deel uit van de Belgische Onder 16-ploeg.
Zo die liet zich echt enorm kennenquote:Op maandag 15 december 2025 09:05 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht van hem, iedereen snapt dat het een klote week voor hem was maar leef dat lekker uit in de Gym ofzo maar niet via dit soort woorden bij een prescoquote:Op maandag 15 december 2025 09:05 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Puur genot.quote:Op maandag 15 december 2025 09:05 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Robin zat bij Heerenveen al HOOG IN EMOTIE. Eerste weken Feyenoord ging nog goed maar nu het even slecht gaat zie je zijn ware ik naar boven komenquote:Op maandag 15 december 2025 12:36 schreef LethalNinja het volgende:
Ik weet niet wat fijner is, de overwinning of de tot lang om zijn sociale vaardigheden geprezen trainer. Die altijd werd geprezen om zijn moie woorden maar nu zichzelf wat geneerde. Rvp was een klein kind na de verloren klassieker. Hij had het moeten houden bij iets van felicitaties voor Ajax en dat hij bij de komende trainingen zou focussen op sneller combinatiespel tegen tegenstanders die de "bus parkeren"... Niet meer niet minder. Roepen dat het geen topper is terwijl je met 0-2 verliest is niks dan bait/ voer voor parodie plaatjes/ tshirts etc. Stom van hem.
Je zag dat zelfs bij NOS waar het stikte van de Feynoord gezinde analisten dat ook zij het belachelijk vonden hoe hij reageerde.
quote:
quote:'Fabrizio Romano meldt transfer naar Ajax, contractduur bekend'
Lang geblesseerd geweest en daarom een prestatiecontract is het gokje wel waard vind ik. Mits fit kan hij overal in de defensie spelen.quote:Op maandag 15 december 2025 13:56 schreef GGMM het volgende:
Die is toch altijd geblesseerd
Een beetje een Feyenoord-aankoop als je het mij vraagt
Ja precies, hier kun je niet echt een buil aan vallen. Als ie niet bevalt weg na 6 maanden; als ie de sterren van de hemel speelt ook weg na 6 maandenquote:Op maandag 15 december 2025 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lang geblesseerd geweest en daarom een prestatiecontract is het gokje wel waard vind ik. Mits fit kan hij overal in de defensie spelen.
Ik vond Wijndal toch wel een beetje de dissonant hoor.quote:Op maandag 15 december 2025 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat Wijndal en Rosa ook beiden gisteren een prima pot speelden, met name Rosa is verdedigend toch wel lekker stabiel in deze tactiek.
Maskeerde wat fouten door een paar leuke acties. Blijft een heel zwakke speler.quote:Op maandag 15 december 2025 14:45 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik vond Wijndal toch wel een beetje de dissonant hoor.
en hij heeft wat motivatie omdat die het WK wil halen.quote:Op maandag 15 december 2025 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lang geblesseerd geweest en daarom een prestatiecontract is het gokje wel waard vind ik. Mits fit kan hij overal in de defensie spelen.
Voor Suriname?quote:Op maandag 15 december 2025 16:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en hij heeft wat motivatie omdat die het WK wil halen.
Markeerde of maskeerde?quote:Op maandag 15 december 2025 15:41 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Markeerde wat fouten door een paar leuke acties. Blijft een heel zwakke speler.
Het was beschamend hoe hij zichzelf vol chagrijn voor lull zette. Dus heerlijk om te zienquote:Op maandag 15 december 2025 12:36 schreef LethalNinja het volgende:
Ik weet niet wat fijner is, de overwinning of de tot lang om zijn sociale vaardigheden geprezen trainer. Die altijd werd geprezen om zijn moie woorden maar nu zichzelf wat geneerde. Rvp was een klein kind na de verloren klassieker. Hij had het moeten houden bij iets van felicitaties voor Ajax en dat hij bij de komende trainingen zou focussen op sneller combinatiespel tegen tegenstanders die de "bus parkeren"... Niet meer niet minder. Roepen dat het geen topper is terwijl je met 0-2 verliest is niks dan bait/ voer voor parodie plaatjes/ tshirts etc. Stom van hem.
Sean was de hele dag perfect. in de wedstrijd, na de wedstrijd.quote:Je zag dat zelfs bij NOS waar het stikte van de Feynoord gezinde analisten dat ook zij het belachelijk vonden hoe hij reageerde.
Mja nu wat anders...
Hoe de 17de jarige Steur zich geen enkele keer liet verleiden tot bepaalde uitspraken door Hansie vond ik btw ook indrukwekkend. Je zou van een 17jarige kunnen verwachten dat die na zo'n overwinning in zo'n wedstrijd even de gekste uitspraken doet in de euforie maar het was met beide voetjes op de vloer. Blij, maar ook kritisch en dankbaar, wtf!
Mwah, elke andere speler dan Timber gaat liggen en dan geeft hij op een pupillenmanier op een cruciaal moment een 100% pingel weg.quote:Op maandag 15 december 2025 18:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het was beschamend hoe hij zichzelf vol chagrijn voor lull zette. Dus heerlijk om te zien
[..]
Sean was de hele dag perfect. in de wedstrijd, na de wedstrijd.
No nonsens.
17
Toevallig ook een gifje van dat moment? Ik kan het me niet helemaal voor de geest halen.quote:Op maandag 15 december 2025 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, elke andere speler dan Timber gaat liggen en dan geeft hij op een pupillenmanier op een cruciaal moment een 100% pingel weg.
Zal wel strafwerk van z'n vader krijgen, gelukkig voor hem geen gevolgen.quote:Op maandag 15 december 2025 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, elke andere speler dan Timber gaat liggen en dan geeft hij op een pupillenmanier op een cruciaal moment een 100% pingel weg.
Ik kan slechts een stilstaand beeld vinden, makkerquote:Op maandag 15 december 2025 18:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Toevallig ook een gifje van dat moment? Ik kan het me niet helemaal voor de geest halen.
Voortaan de wedstrijd kijken.quote:Op maandag 15 december 2025 18:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Toevallig ook een gifje van dat moment? Ik kan het me niet helemaal voor de geest halen.
quote:Op maandag 15 december 2025 18:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het was beschamend hoe hij zichzelf vol chagrijn voor lull zette. Dus heerlijk om te zien
[..]
Sean was de hele dag perfect. in de wedstrijd, na de wedstrijd.
No nonsens.
17
Var was inderdaad ook afwezig vanwege het afsteken van vuurwerk.quote:Op maandag 15 december 2025 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens Amsterdamse Regels aldus de domme achterban van het rotterdamse clubjequote:Op maandag 15 december 2025 18:55 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Var was inderdaad ook afwezig vanwege het afsteken van vuurwerk.
Ik zou de komende jaren me als Ajacied niet echt meer durven wagen aan het vermeende intelligentieniveau van welke achterban dan ook, maar dit geheel terzijde vanzelfsprekend.quote:Op maandag 15 december 2025 18:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Volgens Amsterdamse Regels aldus de domme achterban van het rotterdamse clubje
Denk dat ze gelijk hebben. Ben over het algemeen geen fan van penalty's. Prima om een wedstrijd op een strafschoppenserie te beslissen. Maar reguliere Penalty's verpesten vaker een entertainende wedstrijd dan dat het wat toevoegt. Vaak toch wat goedkoop gegeven.quote:Op maandag 15 december 2025 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan slechts een stilstaand beeld vinden, makker
[ x ]
Jullie hebben de schijn gewoon tegen als een derde van Rotterdam Zuid naar verluidt een licht verstandelijke beperking heeft.quote:Op maandag 15 december 2025 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de komende jaren me als Ajacied niet echt meer durven wagen aan het vermeende intelligentieniveau van welke achterban dan ook, maar dit geheel terzijde vanzelfsprekend.
Wellicht kan je @capuhon_jongen raadplegen voor meer van dit soort ideeënquote:Op maandag 15 december 2025 19:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat ze gelijk hebben. Ben over het algemeen geen fan van penalty's. Prima om een wedstrijd op een strafschoppenserie te beslissen. Maar reguliere Penalty's verpesten vaker een entertainende wedstrijd dan dat het wat toevoegt. Vaak toch wat goedkoop gegeven.
Denk dat je voor de entertainment waarde beter een strafcorner kan invoeren. Geldt ook voor rode kaarten.
Ondanks alles schat ik die wel wat hoger in alsnog, jouw aanwezigheid is daar maar weer een bevestiging vanquote:Op maandag 15 december 2025 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de komende jaren me als Ajacied niet echt meer durven wagen aan het vermeende intelligentieniveau van welke achterban dan ook, maar dit geheel terzijde vanzelfsprekend.
Een wat matige steek, zelfs jij kan beter.quote:Op maandag 15 december 2025 19:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ondanks alles schat ik die wel wat hoger in alsnog, jouw aanwezigheid is daar maar weer een bevestiging van
matige comeback, maargoed de verwachtingen zijn niet hoog verder.quote:Op maandag 15 december 2025 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Een wat matige steek, zelfs jij kan beter.
Je kunt inderdaad beter een Ajax shirtje tijdens de training verbranden.quote:Op maandag 15 december 2025 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat er een hoge mate aan debielen rondlopen bij welke club dan ook ontkent verder niemand, lijkt me.quote:Op maandag 15 december 2025 19:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad beter een Ajax shirtje tijdens de training verbranden.
vergeet ook niet een roemeense bar in de fik steken omdat er Amsterdam op staatquote:Op maandag 15 december 2025 19:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad beter een Ajax shirtje tijdens de training verbranden.
Ohja.quote:Op maandag 15 december 2025 19:16 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vergeet ook niet een roemeense bar in de fik steken omdat er Amsterdam op staat
Ja hoor, allemaal zelfde laken een pak.quote:Op maandag 15 december 2025 19:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ohja.
Komt dat al een beetje in de buurt Caland?
Tijd voor pollquote:Op maandag 15 december 2025 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat er een hoge mate aan debielen rondlopen bij welke club dan ook ontkent verder niemand, lijkt me.
Ik ben oprecht nog nooit een fatsoenlijke Psv-supporter tegengekomen. Die club lijkt alleen hele nare mensen aan te trekken.quote:
@Coco is op het forum niets anders dan vriendelijkquote:Op maandag 15 december 2025 20:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik ben oprecht nog nooit een fatsoenlijke Psv-supporter tegengekomen. Die club lijkt alleen hele nare mensen aan te trekken.
quote:Op maandag 15 december 2025 20:33 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Bouwman verlengd tot 2030!
Goed nieuws.quote:Op maandag 15 december 2025 20:33 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Bouwman verlengd tot 2030!
Dat gaan we de volgende pot vieren met wat vuurwerkkanonnen in het publiek!quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:05 schreef Wotte het volgende:
Ik denk dat we op basis van de onderbuik in dit topic kunnen concluderen dat PSV'ers het meest zwakbegaafd lijken te zijn.
Gefeliciteerd @:coco
Ik vond Rosa wel aardig spelen afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:18 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd of ze in de winter nog een 6 ergens willen scoren.
En Rosa; sinds wanneer is die verdedigend sterk?
Rosa was waardeloos. Die Japanner en Gaaei zijn de enige die goed kunnen verdedigen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vond Rosa wel aardig spelen afgelopen zondag.
Gaaei is toch ook geen kei defensief gezien?quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:11 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Rosa was waardeloos. Die Japanner en Gaaei zijn de enige die goed kunnen verdedigen.
Hij was vooral wat slimmer aan de bal dan Wijndal.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vond Rosa wel aardig spelen afgelopen zondag.
Gohquote:Op dinsdag 16 december 2025 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Exit Kelvin Lang.
https://x.com/MikeVerweij/status/2000868365347307875
Het was drie dagen rustig!quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Exit Kelvin Lang.
Mijn godquote:Op dinsdag 16 december 2025 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Exit Kelvin Lang.
Hij gaat weg omdat hij niet goed kan met Alex Kroes. Hij was tegen de nieuwe Japanner en McConnell.quote:
Maar Kroes is over een paar weken weg.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij gaat weg omdat hij niet goed kan met Alex Kroes. Hij was tegen de nieuwe Japanner en McConnell.
Klinkt meer dat die bozig is omdat die niet de nieuwe TD wordt en dat een nieuwe TD ook geen zin heeft in hem als assistent.quote:Aanvankelijk was het de bedoeling dat De Lang, die in eerste instantie de ambitie had om Kroes op te volgen als td, als hoofdscout zou plaatsmaken voor iemand anders en dat hij Jordi Cruijff - indien de zoon van de legendarische nummer veertien de nieuwe td wordt - zou gaan assisteren.
Idd.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar Kroes is over een paar weken weg.
[..]
Klinkt meer dat die bozig is omdat die niet de nieuwe TD wordt en dat een nieuwe TD ook geen zin heeft in hem als assistent.
Slechter dan Wijndal kan het moeilijk zijnquote:Op maandag 15 december 2025 21:11 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
En blijkbaar staan we op het punt om Julio Soler te huren van Bournemouth. Linksback.
edit; Argentijn. Zit wel op voetballen zeg maar. Grinta. Volgens mij niet bepaald super sterk verdedigend zoals Rosa, maar wel veel spelinzicht.
edit2; Aanvoerder Argentinië O20. Zo te zien vrij lichtvoetig, en komt totaal niet uit de verf in de PL, laat staan bij Bournemouth.
Denk ook dat hij de ambitie heeft om zelf TD te worden en dat zag men bij Ajax dus niet zitten....quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij gaat weg omdat hij niet goed kan met Alex Kroes. Hij was tegen de nieuwe Japanner en McConnell.
En via hem kwam Forbs, daar was hij groot fan van.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben ook wel gecharmeerd van Rosa hoor dus je hebt het bij het rechte eindquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:02 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Heb eigenlijk wel vrede met Lang exit. Kwam met goede papieren binnen, maar dat is er toch niet helemaal uitgekomen zeg maar. En nog meer schoon schip maken lijkt me wel een goed plan.
En ik vind persoonlijk dat Rosa wel degelijk goed kan verdedigen, zit er kort op, bijt zich ook vast, grinta. Die 1 of 2 wedstrijden met hem centraal vond ik ook niet slecht. Hij kan alleen niet voetballen, wat nogal onhandig is als back.
Komt hier een DVD van?quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon, omdat mooi:
Bekijk deze YouTube-video
We zijn geen Feyenoord.quote:
Ik dacht al die tijd dat Rosa een Spanjaard wasquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben ook wel gecharmeerd van Rosa hoor dus je hebt het bij het rechte eind
Bij Brugge zijn ze er wel blij meequote:Op dinsdag 16 december 2025 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En via hem kwam Forbs, daar was hij groot fan van.
Daarnaast is het wel een waanzinnig goede scout, gezien zijn vrouw.
Oh dacht ik ookquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:36 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik dacht al die tijd dat Rosa een Spanjaard was
Dat blijft een dingetje dat spelers die er bij Ajax niet aankomen het bij andere clubs wel lukt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Brugge zijn ze er wel blij mee
Voor het laatste gevoetbald in 1993. Succes daarmee.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:51 schreef Black-Death het volgende:
Tomiyasi heeft getekend; keuring doorstaan.
Prestatiecontract; daar kunnen we geen buil aan vallenquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Voor het laatste gevoetbald in 1993. Succes daarmee.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt voor de succes wensen. Altijd leuk als fans van een andere club zulke oprechte diepe interesse tonen in onze mooie club. Ik begrijp het wel hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/voetbal(...)atste-tijd~aaec95fd/quote:Uittocht bij Ajax gaat verder: Kelvin de Lang stopt als hoofdscout ‘door ontwikkelingen van de laatste tijd’
Kelvin de Lang stopt per 1 januari als hoofdscout van Ajax. De 44-jarige Amsterdammer was al langer niet gelukkig in zijn functie. Hij kwam in de zomer van 2023 van Manchester City naar Amsterdam.
Reden voor het vertrek van De Lang is dat de hoofdscout al tijden het gevoel heeft dat het werk van het scoutingsteam onvoldoende terug te zien is in de samenstelling van de Ajax-selectie.
Al besprokenquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/voetbal(...)atste-tijd~aaec95fd/
Oei.
Beelden van de keuring:quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:51 schreef Black-Death het volgende:
Tomiyasi heeft getekend; keuring doorstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Oké hans, dank je.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei.
De cavia-theorie was van @HMFuckyouallquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:15 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Tomiyasu nu bevestigd. Hopelijk een beetje versterkend effect met Itakura. Volgens de cavia theorie van @:Caland
Ik zie door de theorieën de cavia's niet meer.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
De cavia-theorie was van @:hmfuckyouall
De omgekeerde Marokkanen-theorie was van mij
Zou je het bij de feiten kunnen houden
Jari Litmanen vertekt ookquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei.
quote:Hij heeft de scoutingafdeling verder geprofessionaliseerd en de onderlinge samenwerking verbeterd. Hij laat een goed scoutingteam achter, waarmee we nu druk bezig zijn ter voorbereiding op de komende window.’’
Sven is al een tijdje weg, maatjequote:Op dinsdag 16 december 2025 15:41 schreef Caland het volgende:
Als degene die Branco van der Trees heeft gescout maar gewoon blijft.
Stijn z'n lievelingsvoetballerquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:41 schreef Caland het volgende:
Als degene die Branco van der Trees heeft gescout maar gewoon blijft.
Een voetballer voor de fijnproever.quote:
Hij stapt op omdat er niet naar hem geluisterd werd als hoofdscout. Dus. Ja. Zeg maar.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:23 schreef Simmertje het volgende:
Wie heeft deze man eigenlijk gescout de afgelopen jaren?
Dit gaat helemaal goed komen, kijk ze eens blij zijn;quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:41 schreef Wotte het volgende:
Maar onze nieuwe Japanse vriend is dus wel dusdanig fit dat hij een medische keuring doorkomt
Al lang niet gezien dezequote:Op dinsdag 16 december 2025 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Een voetballer voor de fijnproever.
De fijnproever in kwestie:
[ afbeelding ]
Maar nergens om die Tomiyasu is een klasbak.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:44 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal goed komen, kijk ze eens blij zijn;
https://x.com/AFCAjax/status/2000948482543378851
Ze zijn bezig met die Argentijn te huren voor linksback.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:55 schreef Simmertje het volgende:
Godts - Dolberg - Gloukh
Steur - Klaassen - Regeer/aankoop? huur?
Wijndal/aankoop? huur? - Baas - Itakura - Tomiyasu
Jaros
Even er vanuit gaan dat Taylor zal vertrekken in de winterstop. Zoiets?
Omgekeerde Marokkanenquote:Op dinsdag 16 december 2025 16:44 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal goed komen, kijk ze eens blij zijn;
https://x.com/AFCAjax/status/2000948482543378851
Konijnen*quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
De cavia-theorie was van @:hmfuckyouall
De omgekeerde Marokkanen-theorie was van mij
Zou je het bij de feiten kunnen houden
Geen B team AUB!!!!!!!!!quote:
Jij hebt er kijk op vriend.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:06 schreef Black-Death het volgende:
Gewoon lekker met sterkste elftal beginnen, en dan in de tweede helft met een hopelijk ruime voorsprong lekker wisselen.
Eensch. Er moeten automatismen gekweekt worden en er is door het dubbele wedstrijdschema al weinig tijd voor trainingen. Al gaat Pasveer dus wel keepen en lijkt me dat Dolberg wel gespaard mag worden voor deze wedstrijd. Steur wellicht ook ff rustig mee omspringen.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:06 schreef Black-Death het volgende:
Gewoon lekker met sterkste elftal beginnen, en dan in de tweede helft met een hopelijk ruime voorsprong lekker wisselen.
Darts is voor tokkies.quote:
Is dit je nieuwe act?quote:Op woensdag 17 december 2025 17:55 schreef Hetekip het volgende:
Als Gaaei maar blijft, al die kut nieuwsberichten dat hij nu overbodig zou zijn![]()
![]()
![]()
Ja ik herken kloons altijd meteenquote:Op woensdag 17 december 2025 18:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Je kent hem?
Ik ben gewoon een Gaaei fan, mag het? Mij boeit clubvoetbal niet zo, Anton Gaaei boeit mij wel.quote:
Ik ben fan van je moederquote:Op woensdag 17 december 2025 18:03 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een Gaaei fan, mag het? Mij boeit clubvoetbal niet zo, Anton Gaaei boeit mij wel.
Okequote:Op woensdag 17 december 2025 18:03 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een Gaaei fan, mag het? Mij boeit clubvoetbal niet zo, Anton Gaaei boeit mij wel.
Dat lijkt mij wel ja.quote:
Je kan moeilijk zeggen dat je verwacht 4-0 bij rust achter te staan.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die gasten hadden ook een veel te grote bek al in de voorbeschouwing.
Jij hebt liever Rosa? Die was afgelopen zondag gewoon aan het prutsen, Gaaei komt erin en de match veranderd direct van sfeer.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In het land der blinden
Nee ik ben ook voor Gaaei, maar dat maakt hem nog geen topper.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:32 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Jij hebt liever Rosa? Die was afgelopen zondag gewoon aan het prutsen, Gaaei komt erin en de match veranderd direct van sfeer.
Anton Gaaei brengt de vibe die een overwinnaar nodig heeft.
Gelukkig dat je ook voor Gaaei bent, ik kijk eigenlijk pas voetbal sinds ik Gaaei heb ontdekt. Is gewoon mijn favoriete speler.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee ik ben ook voor Gaaei, maar dat maakt hem nog geen topper.
Ik jou racekak, waarvan je anus helemaal uitdroogt.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wens je een vreselijke verkoudheid toe.
Konadu is een van de slechtste Ajax spitsen ooitquote:Op woensdag 17 december 2025 19:31 schreef Hetekip het volgende:
Mokio en Konadu kan ik ook zeer waarderen.
Hoséquote:Op woensdag 17 december 2025 19:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Konadu is een van de slechtste Ajax spitsen ooit
ok Klaasquote:Op woensdag 17 december 2025 19:36 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Gelukkig dat je ook voor Gaaei bent, ik kijk eigenlijk pas voetbal sinds ik Gaaei heb ontdekt. Is gewoon mijn favoriete speler.
[..]
Ik jou racekak, waarvan je anus helemaal uitdroogt.
Die is in de rust gewisseld...quote:Op woensdag 17 december 2025 19:57 schreef Saekerhett het volgende:
Goed meegelopen van Wijndal weer. Pannenkoek.
Ja, was een soort van grapje omdat bij 90% van de tegengoals Wijndal loopt te slapen.quote:
quote:
Ja maar ik snap hem wel.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
En toch had ie hem voor moeten geven.
Nee. Hij maakt hem, dus prima.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
En toch had ie hem voor moeten geven.
Wel mooie assistquote:
Wellicht keept ie de hele bekerquote:Op woensdag 17 december 2025 20:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Laten we hopen dat deze honderdste wedstrijd van Pasveer ook zijn laatste voor Ajax was.
Nu Pasveer nogquote:Op woensdag 17 december 2025 20:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
Vijf op 'n rij, ik mag mijn haren weer laten knippen
We hebben voor volgend jaar toch al die ene jongen gecontracteerd afgelopen zomer ?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een gerucht,
er schijnt geďnformeert te zijn naar een keeper, alleen vonden ze zijn salaris te hoog.
Denk alleen niet dat Ter Stegen bij Ajax mee had gekund
https://www.voetbalprimeu(...)n-bij-barcelona.html
Die 18 jarige?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
We hebben voor volgend jaar toch al die ene jongen gecontracteerd afgelopen zomer ?
Heerkens!quote:Op woensdag 17 december 2025 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 18 jarige?
En het is een gerucht he, geen idee of het waar is.
Op naar het Feyenoord-topic!quote:Op woensdag 17 december 2025 22:56 schreef William_Papadin het volgende:
Lekker man, hele week rustig in dit topic.
Kan definitief wel al het chagrijn wegnemen van de eerste seizoenshelft. We zijn er nog niet, maar heb wel voor het eerst sinds maanden weer een positief gevoel naar de toekomst toe.quote:
Ja precies; lijn omhoog lijkt voorzichtig te zijn ingezet. Het blijft fragiel, maar als je dit weekend weer wint ga je wel met een lekker gevoel de winterstop in.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:16 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan definitief wel al het chagrijn wegnemen van de eerste seizoenshelft. We zijn er nog niet, maar heb wel voor het eerst sinds maanden weer een positief gevoel naar de toekomst toe.
Het is nog wel erg instabiel hoor.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:16 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan definitief wel al het chagrijn wegnemen van de eerste seizoenshelft. We zijn er nog niet, maar heb wel voor het eerst sinds maanden weer een positief gevoel naar de toekomst toe.
Als je Google't op Alders lees je dit:quote:Op woensdag 17 december 2025 20:42 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Het is maar tegen amateurs, maar winst is winst. Prima. Ook super dat de jonkies speeltijd krijgen, en die kans ook grijpen. Met uitzondering van Alders, grinta genoeg, techniek ook, maar heeft het lichaam van een kleuter, dat gaat 'm gewoon niet worden in het huidige voetbal.
Duidelijk een typo moet natuur lijk 1,079m zijn ;-)quote:Op donderdag 18 december 2025 14:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als je Google't op Alders lees je dit:
Gerald Alders › Lengte
1,79 m
Ik riep het 5 weken geleden al.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:30 schreef Solispolar het volgende:
Het kan verkeren héTotale paniek in Rotterdam en relatieve rust in Amsterdam. Als je dat 4 weken geleden zou hebben gezegd..
quote:Op maandag 10 november 2025 11:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is gewoon realistisch, kijk eens waar je staat in de Europa League, kijk eens welke wedstrijden je niet wint in de Eredivisie. Jullie denken een redelijk goed seizoen te draaien tot nog toe als ik de reacties hier zo lees, maar eigenlijk presteren jullie zeer matig tot nog toe en heeft van Persie geluk dat domme Sjon de aandacht afleidde.
quote:Op donderdag 18 december 2025 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik riep het 5 weken geleden al.
[..]
Zienerschnitzel!quote:Op donderdag 18 december 2025 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik riep het 5 weken geleden al.
[..]
Doet geen gekke dingen, is de jeugd er meer bij aan het betrekken wat positief is.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Grim doet het toch prima he.
Stuk beter, ook in de media.
Hoe haal je het überhaupt in je hoofd om heitinga aan te stellen?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doet geen gekke dingen, is de jeugd er meer bij aan het betrekken wat positief is.
Alleen al hoe Heitinga met Mokio omging. Die draaide een sterke voorbereiding en werd ineens na één slechte wedstrijd als CVM totaal afgeserveerd door John. Je ziet momenteel dat Mokio een flinke mentale tik heeft gekregen hierdoor.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:52 schreef BEFEM het volgende:
'Gebrek' aan jeugd was het probleem helemaal niet. Dat wordt nu gehypt omdat we paar keer winnen.
Mokio speelde heel erg slecht, ook eind vorig seizoen al. Ook tegen Qarabag was ie slecht. Hij scoort toevallig tegen Feyenoord en zou opeens over zn dip heen zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2025 01:51 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Alleen al hoe Heitinga met Mokio omging. Die draaide een sterke voorbereiding en werd ineens na één slechte wedstrijd als CVM totaal afgeserveerd door John. Je ziet 01momenteel dat Mokio een flinke mentale tik heeft gekregen hierdoor.
Vooral dat is ook een verademing hoor.quote:
Hij schijnt al verkocht te zijn aan Porto, we weten het snel genoeg.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:43 schreef Simmertje het volgende:
Hoop niet dat Taylor opeens weer terug is in de basis morgen, ben wel beetje klaar met hem. Van de winter verkopen en dan gewoon Steur definitief de basis in.
Ik las juist Fener, Porto heeft gewoon het geld niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij schijnt al verkocht te zijn aan Porto, we weten het snel genoeg.
Prima imho.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij schijnt al verkocht te zijn aan Porto, we weten het snel genoeg.
Fener wilt die gast van psv toch.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik las juist Fener, Porto heeft gewoon het geld niet.
Waarom zou je een gast van PSV willen als je een gast van Ajax kan krijgenquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Fener wilt die gast van psv toch.
Over zijn dip heen? Die jongen loopt al weken totaal zonder zelfvertrouwen over het veld. En dat terwijl hij in de voorbereiding als lichtpunt werd gezien.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:34 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Mokio speelde heel erg slecht, ook eind vorig seizoen al. Ook tegen Qarabag was ie slecht. Hij scoort toevallig tegen Feyenoord en zou opeens over zn dip heen zijn.
Maar wat ik bedoel, afgelopen jaar hebben er heel veel jeugdspelers gespeeld. We winnen nu toevallig een paar keer en dan ligt het opeens daar aan. Veel van die spelers gaan het niet redden.
Maar je hebt wel gelijk dat het inpassen van jeugdspelers niet de belangrijkste verandering is. Grim is gewoon stukje bij beetje de scherven van tactische nitwit Heitinga aan het opruimen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:34 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Mokio speelde heel erg slecht, ook eind vorig seizoen al. Ook tegen Qarabag was ie slecht. Hij scoort toevallig tegen Feyenoord en zou opeens over zn dip heen zijn.
Maar wat ik bedoel, afgelopen jaar hebben er heel veel jeugdspelers gespeeld. We winnen nu toevallig een paar keer en dan ligt het opeens daar aan. Veel van die spelers gaan het niet redden.
Niet iedereen ziet het he.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je een gast van PSV willen als je een gast van Ajax kan krijgen
De sportmedia zijn van hetzelfde niveau als de eredivisie, ze doen ook maar wat.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:34 schreef BEFEM het volgende:
[..]
ben ook benieuwd idd. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:32 schreef Houniet het volgende:
Laten we inderdaad rustig afwachten. Het waren allemaal zeer matige tegenstanders. Eens kijken of er morgen een stabiele lijn is te zien.
Het hangt er wel vanaf wat je er mee doet. Laat je steeds dezelfde 11 krukken spelen en de jeugd krijgt geeneens minuten, dan staat de jeugd er ook niet als de krukken omvallen. Nu vallen er dus krukken om en heeft Grim ze al iig laten meetrainen zodat Steur goed uit de verf komt en Mokio op het juiste moment op de juiste plek staat. Een team is niet 11 spelers, zoals Farioli al bewees. Je kan proberen je los te weken van Farioliball wat je wil, maar het is gewoon veel te vroeg geweest voor de club om dat te proberen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:34 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik kan me daar vanuit zijn perspectief wel begrip voor opbrengen. Maar getuigt niet van lef.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
Jordi schijnt per per 01-feb te willen beginnen. Dan kan de komende transferperiode niet tegen hem gebruikt worden. De snelheid zit er goed in zo ja
Net zo laf en achterbaks als zn vaderquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
Jordi schijnt per per 01-feb te willen beginnen. Dan kan de komende transferperiode niet tegen hem gebruikt worden. De snelheid zit er goed in zo ja
Altijd tegen ons. En weer een uitwedstrijd.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:08 schreef Black-Death het volgende:
Uiteraard AZ-uit, dat was wel een zekerheidje
Lef is minder belangrijk dat een klein beetje voetbalintelligentie.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan me daar vanuit zijn perspectief wel begrip voor opbrengen. Maar getuigt niet van lef.
dat denk ik ook. We gaan het zien, hopelijk snel een klap eropquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lef is minder belangrijk dat een klein beetje voetbalintelligentie.
Opzich niet onlogisch. Laten we zeggen dat het van buitenaf verre van een geoliede machine lijkt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan me daar vanuit zijn perspectief wel begrip voor opbrengen. Maar getuigt niet van lef.
Limburg is altijd zo'n pleuriseind.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:41 schreef jigggy het volgende:
Vanavond voetballes krijgen in Nijmegen
quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Limburg is altijd zo'n pleuriseind.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:35 schreef Elan het volgende:
Jetten (neefje van) maakt van bij Ajax zijn debuut bij Ajax.
Hij zit voor het eerst in de selectie.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:35 schreef Elan het volgende:
Jetten (neefje van) maakt van bij Ajax zijn debuut bij Ajax.
Op de radio zei Jetten dat hij zou spelen, maar misschien bedoelde hij alleen bij de selectie dunno.quote:
Rob Jetten gelovenquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Op de radio zei Jetten dat hij zou spelen, maar misschien bedoelde hij alleen bij de selectie dunno.
Jetten liegt al als hij zijn mond open doet.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Op de radio zei Jetten dat hij zou spelen, maar misschien bedoelde hij alleen bij de selectie dunno.
Precies.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Die jongen is een linksback maar zal uiteindelijk ook wel aan de rechterkant uitkomen.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Die jongen is een linksback maar zal uiteindelijk ook wel aan de rechterkant uitkomen.
laten we het hopenquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:08 schreef Näsenbar het volgende:
NEC is de ideale tegenstander om vanavond lekker tegen te counteren. Ik voorspel een overwinning.
Tot zover mijn pre-match analyse.
Los van de goal een heel matig begin.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het beginnen is nog steeds een probleem
Vanuit het camerastandpunt met een lichte hoek in ieder geval niet met zekerheid te zeggen dus geen idee hoe de VAR daar dan een doelpunt van kan makenquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:05 schreef Black-Death het volgende:
Gaat alweer lekker.. lijkt me niet dat die volledig over de lijn was.
Ja, rood zou erg zwaar zijn denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |