Okequote:Op woensdag 17 december 2025 18:03 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een Gaaei fan, mag het? Mij boeit clubvoetbal niet zo, Anton Gaaei boeit mij wel.
Dat lijkt mij wel ja.quote:
Je kan moeilijk zeggen dat je verwacht 4-0 bij rust achter te staan.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die gasten hadden ook een veel te grote bek al in de voorbeschouwing.
Jij hebt liever Rosa? Die was afgelopen zondag gewoon aan het prutsen, Gaaei komt erin en de match veranderd direct van sfeer.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In het land der blinden
Nee ik ben ook voor Gaaei, maar dat maakt hem nog geen topper.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:32 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Jij hebt liever Rosa? Die was afgelopen zondag gewoon aan het prutsen, Gaaei komt erin en de match veranderd direct van sfeer.
Anton Gaaei brengt de vibe die een overwinnaar nodig heeft.
Gelukkig dat je ook voor Gaaei bent, ik kijk eigenlijk pas voetbal sinds ik Gaaei heb ontdekt. Is gewoon mijn favoriete speler.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee ik ben ook voor Gaaei, maar dat maakt hem nog geen topper.
Ik jou racekak, waarvan je anus helemaal uitdroogt.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wens je een vreselijke verkoudheid toe.
Konadu is een van de slechtste Ajax spitsen ooitquote:Op woensdag 17 december 2025 19:31 schreef Hetekip het volgende:
Mokio en Konadu kan ik ook zeer waarderen.
Hoséquote:Op woensdag 17 december 2025 19:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Konadu is een van de slechtste Ajax spitsen ooit
ok Klaasquote:Op woensdag 17 december 2025 19:36 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Gelukkig dat je ook voor Gaaei bent, ik kijk eigenlijk pas voetbal sinds ik Gaaei heb ontdekt. Is gewoon mijn favoriete speler.
[..]
Ik jou racekak, waarvan je anus helemaal uitdroogt.
Die is in de rust gewisseld...quote:Op woensdag 17 december 2025 19:57 schreef Saekerhett het volgende:
Goed meegelopen van Wijndal weer. Pannenkoek.
Ja, was een soort van grapje omdat bij 90% van de tegengoals Wijndal loopt te slapen.quote:
quote:
Ja maar ik snap hem wel.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
En toch had ie hem voor moeten geven.
Nee. Hij maakt hem, dus prima.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
En toch had ie hem voor moeten geven.
Wel mooie assistquote:
Wellicht keept ie de hele bekerquote:Op woensdag 17 december 2025 20:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Laten we hopen dat deze honderdste wedstrijd van Pasveer ook zijn laatste voor Ajax was.
Nu Pasveer nogquote:Op woensdag 17 december 2025 20:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
Vijf op 'n rij, ik mag mijn haren weer laten knippen
We hebben voor volgend jaar toch al die ene jongen gecontracteerd afgelopen zomer ?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een gerucht,
er schijnt geïnformeert te zijn naar een keeper, alleen vonden ze zijn salaris te hoog.
Denk alleen niet dat Ter Stegen bij Ajax mee had gekund
https://www.voetbalprimeu(...)n-bij-barcelona.html
Die 18 jarige?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
We hebben voor volgend jaar toch al die ene jongen gecontracteerd afgelopen zomer ?
Heerkens!quote:Op woensdag 17 december 2025 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 18 jarige?
En het is een gerucht he, geen idee of het waar is.
Op naar het Feyenoord-topic!quote:Op woensdag 17 december 2025 22:56 schreef William_Papadin het volgende:
Lekker man, hele week rustig in dit topic.
Kan definitief wel al het chagrijn wegnemen van de eerste seizoenshelft. We zijn er nog niet, maar heb wel voor het eerst sinds maanden weer een positief gevoel naar de toekomst toe.quote:
Ja precies; lijn omhoog lijkt voorzichtig te zijn ingezet. Het blijft fragiel, maar als je dit weekend weer wint ga je wel met een lekker gevoel de winterstop in.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:16 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan definitief wel al het chagrijn wegnemen van de eerste seizoenshelft. We zijn er nog niet, maar heb wel voor het eerst sinds maanden weer een positief gevoel naar de toekomst toe.
Het is nog wel erg instabiel hoor.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:16 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan definitief wel al het chagrijn wegnemen van de eerste seizoenshelft. We zijn er nog niet, maar heb wel voor het eerst sinds maanden weer een positief gevoel naar de toekomst toe.
Als je Google't op Alders lees je dit:quote:Op woensdag 17 december 2025 20:42 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Het is maar tegen amateurs, maar winst is winst. Prima. Ook super dat de jonkies speeltijd krijgen, en die kans ook grijpen. Met uitzondering van Alders, grinta genoeg, techniek ook, maar heeft het lichaam van een kleuter, dat gaat 'm gewoon niet worden in het huidige voetbal.
Duidelijk een typo moet natuur lijk 1,079m zijn ;-)quote:Op donderdag 18 december 2025 14:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als je Google't op Alders lees je dit:
Gerald Alders › Lengte
1,79 m
Ik riep het 5 weken geleden al.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:30 schreef Solispolar het volgende:
Het kan verkeren héTotale paniek in Rotterdam en relatieve rust in Amsterdam. Als je dat 4 weken geleden zou hebben gezegd..
quote:Op maandag 10 november 2025 11:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is gewoon realistisch, kijk eens waar je staat in de Europa League, kijk eens welke wedstrijden je niet wint in de Eredivisie. Jullie denken een redelijk goed seizoen te draaien tot nog toe als ik de reacties hier zo lees, maar eigenlijk presteren jullie zeer matig tot nog toe en heeft van Persie geluk dat domme Sjon de aandacht afleidde.
quote:Op donderdag 18 december 2025 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik riep het 5 weken geleden al.
[..]
Zienerschnitzel!quote:Op donderdag 18 december 2025 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik riep het 5 weken geleden al.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |