Okequote:Op woensdag 17 december 2025 18:03 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een Gaaei fan, mag het? Mij boeit clubvoetbal niet zo, Anton Gaaei boeit mij wel.
Dat lijkt mij wel ja.quote:
Je kan moeilijk zeggen dat je verwacht 4-0 bij rust achter te staan.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die gasten hadden ook een veel te grote bek al in de voorbeschouwing.
Jij hebt liever Rosa? Die was afgelopen zondag gewoon aan het prutsen, Gaaei komt erin en de match veranderd direct van sfeer.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In het land der blinden
Nee ik ben ook voor Gaaei, maar dat maakt hem nog geen topper.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:32 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Jij hebt liever Rosa? Die was afgelopen zondag gewoon aan het prutsen, Gaaei komt erin en de match veranderd direct van sfeer.
Anton Gaaei brengt de vibe die een overwinnaar nodig heeft.
Gelukkig dat je ook voor Gaaei bent, ik kijk eigenlijk pas voetbal sinds ik Gaaei heb ontdekt. Is gewoon mijn favoriete speler.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee ik ben ook voor Gaaei, maar dat maakt hem nog geen topper.
Ik jou racekak, waarvan je anus helemaal uitdroogt.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wens je een vreselijke verkoudheid toe.
Konadu is een van de slechtste Ajax spitsen ooitquote:Op woensdag 17 december 2025 19:31 schreef Hetekip het volgende:
Mokio en Konadu kan ik ook zeer waarderen.
Hoséquote:Op woensdag 17 december 2025 19:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Konadu is een van de slechtste Ajax spitsen ooit
ok Klaasquote:Op woensdag 17 december 2025 19:36 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Gelukkig dat je ook voor Gaaei bent, ik kijk eigenlijk pas voetbal sinds ik Gaaei heb ontdekt. Is gewoon mijn favoriete speler.
[..]
Ik jou racekak, waarvan je anus helemaal uitdroogt.
Die is in de rust gewisseld...quote:Op woensdag 17 december 2025 19:57 schreef Saekerhett het volgende:
Goed meegelopen van Wijndal weer. Pannenkoek.
Ja, was een soort van grapje omdat bij 90% van de tegengoals Wijndal loopt te slapen.quote:
quote:
Ja maar ik snap hem wel.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
En toch had ie hem voor moeten geven.
Nee. Hij maakt hem, dus prima.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
En toch had ie hem voor moeten geven.
Wel mooie assistquote:
Wellicht keept ie de hele bekerquote:Op woensdag 17 december 2025 20:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Laten we hopen dat deze honderdste wedstrijd van Pasveer ook zijn laatste voor Ajax was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |