Nu Pasveer nogquote:Op woensdag 17 december 2025 20:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
Vijf op 'n rij, ik mag mijn haren weer laten knippen
We hebben voor volgend jaar toch al die ene jongen gecontracteerd afgelopen zomer ?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een gerucht,
er schijnt geïnformeert te zijn naar een keeper, alleen vonden ze zijn salaris te hoog.
Denk alleen niet dat Ter Stegen bij Ajax mee had gekund
https://www.voetbalprimeu(...)n-bij-barcelona.html
Die 18 jarige?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
We hebben voor volgend jaar toch al die ene jongen gecontracteerd afgelopen zomer ?
Heerkens!quote:Op woensdag 17 december 2025 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 18 jarige?
En het is een gerucht he, geen idee of het waar is.
Op naar het Feyenoord-topic!quote:Op woensdag 17 december 2025 22:56 schreef William_Papadin het volgende:
Lekker man, hele week rustig in dit topic.
Kan definitief wel al het chagrijn wegnemen van de eerste seizoenshelft. We zijn er nog niet, maar heb wel voor het eerst sinds maanden weer een positief gevoel naar de toekomst toe.quote:
Ja precies; lijn omhoog lijkt voorzichtig te zijn ingezet. Het blijft fragiel, maar als je dit weekend weer wint ga je wel met een lekker gevoel de winterstop in.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:16 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan definitief wel al het chagrijn wegnemen van de eerste seizoenshelft. We zijn er nog niet, maar heb wel voor het eerst sinds maanden weer een positief gevoel naar de toekomst toe.
Het is nog wel erg instabiel hoor.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:16 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan definitief wel al het chagrijn wegnemen van de eerste seizoenshelft. We zijn er nog niet, maar heb wel voor het eerst sinds maanden weer een positief gevoel naar de toekomst toe.
Als je Google't op Alders lees je dit:quote:Op woensdag 17 december 2025 20:42 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Het is maar tegen amateurs, maar winst is winst. Prima. Ook super dat de jonkies speeltijd krijgen, en die kans ook grijpen. Met uitzondering van Alders, grinta genoeg, techniek ook, maar heeft het lichaam van een kleuter, dat gaat 'm gewoon niet worden in het huidige voetbal.
Duidelijk een typo moet natuur lijk 1,079m zijn ;-)quote:Op donderdag 18 december 2025 14:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als je Google't op Alders lees je dit:
Gerald Alders › Lengte
1,79 m
Ik riep het 5 weken geleden al.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:30 schreef Solispolar het volgende:
Het kan verkeren héTotale paniek in Rotterdam en relatieve rust in Amsterdam. Als je dat 4 weken geleden zou hebben gezegd..
quote:Op maandag 10 november 2025 11:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is gewoon realistisch, kijk eens waar je staat in de Europa League, kijk eens welke wedstrijden je niet wint in de Eredivisie. Jullie denken een redelijk goed seizoen te draaien tot nog toe als ik de reacties hier zo lees, maar eigenlijk presteren jullie zeer matig tot nog toe en heeft van Persie geluk dat domme Sjon de aandacht afleidde.
quote:Op donderdag 18 december 2025 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik riep het 5 weken geleden al.
[..]
Zienerschnitzel!quote:Op donderdag 18 december 2025 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik riep het 5 weken geleden al.
[..]
Doet geen gekke dingen, is de jeugd er meer bij aan het betrekken wat positief is.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Grim doet het toch prima he.
Stuk beter, ook in de media.
Hoe haal je het überhaupt in je hoofd om heitinga aan te stellen?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doet geen gekke dingen, is de jeugd er meer bij aan het betrekken wat positief is.
Alleen al hoe Heitinga met Mokio omging. Die draaide een sterke voorbereiding en werd ineens na één slechte wedstrijd als CVM totaal afgeserveerd door John. Je ziet momenteel dat Mokio een flinke mentale tik heeft gekregen hierdoor.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:52 schreef BEFEM het volgende:
'Gebrek' aan jeugd was het probleem helemaal niet. Dat wordt nu gehypt omdat we paar keer winnen.
Mokio speelde heel erg slecht, ook eind vorig seizoen al. Ook tegen Qarabag was ie slecht. Hij scoort toevallig tegen Feyenoord en zou opeens over zn dip heen zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2025 01:51 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Alleen al hoe Heitinga met Mokio omging. Die draaide een sterke voorbereiding en werd ineens na één slechte wedstrijd als CVM totaal afgeserveerd door John. Je ziet 01momenteel dat Mokio een flinke mentale tik heeft gekregen hierdoor.
Vooral dat is ook een verademing hoor.quote:
Hij schijnt al verkocht te zijn aan Porto, we weten het snel genoeg.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:43 schreef Simmertje het volgende:
Hoop niet dat Taylor opeens weer terug is in de basis morgen, ben wel beetje klaar met hem. Van de winter verkopen en dan gewoon Steur definitief de basis in.
Ik las juist Fener, Porto heeft gewoon het geld niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij schijnt al verkocht te zijn aan Porto, we weten het snel genoeg.
Prima imho.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij schijnt al verkocht te zijn aan Porto, we weten het snel genoeg.
Fener wilt die gast van psv toch.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik las juist Fener, Porto heeft gewoon het geld niet.
Waarom zou je een gast van PSV willen als je een gast van Ajax kan krijgenquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Fener wilt die gast van psv toch.
Over zijn dip heen? Die jongen loopt al weken totaal zonder zelfvertrouwen over het veld. En dat terwijl hij in de voorbereiding als lichtpunt werd gezien.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:34 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Mokio speelde heel erg slecht, ook eind vorig seizoen al. Ook tegen Qarabag was ie slecht. Hij scoort toevallig tegen Feyenoord en zou opeens over zn dip heen zijn.
Maar wat ik bedoel, afgelopen jaar hebben er heel veel jeugdspelers gespeeld. We winnen nu toevallig een paar keer en dan ligt het opeens daar aan. Veel van die spelers gaan het niet redden.
Maar je hebt wel gelijk dat het inpassen van jeugdspelers niet de belangrijkste verandering is. Grim is gewoon stukje bij beetje de scherven van tactische nitwit Heitinga aan het opruimen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:34 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Mokio speelde heel erg slecht, ook eind vorig seizoen al. Ook tegen Qarabag was ie slecht. Hij scoort toevallig tegen Feyenoord en zou opeens over zn dip heen zijn.
Maar wat ik bedoel, afgelopen jaar hebben er heel veel jeugdspelers gespeeld. We winnen nu toevallig een paar keer en dan ligt het opeens daar aan. Veel van die spelers gaan het niet redden.
Niet iedereen ziet het he.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je een gast van PSV willen als je een gast van Ajax kan krijgen
De sportmedia zijn van hetzelfde niveau als de eredivisie, ze doen ook maar wat.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:34 schreef BEFEM het volgende:
[..]
ben ook benieuwd idd. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:32 schreef Houniet het volgende:
Laten we inderdaad rustig afwachten. Het waren allemaal zeer matige tegenstanders. Eens kijken of er morgen een stabiele lijn is te zien.
Het hangt er wel vanaf wat je er mee doet. Laat je steeds dezelfde 11 krukken spelen en de jeugd krijgt geeneens minuten, dan staat de jeugd er ook niet als de krukken omvallen. Nu vallen er dus krukken om en heeft Grim ze al iig laten meetrainen zodat Steur goed uit de verf komt en Mokio op het juiste moment op de juiste plek staat. Een team is niet 11 spelers, zoals Farioli al bewees. Je kan proberen je los te weken van Farioliball wat je wil, maar het is gewoon veel te vroeg geweest voor de club om dat te proberen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:34 schreef BEFEM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |