Voor het laatste gevoetbald in 1993. Succes daarmee.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:51 schreef Black-Death het volgende:
Tomiyasi heeft getekend; keuring doorstaan.
Prestatiecontract; daar kunnen we geen buil aan vallenquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Voor het laatste gevoetbald in 1993. Succes daarmee.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt voor de succes wensen. Altijd leuk als fans van een andere club zulke oprechte diepe interesse tonen in onze mooie club. Ik begrijp het wel hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/voetbal(...)atste-tijd~aaec95fd/quote:Uittocht bij Ajax gaat verder: Kelvin de Lang stopt als hoofdscout ‘door ontwikkelingen van de laatste tijd’
Kelvin de Lang stopt per 1 januari als hoofdscout van Ajax. De 44-jarige Amsterdammer was al langer niet gelukkig in zijn functie. Hij kwam in de zomer van 2023 van Manchester City naar Amsterdam.
Reden voor het vertrek van De Lang is dat de hoofdscout al tijden het gevoel heeft dat het werk van het scoutingsteam onvoldoende terug te zien is in de samenstelling van de Ajax-selectie.
Al besprokenquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/voetbal(...)atste-tijd~aaec95fd/
Oei.
Beelden van de keuring:quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:51 schreef Black-Death het volgende:
Tomiyasi heeft getekend; keuring doorstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Oké hans, dank je.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei.
De cavia-theorie was van @HMFuckyouallquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:15 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Tomiyasu nu bevestigd. Hopelijk een beetje versterkend effect met Itakura. Volgens de cavia theorie van @:Caland
Ik zie door de theorieën de cavia's niet meer.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
De cavia-theorie was van @:hmfuckyouall
De omgekeerde Marokkanen-theorie was van mij
Zou je het bij de feiten kunnen houden
Jari Litmanen vertekt ookquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei.
quote:Hij heeft de scoutingafdeling verder geprofessionaliseerd en de onderlinge samenwerking verbeterd. Hij laat een goed scoutingteam achter, waarmee we nu druk bezig zijn ter voorbereiding op de komende window.’’
Sven is al een tijdje weg, maatjequote:Op dinsdag 16 december 2025 15:41 schreef Caland het volgende:
Als degene die Branco van der Trees heeft gescout maar gewoon blijft.
Stijn z'n lievelingsvoetballerquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:41 schreef Caland het volgende:
Als degene die Branco van der Trees heeft gescout maar gewoon blijft.
Een voetballer voor de fijnproever.quote:
Hij stapt op omdat er niet naar hem geluisterd werd als hoofdscout. Dus. Ja. Zeg maar.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:23 schreef Simmertje het volgende:
Wie heeft deze man eigenlijk gescout de afgelopen jaren?
Dit gaat helemaal goed komen, kijk ze eens blij zijn;quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:41 schreef Wotte het volgende:
Maar onze nieuwe Japanse vriend is dus wel dusdanig fit dat hij een medische keuring doorkomt
Al lang niet gezien dezequote:Op dinsdag 16 december 2025 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Een voetballer voor de fijnproever.
De fijnproever in kwestie:
[ afbeelding ]
Maar nergens om die Tomiyasu is een klasbak.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:44 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal goed komen, kijk ze eens blij zijn;
https://x.com/AFCAjax/status/2000948482543378851
Ze zijn bezig met die Argentijn te huren voor linksback.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:55 schreef Simmertje het volgende:
Godts - Dolberg - Gloukh
Steur - Klaassen - Regeer/aankoop? huur?
Wijndal/aankoop? huur? - Baas - Itakura - Tomiyasu
Jaros
Even er vanuit gaan dat Taylor zal vertrekken in de winterstop. Zoiets?
Omgekeerde Marokkanenquote:Op dinsdag 16 december 2025 16:44 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal goed komen, kijk ze eens blij zijn;
https://x.com/AFCAjax/status/2000948482543378851
Konijnen*quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
De cavia-theorie was van @:hmfuckyouall
De omgekeerde Marokkanen-theorie was van mij
Zou je het bij de feiten kunnen houden
Geen B team AUB!!!!!!!!!quote:
Jij hebt er kijk op vriend.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:06 schreef Black-Death het volgende:
Gewoon lekker met sterkste elftal beginnen, en dan in de tweede helft met een hopelijk ruime voorsprong lekker wisselen.
Eensch. Er moeten automatismen gekweekt worden en er is door het dubbele wedstrijdschema al weinig tijd voor trainingen. Al gaat Pasveer dus wel keepen en lijkt me dat Dolberg wel gespaard mag worden voor deze wedstrijd. Steur wellicht ook ff rustig mee omspringen.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:06 schreef Black-Death het volgende:
Gewoon lekker met sterkste elftal beginnen, en dan in de tweede helft met een hopelijk ruime voorsprong lekker wisselen.
Darts is voor tokkies.quote:
Is dit je nieuwe act?quote:Op woensdag 17 december 2025 17:55 schreef Hetekip het volgende:
Als Gaaei maar blijft, al die kut nieuwsberichten dat hij nu overbodig zou zijn![]()
![]()
![]()
Ja ik herken kloons altijd meteenquote:Op woensdag 17 december 2025 18:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Je kent hem?
Ik ben gewoon een Gaaei fan, mag het? Mij boeit clubvoetbal niet zo, Anton Gaaei boeit mij wel.quote:
Ik ben fan van je moederquote:Op woensdag 17 december 2025 18:03 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een Gaaei fan, mag het? Mij boeit clubvoetbal niet zo, Anton Gaaei boeit mij wel.
Okequote:Op woensdag 17 december 2025 18:03 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een Gaaei fan, mag het? Mij boeit clubvoetbal niet zo, Anton Gaaei boeit mij wel.
Dat lijkt mij wel ja.quote:
Je kan moeilijk zeggen dat je verwacht 4-0 bij rust achter te staan.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die gasten hadden ook een veel te grote bek al in de voorbeschouwing.
Jij hebt liever Rosa? Die was afgelopen zondag gewoon aan het prutsen, Gaaei komt erin en de match veranderd direct van sfeer.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In het land der blinden
Nee ik ben ook voor Gaaei, maar dat maakt hem nog geen topper.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:32 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Jij hebt liever Rosa? Die was afgelopen zondag gewoon aan het prutsen, Gaaei komt erin en de match veranderd direct van sfeer.
Anton Gaaei brengt de vibe die een overwinnaar nodig heeft.
Gelukkig dat je ook voor Gaaei bent, ik kijk eigenlijk pas voetbal sinds ik Gaaei heb ontdekt. Is gewoon mijn favoriete speler.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee ik ben ook voor Gaaei, maar dat maakt hem nog geen topper.
Ik jou racekak, waarvan je anus helemaal uitdroogt.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wens je een vreselijke verkoudheid toe.
Konadu is een van de slechtste Ajax spitsen ooitquote:Op woensdag 17 december 2025 19:31 schreef Hetekip het volgende:
Mokio en Konadu kan ik ook zeer waarderen.
Hoséquote:Op woensdag 17 december 2025 19:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Konadu is een van de slechtste Ajax spitsen ooit
ok Klaasquote:Op woensdag 17 december 2025 19:36 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Gelukkig dat je ook voor Gaaei bent, ik kijk eigenlijk pas voetbal sinds ik Gaaei heb ontdekt. Is gewoon mijn favoriete speler.
[..]
Ik jou racekak, waarvan je anus helemaal uitdroogt.
Die is in de rust gewisseld...quote:Op woensdag 17 december 2025 19:57 schreef Saekerhett het volgende:
Goed meegelopen van Wijndal weer. Pannenkoek.
Ja, was een soort van grapje omdat bij 90% van de tegengoals Wijndal loopt te slapen.quote:
quote:
Ja maar ik snap hem wel.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
En toch had ie hem voor moeten geven.
Nee. Hij maakt hem, dus prima.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
En toch had ie hem voor moeten geven.
Wel mooie assistquote:
Wellicht keept ie de hele bekerquote:Op woensdag 17 december 2025 20:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Laten we hopen dat deze honderdste wedstrijd van Pasveer ook zijn laatste voor Ajax was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |