Ik ben oprecht nog nooit een fatsoenlijke Psv-supporter tegengekomen. Die club lijkt alleen hele nare mensen aan te trekken.quote:
@Coco is op het forum niets anders dan vriendelijkquote:Op maandag 15 december 2025 20:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik ben oprecht nog nooit een fatsoenlijke Psv-supporter tegengekomen. Die club lijkt alleen hele nare mensen aan te trekken.
quote:Op maandag 15 december 2025 20:33 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Bouwman verlengd tot 2030!
Goed nieuws.quote:Op maandag 15 december 2025 20:33 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Bouwman verlengd tot 2030!
Dat gaan we de volgende pot vieren met wat vuurwerkkanonnen in het publiek!quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:05 schreef Wotte het volgende:
Ik denk dat we op basis van de onderbuik in dit topic kunnen concluderen dat PSV'ers het meest zwakbegaafd lijken te zijn.
Gefeliciteerd @:coco
Ik vond Rosa wel aardig spelen afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:18 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd of ze in de winter nog een 6 ergens willen scoren.
En Rosa; sinds wanneer is die verdedigend sterk?
Rosa was waardeloos. Die Japanner en Gaaei zijn de enige die goed kunnen verdedigen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vond Rosa wel aardig spelen afgelopen zondag.
Gaaei is toch ook geen kei defensief gezien?quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:11 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Rosa was waardeloos. Die Japanner en Gaaei zijn de enige die goed kunnen verdedigen.
Hij was vooral wat slimmer aan de bal dan Wijndal.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vond Rosa wel aardig spelen afgelopen zondag.
Gohquote:Op dinsdag 16 december 2025 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Exit Kelvin Lang.
https://x.com/MikeVerweij/status/2000868365347307875
Het was drie dagen rustig!quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Exit Kelvin Lang.
Mijn godquote:Op dinsdag 16 december 2025 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Exit Kelvin Lang.
Hij gaat weg omdat hij niet goed kan met Alex Kroes. Hij was tegen de nieuwe Japanner en McConnell.quote:
Maar Kroes is over een paar weken weg.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij gaat weg omdat hij niet goed kan met Alex Kroes. Hij was tegen de nieuwe Japanner en McConnell.
Klinkt meer dat die bozig is omdat die niet de nieuwe TD wordt en dat een nieuwe TD ook geen zin heeft in hem als assistent.quote:Aanvankelijk was het de bedoeling dat De Lang, die in eerste instantie de ambitie had om Kroes op te volgen als td, als hoofdscout zou plaatsmaken voor iemand anders en dat hij Jordi Cruijff - indien de zoon van de legendarische nummer veertien de nieuwe td wordt - zou gaan assisteren.
Idd.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar Kroes is over een paar weken weg.
[..]
Klinkt meer dat die bozig is omdat die niet de nieuwe TD wordt en dat een nieuwe TD ook geen zin heeft in hem als assistent.
Slechter dan Wijndal kan het moeilijk zijnquote:Op maandag 15 december 2025 21:11 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
En blijkbaar staan we op het punt om Julio Soler te huren van Bournemouth. Linksback.
edit; Argentijn. Zit wel op voetballen zeg maar. Grinta. Volgens mij niet bepaald super sterk verdedigend zoals Rosa, maar wel veel spelinzicht.
edit2; Aanvoerder Argentinië O20. Zo te zien vrij lichtvoetig, en komt totaal niet uit de verf in de PL, laat staan bij Bournemouth.
Denk ook dat hij de ambitie heeft om zelf TD te worden en dat zag men bij Ajax dus niet zitten....quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij gaat weg omdat hij niet goed kan met Alex Kroes. Hij was tegen de nieuwe Japanner en McConnell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |