Ondanks alles schat ik die wel wat hoger in alsnog, jouw aanwezigheid is daar maar weer een bevestiging vanquote:Op maandag 15 december 2025 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de komende jaren me als Ajacied niet echt meer durven wagen aan het vermeende intelligentieniveau van welke achterban dan ook, maar dit geheel terzijde vanzelfsprekend.
Een wat matige steek, zelfs jij kan beter.quote:Op maandag 15 december 2025 19:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ondanks alles schat ik die wel wat hoger in alsnog, jouw aanwezigheid is daar maar weer een bevestiging van
matige comeback, maargoed de verwachtingen zijn niet hoog verder.quote:Op maandag 15 december 2025 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Een wat matige steek, zelfs jij kan beter.
Je kunt inderdaad beter een Ajax shirtje tijdens de training verbranden.quote:Op maandag 15 december 2025 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de komende jaren me als Ajacied niet echt meer durven wagen aan het vermeende intelligentieniveau van welke achterban dan ook, maar dit geheel terzijde vanzelfsprekend.
Dat er een hoge mate aan debielen rondlopen bij welke club dan ook ontkent verder niemand, lijkt me.quote:Op maandag 15 december 2025 19:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad beter een Ajax shirtje tijdens de training verbranden.
vergeet ook niet een roemeense bar in de fik steken omdat er Amsterdam op staatquote:Op maandag 15 december 2025 19:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad beter een Ajax shirtje tijdens de training verbranden.
Ohja.quote:Op maandag 15 december 2025 19:16 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vergeet ook niet een roemeense bar in de fik steken omdat er Amsterdam op staat
Ja hoor, allemaal zelfde laken een pak.quote:Op maandag 15 december 2025 19:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ohja.
Komt dat al een beetje in de buurt Caland?
Tijd voor pollquote:Op maandag 15 december 2025 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat er een hoge mate aan debielen rondlopen bij welke club dan ook ontkent verder niemand, lijkt me.
Ik ben oprecht nog nooit een fatsoenlijke Psv-supporter tegengekomen. Die club lijkt alleen hele nare mensen aan te trekken.quote:
@Coco is op het forum niets anders dan vriendelijkquote:Op maandag 15 december 2025 20:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik ben oprecht nog nooit een fatsoenlijke Psv-supporter tegengekomen. Die club lijkt alleen hele nare mensen aan te trekken.
quote:Op maandag 15 december 2025 20:33 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Bouwman verlengd tot 2030!
Goed nieuws.quote:Op maandag 15 december 2025 20:33 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Bouwman verlengd tot 2030!
Dat gaan we de volgende pot vieren met wat vuurwerkkanonnen in het publiek!quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:05 schreef Wotte het volgende:
Ik denk dat we op basis van de onderbuik in dit topic kunnen concluderen dat PSV'ers het meest zwakbegaafd lijken te zijn.
Gefeliciteerd @:coco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |