Ik vond Wijndal toch wel een beetje de dissonant hoor.quote:Op maandag 15 december 2025 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat Wijndal en Rosa ook beiden gisteren een prima pot speelden, met name Rosa is verdedigend toch wel lekker stabiel in deze tactiek.
Maskeerde wat fouten door een paar leuke acties. Blijft een heel zwakke speler.quote:Op maandag 15 december 2025 14:45 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik vond Wijndal toch wel een beetje de dissonant hoor.
en hij heeft wat motivatie omdat die het WK wil halen.quote:Op maandag 15 december 2025 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lang geblesseerd geweest en daarom een prestatiecontract is het gokje wel waard vind ik. Mits fit kan hij overal in de defensie spelen.
Voor Suriname?quote:Op maandag 15 december 2025 16:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en hij heeft wat motivatie omdat die het WK wil halen.
Markeerde of maskeerde?quote:Op maandag 15 december 2025 15:41 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Markeerde wat fouten door een paar leuke acties. Blijft een heel zwakke speler.
Het was beschamend hoe hij zichzelf vol chagrijn voor lull zette. Dus heerlijk om te zienquote:Op maandag 15 december 2025 12:36 schreef LethalNinja het volgende:
Ik weet niet wat fijner is, de overwinning of de tot lang om zijn sociale vaardigheden geprezen trainer. Die altijd werd geprezen om zijn moie woorden maar nu zichzelf wat geneerde. Rvp was een klein kind na de verloren klassieker. Hij had het moeten houden bij iets van felicitaties voor Ajax en dat hij bij de komende trainingen zou focussen op sneller combinatiespel tegen tegenstanders die de "bus parkeren"... Niet meer niet minder. Roepen dat het geen topper is terwijl je met 0-2 verliest is niks dan bait/ voer voor parodie plaatjes/ tshirts etc. Stom van hem.
Sean was de hele dag perfect. in de wedstrijd, na de wedstrijd.quote:Je zag dat zelfs bij NOS waar het stikte van de Feynoord gezinde analisten dat ook zij het belachelijk vonden hoe hij reageerde.
Mja nu wat anders...
Hoe de 17de jarige Steur zich geen enkele keer liet verleiden tot bepaalde uitspraken door Hansie vond ik btw ook indrukwekkend. Je zou van een 17jarige kunnen verwachten dat die na zo'n overwinning in zo'n wedstrijd even de gekste uitspraken doet in de euforie maar het was met beide voetjes op de vloer. Blij, maar ook kritisch en dankbaar, wtf!
Mwah, elke andere speler dan Timber gaat liggen en dan geeft hij op een pupillenmanier op een cruciaal moment een 100% pingel weg.quote:Op maandag 15 december 2025 18:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het was beschamend hoe hij zichzelf vol chagrijn voor lull zette. Dus heerlijk om te zien
[..]
Sean was de hele dag perfect. in de wedstrijd, na de wedstrijd.
No nonsens.
17
Toevallig ook een gifje van dat moment? Ik kan het me niet helemaal voor de geest halen.quote:Op maandag 15 december 2025 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, elke andere speler dan Timber gaat liggen en dan geeft hij op een pupillenmanier op een cruciaal moment een 100% pingel weg.
Zal wel strafwerk van z'n vader krijgen, gelukkig voor hem geen gevolgen.quote:Op maandag 15 december 2025 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, elke andere speler dan Timber gaat liggen en dan geeft hij op een pupillenmanier op een cruciaal moment een 100% pingel weg.
Ik kan slechts een stilstaand beeld vinden, makkerquote:Op maandag 15 december 2025 18:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Toevallig ook een gifje van dat moment? Ik kan het me niet helemaal voor de geest halen.
Voortaan de wedstrijd kijken.quote:Op maandag 15 december 2025 18:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Toevallig ook een gifje van dat moment? Ik kan het me niet helemaal voor de geest halen.
quote:Op maandag 15 december 2025 18:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het was beschamend hoe hij zichzelf vol chagrijn voor lull zette. Dus heerlijk om te zien
[..]
Sean was de hele dag perfect. in de wedstrijd, na de wedstrijd.
No nonsens.
17
Var was inderdaad ook afwezig vanwege het afsteken van vuurwerk.quote:Op maandag 15 december 2025 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens Amsterdamse Regels aldus de domme achterban van het rotterdamse clubjequote:Op maandag 15 december 2025 18:55 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Var was inderdaad ook afwezig vanwege het afsteken van vuurwerk.
Ik zou de komende jaren me als Ajacied niet echt meer durven wagen aan het vermeende intelligentieniveau van welke achterban dan ook, maar dit geheel terzijde vanzelfsprekend.quote:Op maandag 15 december 2025 18:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Volgens Amsterdamse Regels aldus de domme achterban van het rotterdamse clubje
Denk dat ze gelijk hebben. Ben over het algemeen geen fan van penalty's. Prima om een wedstrijd op een strafschoppenserie te beslissen. Maar reguliere Penalty's verpesten vaker een entertainende wedstrijd dan dat het wat toevoegt. Vaak toch wat goedkoop gegeven.quote:Op maandag 15 december 2025 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan slechts een stilstaand beeld vinden, makker
[ x ]
Jullie hebben de schijn gewoon tegen als een derde van Rotterdam Zuid naar verluidt een licht verstandelijke beperking heeft.quote:Op maandag 15 december 2025 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de komende jaren me als Ajacied niet echt meer durven wagen aan het vermeende intelligentieniveau van welke achterban dan ook, maar dit geheel terzijde vanzelfsprekend.
Wellicht kan je @capuhon_jongen raadplegen voor meer van dit soort ideeënquote:Op maandag 15 december 2025 19:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat ze gelijk hebben. Ben over het algemeen geen fan van penalty's. Prima om een wedstrijd op een strafschoppenserie te beslissen. Maar reguliere Penalty's verpesten vaker een entertainende wedstrijd dan dat het wat toevoegt. Vaak toch wat goedkoop gegeven.
Denk dat je voor de entertainment waarde beter een strafcorner kan invoeren. Geldt ook voor rode kaarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |