Ik kan me daar vanuit zijn perspectief wel begrip voor opbrengen. Maar getuigt niet van lef.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
Jordi schijnt per per 01-feb te willen beginnen. Dan kan de komende transferperiode niet tegen hem gebruikt worden. De snelheid zit er goed in zo ja
Net zo laf en achterbaks als zn vaderquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
Jordi schijnt per per 01-feb te willen beginnen. Dan kan de komende transferperiode niet tegen hem gebruikt worden. De snelheid zit er goed in zo ja
Altijd tegen ons. En weer een uitwedstrijd.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:08 schreef Black-Death het volgende:
Uiteraard AZ-uit, dat was wel een zekerheidje
Lef is minder belangrijk dat een klein beetje voetbalintelligentie.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan me daar vanuit zijn perspectief wel begrip voor opbrengen. Maar getuigt niet van lef.
dat denk ik ook. We gaan het zien, hopelijk snel een klap eropquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lef is minder belangrijk dat een klein beetje voetbalintelligentie.
Opzich niet onlogisch. Laten we zeggen dat het van buitenaf verre van een geoliede machine lijkt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan me daar vanuit zijn perspectief wel begrip voor opbrengen. Maar getuigt niet van lef.
Limburg is altijd zo'n pleuriseind.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:41 schreef jigggy het volgende:
Vanavond voetballes krijgen in Nijmegen
quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Limburg is altijd zo'n pleuriseind.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:35 schreef Elan het volgende:
Jetten (neefje van) maakt van bij Ajax zijn debuut bij Ajax.
Hij zit voor het eerst in de selectie.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:35 schreef Elan het volgende:
Jetten (neefje van) maakt van bij Ajax zijn debuut bij Ajax.
Op de radio zei Jetten dat hij zou spelen, maar misschien bedoelde hij alleen bij de selectie dunno.quote:
Rob Jetten gelovenquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Op de radio zei Jetten dat hij zou spelen, maar misschien bedoelde hij alleen bij de selectie dunno.
Jetten liegt al als hij zijn mond open doet.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Op de radio zei Jetten dat hij zou spelen, maar misschien bedoelde hij alleen bij de selectie dunno.
Precies.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Die jongen is een linksback maar zal uiteindelijk ook wel aan de rechterkant uitkomen.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Die jongen is een linksback maar zal uiteindelijk ook wel aan de rechterkant uitkomen.
laten we het hopenquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:08 schreef Näsenbar het volgende:
NEC is de ideale tegenstander om vanavond lekker tegen te counteren. Ik voorspel een overwinning.
Tot zover mijn pre-match analyse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |