SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Same shit, different day
SC hopper present
Jij kan ook niks hèquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:13 schreef AirwiN het volgende:
Dank, niet gezien dat ik de laatste had.
Weinig iddquote:
Zoiets vermoedde ik alquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:13 schreef AirwiN het volgende:
Dank, niet gezien dat ik de laatste had.
quote:Koop vanaf 13 december 10.00 uur kaarten voor het Top 2000 Café
de soep is gelukt... dus wat naan er bijquote:
neujquote:
Niet deze ?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh wacht. Dat was vroeger 2 verschillende chocoladesauzen. Je had die ene uit een flesje van Betuwe en eentje van Oetker die hard werd. Ik deed ze allebei.
Ohja het mocht van mijn vader
Wij ook.quote:
voor de wat jongere bezoekers.. betuwe bestond echtquote:De belangrijkste overnames van Hero waren die van De Betuwe in 1987 en van Herschi in 1989.
In 1989 werd ik geboren.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor de wat jongere bezoekers.. betuwe bestond echt
Kun je wel goed mee krabben.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:25 schreef Nizno het volgende:
wil je een paar rode strepen?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jouw vinger?quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:25 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Fabriek stond in Tiel toch?? Vanwege het beeld van Flipje??quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
en pas vanaf 4 januari wordt het eerder lichtquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:25 schreef Recce het volgende:
Vanaf vandaag wordt het elke dag weer later donker!@:haags @:dr_flash
Schepnagel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Maar waarom heb je zo'n teringlange nagel?
omdat t kanquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
knakt alleen maar om.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
nopequote:
Mindah!quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:25 schreef Recce het volgende:
Vanaf vandaag wordt het elke dag weer later donker!@:haags @:dr_flash
oorsmeer scheppen na het douchenquote:
ach ziel.. heb je je testament al gemaakt?quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:29 schreef Koen66 het volgende:
Klaagmodus aan
Het is koud donker en ik ben verkouden. Lente kom snel
RIP ikquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach ziel.. heb je je testament al gemaakt?
quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:25 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
heb mezelf al bijna het oog uit geploptquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:44 schreef Recce het volgende:
[..]Daar moet je wel voorzichtig mee zijn.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb mezelf al bijna het oog uit geplopt
Meer kip is altijd meer beter.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:53 schreef Nizno het volgende:
de chinese tomatensoep is lekker... volgende keer doe ik alleen de kipfilet koken en daarna snijden en uit elkaar trekken.
Heb me aan de handleiding gehouden en eerst snijden. toen bakken... maar das het net niet vinnik.
ow en misschien een stukje kip extra want 1 is zuinig op bijna 1.5ltr soep
travis gezien?quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:54 schreef Ama het volgende:
Waarom heb ik Taylor Swift in mijn hoofd.
Get awayquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:54 schreef Ama het volgende:
Waarom heb ik Taylor Swift in mijn hoofd.
Nee als ik zijn kop zie dan zie ik Taylor Swift ook wel ergens.quote:
Ik heb karma in mijn hoofd. Geen idee of dat liedje ook zo heet maar je weet ongetwijfeld meteen welke ik bedoel.quote:
Nee, geen idee.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb karma in mijn hoofd. Geen idee of dat liedje ook zo heet maar je weet ongetwijfeld meteen welke ik bedoel.
Karma is a cat purring on my lapquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb karma in mijn hoofd. Geen idee of dat liedje ook zo heet maar je weet ongetwijfeld meteen welke ik bedoel.
slecht inkoopbeleid.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel chocoladesaus gekocht maar geen ijs gekocht. Ik faal meer. Maar ik doe dan altijd maar slecht boodschappen
Kan je inkoopbeleid slecht zijn als je geen inkoopbeleid hebt?quote:
Koop ook Viennetta.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel chocoladesaus gekocht maar geen ijs gekocht. Ik faal meer. Maar ik doe dan altijd maar slecht boodschappen
1 euro bij de Jumbo.quote:
Dat vind ik niet lekker tenzij die biscuit maar daarvan is eigenlijk het biscuit lekker.quote:
Das echt helemaal aan de andere kant van het land johquote:
Bij de AH ook en nog 2 andere supermarkten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Das echt helemaal aan de andere kant van het land joh
Jij woont in zo'n afgelegen gat.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Das echt helemaal aan de andere kant van het land joh
95ct bij de ahquote:
Sporten?quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een uur wachten en dan de deur uit.
Leeft die gast nog?quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:47 schreef BennieButtfuck het volgende:
Jij bent de zon, jij bent de zee...
En je was laatst nog aan het opscheppen dat je armen getraind had en zo sterk was. Hoe heb je die getraind dan?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:13 schreef Nattekat het volgende: [..] Wordt niet erg gezellig als we andere prioriteiten hebben. Ik kom niet in het krachthonk.
jaquote:
Lord!quote:
hier kunnen vele gifjes over geplaatst wordenquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
En je was laatst nog aan het opscheppen dat je armen getraind had en zo sterk was. Hoe heb je die getraind dan?
Zie mijn UIquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier kunnen vele gifjes over geplaatst worden
die ook iddquote:
Met machines.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
En je was laatst nog aan het opscheppen dat je armen getraind had en zo sterk was. Hoe heb je die getraind dan?
Kill it.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:58 schreef Ama het volgende:
Gadver loopt er ineens een teek over Hedwig heen.
De #viesdikke vis denkt het helemaal uitgevonden te hebben, ach.quote:
dud0r is onze fitness influencerquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De #viesdikke vis denkt het helemaal uitgevonden te hebben, ach.
Wat ik moet trainen kan niet met alleen gewichten.
De origineel uitvoerende artiest is wel overledenquote:
Hopelijk zien we die binnenkort terug.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toen Dimmy hier nog was werden er ook nog wel eens wat kaarten uitgedeeld.
Als kerstvergiffenis?? Of hoe noem je dat?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hopelijk zien we die binnenkort terug.
Wacht even af tot kerst.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als kerstvergiffenis?? Of hoe noem je dat?
Die is er vast nog rijk mee geworden.quote:
Ola!quote:
Oh noes!quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De origineel uitvoerende artiest is wel overleden
Wat moet jij allemaal trainen dan?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De #viesdikke vis denkt het helemaal uitgevonden te hebben, ach.
Wat ik moet trainen kan niet met alleen gewichten.
Echt he. Dit niet snappen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dud0r is onze fitness influencer
Ik mis dimmyquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toen Dimmy hier nog was werden er ook nog wel eens wat kaarten uitgedeeld.
Denk het welquote:
Feitelijk elke spier in het bovenlichaam. Traps en delts zijn dan het belangrijkst. En met alleen gewichten kom je niet ver dan.quote:
Voor je traps kan je op face pulls na alles met dumbbells, barbells en platen doen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Feitelijk elke spier in het bovenlichaam. Traps en delts zijn dan het belangrijkst. En met alleen gewichten kom je niet ver dan.
he... rustig.. anders krijgt die jongen weer een kittentantrumquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus wat je probeert te zeggen is dat je weer eens geen idee hebt waar je het over hebt
Ik sport al 20+ jaar. En kracht/fitness 15 jaar. Ondertussen meeste zelf aangeschaft.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor je traps kan je op face pulls na alles met dumbbells, barbells en platen doen.
Shrugs, upright rows, farmer carry en dumbbell rows heb je allemaal geen apparaten voor nodig.
En voor je delts kan je iets meer cables gebruiken maar overhead press, achter je hoofd pressen, lateral raises, rear delt fly, reserve fly, shoulder presses, incline dumbbell rows kan je allemaal met dumbbells en barbells doen.
Dus wat je probeert te zeggen is dat je weer eens geen idee hebt waar je het over hebt
Jij spreekt nu als een krachtsporter. Ik heb een heel ander doel. Ik weet best dat ik bijna elke spier kan raken, maar bij mij zijn de bewegingen belangrijker. Het zijn hele grote complexe spieren en die kan je niet even in een hokje stoppen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor je traps kan je op face pulls na alles met dumbbells, barbells en platen doen.
Shrugs, upright rows, farmer carry en dumbbell rows heb je allemaal geen apparaten voor nodig.
En voor je delts kan je iets meer cables gebruiken maar overhead press, achter je hoofd pressen, lateral raises, rear delt fly, reserve fly, shoulder presses, incline dumbbell rows kan je allemaal met dumbbells en barbells doen.
Als je met losse gewichten dingen niet denkt te trainen, doe je de oefeningen verkeerd.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Feitelijk elke spier in het bovenlichaam. Traps en delts zijn dan het belangrijkst. En met alleen gewichten kom je niet ver dan.
...gringequote:Op vrijdag 12 december 2025 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik sport al 20+ jaar. En kracht/fitness 15 jaar. Ondertussen meeste zelf aangeschaft.
Maar nog steeds geen idee wat dat allemaal betekent, behalve shoulder presses. Dat zijn schouder drukkers.
Zo gringe die domme Engelse termen. Aan de gewichten hangen voldoet niet?
Dan juist losse gewichten? Dan train je immers óók meteen alle spieren mee die als stabilisator dienen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij spreekt nu als een krachtsporter. Ik heb een heel ander doel. Ik weet best dat ik bijna elke spier kan raken, maar bij mij zijn de bewegingen belangrijker. Het zijn hele grote complexe spieren en die kan je niet even in een hokje stoppen.
Da's niet hoe je dat schrijft.quote:
Grinchyquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet hoe je dat schrijft.
Cringy fout wel zo.
Het is voor mij aanvulling op zwemmen, dus die krijgen al genoeg liefdequote:Op vrijdag 12 december 2025 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan juist losse gewichten? Dan train je immers óók meteen alle spieren mee die als stabilisator dienen.
Dat maakt voor de uitvoering toch niet uit? Losse gewichten is waarschijnlijk veel efficiënter om te trainen voor je. Da's écht niet alleen voor anabolenbilly's hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is voor mij aanvulling op zwemmen, dus die krijgen al genoeg liefde
Ik train alleen maar met losse gewichten. Doe het al jaren en werkt voor mij het beste.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat maakt voor de uitvoering toch niet uit? Losse gewichten is waarschijnlijk veel efficiënter om te trainen voor je. Da's écht niet alleen voor anabolenbilly's hoor.
Niet perse wat tegen machines verder, meer dat ik het raar vind om het enorm veelzijdige van losse gewichten op voorhand af te schrijven.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik train alleen maar met losse gewichten. Doe het al jaren en werkt voor mij het beste.
Nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet perse wat tegen machines verder, meer dat ik het raar vind om het enorm veelzijdige van losse gewichten op voorhand af te schrijven.
Mijn reactie hierop is nu niet meer origineel... maar voors en tegens dus.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet perse wat tegen machines verder, meer dat ik het raar vind om het enorm veelzijdige van losse gewichten op voorhand af te schrijven.
Maar de tegens die je noemt slaan gewoon als een tang op een varken?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn reactie hierop is nu niet meer origineel... maar voors en tegens dus.
Maar de machines die ik gebruik trainen ook spiergroepen, niet specifieke spieren.
Trainen op bewegingen in plaats van specifieke spieren?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar de tegens die je noemt slaan gewoon als een tang op een varken?
Dat doe je met losse gewichten ook, al dan niet meer? Machines zijn vaak voor heel specifieke isolatie handig, voor grotere spiergroepen is los gewicht handiger omdat je veel méér spieren moet gebruiken om je goede uitvoering te kunnen doen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trainen op bewegingen in plaats van specifieke spieren?
Straks stuurt die je nog terug naar ons.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar nu ga ik d'n vent weer even vervelen.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks stuurt die je nog terug naar ons.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Iew, kreeg net sap dat 4 maanden over de datum was
Was leuk jullie gekend te hebben.
Sterkte boven de wc potquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:08 schreef Nattekat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Van wie kreeg je dat?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:08 schreef Nattekat het volgende:
van zn moeder, hij kwam even van de zolderkamer afquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van wie kreeg je dat?
Als het pak net open is gegaan, ga je niet zomaar dood ofzoquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Je hebt het niet eens fout, was daar even op visite.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
van zn moeder, hij kwam even van de zolderkamer af
Dit was absoluut niet goed meer. Kwam een minder fris uitziende klont mee.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het pak net open is gegaan, ga je niet zomaar dood ofzo
Pro tip van mij: bij oma dronk ik uiteindelijk alleen nog maar water, thee of wijn. Daar kon weinig mis mee zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was absoluut niet goed meer. Kwam een minder fris uitziende klont mee.
Zal hieraan denken als ik morgen boven de wc hangquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pro tip van mij: bij oma dronk ik uiteindelijk alleen nog maar water, thee of wijn. Daar kon weinig mis mee zijn.
inclusief je oma?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij mijn oma thuis was alles over de datum![]()
Gaat vanzelf weer wegquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:58 schreef Ama het volgende:
Jezus er komt een dikke puist op mijn wang.
Hij moet eerst nog goed doorkomen dus dat duurt nog wel even.quote:
En hoequote:Op vrijdag 12 december 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij mijn oma thuis was alles over de datum![]()
Ik leef ook nog
Dat is minderquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog goed doorkomen dus dat duurt nog wel even.
Het is vervelend maar gelukkig is het niet het einde van de wereld.quote:
Gezien op feesboek?quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:09 schreef Ama het volgende:
Mijn buurvrouw heeft dus mijn kerstkaartje gestuurd maar ik vraag me al de hele dag af hoe ze mijn achternaam weet.Stel me altijd alleen voor met mijn voornaam bij de buren want dat is wel voldoende.
Zou haar achternaam echt niet weten.
Ik heb er één op m'n bovenarm. Welkom bij de club.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:58 schreef Ama het volgende:
Jezus er komt een dikke puist op mijn wang.
Hmm zou haast wel moeten dan maar ik heb haar nog niet voorbij zien komen.quote:
Zijn we allebei zielig.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er één op m'n bovenarm. Welkom bij de club.
Vroeger had je daar telefoonboeken voorquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:09 schreef Ama het volgende:
Mijn buurvrouw heeft dus mijn kerstkaartje gestuurd maar ik vraag me al de hele dag af hoe ze mijn achternaam weet.Stel me altijd alleen voor met mijn voornaam bij de buren want dat is wel voldoende.
Zou haar achternaam echt niet weten.
Poh jaquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had je daar telefoonboeken voor
Ik zit onder de bulten, maar bij mij gaan ze niet wegquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er één op m'n bovenarm. Welkom bij de club.
Hopelijk voelt dat wel minder irritant dan een opkomende puist ter grootte van Godzilla.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit onder de bulten, maar bij mij gaan ze niet weg
Moest je wel goed zoeken als je de achternaam wil wetenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had je daar telefoonboeken voor
Stonden toch ook gewoon adressen bij? Ja je moet even bladeren, maar klinkt alsof die buurvrouw alle tijd heeftquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moest je wel goed zoeken als je de achternaam wil weten
Ik voel ze niet opkomen, ik merk het soms pas maanden later dat er weer een nieuwe zit. Kan ook op mijn rug zijn. dus die vallen al helemaal niet op.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hopelijk voelt dat wel minder irritant dan een opkomende puist ter grootte van Godzilla.
Verder geen last van? Snap dat je er misschien onzeker door kan worden maar dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik voel ze niet opkomen, ik merk het soms pas maanden later dat er weer een nieuwe zit. Kan ook op mijn rug zijn. dus die vallen al helemaal niet op.
Maar ik noem hier ook alleen mijn voornaam.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of de buurvrouw neust gewoon in de post van Ama
Soms jeukt het. Maar niet zo extreem. Moet het wel in de gaten houden, want het zou kwaadaardig kunnen worden.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Verder geen last van? Snap dat je er misschien onzeker door kan worden maar dat bedoel ik niet.
Ah ja dat is natuurlijk wel een dingetje. 😐quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Soms jeukt het. Maar niet zo extreem. Moet het wel in de gaten houden, want het zou kwaadaardig kunnen worden.
Ik bedoel de post die de postbode bij je bezorgtquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik noem hier ook alleen mijn voornaam.
Kan ook nog ja, als ze daar een pakketje afleveren, stuk makkelijker dan telefoonboeken doorpluizen (als die er nog mogen zijn zelfs)quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of de buurvrouw neust gewoon in de post van Ama
Trustequote:Op vrijdag 12 december 2025 22:53 schreef Ama het volgende:
Hebben we deze mysterie ook opgelost voor ik ga slapen.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Truste
Ik ga ook zo
Morgen mag ik weer zeggen dat ik er ben
Ja en het is niet zo dat de hele KSC in DRT zitquote:
Ik was uit eten en duik zo mijn bed in want ik ben op voor deze weekquote:
Goedenavond meneer Koenquote:
Juh ik 'woon' meestal wat in het cullerig gebeurenquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fietsie![]()
![]()
Dat is lang geleden.
Toen postte ik nog als Bos81
Dat tagje was wel korterquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fietsie![]()
![]()
Dat is lang geleden.
Toen postte ik nog als Bos81
Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was uit eten en duik zo mijn bed in want ik ben op voor deze week
quote:
Taco's, hamburger en koffie-ijsquote:
Slaap lekker Bossiequote:Op vrijdag 12 december 2025 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ik wilde gewoon van de 81 af en Bos was niet beschikbaar. Dus kwam ik maar hier op en zo noemden sommige (waaronder GF) me al
Nu echt slapie doen
Als het maar lekker wasquote:
Iedereen valt weer binnen om te melden dat ze gaan slapenquote:
"zo" is wel een beetje een rekbaar begrip bij mij maar moet morgen vroeg op dus geen echt latertjequote:Op vrijdag 12 december 2025 23:12 schreef Flory- het volgende:
[..]
Iedereen valt weer binnen om te melden dat ze gaan slapen![]()
Slaap lekker, ik ga ook maar
Een cokesnuiver niet herkennen, wat lief.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foto die niemand wilde zien maar toch voor de kiezen krijgt. Let niet op m'n vetjesTap tap tap
quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:30 schreef CherryLips het volgende:
Wat hedde gij gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foto die niemand wilde zien maar toch voor de kiezen krijgt. Let niet op m'n vetjes
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
auwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foto die niemand wilde zien maar toch voor de kiezen krijgt. Let niet op m'n vetjes![]()
![]()
Dit is nog van de val neem ik aan? Of is er nog iets gebeurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foto die niemand wilde zien maar toch voor de kiezen krijgt. Let niet op m'n vetjes![]()
pff, dat is goed bont en blauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foto die niemand wilde zien maar toch voor de kiezen krijgt. Let niet op m'n vetjesmentions en alerts staan uit, pm/dm mij
geen idee , wel dat idee ( van die grote transporten met 2 begeleidende busjes)quote:Op zaterdag 13 december 2025 01:59 schreef bitterbal het volgende:
@:mschol heb je deze ook in je spel?
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foto die niemand wilde zien maar toch voor de kiezen krijgt. Let niet op m'n vetjes
Your beauty never ever scared me.
Dat zijn wel de leukste convoi exceptionelquote:Op zaterdag 13 december 2025 01:59 schreef bitterbal het volgende:
@:mschol heb je deze ook in je spel?
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Dat is goed verkleurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foto die niemand wilde zien maar toch voor de kiezen krijgt. Let niet op m'n vetjesHaar schouder gebroken. Let je wel een beetje op hier?quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foto die niemand wilde zien maar toch voor de kiezen krijgt. Let niet op m'n vetjes![]()
Auw... Beterschap![]()
Zo min mogelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 08:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is goed verkleurd
[..]
Haar schouder gebroken. Let je wel een beetje op hier?
quote:Op zaterdag 13 december 2025 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo min mogelijk.![]()
![]()
Ik krijg wel eens wat mee, maar dan vergeet ik vrij snel daarna al bij wie dat hoorde.
Nee dit is van de val. Dat zakt nu helemaal omlaag. Het is al minder.quote:Op zaterdag 13 december 2025 02:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is nog van de val neem ik aan? Of is er nog iets gebeurd?
En ik maar denken dat iedereen alles bijhield in excelquote:Op zaterdag 13 december 2025 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo min mogelijk.![]()
![]()
Ik krijg wel eens wat mee, maar dan vergeet ik vrij snel daarna al bij wie dat hoorde.
Sorry.quote:Op zaterdag 13 december 2025 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ik maar denken dat iedereen alles bijhield in excel
De dag is nog langquote:
Heb dat nog nooit gezien. dat die dat zo kan kantelenquote:Op zaterdag 13 december 2025 07:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn wel de leukste convoi exceptionel
Toen ik extreem ziek was geworden van zwemmen in slecht water, duurde het 24 uur voor de ellende begon. Ben nog niet veiligquote:Op zaterdag 13 december 2025 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon een sprankelend weekend hebben.
Gewoon bovenop die dozen ook, ligt vast heerlie de peerliequote:Op zaterdag 13 december 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
proefslapen hoeft niet meer, dat heeft deze meneer al gedaan. Hij lag in een diepe coma
[ afbeelding ]
Ja rode kool met appeltjes. I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foto die niemand wilde zien maar toch voor de kiezen krijgt. Let niet op m'n vetjes
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die heeft hard gewerkt om alles af te krijgenquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
proefslapen hoeft niet meer, dat heeft deze meneer al gedaan. Hij lag in een diepe coma
[ afbeelding ]
En heb je toen even heel hard een alarm af laten gaan om hem te wekken?quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je daar in het bad losquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat me dan eerst even winnen vanavond met waterpolo.
nee we liepen op onze tenen en fluisterdequote:Op zaterdag 13 december 2025 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En heb je toen even heel hard een alarm af laten gaan om hem te wekken?
oh kijk eensquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ook. En ook nog 16 kilometer fietsen vanavond.
Of laat hij daar alles lopenquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je daar in het bad los
Ga je de villa pardoes loop doen?quote:
Minder zuipen danquote:
Meh, 9 à 10 graden en heel grijs.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh kijk eensis het weer goed genoeg?
Dat de zomerjas eigenlijk al net te warm is om stevig door te lopen, maar zonder ook te koud isquote:
Lekker zweten in je jas.quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat de zomerjas eigenlijk al net te warm is om stevig door te lopen, maar zonder ook te koud is
quote:
Kan die daarna gelijk weer in de wasmachinequote:
ISDN?quote:
quote:
ADSLquote:
14K4quote:
Misschien had ie een slechte dag, omdat iemand 'm midden in z'n werkdutje wakker heeft gemaaktquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
ik zag net hoe een thai een kleine slang dood maakte met een paraplu
Piepkraakkraakpieppieppiiiiieeeeeeep...quote:
Dus nu heb jij een Thai met een paraplu neergeknuppeld?quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
ik zag net hoe een thai een kleine slang dood maakte met een paraplu
ja had ik even overwogen maar er waren teveel mensenquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu heb jij een Thai met een paraplu neergeknuppeld?
en iedereen die het gebruikt heeft kan het geluid meteen weer bedenkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Piepkraakkraakpieppieppiiiiieeeeeeep...
In het echie kom je daar niet mee wegquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
wilde hem net zo neerknuppelen zoals ik jou neerknuppelde in gta
dat denk jijquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het echie kom je daar niet mee weg
hele weekendquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik ga niet dit weekend.
Gister had ik wedstrijd. En zondag is rustdag.quote:
Was GRMBL steeds het slachtoffer?quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
wilde hem net zo neerknuppelen zoals ik jou neerknuppelde in gta
'oeps, die paraplu viel opeens uit mijn handen, ik ben zo onhandig hihi'quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ruik racisme jegens blonde blanke mannen
Jij had gewoon geen zin het spel verder te serieus spelen en GRMBL wilde dat wel, denk ik. Ging je hem maar een beetje hinderen dus.quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
soms was dat het enige wat we deden. elkaar neerknuppelen
quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij had gewoon geen zin het spel verder te serieus spelen en GRMBL wilde dat wel, denk ik. Ging je hem maar een beetje hinderen dus.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:57 schreef bitterbal het volgende:
maar kent iemand dat projectmapping?
was het makkelijk?quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst op mijn werk eens gedaan.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Blijft weer steeds langer licht @:haags
Is dat niet in de instellingen ofzo dat je iets kan aanpassen?quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg de pest met je Postnl app. Cookies en cache verwijderd, nu een paar dagen later, WEER inloggen. Dit is niet bruikbaar![]()
#vroegahwasallesbetah
zullen we er naar toe?quote:
Ja jammer.quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Blijft weer steeds langer licht @:haags
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |