SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Same shit, different day
SC hopper present
Jij kan ook niks hèquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:13 schreef AirwiN het volgende:
Dank, niet gezien dat ik de laatste had.
Weinig iddquote:
Zoiets vermoedde ik alquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:13 schreef AirwiN het volgende:
Dank, niet gezien dat ik de laatste had.
quote:Koop vanaf 13 december 10.00 uur kaarten voor het Top 2000 Café
de soep is gelukt... dus wat naan er bijquote:
neujquote:
Niet deze ?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh wacht. Dat was vroeger 2 verschillende chocoladesauzen. Je had die ene uit een flesje van Betuwe en eentje van Oetker die hard werd. Ik deed ze allebei.
Ohja het mocht van mijn vader
Wij ook.quote:
voor de wat jongere bezoekers.. betuwe bestond echtquote:De belangrijkste overnames van Hero waren die van De Betuwe in 1987 en van Herschi in 1989.
In 1989 werd ik geboren.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor de wat jongere bezoekers.. betuwe bestond echt
Kun je wel goed mee krabben.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:25 schreef Nizno het volgende:
wil je een paar rode strepen?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jouw vinger?quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:25 schreef Nizno het volgende:
wil je een paar rode strepen?
[ afbeelding ]
Fabriek stond in Tiel toch?? Vanwege het beeld van Flipje??quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |