Karma is a cat purring on my lapquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb karma in mijn hoofd. Geen idee of dat liedje ook zo heet maar je weet ongetwijfeld meteen welke ik bedoel.
slecht inkoopbeleid.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel chocoladesaus gekocht maar geen ijs gekocht. Ik faal meer. Maar ik doe dan altijd maar slecht boodschappen
Kan je inkoopbeleid slecht zijn als je geen inkoopbeleid hebt?quote:
Koop ook Viennetta.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel chocoladesaus gekocht maar geen ijs gekocht. Ik faal meer. Maar ik doe dan altijd maar slecht boodschappen
1 euro bij de Jumbo.quote:
Dat vind ik niet lekker tenzij die biscuit maar daarvan is eigenlijk het biscuit lekker.quote:
Das echt helemaal aan de andere kant van het land johquote:
Bij de AH ook en nog 2 andere supermarkten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Das echt helemaal aan de andere kant van het land joh
Jij woont in zo'n afgelegen gat.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Das echt helemaal aan de andere kant van het land joh
95ct bij de ahquote:
Sporten?quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een uur wachten en dan de deur uit.
Leeft die gast nog?quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:47 schreef BennieButtfuck het volgende:
Jij bent de zon, jij bent de zee...
En je was laatst nog aan het opscheppen dat je armen getraind had en zo sterk was. Hoe heb je die getraind dan?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:13 schreef Nattekat het volgende: [..] Wordt niet erg gezellig als we andere prioriteiten hebben. Ik kom niet in het krachthonk.
jaquote:
Lord!quote:
hier kunnen vele gifjes over geplaatst wordenquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
En je was laatst nog aan het opscheppen dat je armen getraind had en zo sterk was. Hoe heb je die getraind dan?
Zie mijn UIquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier kunnen vele gifjes over geplaatst worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |