SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
Met alle ellende in de wereld, snap ik wel dat je het allemaal niet wil weten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een gen z collega die geen nieuws lees/kijkt/luistert, schijnt een ding te zijn? Dat is altijd vreemd als je in een groep iets zegt over de actualiteiten, heeft ze geen idee waar het over gaat en wil er ook niks over weten
Jawel, maar zij mute dan de radioquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met alle ellende in de wereld, snap ik wel dat je het allemaal niet wil weten.
Maar die luisteren dan ook geen radio waarop het nieuws komt?
Niet zoveel snap ik wel, maar een klein beetje de actualiteiten volgen lijkt me wel handig. Niet dat iedereen ineens met maskers op loopt en jij denkt "heh?"quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
ik lees hier ook niet meer zoveel nieuws als dat ik in nl deed
Testenquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je niet test, is het er niet.
Misschien moeten we afspreken om allemaal met gasmaskers op te gaan lopen voor een tijdje.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet zoveel snap ik wel, maar een klein beetje de actualiteiten volgen lijkt me wel handig. Niet dat iedereen ineens met maskers op loopt en jij denkt "heh?"
Vanavond weer een avondje commander spelen. Let's gooooooooo.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien moeten we afspreken om allemaal met gasmaskers op te gaan lopen voor een tijdje.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien moeten we afspreken om allemaal met gasmaskers op te gaan lopen voor een tijdje.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet zoveel snap ik wel, maar een klein beetje de actualiteiten volgen lijkt me wel handig. Niet dat iedereen ineens met maskers op loopt en jij denkt "heh?"
Ja, heb ik ook wel zin in. Ik wil mijn aangepaste Necron deck uittesten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanavond weer een avondje commander spelen. Let's gooooooooo.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ineens met alle andere collega's met een gasmasker op naar kantoor komen een dag. Kijken wat ze doet
Eens. Dan ga je wel denken of je bij iedere inademing een of andere giftige stof tot je neemt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens super creepy, zeker als jij de enige zonder bent![]()
Ik ook niet hoor. Krijg soms wekenlang niks van het nieuws mee. Heerlijk!quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met alle ellende in de wereld, snap ik wel dat je het allemaal niet wil weten.
Maar die luisteren dan ook geen radio waarop het nieuws komt?
Leuk sociaal experimentquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Krijg soms wekenlang niks van het nieuws mee. Heerlijk!
Als iedereen met gasmaskers op loopt, verwacht ik dat het luchtalarm wel af gaat btw.
Voel je je dan niet 'dom' als anderen het over een actualiteit hebben en jij er helemaal niks van weet? Dat heb ik wel als ik ergens niks van weet en alle anderen welquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Krijg soms wekenlang niks van het nieuws mee. Heerlijk!
Camera crew meenemen en je hebt gelijk een aardige film.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuk sociaal experiment
"Waarom lopen ze met gasmaskers?"quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Camera crew meenemen en je hebt gelijk een aardige film.
Welke commander heb je er nou uiteindelijk in gegooid om wit erbij te krijgen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook wel zin in. Ik wil mijn aangepaste Necron deck uittesten.
Gisteren bij het kerstfeest op het werk was er ook een pubquiz. In de nieuwsronde kwam ik er achter dat ik bepaalde zaken ook totaal niet mee heb gekregen. Maar daarna ging het alleen maar bergafwaarts.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voel je je dan niet 'dom' als anderen het over een actualiteit hebben en jij er helemaal niks van weet? Dat heb ik wel als ik ergens niks van weet en alle anderen wel
Jan Jansenquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke commander heb je er nou uiteindelijk in gegooid om wit erbij te krijgen?
ah nice, heb je de clock of omens en liquimetal torque combo er in zitten?quote:
Nee, want dat zijn meestal de dingen die me toch al niet interesseren eigenlijk. De politiek, onrust in bepaalde delen van de wereld, Trump z'n acties. Mijn interesse ligt daar gewoon echt NIET.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voel je je dan niet 'dom' als anderen het over een actualiteit hebben en jij er helemaal niks van weet? Dat heb ik wel als ik ergens niks van weet en alle anderen wel
Was je op mijn kerstfeest?quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren bij het kerstfeest op het werk was er ook een pubquiz. In de nieuwsronde kwam ik er achter dat ik bepaalde zaken ook totaal niet mee heb gekregen. Maar daarna ging het alleen maar bergafwaarts.
Dan viel het nieuwsdeel vast niet zo opquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren bij het kerstfeest op het werk was er ook een pubquiz. In de nieuwsronde kwam ik er achter dat ik bepaalde zaken ook totaal niet mee heb gekregen. Maar daarna ging het alleen maar bergafwaarts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wat Poetin doet is wel makkelijk te radenquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:51 schreef Donna het volgende:
Pubquizzen ben ik dan vaak wel weer heel goed in. Andere quiz dingen en kennis dingen ook eigenlijk. Ook wel mee op TV geweest.![]()
Maar goed, de kans dat ze daar vragen wie de moeder van Beatrix is, is groter dan de vraag; wat deed Poetin gisteren, zeg maar.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat Poetin doet is wel makkelijk te raden
Die bedoelde ik ookquote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah nice, heb je de clock of omens en liquimetal torque combo er in zitten?
Ik las Megatronquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.Maar ik wil eigenlijk liever Negatron, Tyrant als Commander. Maar die heb ik niet.
Ik heb geen moment in de top 5 gestaan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan viel het nieuwsdeel vast niet zo op
die kaart is 55 cent. doe bestellen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.Maar ik wil eigenlijk liever Megatron, Tyrant als Commander. Maar die heb ik niet.
Te laat!quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:04 schreef STING het volgende:
In dit topic wil ik niet gepost hebben.
Ja, van het weekend eens doen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
die kaart is 55 cent. doe bestellen.
ik heb 'm niet dubbel helaas. Heb wel al de transformer kaarten
ik weet niet wat ik hier van moet vinden.quote:
Ik lees allemaal positieve reacties. Cherry was ook positief.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik hier van moet vinden.
Helemaal niets maatquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik hier van moet vinden.
Dan moet het wel goed zijnquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees allemaal positieve reacties. Cherry was ook positief.
Hoi vriendje.quote:
Alles bueno?quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet het wel goed zijn
[..]
Hoi vriendje.
Zeker zeker.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:08 schreef STING het volgende:
[..]
Shit, niet bepaald heerlie de peerlie nu
Het is chocola.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees allemaal positieve reacties. Cherry was ook positief.
Die van kleur kan veranderen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar wel bijna de nieuwe auto
Nee, ik nietquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die van kleur kan veranderen?
Oh yeahquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar wel bijna de nieuwe auto
Vroeger Hot Wheels autootjes die met heet water van kleur veranderdenquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die van kleur kan veranderen?
Die heb ik nooit gehad.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:38 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger Hot Wheels autootjes die met heet water van kleur veranderden
Wen je snel genoeg aan om dat niet meer te doen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Oh yeah
Zal wel even wennen worden trouwens, van handgeschakeld naar automaathad niet de voorkeur, maar het kon even niet anders, wilde niet nog maanden gaan speuren naar de perfecte occasion,
Bij een proefrit 1 keer gehad dat ik met m'n linkervoet op de rem ging staan, als "koppeling indruk" reflex
Indeed, denk dat ik er ook zo over nadenk straksquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wen je snel genoeg aan om dat niet meer te doen.
Ik wil niet meer terug naar een handgeschakelde auto.
Langzaam rijdend verkeer en file is zoveel beter met een automaat.
Rustig, rustig. Beetje pendelen tussen Bulgarije, Nederland en Zweden. Misschien nog een keertje naar Kaapverdië of Ghanaquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeker zeker.
Met jou dan?
Nog steeds in Bulgarije of heb ik een verhuizing gemist?
Witte puntjes?quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:31 schreef Ama het volgende:
Ik was vergeten dat er markt is dus ik heb even ook broodjes gehaald.
Weet niet hoe veel je op de weg zit, dat maakt natuurlijk wel verschil.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed, denk dat ik er ook zo over nadenk straks
Klinkt wel primaquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Beetje pendelen tussen Bulgarije, Nederland en Zweden. Misschien nog een keertje naar Kaapverdië of Ghana
@:haags
Ik ga op jouw woord af, als het niet te vreten is stuur ik het naar je op.quote:
hallo muisquote:
Was een paar weken geleden in Nederland. Eindelijk Trixie gezien. Het klinkt misschien treurig maar dat was wel één van de hoogtepunten van m'n levenquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet niet hoe veel je op de weg zit, dat maakt natuurlijk wel verschil.
Ik zit bijna 5 dagen in de week op de weg en eigenlijk altijd in de spits.
Enige wat ik mis is adaptive cruise control dat heeft de mijne niet. En als het stop and go adaptive cruise control zou zijn, zou helemaal chill zijn.
[..]
Klinkt wel prima
Trixquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Was een paar weken geleden in Nederland. Eindelijk Trixie gezien. Het klinkt misschien treurig maar dat was wel één van de hoogtepunten van m'n leven
Wat een belhamelquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
De hond wilde vannacht het liefst in mij kruipen. Echt. Gekkerd.
Snap ikquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Oh yeah
Zal wel even wennen worden trouwens, van handgeschakeld naar automaathad niet de voorkeur, maar het kon even niet anders, wilde niet nog maanden gaan speuren naar de perfecte occasion,
Bij een proefrit 1 keer gehad dat ik met m'n linkervoet op de rem ging staan, als "koppeling indruk" reflex
Doggystyle?quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
De hond wilde vannacht het liefst in mij kruipen. Echt. Gekkerd.
De rest van het museum vind ik eerlijk gezegd behoorlijk teleurstellendquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Trix
Mooie dino.
Paar maanden terug ook gezien.
De hel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
De rest van het museum vind ik eerlijk gezegd behoorlijk teleurstellend
Maar misschien omdat het herfstvakantie was. Geen rekening mee gehouden. Dus honderd miljoen schreeuwende kinderen
Ik vond het verschillen per verdieping. Vond de eerste paar wel interessant maar hoe hoger je komt hoe minder het wordt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar misschien omdat het herfstvakantie was. Geen rekening mee gehouden. Dus honderd miljoen schreeuwende kinderen
Met m'n domme kop bijna tickets voor volgende week naar NL geboekt om naar de Efteling te gaan.quote:
De hel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Met m'n domme kop bijna tickets voor volgende week naar NL geboekt om naar de Efteling te gaan.
Net op tijd ingezien dat het dan de kerstperiode is
Wij gaan ook pas volgend jaar. Vrije dag pakken en dan lekker rustig door het park heenquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Met m'n domme kop bijna tickets voor volgende week naar NL geboekt om naar de Efteling te gaan.
Net op tijd ingezien dat het dan de kerstperiode is
Waarheidquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vond het verschillen per verdieping. Vond de eerste paar wel interessant maar hoe hoger je komt hoe minder het wordt.
Rip.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaat er ook wel inquote:
Oeh laat maar weten of het een aanrader is. Ik vind dat zo'n interessante man.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:10 schreef CherryLips het volgende:
@:ama Ik ben dat boek van die patholoog aan het lezen.
Lekker maat.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Beetje pendelen tussen Bulgarije, Nederland en Zweden. Misschien nog een keertje naar Kaapverdië of Ghana
@:haags
Het is voor m'n gevoel altijd schoolvakantiequote:Op vrijdag 12 december 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rip.![]()
Ik vond het een zeer interessant museum, maar toen ik er was, was het ook vakantie.
Afschuwelijk ja. Ik ga nog liever zonder lul naar de hoerenquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rip.![]()
Ik vond het een zeer interessant museum, maar toen ik er was, was het ook vakantie.
Genoeg water in de kraanquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
Kut drinken vergeten voor een vriendin morgen. Heb ik verder alles voor dit weekend wel in huis behalve dat. 🤦🏼♀️
bierambulance.nlquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
Kut drinken vergeten voor een vriendin morgen. Heb ik verder alles voor dit weekend wel in huis behalve dat. 🤦🏼♀️
Iew bier.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bierambulance.nl
"Laat de deur maar op een kier
wij komen als een stier!"
Weet niet of het nog bestaat
Wel geinig dat je @Haags gezien hebtquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarheid
De tijdelijke exhibitie over Suriname was het dieptepunt.
Wel een walvislul gezien, dat dan weer wel. Al was dat een verdieping lager.
wowquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel geinig dat je @:haags gezien hebt
Ik moet nog 3,5 uurquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel geinig dat je @:haags gezien hebt
ik maakte hier in mijn hoofd een hele andere zin vanquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
🙌🏼 Bovenbuurvrouw & honden zijn nog steeds weg. 🙌🏼
quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik maakte hier in mijn hoofd een hele andere zin van
Heeft iemand al gezegd dat je UI net lijkt of Ienimini aan het rukken is?quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb allang weekend joh
Amateurs
Nee. Dat zegt nooit iemandquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft iemand al gezegd dat je UI net lijkt of Ienimini aan het rukken is?
Dan ligt het waarschijnlijk aan mij.quote:
Je bent daarbij in een bijzonder gezelschap.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
US? Losdop?quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent daarbij in een bijzonder gezelschap.
Jurassic Park. En je dan realiseren dat geen enkele film in de franchise eraan kan tippen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
Iemand leuke kijktip(s) voor dit weekend? Weet niet wat ik specifiek wil kijken dus het mag van alles zijn. Zolang het maar geen actiefilm is ofzo.
What has been seen, cannot be unseenquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ja ik op dat tijdstip ook.quote:
nu kan ik dit niet meer anders zienquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
What has been seen, cannot be unseen
Hm...quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
Iemand leuke kijktip(s) voor dit weekend? Weet niet wat ik specifiek wil kijken dus het mag van alles zijn. Zolang het maar geen actiefilm is ofzo.
Ja, precies mijn probleem. Toen ik het eenmaal zag...quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
What has been seen, cannot be unseen
Hoe ga je dat zwarte gat na Avengers opvullen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm...
*zet streep door de laatste 12 films die ie gezien heeft*
quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je staat bij US in het rijtje
Ja, bedankt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
Die blik van Ienimini maakt het af.quote:
Ik heb nog 2 dagen om daarover te piekeren. Staan nog wel een paar films op m'n nas die ik nog niet gezien heb, dus waarschijnlijk gewoon geen plan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe ga je dat zwarte gat na Avengers opvullen?
Is dat Ienimini haar sex face?quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die blik van Ienimini maakt het af.
Volgens eigen zeggen doet ze daar niet aan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:45 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat Ienimini haar sex face?
[ afbeelding ]
Gewoon de andere fases dit hele weekend er doorheen kijken. Ben je er gelijk vanaf.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 dagen om daarover te piekeren. Staan nog wel een paar films op m'n nas die ik nog niet gezien heb, dus waarschijnlijk gewoon geen plan.
Ik heb een soort van afgesproken met m'n ex-collega dat we de volgende Avengers in de bios gaan kijken, dus ik heb een jaar om me door de toch mindere volgende fases te vechten. Maar denk dat ik dat later op ga pakken.
Ik moet nog wel wat te doen hebben elke zondagavond.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon de andere fases dit hele weekend er doorheen kijken. Ben je er gelijk vanaf.
Oh ja, geen F1 meerquote:Op vrijdag 12 december 2025 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nog wel wat te doen hebben elke zondagavond.
LEGO bouwen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nog wel wat te doen hebben elke zondagavond.
Altijd goed.quote:
Russische militairen! Rutte had gelijk!quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Er is een defilé in de stad. Over de markt lopen militairen rond in camouflage rond en geweren. Had een vrouw de meldkamer gebeld wat er aan de hand is. Die wisten het ook niet.
Dan hebben ze snel Nederlands geleerdquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Russische militairen! Rutte had gelijk!
Daar zijn ze al drie jaar mee bezigquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan hebben ze snel Nederlands geleerd
Een wervingsactie van het 44e pantserinfanteriebataljon Prins Johan Willem Friso uit Havelte .quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Er is een defilé in de stad. Over de markt lopen militairen rond in camouflage rond en geweren. Had een vrouw de meldkamer gebeld wat er aan de hand is. Die wisten het ook niet.
We hebben de luchtmacht hier al zittenquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een wervingsactie van het 44e pantserinfanteriebataljon Prins Johan Willem Friso uit Havelte .
Klopt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben de luchtmacht hier al zitten
Er is nog ruimte voor meer.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben de luchtmacht hier al zitten
Hallo meneer fruit.quote:
Heer dud0r.quote:
Beetje moe maar verder wel prima.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer dud0r.![]()
Hier alles rustig, en met u ?
Dacht even dat ie in de etalage stond.quote:
Alvast een fijn weekend.quote:
"HALLO KAMERAAD!"quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan hebben ze snel Nederlands geleerd
quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dacht even dat ie in de etalage stond.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dacht even dat ie in de etalage stond.
We hebben het gala nogquote:
Gala smalaquote:
Allemaal dezelfdequote:Op vrijdag 12 december 2025 14:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Formule 1 autootjes uitgebracht volgens mij.
goed moment wel om ziek te zijnquote:
Dat komt wel goed. Thunderdome dit weekendquote:
Goed idee he.quote:
ik had in november wel 22m3 gebruiktquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
In november meer gestookt dan vorig jaar
quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:35 schreef Ama het volgende:
Oke hup hup stofzuigen voor die kleine monster van me ineens weer terug is.
Of hij is lekker aan het chillen met Kelly, P en Lily in Brazilië.quote:
hij zal in elk geval niet ergens gezellig naar buiten gaan met het gezin. Ik zie hem er wel voor aan dat hij een paar hersencelletjes heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of hij is lekker aan het chillen met Kelly, P en Lily in Brazilië.
Groetjes terug.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Thunderdome dit weekend
Daarna is opa dood en moet ik drie dagen bijkomen.
Doe soul de groeten van me
nee, hebben geen smeerkaas op kantoorquote:
Halve punten. Het is toch niet helemaal zondagavond.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Thunderdome dit weekend
Daarna is opa dood en moet ik drie dagen bijkomen.
Doe soul de groeten van me
[..]
Goed idee he.
Ik 18.quote:[..]
ik had in november wel 22m3 gebruikt
Wel Bugles maar geen smeerkaas.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee, hebben geen smeerkaas op kantoor
Wat ga je bakken?quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:42 schreef Nizno het volgende:
ik ga zo een chinees tomatensoepje maken.... eens kijken of ik er wat van weet te bakken
En jij bent nog wel in je eentje. Hier is het met 2,5 persoon. Dus heb ik het beter gedaan dan jijquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Halve punten. Het is toch niet helemaal zondagavond.
[..]
Ik 18.
Ja ik doe de inkopen niet.quote:
Ze was onderweg naar zwemles. Dit was de kortste route.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:45 schreef Nizno het volgende:
weten die Fransen niet dat auto's geen onderzeeërs zijn?
Franse vrouw rijdt met dochtertje op achterbank door raam en belandt in gemeentelijk zwembad
Een Chinees in tomatensoep.quote:
Een kind van vijf hoort om 21.00 op bed te liggenquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:45 schreef Nizno het volgende:
weten die Fransen niet dat auto's geen onderzeeërs zijn?
Franse vrouw rijdt met dochtertje op achterbank door raam en belandt in gemeentelijk zwembad
eiquote:
Hij heeft op social media gelezen dat dat niet hoeft.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een kind van vijf hoort om 21.00 op bed te liggen
kom ze dat bij mij in de buurt eens vertellen in de zomervakantie.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een kind van vijf hoort om 21.00 op bed te liggen
Jij hebt het bericht niet gelezenquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij heeft op social media gelezen dat dat niet hoeft.
Ik spreek geen arabischquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
kom ze dat bij mij in de buurt eens vertellen in de zomervakantie.
Daar lopen ze gerust van 3 jaar om 23.00 nog in de speeltuin.
je hebt nog een half jaar om het te leren.quote:
Lijkt me lastig.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
je hebt nog een half jaar om het te leren.
succes.
Je hebt maar één huis te verwarmen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
En jij bent nog wel in je eentje. Hier is het met 2,5 persoon. Dus heb ik het beter gedaan dan jij
[..]
Ja ik doe de inkopen niet.
[..]
Ze was onderweg naar zwemles. Dit was de kortste route.
Hoe groot is jouw huis?quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt maar één huis te verwarmen.
regelrecht uit de bus gok ikquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Zou dat chocoroom lekker zijn met Viennetta? Waar heb jij het mee gegeten?
hallo balliequote:
56m2quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw huis?
ik zit ergens op 78m2 om te verwarmen.
Nattekat hoeft alleen maar de vaatwasser aan te doen en hij heeft de hele toko al op 30 gradenquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw huis?
Ik ook zoiets.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw huis?
quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nattekat hoeft alleen maar de vaatwasser aan te doen en hij heeft de hele toko al op 30 graden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
dus in verhouding verbruik ik alsnog minder. En moet wel rekenen met 2,5 vs 1 persoon want koken en douchen gebruikt ook gas.quote:
Is je kind maar een half persoon?quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
dus in verhouding verbruik ik alsnog minder. En moet wel rekenen met 2,5 vs 1 persoon want koken en douchen gebruikt ook gas.
Ik heb een vrij hoog basisverbruik en een oude inefficiënte kutketel die vervangen moet worden maar volgens de monteur nog net goed genoeg was.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
dus in verhouding verbruik ik alsnog minder. En moet wel rekenen met 2,5 vs 1 persoon want koken en douchen gebruikt ook gas.
ja, want die heb ik maar 3 dagen per week.quote:
ik hoor weer een hoop excuses.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een vrij hoog basisverbruik en een oude inefficiënte kutketel die vervangen moet worden maar volgens de monteur nog net goed genoeg was.
nee nee, zo moet je het niet zien. je moet het zien als wie kan het meest besparen en daardoor meer LEGO kopen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
ow gopd het wedstrijd verpissen met gasverbruik bereikt zn hoogtepunt hoor.
wie heeft het het zwaarst
Ja oke fair enough dan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja, want die heb ik maar 3 dagen per week.
[..]
ik hoor weer een hoop excuses.
In de zomer zat ik voordat lilak erbij kwam rond de 3m3 per maand. soms 2. wintermaanden was het dan 10-15.
Maar je negeert mijn vraag van eerder op de dag
je durft zeker niet.
ik hoor aan de kant van nattekat toch echt alleen maar geklaag hoe zwaar hij het heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee nee, zo moet je het niet zien. je moet het zien als wie kan het meest besparen en daardoor meer LEGO kopen.
Huhquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:36 schreef Nizno het volgende:
wat voor reclame van de mac heb ik gemist die nu alweer gecancelt is?
Ik zit standaard op 9 a 10 kuub per maand in de zomer. Ik sta dus al standaard 7 kuub achter zonder dat ik er iets aan kan veranderen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:33 schreef dud0r het volgende:
ik hoor weer een hoop excuses.
In de zomer zat ik voordat lilak erbij kwam rond de 3m3 per maand. soms 2. wintermaanden was het dan 10-15.
Welke?quote:Maar je negeert mijn vraag van eerder op de dag
je durft zeker niet
quote:
aldus het VI topicquote:Volgens Derksen is de woke-gemeenschap verantwoordelijk voor het terugtrekken van de McDonald's reclame
Die AI drek.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:36 schreef Nizno het volgende:
wat voor reclame van de mac heb ik gemist die nu alweer gecancelt is?
ja nee duidelijke uitleg over de reclamequote:
Wel de reden dat het uit de lucht isquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nee duidelijke uitleg over de reclame
ja ik heb inmiddels al google er op nageslagen en de reclame maar gekeken want met de uitleg van jou wordt het niet beter als je een reclame niet gezien hebt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel de reden dat het uit de lucht is
Die ene van kerstinkoopellende en een vrouw die meegesleurd wordt door een tram.
Wanneer we samen naar de sportschool gaan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit standaard op 9 a 10 kuub per maand in de zomer. Ik sta dus al standaard 7 kuub achter zonder dat ik er iets aan kan veranderen.
[..]
Welke?
en dan thuis samen douchen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wanneer we samen naar de sportschool gaan.
Van de frietboer.quote:
Die is gebandquote:
daarom plaatst ie hem ook, omdat ik vroeg wat ik gemist had.quote:
Ik vind het een leuke reclame.quote:
jij snapt 'm. even thuis nog een cardiosessie doenquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan thuis samen douchen?
Dat ligt eraan hoe lang ik op kantoor blijf. maar waarschijnlijk pizza.quote:
Ik kan trouwens vanavond geen Magic doen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw huis?
Ik moest er ook wel om lachen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke reclame.
dat is wel jammerquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan trouwens vanavond geen Magic doen.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij snapt 'm. even thuis nog een cardiosessie doen
[..]
Dat ligt eraan hoe lang ik op kantoor blijf. maar waarschijnlijk pizza.
Wat een aso.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die weet ook niet van ophouden:
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-voor-mij~a618c976/
Dat is ook belangrijk.quote:
Nogal ja. En dat is zacht gezegd.quote:
Terugbonzen!quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die weet ook niet van ophouden:
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-voor-mij~a618c976/
Had leuk kunnen zijn als het geen AI drek was.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moest er ook wel om lachen.
Wordt niet erg gezellig als we andere prioriteiten hebben. Ik kom niet in het krachthonk.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wanneer we samen naar de sportschool gaan.
McDrek.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Had leuk kunnen zijn als het geen AI drek was.
Woahquote:Op vrijdag 12 december 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills https://nl.pepper.com/aan(...)025-24-vakjes-384367
deze ai is wel leukquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Had leuk kunnen zijn als het geen AI drek was.
ik heb er vandaag nog een vienetta pistache bij in gedrukt en 3 bakjes witte bonensoep... paste netquote:
Ik heb gewoon die basic Viennetta gehaald.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er vandaag nog een vienetta pistache bij in gedrukt en 3 bakjes witte bonensoep... paste net
Ik had het op slagroomijsquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Zou dat chocoroom lekker zijn met Viennetta? Waar heb jij het mee gegeten?
die had ik al, die was er maandag gewoon, maar de groene was er toen niet. die heb ik vandaag meegesleeptquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb gewoon die basic Viennetta gehaald.
Als die op de bank ligt te snurken moet jij het huis opruimen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis waarom is je huis een puinhoop en kom je nooit toe aan hobby 's?
Wijst naar actieve hond.
jij was toch van het kleding naaien?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis waarom is je huis een puinhoop en kom je nooit toe aan hobby 's?
Wijst naar actieve hond.
Oh dus ik moet dubbel actief zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als die op de bank ligt te snurken moet jij het huis opruimen.
Met de nadruk op was.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij was toch van het kleding naaien?
netjesquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik heb 1 doosje gehaald gisteren volgens mij.
Ik denk dat Viennetta met chocolade slagroom best kan werken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik at vroeger altijd chocolade vla met chocolade ijs, chocoladesaus en hagelslag.
Ik zou er nu ook chocolade slagroom op doen.
auto weg doen en fietsenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwe polis voor autoverzekering ontvangen. 7,9% erbij.
huil0n
auto rijden is voor de elite gewordenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
huil0n
Raar. Mijn autoverzekering is met 0,0% gestegenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
huil0n
Dan hebbben we een boel elite in Nederlandquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
auto rijden is voor de elite geworden
60 km enkele reis op de fiets zou wel goed zijn voor mijn uithoudingsvermogen.quote:
Fatbike aanschaffen dan ben je er zoquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
60 km enkele reis op de fiets zou wel goed zijn voor mijn uithoudingsvermogen.
vragen of je een tentje op de parkeerplaats mag zetten doordeweeks, bivakeer je daar gewoonquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
60 km enkele reis op de fiets zou wel goed zijn voor mijn uithoudingsvermogen.
Luctor is een Mocro?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fatbike aanschaffen dan ben je er zo
Ik zie niet alleen hun hier op fatbikes rijden...quote:
blij dat je toestemming hadquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh wacht. Dat was vroeger 2 verschillende chocoladesauzen. Je had die ene uit een flesje van Betuwe en eentje van Oetker die hard werd. Ik deed ze allebei.
Ohja het mocht van mijn vader
Ik had ook toestemming om korte rokjes te dragen en uit te gaan van mijn vader. Hij spoorde het zelfs aan.quote:
Hoe denk je dat andere ouders dat oplossen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh dus ik moet dubbel actief zijn.
Ik zie in Zoetermeer althans een vrij laag percentage autochtone Nederlanders rondrijden op zo'n ding.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie niet alleen hun hier op fatbikes rijden...
ik zag gisteren een oudere man, ergens eind 40/begin 50 er op... en een kind op een gewone fiets er naast die hij aan het duwen was...quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie in Zoetermeer althans een vrij laag percentage autochtone Nederlanders rondrijden op zo'n ding.
Wat een degelijke vrouw ben je toch.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had ook toestemming om korte rokjes te dragen en uit te gaan van mijn vader. Hij spoorde het zelfs aan.
Ik wilde niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |