Hm...quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
Iemand leuke kijktip(s) voor dit weekend? Weet niet wat ik specifiek wil kijken dus het mag van alles zijn. Zolang het maar geen actiefilm is ofzo.
Ja, precies mijn probleem. Toen ik het eenmaal zag...quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
What has been seen, cannot be unseen
Hoe ga je dat zwarte gat na Avengers opvullen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm...
*zet streep door de laatste 12 films die ie gezien heeft*
quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je staat bij US in het rijtje
Ja, bedankt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft iemand al gezegd dat je UI net lijkt of Ienimini aan het rukken is?
Ajax - Feyenoord.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
Iemand leuke kijktip(s) voor dit weekend? Weet niet wat ik specifiek wil kijken dus het mag van alles zijn. Zolang het maar geen actiefilm is ofzo.
Die blik van Ienimini maakt het af.quote:
Ik heb nog 2 dagen om daarover te piekeren. Staan nog wel een paar films op m'n nas die ik nog niet gezien heb, dus waarschijnlijk gewoon geen plan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe ga je dat zwarte gat na Avengers opvullen?
Is dat Ienimini haar sex face?quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die blik van Ienimini maakt het af.
Volgens eigen zeggen doet ze daar niet aan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:45 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat Ienimini haar sex face?
[ afbeelding ]
Gewoon de andere fases dit hele weekend er doorheen kijken. Ben je er gelijk vanaf.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 dagen om daarover te piekeren. Staan nog wel een paar films op m'n nas die ik nog niet gezien heb, dus waarschijnlijk gewoon geen plan.
Ik heb een soort van afgesproken met m'n ex-collega dat we de volgende Avengers in de bios gaan kijken, dus ik heb een jaar om me door de toch mindere volgende fases te vechten. Maar denk dat ik dat later op ga pakken.
Ik moet nog wel wat te doen hebben elke zondagavond.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon de andere fases dit hele weekend er doorheen kijken. Ben je er gelijk vanaf.
Oh ja, geen F1 meerquote:Op vrijdag 12 december 2025 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nog wel wat te doen hebben elke zondagavond.
LEGO bouwen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nog wel wat te doen hebben elke zondagavond.
Altijd goed.quote:
Russische militairen! Rutte had gelijk!quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Er is een defilé in de stad. Over de markt lopen militairen rond in camouflage rond en geweren. Had een vrouw de meldkamer gebeld wat er aan de hand is. Die wisten het ook niet.
Dan hebben ze snel Nederlands geleerdquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Russische militairen! Rutte had gelijk!
Daar zijn ze al drie jaar mee bezigquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan hebben ze snel Nederlands geleerd
Een wervingsactie van het 44e pantserinfanteriebataljon Prins Johan Willem Friso uit Havelte .quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Er is een defilé in de stad. Over de markt lopen militairen rond in camouflage rond en geweren. Had een vrouw de meldkamer gebeld wat er aan de hand is. Die wisten het ook niet.
We hebben de luchtmacht hier al zittenquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een wervingsactie van het 44e pantserinfanteriebataljon Prins Johan Willem Friso uit Havelte .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |