Iew bier.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bierambulance.nl
"Laat de deur maar op een kier
wij komen als een stier!"
Weet niet of het nog bestaat
Wel geinig dat je @Haags gezien hebtquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarheid
De tijdelijke exhibitie over Suriname was het dieptepunt.
Wel een walvislul gezien, dat dan weer wel. Al was dat een verdieping lager.
wowquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel geinig dat je @:haags gezien hebt
Ik moet nog 3,5 uurquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel geinig dat je @:haags gezien hebt
ik maakte hier in mijn hoofd een hele andere zin vanquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
🙌🏼 Bovenbuurvrouw & honden zijn nog steeds weg. 🙌🏼
quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik maakte hier in mijn hoofd een hele andere zin van
Heeft iemand al gezegd dat je UI net lijkt of Ienimini aan het rukken is?quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb allang weekend joh
Amateurs
Nee. Dat zegt nooit iemandquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft iemand al gezegd dat je UI net lijkt of Ienimini aan het rukken is?
Dan ligt het waarschijnlijk aan mij.quote:
Je bent daarbij in een bijzonder gezelschap.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
US? Losdop?quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent daarbij in een bijzonder gezelschap.
Jurassic Park. En je dan realiseren dat geen enkele film in de franchise eraan kan tippen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
Iemand leuke kijktip(s) voor dit weekend? Weet niet wat ik specifiek wil kijken dus het mag van alles zijn. Zolang het maar geen actiefilm is ofzo.
What has been seen, cannot be unseenquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ja ik op dat tijdstip ook.quote:
nu kan ik dit niet meer anders zienquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
What has been seen, cannot be unseen
Hm...quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
Iemand leuke kijktip(s) voor dit weekend? Weet niet wat ik specifiek wil kijken dus het mag van alles zijn. Zolang het maar geen actiefilm is ofzo.
Ja, precies mijn probleem. Toen ik het eenmaal zag...quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
What has been seen, cannot be unseen
Hoe ga je dat zwarte gat na Avengers opvullen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm...
*zet streep door de laatste 12 films die ie gezien heeft*
quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je staat bij US in het rijtje
Ja, bedankt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
Die blik van Ienimini maakt het af.quote:
Ik heb nog 2 dagen om daarover te piekeren. Staan nog wel een paar films op m'n nas die ik nog niet gezien heb, dus waarschijnlijk gewoon geen plan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe ga je dat zwarte gat na Avengers opvullen?
Is dat Ienimini haar sex face?quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die blik van Ienimini maakt het af.
Volgens eigen zeggen doet ze daar niet aan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:45 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat Ienimini haar sex face?
[ afbeelding ]
Gewoon de andere fases dit hele weekend er doorheen kijken. Ben je er gelijk vanaf.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 dagen om daarover te piekeren. Staan nog wel een paar films op m'n nas die ik nog niet gezien heb, dus waarschijnlijk gewoon geen plan.
Ik heb een soort van afgesproken met m'n ex-collega dat we de volgende Avengers in de bios gaan kijken, dus ik heb een jaar om me door de toch mindere volgende fases te vechten. Maar denk dat ik dat later op ga pakken.
Ik moet nog wel wat te doen hebben elke zondagavond.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon de andere fases dit hele weekend er doorheen kijken. Ben je er gelijk vanaf.
Oh ja, geen F1 meerquote:Op vrijdag 12 december 2025 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nog wel wat te doen hebben elke zondagavond.
LEGO bouwen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nog wel wat te doen hebben elke zondagavond.
Altijd goed.quote:
Russische militairen! Rutte had gelijk!quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Er is een defilé in de stad. Over de markt lopen militairen rond in camouflage rond en geweren. Had een vrouw de meldkamer gebeld wat er aan de hand is. Die wisten het ook niet.
Dan hebben ze snel Nederlands geleerdquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Russische militairen! Rutte had gelijk!
Daar zijn ze al drie jaar mee bezigquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan hebben ze snel Nederlands geleerd
Een wervingsactie van het 44e pantserinfanteriebataljon Prins Johan Willem Friso uit Havelte .quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Er is een defilé in de stad. Over de markt lopen militairen rond in camouflage rond en geweren. Had een vrouw de meldkamer gebeld wat er aan de hand is. Die wisten het ook niet.
We hebben de luchtmacht hier al zittenquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een wervingsactie van het 44e pantserinfanteriebataljon Prins Johan Willem Friso uit Havelte .
Klopt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben de luchtmacht hier al zitten
Er is nog ruimte voor meer.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben de luchtmacht hier al zitten
Hallo meneer fruit.quote:
Heer dud0r.quote:
Beetje moe maar verder wel prima.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer dud0r.![]()
Hier alles rustig, en met u ?
Dacht even dat ie in de etalage stond.quote:
Alvast een fijn weekend.quote:
"HALLO KAMERAAD!"quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan hebben ze snel Nederlands geleerd
quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dacht even dat ie in de etalage stond.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dacht even dat ie in de etalage stond.
We hebben het gala nogquote:
Gala smalaquote:
Allemaal dezelfdequote:Op vrijdag 12 december 2025 14:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Formule 1 autootjes uitgebracht volgens mij.
goed moment wel om ziek te zijnquote:
Dat komt wel goed. Thunderdome dit weekendquote:
Goed idee he.quote:
ik had in november wel 22m3 gebruiktquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
In november meer gestookt dan vorig jaar
quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:35 schreef Ama het volgende:
Oke hup hup stofzuigen voor die kleine monster van me ineens weer terug is.
Of hij is lekker aan het chillen met Kelly, P en Lily in Brazilië.quote:
hij zal in elk geval niet ergens gezellig naar buiten gaan met het gezin. Ik zie hem er wel voor aan dat hij een paar hersencelletjes heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of hij is lekker aan het chillen met Kelly, P en Lily in Brazilië.
Groetjes terug.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Thunderdome dit weekend
Daarna is opa dood en moet ik drie dagen bijkomen.
Doe soul de groeten van me
nee, hebben geen smeerkaas op kantoorquote:
Halve punten. Het is toch niet helemaal zondagavond.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Thunderdome dit weekend
Daarna is opa dood en moet ik drie dagen bijkomen.
Doe soul de groeten van me
[..]
Goed idee he.
Ik 18.quote:[..]
ik had in november wel 22m3 gebruikt
Wel Bugles maar geen smeerkaas.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee, hebben geen smeerkaas op kantoor
Wat ga je bakken?quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:42 schreef Nizno het volgende:
ik ga zo een chinees tomatensoepje maken.... eens kijken of ik er wat van weet te bakken
En jij bent nog wel in je eentje. Hier is het met 2,5 persoon. Dus heb ik het beter gedaan dan jijquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Halve punten. Het is toch niet helemaal zondagavond.
[..]
Ik 18.
Ja ik doe de inkopen niet.quote:
Ze was onderweg naar zwemles. Dit was de kortste route.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:45 schreef Nizno het volgende:
weten die Fransen niet dat auto's geen onderzeeërs zijn?
Franse vrouw rijdt met dochtertje op achterbank door raam en belandt in gemeentelijk zwembad
Een Chinees in tomatensoep.quote:
Een kind van vijf hoort om 21.00 op bed te liggenquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:45 schreef Nizno het volgende:
weten die Fransen niet dat auto's geen onderzeeërs zijn?
Franse vrouw rijdt met dochtertje op achterbank door raam en belandt in gemeentelijk zwembad
eiquote:
Hij heeft op social media gelezen dat dat niet hoeft.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een kind van vijf hoort om 21.00 op bed te liggen
kom ze dat bij mij in de buurt eens vertellen in de zomervakantie.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een kind van vijf hoort om 21.00 op bed te liggen
Jij hebt het bericht niet gelezenquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij heeft op social media gelezen dat dat niet hoeft.
Ik spreek geen arabischquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
kom ze dat bij mij in de buurt eens vertellen in de zomervakantie.
Daar lopen ze gerust van 3 jaar om 23.00 nog in de speeltuin.
je hebt nog een half jaar om het te leren.quote:
Lijkt me lastig.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
je hebt nog een half jaar om het te leren.
succes.
Je hebt maar één huis te verwarmen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
En jij bent nog wel in je eentje. Hier is het met 2,5 persoon. Dus heb ik het beter gedaan dan jij
[..]
Ja ik doe de inkopen niet.
[..]
Ze was onderweg naar zwemles. Dit was de kortste route.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |