Lijkt me lastig.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
je hebt nog een half jaar om het te leren.
succes.
Je hebt maar één huis te verwarmen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
En jij bent nog wel in je eentje. Hier is het met 2,5 persoon. Dus heb ik het beter gedaan dan jij
[..]
Ja ik doe de inkopen niet.
[..]
Ze was onderweg naar zwemles. Dit was de kortste route.
Hoe groot is jouw huis?quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt maar één huis te verwarmen.
regelrecht uit de bus gok ikquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Zou dat chocoroom lekker zijn met Viennetta? Waar heb jij het mee gegeten?
hallo balliequote:
56m2quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw huis?
ik zit ergens op 78m2 om te verwarmen.
Nattekat hoeft alleen maar de vaatwasser aan te doen en hij heeft de hele toko al op 30 gradenquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw huis?
Ik ook zoiets.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw huis?
quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nattekat hoeft alleen maar de vaatwasser aan te doen en hij heeft de hele toko al op 30 graden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
dus in verhouding verbruik ik alsnog minder. En moet wel rekenen met 2,5 vs 1 persoon want koken en douchen gebruikt ook gas.quote:
Is je kind maar een half persoon?quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
dus in verhouding verbruik ik alsnog minder. En moet wel rekenen met 2,5 vs 1 persoon want koken en douchen gebruikt ook gas.
Ik heb een vrij hoog basisverbruik en een oude inefficiënte kutketel die vervangen moet worden maar volgens de monteur nog net goed genoeg was.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
dus in verhouding verbruik ik alsnog minder. En moet wel rekenen met 2,5 vs 1 persoon want koken en douchen gebruikt ook gas.
ja, want die heb ik maar 3 dagen per week.quote:
ik hoor weer een hoop excuses.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een vrij hoog basisverbruik en een oude inefficiënte kutketel die vervangen moet worden maar volgens de monteur nog net goed genoeg was.
nee nee, zo moet je het niet zien. je moet het zien als wie kan het meest besparen en daardoor meer LEGO kopen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
ow gopd het wedstrijd verpissen met gasverbruik bereikt zn hoogtepunt hoor.
wie heeft het het zwaarst
Ja oke fair enough dan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja, want die heb ik maar 3 dagen per week.
[..]
ik hoor weer een hoop excuses.
In de zomer zat ik voordat lilak erbij kwam rond de 3m3 per maand. soms 2. wintermaanden was het dan 10-15.
Maar je negeert mijn vraag van eerder op de dag
je durft zeker niet.
ik hoor aan de kant van nattekat toch echt alleen maar geklaag hoe zwaar hij het heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee nee, zo moet je het niet zien. je moet het zien als wie kan het meest besparen en daardoor meer LEGO kopen.
Huhquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:36 schreef Nizno het volgende:
wat voor reclame van de mac heb ik gemist die nu alweer gecancelt is?
Ik zit standaard op 9 a 10 kuub per maand in de zomer. Ik sta dus al standaard 7 kuub achter zonder dat ik er iets aan kan veranderen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:33 schreef dud0r het volgende:
ik hoor weer een hoop excuses.
In de zomer zat ik voordat lilak erbij kwam rond de 3m3 per maand. soms 2. wintermaanden was het dan 10-15.
Welke?quote:Maar je negeert mijn vraag van eerder op de dag
je durft zeker niet
quote:
aldus het VI topicquote:Volgens Derksen is de woke-gemeenschap verantwoordelijk voor het terugtrekken van de McDonald's reclame
Die AI drek.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:36 schreef Nizno het volgende:
wat voor reclame van de mac heb ik gemist die nu alweer gecancelt is?
ja nee duidelijke uitleg over de reclamequote:
Wel de reden dat het uit de lucht isquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nee duidelijke uitleg over de reclame
ja ik heb inmiddels al google er op nageslagen en de reclame maar gekeken want met de uitleg van jou wordt het niet beter als je een reclame niet gezien hebt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel de reden dat het uit de lucht is
Die ene van kerstinkoopellende en een vrouw die meegesleurd wordt door een tram.
Wanneer we samen naar de sportschool gaan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit standaard op 9 a 10 kuub per maand in de zomer. Ik sta dus al standaard 7 kuub achter zonder dat ik er iets aan kan veranderen.
[..]
Welke?
en dan thuis samen douchen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wanneer we samen naar de sportschool gaan.
Van de frietboer.quote:
Die is gebandquote:
daarom plaatst ie hem ook, omdat ik vroeg wat ik gemist had.quote:
Ik vind het een leuke reclame.quote:
jij snapt 'm. even thuis nog een cardiosessie doenquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan thuis samen douchen?
Dat ligt eraan hoe lang ik op kantoor blijf. maar waarschijnlijk pizza.quote:
Ik kan trouwens vanavond geen Magic doen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw huis?
Ik moest er ook wel om lachen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke reclame.
dat is wel jammerquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan trouwens vanavond geen Magic doen.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij snapt 'm. even thuis nog een cardiosessie doen
[..]
Dat ligt eraan hoe lang ik op kantoor blijf. maar waarschijnlijk pizza.
Wat een aso.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die weet ook niet van ophouden:
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-voor-mij~a618c976/
Dat is ook belangrijk.quote:
Nogal ja. En dat is zacht gezegd.quote:
Terugbonzen!quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die weet ook niet van ophouden:
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-voor-mij~a618c976/
Had leuk kunnen zijn als het geen AI drek was.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moest er ook wel om lachen.
Wordt niet erg gezellig als we andere prioriteiten hebben. Ik kom niet in het krachthonk.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wanneer we samen naar de sportschool gaan.
McDrek.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Had leuk kunnen zijn als het geen AI drek was.
Woahquote:Op vrijdag 12 december 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills https://nl.pepper.com/aan(...)025-24-vakjes-384367
deze ai is wel leukquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Had leuk kunnen zijn als het geen AI drek was.
ik heb er vandaag nog een vienetta pistache bij in gedrukt en 3 bakjes witte bonensoep... paste netquote:
Ik heb gewoon die basic Viennetta gehaald.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er vandaag nog een vienetta pistache bij in gedrukt en 3 bakjes witte bonensoep... paste net
Ik had het op slagroomijsquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Zou dat chocoroom lekker zijn met Viennetta? Waar heb jij het mee gegeten?
die had ik al, die was er maandag gewoon, maar de groene was er toen niet. die heb ik vandaag meegesleeptquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb gewoon die basic Viennetta gehaald.
Als die op de bank ligt te snurken moet jij het huis opruimen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis waarom is je huis een puinhoop en kom je nooit toe aan hobby 's?
Wijst naar actieve hond.
jij was toch van het kleding naaien?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis waarom is je huis een puinhoop en kom je nooit toe aan hobby 's?
Wijst naar actieve hond.
Oh dus ik moet dubbel actief zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als die op de bank ligt te snurken moet jij het huis opruimen.
Met de nadruk op was.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij was toch van het kleding naaien?
netjesquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik heb 1 doosje gehaald gisteren volgens mij.
Ik denk dat Viennetta met chocolade slagroom best kan werken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik at vroeger altijd chocolade vla met chocolade ijs, chocoladesaus en hagelslag.
Ik zou er nu ook chocolade slagroom op doen.
auto weg doen en fietsenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwe polis voor autoverzekering ontvangen. 7,9% erbij.
huil0n
auto rijden is voor de elite gewordenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
huil0n
Raar. Mijn autoverzekering is met 0,0% gestegenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
huil0n
Dan hebbben we een boel elite in Nederlandquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
auto rijden is voor de elite geworden
60 km enkele reis op de fiets zou wel goed zijn voor mijn uithoudingsvermogen.quote:
Fatbike aanschaffen dan ben je er zoquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
60 km enkele reis op de fiets zou wel goed zijn voor mijn uithoudingsvermogen.
vragen of je een tentje op de parkeerplaats mag zetten doordeweeks, bivakeer je daar gewoonquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
60 km enkele reis op de fiets zou wel goed zijn voor mijn uithoudingsvermogen.
Luctor is een Mocro?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fatbike aanschaffen dan ben je er zo
Ik zie niet alleen hun hier op fatbikes rijden...quote:
blij dat je toestemming hadquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh wacht. Dat was vroeger 2 verschillende chocoladesauzen. Je had die ene uit een flesje van Betuwe en eentje van Oetker die hard werd. Ik deed ze allebei.
Ohja het mocht van mijn vader
Ik had ook toestemming om korte rokjes te dragen en uit te gaan van mijn vader. Hij spoorde het zelfs aan.quote:
Hoe denk je dat andere ouders dat oplossen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh dus ik moet dubbel actief zijn.
Ik zie in Zoetermeer althans een vrij laag percentage autochtone Nederlanders rondrijden op zo'n ding.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie niet alleen hun hier op fatbikes rijden...
ik zag gisteren een oudere man, ergens eind 40/begin 50 er op... en een kind op een gewone fiets er naast die hij aan het duwen was...quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie in Zoetermeer althans een vrij laag percentage autochtone Nederlanders rondrijden op zo'n ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |