Kan je daar in het bad losquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat me dan eerst even winnen vanavond met waterpolo.
nee we liepen op onze tenen en fluisterdequote:Op zaterdag 13 december 2025 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En heb je toen even heel hard een alarm af laten gaan om hem te wekken?
oh kijk eensquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ook. En ook nog 16 kilometer fietsen vanavond.
Of laat hij daar alles lopenquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je daar in het bad los
Ga je de villa pardoes loop doen?quote:
Minder zuipen danquote:
Meh, 9 à 10 graden en heel grijs.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh kijk eensis het weer goed genoeg?
Dat de zomerjas eigenlijk al net te warm is om stevig door te lopen, maar zonder ook te koud isquote:
Lekker zweten in je jas.quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat de zomerjas eigenlijk al net te warm is om stevig door te lopen, maar zonder ook te koud is
quote:
Kan die daarna gelijk weer in de wasmachinequote:
ISDN?quote:
quote:
ADSLquote:
14K4quote:
Misschien had ie een slechte dag, omdat iemand 'm midden in z'n werkdutje wakker heeft gemaaktquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
ik zag net hoe een thai een kleine slang dood maakte met een paraplu
Piepkraakkraakpieppieppiiiiieeeeeeep...quote:
Dus nu heb jij een Thai met een paraplu neergeknuppeld?quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
ik zag net hoe een thai een kleine slang dood maakte met een paraplu
ja had ik even overwogen maar er waren teveel mensenquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu heb jij een Thai met een paraplu neergeknuppeld?
en iedereen die het gebruikt heeft kan het geluid meteen weer bedenkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Piepkraakkraakpieppieppiiiiieeeeeeep...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |