he... rustig.. anders krijgt die jongen weer een kittentantrumquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus wat je probeert te zeggen is dat je weer eens geen idee hebt waar je het over hebt
Ik sport al 20+ jaar. En kracht/fitness 15 jaar. Ondertussen meeste zelf aangeschaft.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor je traps kan je op face pulls na alles met dumbbells, barbells en platen doen.
Shrugs, upright rows, farmer carry en dumbbell rows heb je allemaal geen apparaten voor nodig.
En voor je delts kan je iets meer cables gebruiken maar overhead press, achter je hoofd pressen, lateral raises, rear delt fly, reserve fly, shoulder presses, incline dumbbell rows kan je allemaal met dumbbells en barbells doen.
Dus wat je probeert te zeggen is dat je weer eens geen idee hebt waar je het over hebt
Jij spreekt nu als een krachtsporter. Ik heb een heel ander doel. Ik weet best dat ik bijna elke spier kan raken, maar bij mij zijn de bewegingen belangrijker. Het zijn hele grote complexe spieren en die kan je niet even in een hokje stoppen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor je traps kan je op face pulls na alles met dumbbells, barbells en platen doen.
Shrugs, upright rows, farmer carry en dumbbell rows heb je allemaal geen apparaten voor nodig.
En voor je delts kan je iets meer cables gebruiken maar overhead press, achter je hoofd pressen, lateral raises, rear delt fly, reserve fly, shoulder presses, incline dumbbell rows kan je allemaal met dumbbells en barbells doen.
Als je met losse gewichten dingen niet denkt te trainen, doe je de oefeningen verkeerd.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Feitelijk elke spier in het bovenlichaam. Traps en delts zijn dan het belangrijkst. En met alleen gewichten kom je niet ver dan.
...gringequote:Op vrijdag 12 december 2025 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik sport al 20+ jaar. En kracht/fitness 15 jaar. Ondertussen meeste zelf aangeschaft.
Maar nog steeds geen idee wat dat allemaal betekent, behalve shoulder presses. Dat zijn schouder drukkers.
Zo gringe die domme Engelse termen. Aan de gewichten hangen voldoet niet?
Dan juist losse gewichten? Dan train je immers ķķk meteen alle spieren mee die als stabilisator dienen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij spreekt nu als een krachtsporter. Ik heb een heel ander doel. Ik weet best dat ik bijna elke spier kan raken, maar bij mij zijn de bewegingen belangrijker. Het zijn hele grote complexe spieren en die kan je niet even in een hokje stoppen.
Da's niet hoe je dat schrijft.quote:
Grinchyquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet hoe je dat schrijft.
Cringy fout wel zo.
Het is voor mij aanvulling op zwemmen, dus die krijgen al genoeg liefdequote:Op vrijdag 12 december 2025 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan juist losse gewichten? Dan train je immers ķķk meteen alle spieren mee die als stabilisator dienen.
Dat maakt voor de uitvoering toch niet uit? Losse gewichten is waarschijnlijk veel efficiënter om te trainen voor je. Da's écht niet alleen voor anabolenbilly's hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is voor mij aanvulling op zwemmen, dus die krijgen al genoeg liefde
Ik train alleen maar met losse gewichten. Doe het al jaren en werkt voor mij het beste.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat maakt voor de uitvoering toch niet uit? Losse gewichten is waarschijnlijk veel efficiënter om te trainen voor je. Da's écht niet alleen voor anabolenbilly's hoor.
Niet perse wat tegen machines verder, meer dat ik het raar vind om het enorm veelzijdige van losse gewichten op voorhand af te schrijven.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik train alleen maar met losse gewichten. Doe het al jaren en werkt voor mij het beste.
Nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet perse wat tegen machines verder, meer dat ik het raar vind om het enorm veelzijdige van losse gewichten op voorhand af te schrijven.
Mijn reactie hierop is nu niet meer origineel... maar voors en tegens dus.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet perse wat tegen machines verder, meer dat ik het raar vind om het enorm veelzijdige van losse gewichten op voorhand af te schrijven.
Maar de tegens die je noemt slaan gewoon als een tang op een varken?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn reactie hierop is nu niet meer origineel... maar voors en tegens dus.
Maar de machines die ik gebruik trainen ook spiergroepen, niet specifieke spieren.
Trainen op bewegingen in plaats van specifieke spieren?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar de tegens die je noemt slaan gewoon als een tang op een varken?
Dat doe je met losse gewichten ook, al dan niet meer? Machines zijn vaak voor heel specifieke isolatie handig, voor grotere spiergroepen is los gewicht handiger omdat je veel méér spieren moet gebruiken om je goede uitvoering te kunnen doen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trainen op bewegingen in plaats van specifieke spieren?
Straks stuurt die je nog terug naar ons.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar nu ga ik d'n vent weer even vervelen.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks stuurt die je nog terug naar ons.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Iew, kreeg net sap dat 4 maanden over de datum was
Was leuk jullie gekend te hebben.
Sterkte boven de wc potquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:08 schreef Nattekat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Van wie kreeg je dat?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:08 schreef Nattekat het volgende:
van zn moeder, hij kwam even van de zolderkamer afquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van wie kreeg je dat?
Als het pak net open is gegaan, ga je niet zomaar dood ofzoquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Je hebt het niet eens fout, was daar even op visite.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
van zn moeder, hij kwam even van de zolderkamer af
Dit was absoluut niet goed meer. Kwam een minder fris uitziende klont mee.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het pak net open is gegaan, ga je niet zomaar dood ofzo
Pro tip van mij: bij oma dronk ik uiteindelijk alleen nog maar water, thee of wijn. Daar kon weinig mis mee zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was absoluut niet goed meer. Kwam een minder fris uitziende klont mee.
Zal hieraan denken als ik morgen boven de wc hangquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pro tip van mij: bij oma dronk ik uiteindelijk alleen nog maar water, thee of wijn. Daar kon weinig mis mee zijn.
inclusief je oma?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij mijn oma thuis was alles over de datum![]()
Gaat vanzelf weer wegquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:58 schreef Ama het volgende:
Jezus er komt een dikke puist op mijn wang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |