Straks stuurt die je nog terug naar ons.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar nu ga ik d'n vent weer even vervelen.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks stuurt die je nog terug naar ons.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Iew, kreeg net sap dat 4 maanden over de datum was
Was leuk jullie gekend te hebben.
Sterkte boven de wc potquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:08 schreef Nattekat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Van wie kreeg je dat?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:08 schreef Nattekat het volgende:
van zn moeder, hij kwam even van de zolderkamer afquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van wie kreeg je dat?
Als het pak net open is gegaan, ga je niet zomaar dood ofzoquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Je hebt het niet eens fout, was daar even op visite.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
van zn moeder, hij kwam even van de zolderkamer af
Dit was absoluut niet goed meer. Kwam een minder fris uitziende klont mee.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het pak net open is gegaan, ga je niet zomaar dood ofzo
Pro tip van mij: bij oma dronk ik uiteindelijk alleen nog maar water, thee of wijn. Daar kon weinig mis mee zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was absoluut niet goed meer. Kwam een minder fris uitziende klont mee.
Zal hieraan denken als ik morgen boven de wc hangquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pro tip van mij: bij oma dronk ik uiteindelijk alleen nog maar water, thee of wijn. Daar kon weinig mis mee zijn.
inclusief je oma?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij mijn oma thuis was alles over de datum![]()
Gaat vanzelf weer wegquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:58 schreef Ama het volgende:
Jezus er komt een dikke puist op mijn wang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |