Hij moet eerst nog goed doorkomen dus dat duurt nog wel even.quote:
En hoequote:Op vrijdag 12 december 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij mijn oma thuis was alles over de datum![]()
Ik leef ook nog
Dat is minderquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog goed doorkomen dus dat duurt nog wel even.
Het is vervelend maar gelukkig is het niet het einde van de wereld.quote:
Gezien op feesboek?quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:09 schreef Ama het volgende:
Mijn buurvrouw heeft dus mijn kerstkaartje gestuurd maar ik vraag me al de hele dag af hoe ze mijn achternaam weet.Stel me altijd alleen voor met mijn voornaam bij de buren want dat is wel voldoende.
Zou haar achternaam echt niet weten.
Ik heb er één op m'n bovenarm. Welkom bij de club.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:58 schreef Ama het volgende:
Jezus er komt een dikke puist op mijn wang.
Hmm zou haast wel moeten dan maar ik heb haar nog niet voorbij zien komen.quote:
Zijn we allebei zielig.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er één op m'n bovenarm. Welkom bij de club.
Vroeger had je daar telefoonboeken voorquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:09 schreef Ama het volgende:
Mijn buurvrouw heeft dus mijn kerstkaartje gestuurd maar ik vraag me al de hele dag af hoe ze mijn achternaam weet.Stel me altijd alleen voor met mijn voornaam bij de buren want dat is wel voldoende.
Zou haar achternaam echt niet weten.
Poh jaquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had je daar telefoonboeken voor
Ik zit onder de bulten, maar bij mij gaan ze niet wegquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er één op m'n bovenarm. Welkom bij de club.
Hopelijk voelt dat wel minder irritant dan een opkomende puist ter grootte van Godzilla.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit onder de bulten, maar bij mij gaan ze niet weg
Moest je wel goed zoeken als je de achternaam wil wetenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had je daar telefoonboeken voor
Stonden toch ook gewoon adressen bij? Ja je moet even bladeren, maar klinkt alsof die buurvrouw alle tijd heeftquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moest je wel goed zoeken als je de achternaam wil weten
Ik voel ze niet opkomen, ik merk het soms pas maanden later dat er weer een nieuwe zit. Kan ook op mijn rug zijn. dus die vallen al helemaal niet op.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hopelijk voelt dat wel minder irritant dan een opkomende puist ter grootte van Godzilla.
Verder geen last van? Snap dat je er misschien onzeker door kan worden maar dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik voel ze niet opkomen, ik merk het soms pas maanden later dat er weer een nieuwe zit. Kan ook op mijn rug zijn. dus die vallen al helemaal niet op.
Maar ik noem hier ook alleen mijn voornaam.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of de buurvrouw neust gewoon in de post van Ama
Soms jeukt het. Maar niet zo extreem. Moet het wel in de gaten houden, want het zou kwaadaardig kunnen worden.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Verder geen last van? Snap dat je er misschien onzeker door kan worden maar dat bedoel ik niet.
Ah ja dat is natuurlijk wel een dingetje. 😐quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Soms jeukt het. Maar niet zo extreem. Moet het wel in de gaten houden, want het zou kwaadaardig kunnen worden.
Ik bedoel de post die de postbode bij je bezorgtquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik noem hier ook alleen mijn voornaam.
Kan ook nog ja, als ze daar een pakketje afleveren, stuk makkelijker dan telefoonboeken doorpluizen (als die er nog mogen zijn zelfs)quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of de buurvrouw neust gewoon in de post van Ama
Trustequote:Op vrijdag 12 december 2025 22:53 schreef Ama het volgende:
Hebben we deze mysterie ook opgelost voor ik ga slapen.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Truste
Ik ga ook zo
Morgen mag ik weer zeggen dat ik er ben
Ja en het is niet zo dat de hele KSC in DRT zitquote:
Ik was uit eten en duik zo mijn bed in want ik ben op voor deze weekquote:
Goedenavond meneer Koenquote:
Juh ik 'woon' meestal wat in het cullerig gebeurenquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fietsie![]()
![]()
Dat is lang geleden.
Toen postte ik nog als Bos81
Dat tagje was wel korterquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fietsie![]()
![]()
Dat is lang geleden.
Toen postte ik nog als Bos81
Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was uit eten en duik zo mijn bed in want ik ben op voor deze week
quote:
Taco's, hamburger en koffie-ijsquote:
Slaap lekker Bossiequote:Op vrijdag 12 december 2025 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ik wilde gewoon van de 81 af en Bos was niet beschikbaar. Dus kwam ik maar hier op en zo noemden sommige (waaronder GF) me al
Nu echt slapie doen
Als het maar lekker wasquote:
Iedereen valt weer binnen om te melden dat ze gaan slapenquote:
"zo" is wel een beetje een rekbaar begrip bij mij maar moet morgen vroeg op dus geen echt latertjequote:Op vrijdag 12 december 2025 23:12 schreef Flory- het volgende:
[..]
Iedereen valt weer binnen om te melden dat ze gaan slapen![]()
Slaap lekker, ik ga ook maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |