Ja en het is niet zo dat de hele KSC in DRT zitquote:
Ik was uit eten en duik zo mijn bed in want ik ben op voor deze weekquote:
Goedenavond meneer Koenquote:
Juh ik 'woon' meestal wat in het cullerig gebeurenquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fietsie![]()
![]()
Dat is lang geleden.
Toen postte ik nog als Bos81
Dat tagje was wel korterquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fietsie![]()
![]()
Dat is lang geleden.
Toen postte ik nog als Bos81
Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was uit eten en duik zo mijn bed in want ik ben op voor deze week
quote:
Taco's, hamburger en koffie-ijsquote:
Slaap lekker Bossiequote:Op vrijdag 12 december 2025 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ik wilde gewoon van de 81 af en Bos was niet beschikbaar. Dus kwam ik maar hier op en zo noemden sommige (waaronder GF) me al
Nu echt slapie doen
Als het maar lekker wasquote:
Iedereen valt weer binnen om te melden dat ze gaan slapenquote:
"zo" is wel een beetje een rekbaar begrip bij mij maar moet morgen vroeg op dus geen echt latertjequote:Op vrijdag 12 december 2025 23:12 schreef Flory- het volgende:
[..]
Iedereen valt weer binnen om te melden dat ze gaan slapen![]()
Slaap lekker, ik ga ook maar
Een cokesnuiver niet herkennen, wat lief.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Maar waarom heb je zo'n teringlange nagel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foto die niemand wilde zien maar toch voor de kiezen krijgt. Let niet op m'n vetjesTap tap tap
quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:30 schreef CherryLips het volgende:
Wat hedde gij gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foto die niemand wilde zien maar toch voor de kiezen krijgt. Let niet op m'n vetjes
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
auwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foto die niemand wilde zien maar toch voor de kiezen krijgt. Let niet op m'n vetjes![]()
![]()
Dit is nog van de val neem ik aan? Of is er nog iets gebeurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foto die niemand wilde zien maar toch voor de kiezen krijgt. Let niet op m'n vetjes![]()
pff, dat is goed bont en blauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foto die niemand wilde zien maar toch voor de kiezen krijgt. Let niet op m'n vetjesmentions en alerts staan uit, pm/dm mij
geen idee , wel dat idee ( van die grote transporten met 2 begeleidende busjes)quote:Op zaterdag 13 december 2025 01:59 schreef bitterbal het volgende:
@:mschol heb je deze ook in je spel?
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |