Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Koffie bolk
Dacht ik alquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A gossie en dan was je er vannacht nog welquote:Op dinsdag 9 december 2025 06:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben alweer gedaald in de score. 6e nu.
Ja daar kom jij vandaag of morgen denk ik ook welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna 10 voor 7. Zo maar eens douchenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het is wel duidelijk
Heb ik al gedaan. Moet alleen mijn haren nog borstelen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik word ook gebolkt, dus waarom jij nietquote:
Omdat ik effe wat punten moet hebben?quote:Op dinsdag 9 december 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik word ook gebolkt, dus waarom jij niet
Een actieve deelnemer.![]()
Ik heb dan ook koffie voor m'n neus staanquote:Op dinsdag 9 december 2025 06:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Eerst koffie. Douchen komt later wel.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Lekkere koffie?quote:Op dinsdag 9 december 2025 06:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb dan ook koffie voor m'n neus staanEen actieve deelnemer.![]()
Ja en dat wil Mario en dat wil Laf en dat willen er wel meerquote:Op dinsdag 9 december 2025 06:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat ik effe wat punten moet hebben?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn vrouw heeft heerlijke koffie voor mij neergezet.
Heerluk“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Wat luxe. Ik moet zelf zetten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 06:51 schreef laforest het volgende:
Mijn vrouw heeft heerlijke koffie voor mij neergezet.
HeerlukEen actieve deelnemer.![]()
Het gaat. Het is filterkoffie dus het ligt er aan wie hem zet hier. Meestal issie vrij sterk, heb nu ook meestal twee zakjes creamer in m'n koffie ipv éénquote:
Dat wil iedereen/de meeste, mag ik aannemenquote:Op dinsdag 9 december 2025 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat wil Mario en dat wil Laf en dat willen er wel meer“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Nope, ik nietquote:Op dinsdag 9 december 2025 06:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat wil iedereen/de meeste, mag ik aannemen![]()
Oh, nou dat is ook koffie toch?quote:Op dinsdag 9 december 2025 06:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat luxe. Ik moet zelf zetten.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Dat is wel het spel hier. Maar er zijn er ook die zeggen niet te komen om te winnen of punten te pakken maar ondertussenquote:Op dinsdag 9 december 2025 06:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat wil iedereen/de meeste, mag ik aannemen
Weet ik, zijn er wel meer Kree ook nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uhu geloof ik geen bal van. Iedereen wil de puntjes.quote:Op dinsdag 9 december 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel het spel hier. Maar er zijn er ook die zeggen niet te komen om te winnen of punten te pakken maar ondertussen“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ik heb hier gelukkig geen tijd om me met de puntentelling bezig te houden. Ik kom hier dus echt voor m'n vermaak en afleiding.quote:Op dinsdag 9 december 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel het spel hier. Maar er zijn er ook die zeggen niet te komen om te winnen of punten te pakken maar ondertussenIk heb er één en ik ben er trots op
Geloof ik niets van.quote:
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Toch niet hoor. Het boeit Kree geen reet en KW ook niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 06:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Uhu geloof ik geen bal van. Iedereen wil de puntjes.
Maar er zijn er ook die zeggen geen punten te willen maar roch janken als ze ze niet krijgen
Maar, j ebent hier ook wel eens voor de puntjesquote:Op dinsdag 9 december 2025 06:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb hier gelukkig geen tijd om me met de puntentelling bezig te houden. Ik kom hier dus echt voor m'n vermaak en afleiding.
Dat het voor jou nu voor de afleiding is snap ik helemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als ik hiet ineens veel post heeft het wel redenen, maar nee dat die punten me nou boeien? echt niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik, zijn er wel meer Kree ook nietDo what you love, love what you do!![]()
O je komt dus om te bolken?quote:Op dinsdag 9 december 2025 06:56 schreef kree het volgende:
[..]
als ik hiet ineens veel post heeft het wel redenen, maar nee dat die punten me nou boeien? echt niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
haha echt zoveel zorgen en denk je dat het me dan nog ene reet uit maakt of ik nou 20 15 of 1 sta in dat lijstje? en dan? LOL
nog niet zo verteld maar damn die vriendin enzo. heb echt 3 uur gebeld geloof ik midden in de nacht.Do what you love, love what you do!![]()
He yBlubskequote:
![]()
Werewolf
Beetje kunnen slapen Blubskequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yepquote:Werewolf
A dat is fijn te horenquote:
Was ook heel moequote:Werewolf
💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Snap ik. Hoe is het met je buik?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is de zon bij jullie al op?“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Het is hier nog aardedonker. Niets te zien als je naar buiten kijktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
Het is hier nog aardedonker. Niets te zien als je naar buiten kijktwow. Hier gewoon licht.
Hmm dat is best laatquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:05 schreef kree het volgende:
[..]
lol grapjas over 2 uur als we al zon zien.
Het is bij jou ook een uur vroeger en een ander land, dus niet te vergelijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Redelijkquote:Werewolf
8:38 zon op zegt mijn mobiel, maar voorlopig hoor ik het nog regenen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Echt?quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is bij jou ook een uur vroeger en een ander land, dus niet te vergelijken“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
ZIe je op tegen het onderzoek vrijdag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Okay, duidelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:08 schreef kree het volgende:
[..]
8:38 zon op zegt mijn mobiel, maar voorlopig hoor ik het nog regenen.
Gelukkig geen regen hier vandaag.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
ik heb geen zon gezien gister, was weg toen het nog donker was en hele dag binnen met cursus. En toen ik terug ging was er gig geen zon. want grijs en regen.quote:
Toen ik thuis was was het weer donker.
Echt haat deze tijd van het jaar.Do what you love, love what you do!![]()
nou iig beter als hierquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Okay, duidelijk.
Gelukkig geen regen hier vandaag.
Do what you love, love what you do!![]()
Hier wordt het redelijk vroeg donker. Vind ik wel jammer. It is what it is.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb geen zon gezien gister, was weg toen het nog donker was en hele dag binnen met cursus. En toen ik terug ging was er gig geen zon. want grijs en regen.
Echt haat deze tijd van het jaar.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Het hoort er bij Kree het is niet anders.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb geen zon gezien gister, was weg toen het nog donker was en hele dag binnen met cursus. En toen ik terug ging was er gig geen zon. want grijs en regen.
Echt haat deze tijd van het jaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet haast wel aangezien ik in de zon zit.quote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
weet ik wel, maar vind het altijd niet leuk enzo. word altijd beetje depri in deze tijden,quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hoort er bij Kree het is niet anders.Do what you love, love what you do!![]()
Baal ook van het donkere, maar ik word er gelukkig niet depri van. Ben zo blij dat ik dat niet heb.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:12 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik wel, maar vind het altijd niet leuk enzo. word altijd beetje depri in deze tijden,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat geloof ik wel. In Ierland had ik maar redelijk weinig zonlicht over de 6 jaren daar. Echt, daar word je inderdaad depri van.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:12 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik wel, maar vind het altijd niet leuk enzo. word altijd beetje depri in deze tijden,“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Met depri worden wordt het weer echt niet beter hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou het is een beetje wat ik ook vertelde, tis altijd de tijd dat mijn pa overleed enzo he. En dat komt dus elk jaar terug.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Baal ook van het donkere, maar ik word er gelukkig niet depri van. Ben zo blij dat ik dat niet heb.
Plus CBR
Plus vriendin nu
plus beoordelingsgesprekken op werk
plus weet ik veel wat voor shit allemaal, LOL waarom komt dat allemaal rond deze tijd.
Dat tot daaraantoe, maar moet ik ook nog gezellig proberen te doen, Het put me soort van uit.Do what you love, love what you do!![]()
weet ik wel..... maarja kan het ook niet helpen, ik trek te veel dingen tegelijk vaak niet zo goed./. En wil niet zeggen dat ik niet gezellig kan doen, maar echt plof op de bank of in bed enzo dan als ik thuis ben.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
Met depri worden wordt het weer echt niet beter hoor
Gewoon haat het dit of deze tijd met dat donkere.Do what you love, love what you do!![]()
Het donkere heeft wel wat met kerstavond enzo vind ik“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
jawel dat vind iedereen, behalve ik geloof ikquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:18 schreef laforest het volgende:
Het donkere heeft wel wat met kerstavond enzo vind ik
Ik vind het knus zo met vrouw en kind rond de boom of bank/eettafel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
jawel dat vind iedereen, behalve ik geloof ik
ja precies dat dus, ik heb dat niet. en dat neem ik jullie niet kwalijk, ik zit vooral met stress dingen nog snel fixen voor einde jaar en dan die dagen dat ik ook nog ineens gezellig moet gaan doen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind het knus zo met vrouw en kind rond de boom of bank/eettafel.
Heb er echt geen kut mee. eerlijk waar
bij toeval hoor trouwens dat dat alles tegelijk zo loopt bij mij juist in deze tijd. Zou handiger zijn als het ff wat meer verspreid was.
mss voor volgend jaar moet ik vakantie boeken deze tijd.Do what you love, love what you do!![]()
Voordat ik vader werd had ik niet eens kerstspullen. Vond ook geen drol aan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja precies dat dus, ik heb dat niet. en dat neem ik jullie niet kwalijk, ik zit vooral met stress dingen nog snel fixen voor einde jaar en dan die dagen dat ik ook nog ineens gezellig moet gaan doen?
Heb er echt geen kut mee. eerlijk waar“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:23 schreef kree het volgende:
bij toeval hoor trouwens dat dat alles tegelijk zo loopt bij mij juist in deze tijd. Zou handiger zijn als het ff wat meer verspreid was.
mss voor volgend jaar moet ik vakantie boeken deze tijd.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Morguh UN
Ik heb niet veel met Kerst eigenlijkquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:18 schreef laforest het volgende:
Het donkere heeft wel wat met kerstavond enzo vind ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik nog niet hoor, want denk waarom zou ik het doenquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Voordat ik vader werd had ik niet eens kerstspullen. Vond ook geen drol aan.
snap wel tis alleen leuk met zijn allen. en die momenten zijn er ook wel hoor met familie. maar die komen juist weer tussen alle zooi in waar ik nou juist weer mee zit ofzo. enne tja. ook nooit leuk onderwerp dus doe maar gezellig.Do what you love, love what you do!![]()
En dan tussen door een bolk zettenquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind het knus zo met vrouw en kind rond de boom of bank/eettafel.
geen idee nog, maar mss groepsreis ofzo alleen dan nu alleen?quote:
ik vond het nl wel leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Je moet niets. Je kan ook gewoon lekker alleen in huis blijven zitten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja precies dat dus, ik heb dat niet. en dat neem ik jullie niet kwalijk, ik zit vooral met stress dingen nog snel fixen voor einde jaar en dan die dagen dat ik ook nog ineens gezellig moet gaan doen?
Heb er echt geen kut mee. eerlijk waarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kerst wordt hier ook steeds minder wel, heb wel eea staan maar geen boomTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
tja, maarja dat is ook weer niet leukquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet niets. Je kan ook gewoon lekker alleen in huis blijven zitten.
bovendien, mijn familie verwacht me dan ook weer wel.
hoewel ik in het verleden niet onwijze moeite had om te zeggen ik kom niet.
maarja dan zit ik weer met jullie hier enzo op fok LOLDo what you love, love what you do!![]()
Leukquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:25 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee nog, maar mss groepsreis ofzo alleen dan nu alleen?
ik vond het nl wel leuk.
Komt door de katten zeker dat jullie geen boom hebben?quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:26 schreef _UserName_ het volgende:
Kerst wordt hier ook steeds minder wel, heb wel eea staan maar geen boomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja idd, ik had (ja had) een kerstslinger boven de tv hangen, maar zelfs dat ging nietquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt door de katten zeker dat jullie geen boom hebben?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
hahaha wat een kut leven heb ik eigenlijk zeg als ik het zo lees wat ik zeg
ja hequote:Op dinsdag 9 december 2025 07:26 schreef _UserName_ het volgende:
Kerst wordt hier ook steeds minder wel, heb wel eea staan maar geen boom
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wiltquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:27 schreef kree het volgende:
hahaha wat een kut leven heb ik eigenlijk zeg als ik het zo lees wat ik zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is nog idee joh, ik had positieve ervaring tot nu toe ermee. Dus neeeee sluit dat niet uit maar heb nog niet onwijs nagedacht over hoe en wat.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-12-2025 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen![]()
waar haha en trouwens jullie zijn ook wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt
maarja ik heb nou eenmaal soort van issues ofzo.
Beetjequote:Op dinsdag 9 december 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe je op tegen het onderzoek vrijdag?
Werewolf
van het weekend nog even naar mijn zwagertje, voerbedekking leggenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dan moet je daaraan gaan werkenquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
waar haha en trouwens jullie zijn ook wel leuk hoor.
maarja ik heb nou eenmaal soort van issues ofzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je krijgt vast en zeker wel een roesje, dan schijn je niets te merkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haat het om het te zeggen, en hoewel meeste opgelost is, heb nog issues.quote:
niet zo erg meer als voorheen trouwens, maarja komt altijd beetje terug enzo rond deze tijd.Do what you love, love what you do!![]()
O dat hoor je niet vaak meer dat mensen vloerbedekking nemenquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
van het weekend nog even naar mijn zwagertje, voerbedekking leggen
Ik ken eigenlijk niemand meer met vloerbedekking op de grondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
laminaatquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hoor je niet vaak meer dat mensen vloerbedekking nemen
Ik ken eigenlijk niemand meer met vloerbedekking op de grond
Zoals gezegt net Kree dan moet er er wat aan gaan doen. Zoek hulpquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:33 schreef kree het volgende:
[..]
haat het om het te zeggen, en hoewel meeste opgelost is, heb nog issues.
niet zo erg meer als voorheen trouwens, maarja komt altijd beetje terug enzo rond deze tijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja of pvc of parketquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
op de slaapkamer, daar ligt wel wat maar is goor, oud en vies.. Dat wilde vriendin laten liggen dus heb gezegd nope.. vloerbedekking slaapkamer krijgen jullie van ons.. heb je samen huisje, ben je alles mooi aan het maken en kom je in zo'n gore kamer. Gaan we niet doen, dus zaterdag of zondag ff wat nieuws er inquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hoor je niet vaak meer dat mensen vloerbedekking nemen
Ik ken eigenlijk niemand meer met vloerbedekking op de grondTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik heb thuis ook vloerbedekking op de slaapkamer, lekker warm onder de voeten, ik zweer daarbij
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
mss zal ik eens praten met mijn hulpverlener van eerder, zie hem nog steeds wel want speel in bandje met hem natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals gezegt net Kree dan moet er er wat aan gaan doen. Zoek hulp
maarja heb ook niet zo zin meer in Elle lange gesprekken waar we eigenlijk niks meer mee verder komen. hele reden waarom ik toen dacht van wat heeft het voor nut nog.Do what you love, love what you do!![]()
Lief van julliequote:Op dinsdag 9 december 2025 07:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
op de slaapkamer, daar ligt wel wat maar is goor, oud en vies.. Dat wilde vriendin laten liggen dus heb gezegd nope.. vloerbedekking slaapkamer krijgen jullie van ons.. heb je samen huisje, ben je alles mooi aan het maken en kom je in zo'n gore kamer. Gaan we niet doen, dus zaterdag of zondag ff wat nieuws er inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik niet, heb liever iets wat ik goed schoon kan houden en af en toe met een dweil er overheen kan gaanquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:37 schreef _UserName_ het volgende:
ik heb thuis ook vloerbedekking op de slaapkamer, lekker warm onder de voeten, ik zweer daarbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis best makkelijk voor mij om ff weer contact te zoeken, hoef er niet eens aanmeldingen voor te doen in eerste instantie.
maarja dan gaan we weer praten over waar ik mee zit en etc. maar dat lossen we gewoon niet op met er alleen maar over praten.
t ligt aan mezelf dat laatste stukje. en weet ik zelf ook wel. ze kunnen me er niet zo mee helpen.
dat heeeeeeeeeeeeellle eerste stuk trouwens wel en dat heeft het ook gedaan.Do what you love, love what you do!![]()
is ze gewoon gegund een huisje. Ik weet hoe lastig hij het soms heeft bij zn moeder en het is gewoon een leuk stel.. En als je dan alles aan het verven bent en de vloer is 10x niks schiet het ook niet op. Heb gister dan ook op de slaapkamer "per ongeluk" wat verf laten vallenquote:
Waar los je het wel mee op denk je dan?quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:39 schreef kree het volgende:
tis best makkelijk voor mij om ff weer contact te zoeken, hoef er niet eens aanmeldingen voor te doen in eerste instantie.
maarja dan gaan we weer praten over waar ik mee zit en etc. maar dat lossen we gewoon niet op met er alleen maar over praten.
t ligt aan mezelf dat laatste stukje. en weet ik zelf ook wel. ze kunnen me er niet zo mee helpen.
dat heeeeeeeeeeeeellle eerste stuk trouwens wel en dat heeft het ook gedaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat wel trouwens, die vriendin van me is weer in contact met ze. enne denk dat helpt voor haar
BengWerewolf
Eigenlijk is het ook jammer omdat je maar weet dat het voor even is waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
is ze gewoon gegund een huisje. Ik weet hoe lastig hij het soms heeft bij zn moeder en het is gewoon een leuk stel.. En als je dan alles aan het verven bent en de vloer is 10x niks schiet het ook niet op. Heb gister dan ook op de slaapkamer "per ongeluk" wat verf laten vallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
weet niet eigenlijk? dat is het hele probleem.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar los je het wel mee op denk je dan?
mss los ik het gewoon nooit op en moet ik het maar accepteren. maarja dan nog voor 90% is het oke en die 10% niet.Do what you love, love what you do!![]()
daarom goedkoop vloertje, kost misschien 100 euro.. ben je ook kwijt tegenwoordig als je een etentje geeft terwijl je de dag erna weer gaat eten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook jammer omdat je maar weet dat het voor even is waarschijnlijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gewoon doenquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:29 schreef kree het volgende:
[..]
is nog idee joh, ik had positieve ervaring tot nu toe ermee. Dus neeeee sluit dat niet uit maar heb nog niet onwijs nagedacht over hoe en wat.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Heel eerlijk? Ik weet niet wat er nog komen gaat
Rare periode
Werewolf
quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
daarom goedkoop vloertje, kost misschien 100 euro.. ben je ook kwijt tegenwoordig als je een etentje geeft terwijl je de dag erna weer gaat eten.dat is waar
laminaat is oke, heb het boven gelegd. en zit prima. Plakplinten ver van blijven, die kutzooi ligt allemaal half los na 3 jaarquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
daarom goedkoop vloertje, kost misschien 100 euro.. ben je ook kwijt tegenwoordig als je een etentje geeft terwijl je de dag erna weer gaat eten.
Niemand weet wat er komen gaat Mutskequote:Op dinsdag 9 december 2025 07:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Rare periodeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
een druppelje secondelijm en het ligt goed vastquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
laminaat is oke, heb het boven gelegd. en zit prima. Plakplinten ver van blijven, die kutzooi ligt allemaal half los na 3 jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sterktequote:Op dinsdag 9 december 2025 07:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Rare periode“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
laat staan trouwens als je die dingen gaat leggen en dat heb je soms rare hoekjes he.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
laminaat is oke, heb het boven gelegd. en zit prima. Plakplinten ver van blijven, die kutzooi ligt allemaal half los na 3 jaar
Hele handige schaar ervoor heb je. hoeveel de fuck ik dan toch het in de verkeerde hoek knipte.
naja 3m extra verspild voor die restjes.
Heb op de slaapkamer van Jyske wel pcv laminaat liggen, met hoge plint iddquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
laminaat is oke, heb het boven gelegd. en zit prima. Plakplinten ver van blijven, die kutzooi ligt allemaal half los na 3 jaarTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Wow, zo snel zijn we het nog nooit eens gewordenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet, heb liever iets wat ik goed schoon kan houden en af en toe met een dweil er overheen kan gaan
Een actieve deelnemer.![]()
nou het laminaat en was nog soort van goedkope want toen ik hier kwam had ik echt niet zoveel geld?quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb op de slaapkamer van Jyske wel pcv laminaat liggen, met hoge plint idd
Dus maar dat is nog oke, die plakpinten niet meer. zou het eens over moeten doen eigenlijk nu ik wel geld ervoor heb.Do what you love, love what you do!![]()
ik denk dat ik 1000 euro had. voor alles enzo he. en dat is incl koelkast wasmachine verf laminaat boven.
nog thanks dat ik de eikenhouten vloer beneden kon houden.
Stond echt rood toen trouwensDo what you love, love what you do!![]()
dan moet je voor pvc gaan, is wat duurder (ik betaalde 450 voor een kamertje van 3x4m, zeg 12m2) maar gaat 25 jaar mee. Of ja, eigenlijk 225 want was 50% korting, maar toch, was iets van 60 per pak.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou het laminaat en was nog soort van goedkope want toen ik hier kwam had ik echt niet zoveel geld?
Dus maar dat is nog oke, die plakpinten niet meer. zou het eens over moeten doen eigenlijk nu ik wel geld ervoor heb.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zie je maarquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wow, zo snel zijn we het nog nooit eens geworden
klopt weet ik. maar kon dat niet betalen toen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dan moet je voor pvc gaan, is wat duurder (ik betaalde 450 voor een kamertje van 3x4m, zeg 12m2) maar gaat 25 jaar mee
Oja vergat bed nog te zeggen. en heb ik alle meubels nog beetje gekregen en rest kringloop waar ik toen toch nog werkte als vrijwilliger. of voor heel goedkoop.
Naja als ik toen wat meer budget had gehad had ik het anders gedaan.
Maar al met al hoor afgezien van de plinten dus zit het nog steeds wel redelijk goed in elkaar na 3 jaar.Do what you love, love what you do!![]()
PVC kan hier niet omdat ik veel met de trippelstoel door het h uis ga/quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dan moet je voor pvc gaan, is wat duurder (ik betaalde 450 voor een kamertje van 3x4m, zeg 12m2) maar gaat 25 jaar mee. Of ja, eigenlijk 225 want was 50% korting, maar toch, was iets van 60 per pak.
Wilde het ook hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hebben mij vrouw en ik ook gehad toen we in ons eerste flatje gingen.. later ga je dan dingen van je eigen smaak kopenquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:50 schreef kree het volgende:
[..]
klopt weet ik. maar kon dat niet betalen toen.
Oja vergat bed nog te zeggen. en heb ik alle meubels nog beetje gekregen en rest kringloop waar ik toen toch nog werkte als vrijwilliger. of voor heel goedkoop.
Naja als ik toen wat meer budget had gehad had ik het anders gedaan.
Maar al met al hoor afgezien van de plinten dus zit het nog steeds wel redelijk goed in elkaar na 3 jaar.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
zitten daar geen zachte wielen onder dan?quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
PVC kan hier niet omdat ik veel met de trippelstoel door het h uis ga/
Wilde het ook hebbenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Pvc brandt groen in de vlam“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ja wel maar je rijd en dan is de kans dat je pvc uitrijd volgens de winkelquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
zitten daar geen zachte wielen onder dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WIlde het heel graag, maar helaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat denk ik ook ja. Je krijgt ongetwijfeld van die sporen erin.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel maar je rijd en dan is de kans dat je pvc uitrijd volgens de winkelEen actieve deelnemer.![]()
er is ook gewoon helemaal niks mee, dat ik daarna ineens heel aardig ging verdienen, tja. maarja nu ligt het er nog en heb ook niet echt zin om het te vervangen, behalve plinten dus.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hebben mij vrouw en ik ook gehad toen we in ons eerste flatje gingen.. later ga je dan dingen van je eigen smaak kopenDo what you love, love what you do!![]()
ja snap ik, ik wil het beneden ook als we het hier gaan vervangen, en dan hoge plinten ook.. ligt hier inmiddels bijna 10 jaarTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
snap ik, als alles er in staat is het een drama.. ik zou het ook liever laten liggen maar de komende 15-20 jaar zie ik ons niet verhuizenquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:57 schreef kree het volgende:
[..]
er is ook gewoon helemaal niks mee, dat ik daarna ineens heel aardig ging verdienen, tja. maarja nu ligt het er nog en heb ook niet echt zin om het te vervangen, behalve plinten dus.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja, echt jammerquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Je krijgt ongetwijfeld van die sporen erin.
Ik heb nu ook problemen met het laminaat
Krijg trouwens weer een nieuwe vloer ppppff weer die ellende van alles leegpakken en versjouwenen de boel op zijn kopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lol mijn trap trouwens he, daar lag voor ik hier in kwam ook vloerbedekking op, naja dat was eraf toen ik er in kwam, hele trap heb ik nooit meer geverfd of iets mee gedaan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
ja snap ik, ik wil het beneden ook als we het hier gaan vervangen, en dan hoge plinten ook.. ligt hier inmiddels bijna 10 jaar
maar boeide me ook niet, en nu eigenlijk nog niet.
Maar is voor op de todo list.Do what you love, love what you do!![]()
die heb ik pas geschilderd, plafond wil ik ook aanpakkenquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:59 schreef kree het volgende:
[..]
Lol mijn trap trouwens he, daar lag voor ik hier in kwam ook vloerbedekking op, naja dat was eraf toen ik er in kwam, hele trap heb ik nooit meer geverfd of iets mee gedaan.
maar boeide me ook niet, en nu eigenlijk nog niet.
Maar is voor op de todo list.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
denk ook niet dat ik hier snel weg ga. maarja tis makkelijk als je alleen bent he? boeie ook dan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
snap ik, als alles er in staat is het een drama.. ik zou het ook liever laten liggen maar de komende 15-20 jaar zie ik ons niet verhuizen
maar mss wordt ik er wel te makkelijk door.Do what you love, love what you do!![]()
ja dat zal het zijn, ik heb natuurlijk een kleintje dus dan wil je het netjes hebben en houdenquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:00 schreef kree het volgende:
[..]
denk ook niet dat ik hier snel weg ga. maarja tis makkelijk als je alleen bent he? boeie ook dan.
maar mss wordt ik er wel te makkelijk door.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik heb alle muren en kozijnen wel gedaan. boven met glasvezelbehang en ff met roller erover heen. beneden was het gestuckt wel. en kleurtje erop "nuchter" heette die kleur. LOLquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
die heb ik pas geschilderd, plafond wil ik ook aanpakken
hoe toepasselijk
DoeiWerewolf
Niks voor jou, die kleurquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb alle muren en kozijnen wel gedaan. boven met glasvezelbehang en ff met roller erover heen. beneden was het gestuckt wel. en kleurtje erop "nuchter" heette die kleur. LOL
hoe toepasselijkSnel overschilderen met biergoud
nee hoor ben er tevreden meequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niks voor jou, die kleurSnel overschilderen met biergoud
. ik weet niet de RAL kleur trouwens zo, maar zo noemde gamma het.
quote:
ook echt ik voor 800 euro shit gekocht enzo bij gamma, en kreeg 2 kleine pallets ofzo, dacht nog wtf daar zoveel voor betaald. LOL\
maar eind mee gekomen.Do what you love, love what you do!![]()
Tijd voor weer een lekker bakkie
"Nuchter" zal denk ik tussen de 8000 en 9010 zitten, gebroken wit is 9010, wit 9001Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
maar goed, ik ga er hier eens een wakker maken voor die de rest van de dag uit haar ritme is, tot later
weet niet het is niet wit. maar beetje licht donker oranje? geen idee hoe ik het moet omschrijven.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:07 schreef _UserName_ het volgende:
"Nuchter" zal denk ik tussen de 8000 en 9010 zitten, gebroken wit is 9010, wit 9001Do what you love, love what you do!![]()
kozijnen heb ik wel wit gedaan in RAL kleur, maar die was gebroken wit dan ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:07 schreef _UserName_ het volgende:
maar goed, ik ga er hier eens een wakker maken voor die de rest van de dag uit haar ritme is, tot laterdoeiii
O maak je haar echt wakker, wel lekker dat ze zo goed slaaptquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:07 schreef _UserName_ het volgende:
maar goed, ik ga er hier eens een wakker maken voor die de rest van de dag uit haar ritme is, tot laterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aparte naam voor een kleur, Die kleur past niet bij je Kree
nou ja haha maar moest toen wat kiezen en die naam gaf gamma eraan, natuurlijk LOL alom weer daarover.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Aparte naam voor een kleur, Die kleur past niet bij je KreeDo what you love, love what you do!![]()
Je bent er weer ingezogenquote:
J alogisch toch, het is ook een inkoppertjequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou ja haha maar moest toen wat kiezen en die naam gaf gamma eraan, natuurlijk LOL alom weer daarover.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
weet ik hahaquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J alogisch toch, het is ook een inkoppertjeDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou ja haha maar moest toen wat kiezen en die naam gaf gamma eraan, natuurlijk LOL alom weer daarover.
maarre al met al, het is nog steeds een goeie kleur, lekker neutraal enzo en niet te wit.
Ben er nog tevreden mee.Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet de namen van de kleuren verf in mijn woning. Hebben we laten mixen bij het bedrijf totdat het was wat wij wilden.
Spoelworm vrees ik
Kan er ook nog bij
Werewolf
Ai en nu dan?quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Spoelworm vrees ik
Kan er ook nog bij“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Hoef je mij n iet voor te bedanken, je doet het helemaal zelfquote:
"Just when I thought I was out, they pull me right back in."quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoef je mij n iet voor te bedanken, je doet het helemaal zelf“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Besmetting Spoelwormquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Spoelworm vrees ik
Kan er ook nog bij
Besmetting: Mensen besmetten zich door het doorslikken van spoelwormeieren, bijvoorbeeld door in de zandbak te spelen, te tuinieren, of door besmet voedsel te eten.
Heb je in de zandbak gespeeld
Neequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Besmetting Spoelworm
Besmetting: Mensen besmetten zich door het doorslikken van spoelwormeieren, bijvoorbeeld door in de zandbak te spelen, te tuinieren, of door besmet voedsel te eten.
Heb je in de zandbak gespeeldWerewolf
lol dit komt zo onwijs bijna nooit meer voorquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Besmetting Spoelworm
Heb je in de zandbak gespeeld
Waarschijnlijk voedselquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Besmetting Spoelworm
Heb je in de zandbak gespeeld“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
No no not They but You You did't it by youre selfquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:21 schreef laforest het volgende:
[..]
"Just when I thought I was out, they pull me right back in."Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je krijgt niet zo maar spoelwormen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kent duidelijk je quotes van the Godfather niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
No no not They but You You did't it by youre self
Of door de kat?
Ja, mensen kunnen spoelwormen van dieren (vooral hond en kat) krijgen via besmette aarde, zand of ontlasting, vooral door vieze handen in de mond te stoppen, wat een zoönose is. De larven komen in het lichaam, maken een trektocht (lever, longen, ogen, hersenen) en worden meestal opgeruimd, wat soms klachten zoals buikpijn, hoofdpijn, huiduitslag of oogproblemen kan geven, hoewel de meeste mensen geen symptomen ervaren. Hygiëne is belangrijk: ontlasting direct opruimen, handen wassen en zandbakken afdekken om besmetting te voorkomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kennelijk tochquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:21 schreef kree het volgende:
[..]
lol dit komt zo onwijs bijna nooit meer voor“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Maag- en darmklachten: Buikpijn, een opgeblazen gevoel, misselijkheid, diarree of juist verstoppingquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je krijgt niet zo maar spoelwormen.Werewolf
Nee, dat heb je in een keer goed. Nooit gekeken, nou ja een kwartiertje en toen was ik het al zatquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Je kent duidelijk je quotes van the Godfather niet.
O daar uit concludeer je dat?quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Maag- en darmklachten: Buikpijn, een opgeblazen gevoel, misselijkheid, diarree of juist verstopping
Maar ze hebben je ontlasting onderzocht, dan hadden ze dat wel gezien neem ik aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beterschapquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Maag- en darmklachten: Buikpijn, een opgeblazen gevoel, misselijkheid, diarree of juist verstopping“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
![]()
Niet de eerste keerWerewolf
BlubWerewolf
nouja mss met kinderen ofzo? ik weet niet vroeger waren er nog zandbakken op het schoolplein op de kleuterschool ofzo.quote:
zie ze eigenlijk nooit meer of in het nieuws ofzo, zal wel weer te gevaarlijk zijn ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Naar de dokter dan en medicijnen gaan halenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er zelf geen ervaring meequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:28 schreef kree het volgende:
[..]
nouja mss met kinderen ofzo? ik weet niet vroeger waren er nog zandbakken op het schoolplein op de kleuterschool ofzo.
zie ze eigenlijk nooit meer of in het nieuws ofzo, zal wel weer te gevaarlijk zijn ofzo.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Komt in ordequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar de dokter dan en medicijnen gaan halenWerewolf
speeltuintjes met rubberen tegels eronder, waar zijn de tijden he, dat je nog op straat kon voetballen zonder een agressieve iemand had die je gelijk mes tussen je ribben douwt of je verrot scheld.
of in een boom klimmen, zonder dat je ouders op mobiel kijken waar hun grut uithangt.
Of een bunker in gaan zonder gezeik. LOL. mis die tijd wel, en mis het voor mijn neefjes die dat niet meer kunnen.Do what you love, love what you do!![]()
of het parkje in de fik steken, en rennen voor de politie, zonder er gelijk een heel verhaal achter aan kwam.
pech als je gepakt werd en met hangende pootjes mee naar je ouders waar je paar klappen kreeg.
heerlijk die oude tijd.Do what you love, love what you do!![]()
Mooi zoquote:
ik klink zo ouderwets haast denk ik dan, maarja dat vond ik leuk vroeger.quote:
oja en pijltjes door ramen naar binnen schieten, met pvc pijpje of besjes. zie jeugd dat ook niet meer doen.
Mooie tijden wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind je niet ouderwets klinken hoor“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Die hebben tegenwoordig alleen nog maar oog voor een game of hun telefoonquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik klink zo ouderwets haast denk ik dan, maarja dat vond ik leuk vroeger.
oja en pijltjes door ramen naar binnen schieten, met pvc pijpje of besjes. zie jeugd dat ook niet meer doen.
Mooie tijden wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ff denken heb ik nog meer kattenkwaad uit gehaald vroeger, LOL wss wel
Ben nu eigenlijk liever als vroeger...
En jullie dan als kind? ga me neit vertellen dat je alleen ook met je tablet binnen heb gezeten want dan ga ik huilen.Do what you love, love what you do!![]()
js nouja dat dus..... en hoe zonde eigenlijk denk ik dan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben tegenwoordig alleen nog maar oog voor een game of hun telefoonDo what you love, love what you do!![]()
Er bestonden geen tablets toen ik kind was.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Dat was toen, nu doen ze dat niet meerquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:34 schreef kree het volgende:
ff denken heb ik nog meer kattenkwaad uit gehaald vroeger, LOL wss wel
Ben nu eigenlijk liever als vroeger...
En jullie dan als kind? ga me neit vertellen dat je alleen ook met je tablet binnen heb gezeten want dan ga ik huilen.
Maar ze krijgen ook het verkeerde voorbeeld van hun ouders, die zelf een hele dag met hun neus in hun telefoon zitten.
Ik heb niet veel kattenkwaad uitgehaald behalve belletje lellen
en geen mobieltjes ook toen ik kind was, laat staan alle rest. was 16 denk en toen had ik pas mobieltje en die kon alleen sms en bellen, van de postbank. Siemens nog watquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:35 schreef laforest het volgende:
Er bestonden geen tablets toen ik kind was.
Wees blij.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:35 schreef laforest het volgende:
Er bestonden geen tablets toen ik kind was.
Ik vind de tijd er niet op vooruitgegaan met die dingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope hier ook nietquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:35 schreef laforest het volgende:
Er bestonden geen tablets toen ik kind was.Werewolf
Ik speelde voornamelijk buiten met broer en vrienden.
Toen had men nog tijd voor elkaar. Waren en meer contactenquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:36 schreef kree het volgende:
[..]
en geen mobieltjes ook toen ik kind was, laat staan alle rest. was 16 denk en toen had ik pas mobieltje en die kon alleen sms en bellen, van de postbank. Siemens nog watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
eerste eens, tweede geloof ik geen reet van dat dat het enige was wat je deed dotquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was toen, nu doen ze dat niet meer
Maar ze krijgen ook het verkeerde voorbeeld van hun ouders, die zelf een hele dag met hun neus in hun telefoon zitten.
Ik heb niet veel kattenkwaad uitgehaald behalve belletje lellen
Ik ben morgen op de kop af 46. Dus ja 1979/1980 had je die dingen niet (iig niet voor kinderen)quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:36 schreef kree het volgende:
[..]
en geen mobieltjes ook toen ik kind was, laat staan alle rest. was 16 denk en toen had ik pas mobieltje en die kon alleen sms en bellen, van de postbank. Siemens nog wat“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:36 schreef laforest het volgende:
Ik speelde voornamelijk buiten met broer en vrienden.
1979 btwWerewolf
Hinkelen, elastieken, tollen, touwtje springen, steltlopen, rolschaatsen.
Dat deden kinderen vroeger buiten
Nu zitten ze, net als de meeste ouders binnen bij de laptop/telefoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou dan scheel je 4 jaar met mij, dus je snapt me wel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:37 schreef laforest het volgende:
[..]
In ben morgen op de kop af 46. Dus ja 1979/1980 had je die dingen niet (iig niet voor kinderen)Do what you love, love what you do!![]()
knikkeren? doen ze dat nu nog eigenlijk? heb mijn neefjes en nichtje nooit om dat horen vragen trouwens voor sinterklaas.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Hinkelen, elastieken, tollen, touwtje springen, steltlopen, rolschaatsen.
Dat deden kinderen vroeger buiten
Nu zitten ze, net als de meeste ouders binnen bij de laptop/telefoonDo what you love, love what you do!![]()
O ja dat deden we ookquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
knikkeren? doen ze dat nu nog eigenlijk? heb mijn neefjes en nichtje nooit om dat horen vragen trouwens voor sinterklaas.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan scheel je 4 jaar met mij, dus je snapt me wel.absoluut
moet zeggen mijn broertje doet het nog wel oke enzo met opvoeden ook beetje op ouderwetse manier. maarja alle vriendjes en vriendinnetjes hebben dit en dat en wil ik ook.
Tis allemaal beetje teveel gericht op in hun zelf zitten en erin verzonken, denk we krijgen een hele generatie autisten hierna.Do what you love, love what you do!![]()
ALs mijn kleinkinderen en kinderen h ier zijn gaat ook mijn laptop uit hoorquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:40 schreef kree het volgende:
moet zeggen mijn broertje doet het nog wel oke enzo met opvoeden ook beetje op ouderwetse manier. maarja alle vriendjes en vriendinnetjes hebben dit en dat en wil ik ook.
Tis allemaal beetje teveel gericht op in hun zelf zitten en erin verzonken, denk we krijgen een hele generatie autisten hierna.
Maar de kids zitten vaak zelf met hun neus in de mobiel
Heel irritantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb me zitten verbazen weer met sinterklaas en met de kadootjes, weeeeeer veels te veel en we hadden nog zo gezegd niet te veel.
maarja was eerste kwartier leuk en daarna waren ze zich aan het vervelen alweer en niet eens zin meer om volgende kadootje uit te pakken.
echt..... verwende nesten. hou wel van ze btw
Ja soms worden ze overspoeld met cadeausWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja doet mijn ma ook wel. maar bv weet niet of je sint doet of kerst. maar met kadootjes dan? heb me er zeer over verbaasd wel weer. trouwens jou suggesties vielen in de smaak enzo.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs mijn kleinkinderen en kinderen h ier zijn gaat ook mijn laptop uit hoor
Maar de kids zitten vaak zelf met hun neus in de mobiel
Heel irritant
Maar die pakten ze als eerste uit, thanks nog daarvoor.
weet je trouwens wat het top kadootje was voor mijn neefjes? je gaat dat nooit raden denk.
Niet alles wat wij kochten.
hele avond mee zitten klooien hebben ze.Do what you love, love what you do!![]()
Fijn zo, altijd leuk als kids je cadeaus leuk vindenquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja doet mijn ma ook wel. maar bv weet niet of je sint doet of kerst. maar met kadootjes dan? heb me er zeer over verbaasd wel weer. trouwens jou suggesties vielen in de smaak enzo.
Maar die pakten ze als eerste uit, thanks nog daarvoor.
ja maar het is dat die als eerste uit de zak kwamen, ik zag de verveling toen toeslaan nl al. en nog zeggen ze dankjewel sinterklaas. hahahaquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, altijd leuk als kids je cadeaus leuk vinden
het was weer teveel gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe gaat het met Moon?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen ideequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:44 schreef kree het volgende:
weet je trouwens wat het top kadootje was voor mijn neefjes? je gaat dat nooit raden denk.
Niet alles wat wij kochten.
hele avond mee zitten klooien hebben ze.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Je bent er weer vanaf voor een jaarquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar het is dat die als eerste uit de zak kwamen, ik zag de verveling toen toeslaan nl al. en nog zeggen ze dankjewel sinterklaas. hahaha
het was weer teveel gewoon.
Ik ga mijn zoontje dokter bibber geven.
tis ook dan ben ik oom en hebben ze mijn zusje natuurlijk als tante, naja mijn ma als oma..... enne het is niet 1 keer, neeeeee dan ook nog met schoonfamilie. ik heb me onwijs beperkt al
eentje dus voor beide neefjes. en eentje voor nichtje. en goed met lootjes trekken voor mijn broertje kwam eruit.
Oma heeft ze teveel verwend weer.en ouders
Fijn te horen. Hier ook goed.quote:
Ga je nog wat leuks met de Kerst doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik geef niet veel kadoos. Anders speelt ie met niets.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
een fucking puntenslijper, je weet wel zo'n ding met zo'n hand molentje eraan, wat vroeger op basisschool had. en nu nog dus.quote:
naja 3 potloden er door heen want tandwieltjes enzo, LOL niet meer te redden zweer het je. zwaar autistisch. hahahaha.
althans die avond hem, wss spelen ze met de rest nu ook.
maar oke dan kan ik iets goedkoper doen ook wel volgend jaar, ze hechten toch niet echt aan dure dingen ofzo dus.Do what you love, love what you do!![]()
Mooizoquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen. Hier ook goed.
Ga je nog wat leuks met de Kerst doen?![]()
Ja ik ga dan naar mijn moeder, en 2e kerstdag vieren we met het de familie!
Jij dan?![]()
nou vind het niet erg hoor, maarja vind wel dat ze eigenlijk teveel krijgen, maar dat komt door ouders en schoon familie dus ook en oma's beide.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er weer vanaf voor een jaarDo what you love, love what you do!![]()
MIjn kids willen niet dat hun kids veel krijgen met de sintquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:48 schreef kree het volgende:
tis ook dan ben ik oom en hebben ze mijn zusje natuurlijk als tante, naja mijn ma als oma..... enne het is niet 1 keer, neeeeee dan ook nog met schoonfamilie. ik heb me onwijs beperkt al
eentje dus voor beide neefjes. en eentje voor nichtje. en goed met lootjes trekken voor mijn broertje kwam eruit.
Oma heeft ze teveel verwend weer.en ouders
Dus alleen Oma heeft wat gekocht en mocht maximaal 1 cadeau voor die van mijn zoon doen. Met gratie gods mocht ik er een muts en een spelletje waar ze samen mee konden spelen bij doen.
Voor die van mijn dochter had ik veel, maar in geld minder kwijt dan aan die van mijn zoon
Kinderen kijken niet naar wat iets kostquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
een fucking puntenslijper, je weet wel zo'n ding met zo'n hand molentje eraan, wat vroeger op basisschool had. en nu nog dus.
naja 3 potloden er door heen want tandwieltjes enzo, LOL niet meer te redden zweer het je. zwaar autistisch. hahahaha.
maar oke dan kan ik iets goedkoper doen ook wel volgend jaar, ze hechten toch niet echt aan dure dingen ofzo dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerste Kerst ga ik bij mijn dochter brunchen en tweede kerst met zijn allen bij mijn dochter in Enschede BBQenquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mooizo![]()
Ja ik ga dan naar mijn moeder, en 2e kerstdag vieren we met het de familie!
Jij dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
een fucking puntenslijper, je weet wel zo'n ding met zo'n hand molentje eraan, wat vroeger op basisschool had. en nu nog dus.
maar oke dan kan ik iets goedkoper doen ook wel volgend jaar, ze hechten toch niet echt aan dure dingen ofzo dus.mijn zoon vind puntenslijpers erg interessant lol
Al doet maar iedereen 1 cadeau dan heb je er al veel met zoveel manquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:51 schreef kree het volgende:
[..]
nou vind het niet erg hoor, maarja vind wel dat ze eigenlijk teveel krijgen, maar dat komt door ouders en schoon familie dus ook en oma's beide.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh wat gezelligquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerste Kerst ga ik bij mijn dochter brunchen en tweede kerst met zijn allen bij mijn dochter in Enschede BBQen![]()
![]()
nouja hier dus ook, maar al met al was het toch heel veel, het jaar hiervoor was het helemaal erg.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn kids willen niet dat hun kids veel krijgen met de sint
Dus alleen Oma heeft wat gekocht en mocht maximaal 1 cadeau voor die van mijn zoon doen. Met gratie gods mocht ik er een muts en een spelletje waar ze samen mee konden spelen bij doen.
Voor die van mijn dochter had ik veel, maar in geld minder kwijt dan aan die van mijn zoon
nu hadden mijn broertje en schoonzus wel echte sint en pieten geregeld, weet nog niet wie het waren. maargoed dat was ook weer grappig.Do what you love, love what you do!![]()
nee precies dat is de rest die dat doet, of erger nog "ik wil het leukste kado hebben". naja ik leer hier weer van. ik denk paar dingetjes voor die kinderen is oke. en eentje voor wie lootje getrokken hebben van mijn broertje en zus of ma. of zwager zus en schoonzus dus.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kinderen kijken niet naar wat iets kost
maar nog waren het fucking 4 zakken vol cadeautjes.Do what you love, love what you do!![]()
nouja mss is dat een ding dan ofzo? ik had die natuurlijk niet mee gekregen, maar mijn neefjes vinden alles met tandwieltjes en dingen prachtig, (je ziet al techniek ingegoten)quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:53 schreef laforest het volgende:
[..]mijn zoon vind puntenslijpers erg interessant lol
En nichtje hoe heet ze barbie van let it go? dat liedje. die dat in 3 talen zong. (LOL)Do what you love, love what you do!![]()
helemaal weg dr van was ze, en dansen enzo en meezingen, tja je kunt t niet anders vinden als toch schattig ondanks dat ik geen kinderen heb.
NOu die laatste heb ik eigenlijk niet zoveel zin in. Is buiten en in hun overkapping, wellis waar kan die dicht en zit er een heater in maar toch.quote:
Ook haar schoonmoeder en haar zwager met vrouw en kind komen. IK heb daar niets mee, mijn dochter trouwens ook niet en mijn schoonzoon zelf ook niet dus snap ook niet dat ze die uitnodigen
Mijne is gefascineerd door nummers en tekenen van nummers.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:56 schreef kree het volgende:
[..]
nouja mss is dat een ding dan ofzo? ik had die natuurlijk niet mee gekregen, maar mijn neefjes vinden alles met tandwieltjes en dingen prachtig, (je ziet al techniek ingegoten)
En nichtje hoe heet ze barbie van let it go? dat liedje. die dat in 3 talen zong. (LOL)en dan slijpt hij steeds zijn potlood en kijkt hij naar de lengte van het slijpsel.
ja nouja dat soort dingen. en denk ook dat ouders mss daar meer naar moeten kijken. en zeker ik als oom of bv tante van die kids.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijne is gefascineerd door nummers en tekenen van nummers.en dan slijpt hij steeds zijn potlood en kijkt hij naar de lengte van het slijpsel.
Want heel simpele dingen vinden ze vaak nog het leukst. maarja mss les voor volgend jaar, maarja weer jaartje ouder.Do what you love, love what you do!![]()
Van Fringquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Spoelworm vrees ik
Kan er ook nog bij![]()
nu was er wel op verlanglijstje een 3d printer ook van eentje van mijn neefjes he
niet gehad want te gek denk.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: