Beetje kunnen slapen Blubskequote:
Yepquote:
A dat is fijn te horenquote:
Was ook heel moequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Snap ik. Hoe is het met je buik?quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
Het is hier nog aardedonker. Niets te zien als je naar buiten kijkt
Hmm dat is best laatquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:05 schreef kree het volgende:
[..]
lol grapjas over 2 uur als we al zon zien.
Het is bij jou ook een uur vroeger en een ander land, dus niet te vergelijkenquote:
Redelijkquote:
8:38 zon op zegt mijn mobiel, maar voorlopig hoor ik het nog regenen.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is bij jou ook een uur vroeger en een ander land, dus niet te vergelijken
ZIe je op tegen het onderzoek vrijdag?quote:
Okay, duidelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:08 schreef kree het volgende:
[..]
8:38 zon op zegt mijn mobiel, maar voorlopig hoor ik het nog regenen.
ik heb geen zon gezien gister, was weg toen het nog donker was en hele dag binnen met cursus. En toen ik terug ging was er gig geen zon. want grijs en regen.quote:
nou iig beter als hierquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Okay, duidelijk.
Gelukkig geen regen hier vandaag.
Hier wordt het redelijk vroeg donker. Vind ik wel jammer. It is what it is.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb geen zon gezien gister, was weg toen het nog donker was en hele dag binnen met cursus. En toen ik terug ging was er gig geen zon. want grijs en regen.
Toen ik thuis was was het weer donker.
Echt haat deze tijd van het jaar.
Het hoort er bij Kree het is niet anders.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb geen zon gezien gister, was weg toen het nog donker was en hele dag binnen met cursus. En toen ik terug ging was er gig geen zon. want grijs en regen.
Toen ik thuis was was het weer donker.
Echt haat deze tijd van het jaar.
Moet haast wel aangezien ik in de zon zit.quote:
weet ik wel, maar vind het altijd niet leuk enzo. word altijd beetje depri in deze tijden,quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hoort er bij Kree het is niet anders.
Baal ook van het donkere, maar ik word er gelukkig niet depri van. Ben zo blij dat ik dat niet heb.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:12 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik wel, maar vind het altijd niet leuk enzo. word altijd beetje depri in deze tijden,
Dat geloof ik wel. In Ierland had ik maar redelijk weinig zonlicht over de 6 jaren daar. Echt, daar word je inderdaad depri van.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:12 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik wel, maar vind het altijd niet leuk enzo. word altijd beetje depri in deze tijden,
nou het is een beetje wat ik ook vertelde, tis altijd de tijd dat mijn pa overleed enzo he. En dat komt dus elk jaar terug.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Baal ook van het donkere, maar ik word er gelukkig niet depri van. Ben zo blij dat ik dat niet heb.
weet ik wel..... maarja kan het ook niet helpen, ik trek te veel dingen tegelijk vaak niet zo goed./. En wil niet zeggen dat ik niet gezellig kan doen, maar echt plof op de bank of in bed enzo dan als ik thuis ben.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
Met depri worden wordt het weer echt niet beter hoor
jawel dat vind iedereen, behalve ik geloof ikquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:18 schreef laforest het volgende:
Het donkere heeft wel wat met kerstavond enzo vind ik
Ik vind het knus zo met vrouw en kind rond de boom of bank/eettafel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
jawel dat vind iedereen, behalve ik geloof ik
ja precies dat dus, ik heb dat niet. en dat neem ik jullie niet kwalijk, ik zit vooral met stress dingen nog snel fixen voor einde jaar en dan die dagen dat ik ook nog ineens gezellig moet gaan doen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind het knus zo met vrouw en kind rond de boom of bank/eettafel.
Voordat ik vader werd had ik niet eens kerstspullen. Vond ook geen drol aan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja precies dat dus, ik heb dat niet. en dat neem ik jullie niet kwalijk, ik zit vooral met stress dingen nog snel fixen voor einde jaar en dan die dagen dat ik ook nog ineens gezellig moet gaan doen?
Heb er echt geen kut mee. eerlijk waar
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:23 schreef kree het volgende:
bij toeval hoor trouwens dat dat alles tegelijk zo loopt bij mij juist in deze tijd. Zou handiger zijn als het ff wat meer verspreid was.
mss voor volgend jaar moet ik vakantie boeken deze tijd.
Ik heb niet veel met Kerst eigenlijkquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:18 schreef laforest het volgende:
Het donkere heeft wel wat met kerstavond enzo vind ik
ik nog niet hoor, want denk waarom zou ik het doenquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Voordat ik vader werd had ik niet eens kerstspullen. Vond ook geen drol aan.
En dan tussen door een bolk zettenquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind het knus zo met vrouw en kind rond de boom of bank/eettafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |