Toen had men nog tijd voor elkaar. Waren en meer contactenquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:36 schreef kree het volgende:
[..]
en geen mobieltjes ook toen ik kind was, laat staan alle rest. was 16 denk en toen had ik pas mobieltje en die kon alleen sms en bellen, van de postbank. Siemens nog wat
eerste eens, tweede geloof ik geen reet van dat dat het enige was wat je deed dotquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was toen, nu doen ze dat niet meer
Maar ze krijgen ook het verkeerde voorbeeld van hun ouders, die zelf een hele dag met hun neus in hun telefoon zitten.
Ik heb niet veel kattenkwaad uitgehaald behalve belletje lellen
Ik ben morgen op de kop af 46. Dus ja 1979/1980 had je die dingen niet (iig niet voor kinderen)quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:36 schreef kree het volgende:
[..]
en geen mobieltjes ook toen ik kind was, laat staan alle rest. was 16 denk en toen had ik pas mobieltje en die kon alleen sms en bellen, van de postbank. Siemens nog wat
Ik ookquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:36 schreef laforest het volgende:
Ik speelde voornamelijk buiten met broer en vrienden.
nou dan scheel je 4 jaar met mij, dus je snapt me wel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:37 schreef laforest het volgende:
[..]
In ben morgen op de kop af 46. Dus ja 1979/1980 had je die dingen niet (iig niet voor kinderen)
knikkeren? doen ze dat nu nog eigenlijk? heb mijn neefjes en nichtje nooit om dat horen vragen trouwens voor sinterklaas.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Hinkelen, elastieken, tollen, touwtje springen, steltlopen, rolschaatsen.
Dat deden kinderen vroeger buiten
Nu zitten ze, net als de meeste ouders binnen bij de laptop/telefoon
O ja dat deden we ookquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
knikkeren? doen ze dat nu nog eigenlijk? heb mijn neefjes en nichtje nooit om dat horen vragen trouwens voor sinterklaas.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan scheel je 4 jaar met mij, dus je snapt me wel.
ALs mijn kleinkinderen en kinderen h ier zijn gaat ook mijn laptop uit hoorquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:40 schreef kree het volgende:
moet zeggen mijn broertje doet het nog wel oke enzo met opvoeden ook beetje op ouderwetse manier. maarja alle vriendjes en vriendinnetjes hebben dit en dat en wil ik ook.
Tis allemaal beetje teveel gericht op in hun zelf zitten en erin verzonken, denk we krijgen een hele generatie autisten hierna.
ja doet mijn ma ook wel. maar bv weet niet of je sint doet of kerst. maar met kadootjes dan? heb me er zeer over verbaasd wel weer. trouwens jou suggesties vielen in de smaak enzo.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs mijn kleinkinderen en kinderen h ier zijn gaat ook mijn laptop uit hoor
Maar de kids zitten vaak zelf met hun neus in de mobiel
Heel irritant
Fijn zo, altijd leuk als kids je cadeaus leuk vindenquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja doet mijn ma ook wel. maar bv weet niet of je sint doet of kerst. maar met kadootjes dan? heb me er zeer over verbaasd wel weer. trouwens jou suggesties vielen in de smaak enzo.
Maar die pakten ze als eerste uit, thanks nog daarvoor.
ja maar het is dat die als eerste uit de zak kwamen, ik zag de verveling toen toeslaan nl al. en nog zeggen ze dankjewel sinterklaas. hahahaquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, altijd leuk als kids je cadeaus leuk vinden
Geen ideequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:44 schreef kree het volgende:
weet je trouwens wat het top kadootje was voor mijn neefjes? je gaat dat nooit raden denk.
Niet alles wat wij kochten.
hele avond mee zitten klooien hebben ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |