Je bent er weer ingezogenquote:
J alogisch toch, het is ook een inkoppertjequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou ja haha maar moest toen wat kiezen en die naam gaf gamma eraan, natuurlijk LOL alom weer daarover.
weet ik hahaquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J alogisch toch, het is ook een inkoppertje
quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou ja haha maar moest toen wat kiezen en die naam gaf gamma eraan, natuurlijk LOL alom weer daarover.
Ai en nu dan?quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Spoelworm vrees ik
Kan er ook nog bij
Hoef je mij n iet voor te bedanken, je doet het helemaal zelfquote:
"Just when I thought I was out, they pull me right back in."quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoef je mij n iet voor te bedanken, je doet het helemaal zelf
Besmetting Spoelwormquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Spoelworm vrees ik
Kan er ook nog bij
Neequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Besmetting Spoelworm
Besmetting: Mensen besmetten zich door het doorslikken van spoelwormeieren, bijvoorbeeld door in de zandbak te spelen, te tuinieren, of door besmet voedsel te eten.
Heb je in de zandbak gespeeld
lol dit komt zo onwijs bijna nooit meer voorquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Besmetting Spoelworm
Besmetting: Mensen besmetten zich door het doorslikken van spoelwormeieren, bijvoorbeeld door in de zandbak te spelen, te tuinieren, of door besmet voedsel te eten.
Waarschijnlijk voedselquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Besmetting Spoelworm
No no not They but You You did't it by youre selfquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:21 schreef laforest het volgende:
[..]
"Just when I thought I was out, they pull me right back in."
Je krijgt niet zo maar spoelwormen.quote:
Je kent duidelijk je quotes van the Godfather niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
No no not They but You You did't it by youre self
Kennelijk tochquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:21 schreef kree het volgende:
[..]
lol dit komt zo onwijs bijna nooit meer voor
Maag- en darmklachten: Buikpijn, een opgeblazen gevoel, misselijkheid, diarree of juist verstoppingquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je krijgt niet zo maar spoelwormen.
Nee, dat heb je in een keer goed. Nooit gekeken, nou ja een kwartiertje en toen was ik het al zatquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Je kent duidelijk je quotes van the Godfather niet.
O daar uit concludeer je dat?quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Maag- en darmklachten: Buikpijn, een opgeblazen gevoel, misselijkheid, diarree of juist verstopping
Beterschapquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Maag- en darmklachten: Buikpijn, een opgeblazen gevoel, misselijkheid, diarree of juist verstopping
nouja mss met kinderen ofzo? ik weet niet vroeger waren er nog zandbakken op het schoolplein op de kleuterschool ofzo.quote:
Naar de dokter dan en medicijnen gaan halenquote:
Ik heb er zelf geen ervaring meequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:28 schreef kree het volgende:
[..]
nouja mss met kinderen ofzo? ik weet niet vroeger waren er nog zandbakken op het schoolplein op de kleuterschool ofzo.
zie ze eigenlijk nooit meer of in het nieuws ofzo, zal wel weer te gevaarlijk zijn ofzo.
Komt in ordequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar de dokter dan en medicijnen gaan halen
Mooi zoquote:
ik klink zo ouderwets haast denk ik dan, maarja dat vond ik leuk vroeger.quote:
Die hebben tegenwoordig alleen nog maar oog voor een game of hun telefoonquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik klink zo ouderwets haast denk ik dan, maarja dat vond ik leuk vroeger.
oja en pijltjes door ramen naar binnen schieten, met pvc pijpje of besjes. zie jeugd dat ook niet meer doen.
Mooie tijden wel.
js nouja dat dus..... en hoe zonde eigenlijk denk ik dan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben tegenwoordig alleen nog maar oog voor een game of hun telefoon
Dat was toen, nu doen ze dat niet meerquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:34 schreef kree het volgende:
ff denken heb ik nog meer kattenkwaad uit gehaald vroeger, LOL wss wel
Ben nu eigenlijk liever als vroeger...
En jullie dan als kind? ga me neit vertellen dat je alleen ook met je tablet binnen heb gezeten want dan ga ik huilen.
en geen mobieltjes ook toen ik kind was, laat staan alle rest. was 16 denk en toen had ik pas mobieltje en die kon alleen sms en bellen, van de postbank. Siemens nog watquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:35 schreef laforest het volgende:
Er bestonden geen tablets toen ik kind was.
Wees blij.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:35 schreef laforest het volgende:
Nope hier ook nietquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:35 schreef laforest het volgende:
Toen had men nog tijd voor elkaar. Waren en meer contactenquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:36 schreef kree het volgende:
[..]
en geen mobieltjes ook toen ik kind was, laat staan alle rest. was 16 denk en toen had ik pas mobieltje en die kon alleen sms en bellen, van de postbank. Siemens nog wat
eerste eens, tweede geloof ik geen reet van dat dat het enige was wat je deed dotquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was toen, nu doen ze dat niet meer
Maar ze krijgen ook het verkeerde voorbeeld van hun ouders, die zelf een hele dag met hun neus in hun telefoon zitten.
Ik heb niet veel kattenkwaad uitgehaald behalve belletje lellen
Ik ben morgen op de kop af 46. Dus ja 1979/1980 had je die dingen niet (iig niet voor kinderen)quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:36 schreef kree het volgende:
[..]
en geen mobieltjes ook toen ik kind was, laat staan alle rest. was 16 denk en toen had ik pas mobieltje en die kon alleen sms en bellen, van de postbank. Siemens nog wat
Ik ookquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:36 schreef laforest het volgende:
Ik speelde voornamelijk buiten met broer en vrienden.
nou dan scheel je 4 jaar met mij, dus je snapt me wel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:37 schreef laforest het volgende:
[..]
In ben morgen op de kop af 46. Dus ja 1979/1980 had je die dingen niet (iig niet voor kinderen)
knikkeren? doen ze dat nu nog eigenlijk? heb mijn neefjes en nichtje nooit om dat horen vragen trouwens voor sinterklaas.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Hinkelen, elastieken, tollen, touwtje springen, steltlopen, rolschaatsen.
Dat deden kinderen vroeger buiten
Nu zitten ze, net als de meeste ouders binnen bij de laptop/telefoon
O ja dat deden we ookquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
knikkeren? doen ze dat nu nog eigenlijk? heb mijn neefjes en nichtje nooit om dat horen vragen trouwens voor sinterklaas.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan scheel je 4 jaar met mij, dus je snapt me wel.
ALs mijn kleinkinderen en kinderen h ier zijn gaat ook mijn laptop uit hoorquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:40 schreef kree het volgende:
moet zeggen mijn broertje doet het nog wel oke enzo met opvoeden ook beetje op ouderwetse manier. maarja alle vriendjes en vriendinnetjes hebben dit en dat en wil ik ook.
Tis allemaal beetje teveel gericht op in hun zelf zitten en erin verzonken, denk we krijgen een hele generatie autisten hierna.
ja doet mijn ma ook wel. maar bv weet niet of je sint doet of kerst. maar met kadootjes dan? heb me er zeer over verbaasd wel weer. trouwens jou suggesties vielen in de smaak enzo.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs mijn kleinkinderen en kinderen h ier zijn gaat ook mijn laptop uit hoor
Maar de kids zitten vaak zelf met hun neus in de mobiel
Heel irritant
Fijn zo, altijd leuk als kids je cadeaus leuk vindenquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja doet mijn ma ook wel. maar bv weet niet of je sint doet of kerst. maar met kadootjes dan? heb me er zeer over verbaasd wel weer. trouwens jou suggesties vielen in de smaak enzo.
Maar die pakten ze als eerste uit, thanks nog daarvoor.
ja maar het is dat die als eerste uit de zak kwamen, ik zag de verveling toen toeslaan nl al. en nog zeggen ze dankjewel sinterklaas. hahahaquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, altijd leuk als kids je cadeaus leuk vinden
Geen ideequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:44 schreef kree het volgende:
weet je trouwens wat het top kadootje was voor mijn neefjes? je gaat dat nooit raden denk.
Niet alles wat wij kochten.
hele avond mee zitten klooien hebben ze.
Je bent er weer vanaf voor een jaarquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar het is dat die als eerste uit de zak kwamen, ik zag de verveling toen toeslaan nl al. en nog zeggen ze dankjewel sinterklaas. hahaha
het was weer teveel gewoon.
Fijn te horen. Hier ook goed.quote:
een fucking puntenslijper, je weet wel zo'n ding met zo'n hand molentje eraan, wat vroeger op basisschool had. en nu nog dus.quote:
Mooizoquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen. Hier ook goed.
Ga je nog wat leuks met de Kerst doen?
nou vind het niet erg hoor, maarja vind wel dat ze eigenlijk teveel krijgen, maar dat komt door ouders en schoon familie dus ook en oma's beide.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er weer vanaf voor een jaar
MIjn kids willen niet dat hun kids veel krijgen met de sintquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:48 schreef kree het volgende:
tis ook dan ben ik oom en hebben ze mijn zusje natuurlijk als tante, naja mijn ma als oma..... enne het is niet 1 keer, neeeeee dan ook nog met schoonfamilie. ik heb me onwijs beperkt al
eentje dus voor beide neefjes. en eentje voor nichtje. en goed met lootjes trekken voor mijn broertje kwam eruit.
Oma heeft ze teveel verwend weer.en ouders
Kinderen kijken niet naar wat iets kostquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
een fucking puntenslijper, je weet wel zo'n ding met zo'n hand molentje eraan, wat vroeger op basisschool had. en nu nog dus.
naja 3 potloden er door heen want tandwieltjes enzo, LOL niet meer te redden zweer het je. zwaar autistisch. hahahaha.
althans die avond hem, wss spelen ze met de rest nu ook.
maar oke dan kan ik iets goedkoper doen ook wel volgend jaar, ze hechten toch niet echt aan dure dingen ofzo dus.
Eerste Kerst ga ik bij mijn dochter brunchen en tweede kerst met zijn allen bij mijn dochter in Enschede BBQenquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mooizo![]()
Ja ik ga dan naar mijn moeder, en 2e kerstdag vieren we met het de familie!
Jij dan?
quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
een fucking puntenslijper, je weet wel zo'n ding met zo'n hand molentje eraan, wat vroeger op basisschool had. en nu nog dus.
naja 3 potloden er door heen want tandwieltjes enzo, LOL niet meer te redden zweer het je. zwaar autistisch. hahahaha.
althans die avond hem, wss spelen ze met de rest nu ook.
maar oke dan kan ik iets goedkoper doen ook wel volgend jaar, ze hechten toch niet echt aan dure dingen ofzo dus.
Al doet maar iedereen 1 cadeau dan heb je er al veel met zoveel manquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:51 schreef kree het volgende:
[..]
nou vind het niet erg hoor, maarja vind wel dat ze eigenlijk teveel krijgen, maar dat komt door ouders en schoon familie dus ook en oma's beide.
Oh wat gezelligquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerste Kerst ga ik bij mijn dochter brunchen en tweede kerst met zijn allen bij mijn dochter in Enschede BBQen
nouja hier dus ook, maar al met al was het toch heel veel, het jaar hiervoor was het helemaal erg.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn kids willen niet dat hun kids veel krijgen met de sint
Dus alleen Oma heeft wat gekocht en mocht maximaal 1 cadeau voor die van mijn zoon doen. Met gratie gods mocht ik er een muts en een spelletje waar ze samen mee konden spelen bij doen.
Voor die van mijn dochter had ik veel, maar in geld minder kwijt dan aan die van mijn zoon
nee precies dat is de rest die dat doet, of erger nog "ik wil het leukste kado hebben". naja ik leer hier weer van. ik denk paar dingetjes voor die kinderen is oke. en eentje voor wie lootje getrokken hebben van mijn broertje en zus of ma. of zwager zus en schoonzus dus.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kinderen kijken niet naar wat iets kost
nouja mss is dat een ding dan ofzo? ik had die natuurlijk niet mee gekregen, maar mijn neefjes vinden alles met tandwieltjes en dingen prachtig, (je ziet al techniek ingegoten)quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:53 schreef laforest het volgende:
[..]mijn zoon vind puntenslijpers erg interessant lol
NOu die laatste heb ik eigenlijk niet zoveel zin in. Is buiten en in hun overkapping, wellis waar kan die dicht en zit er een heater in maar toch.quote:
Mijne is gefascineerd door nummers en tekenen van nummers.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:56 schreef kree het volgende:
[..]
nouja mss is dat een ding dan ofzo? ik had die natuurlijk niet mee gekregen, maar mijn neefjes vinden alles met tandwieltjes en dingen prachtig, (je ziet al techniek ingegoten)
En nichtje hoe heet ze barbie van let it go? dat liedje. die dat in 3 talen zong. (LOL)
ja nouja dat soort dingen. en denk ook dat ouders mss daar meer naar moeten kijken. en zeker ik als oom of bv tante van die kids.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijne is gefascineerd door nummers en tekenen van nummers.en dan slijpt hij steeds zijn potlood en kijkt hij naar de lengte van het slijpsel.
Van Fringquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Spoelworm vrees ik
Kan er ook nog bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |