Je bent er weer vanaf voor een jaarquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar het is dat die als eerste uit de zak kwamen, ik zag de verveling toen toeslaan nl al. en nog zeggen ze dankjewel sinterklaas. hahaha
het was weer teveel gewoon.
Fijn te horen. Hier ook goed.quote:
een fucking puntenslijper, je weet wel zo'n ding met zo'n hand molentje eraan, wat vroeger op basisschool had. en nu nog dus.quote:
Mooizoquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen. Hier ook goed.
Ga je nog wat leuks met de Kerst doen?
nou vind het niet erg hoor, maarja vind wel dat ze eigenlijk teveel krijgen, maar dat komt door ouders en schoon familie dus ook en oma's beide.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er weer vanaf voor een jaar
MIjn kids willen niet dat hun kids veel krijgen met de sintquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:48 schreef kree het volgende:
tis ook dan ben ik oom en hebben ze mijn zusje natuurlijk als tante, naja mijn ma als oma..... enne het is niet 1 keer, neeeeee dan ook nog met schoonfamilie. ik heb me onwijs beperkt al
eentje dus voor beide neefjes. en eentje voor nichtje. en goed met lootjes trekken voor mijn broertje kwam eruit.
Oma heeft ze teveel verwend weer.en ouders
Kinderen kijken niet naar wat iets kostquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
een fucking puntenslijper, je weet wel zo'n ding met zo'n hand molentje eraan, wat vroeger op basisschool had. en nu nog dus.
naja 3 potloden er door heen want tandwieltjes enzo, LOL niet meer te redden zweer het je. zwaar autistisch. hahahaha.
althans die avond hem, wss spelen ze met de rest nu ook.
maar oke dan kan ik iets goedkoper doen ook wel volgend jaar, ze hechten toch niet echt aan dure dingen ofzo dus.
Eerste Kerst ga ik bij mijn dochter brunchen en tweede kerst met zijn allen bij mijn dochter in Enschede BBQenquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mooizo![]()
Ja ik ga dan naar mijn moeder, en 2e kerstdag vieren we met het de familie!
Jij dan?
quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
een fucking puntenslijper, je weet wel zo'n ding met zo'n hand molentje eraan, wat vroeger op basisschool had. en nu nog dus.
naja 3 potloden er door heen want tandwieltjes enzo, LOL niet meer te redden zweer het je. zwaar autistisch. hahahaha.
althans die avond hem, wss spelen ze met de rest nu ook.
maar oke dan kan ik iets goedkoper doen ook wel volgend jaar, ze hechten toch niet echt aan dure dingen ofzo dus.
Al doet maar iedereen 1 cadeau dan heb je er al veel met zoveel manquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:51 schreef kree het volgende:
[..]
nou vind het niet erg hoor, maarja vind wel dat ze eigenlijk teveel krijgen, maar dat komt door ouders en schoon familie dus ook en oma's beide.
Oh wat gezelligquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerste Kerst ga ik bij mijn dochter brunchen en tweede kerst met zijn allen bij mijn dochter in Enschede BBQen
nouja hier dus ook, maar al met al was het toch heel veel, het jaar hiervoor was het helemaal erg.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn kids willen niet dat hun kids veel krijgen met de sint
Dus alleen Oma heeft wat gekocht en mocht maximaal 1 cadeau voor die van mijn zoon doen. Met gratie gods mocht ik er een muts en een spelletje waar ze samen mee konden spelen bij doen.
Voor die van mijn dochter had ik veel, maar in geld minder kwijt dan aan die van mijn zoon
nee precies dat is de rest die dat doet, of erger nog "ik wil het leukste kado hebben". naja ik leer hier weer van. ik denk paar dingetjes voor die kinderen is oke. en eentje voor wie lootje getrokken hebben van mijn broertje en zus of ma. of zwager zus en schoonzus dus.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kinderen kijken niet naar wat iets kost
nouja mss is dat een ding dan ofzo? ik had die natuurlijk niet mee gekregen, maar mijn neefjes vinden alles met tandwieltjes en dingen prachtig, (je ziet al techniek ingegoten)quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:53 schreef laforest het volgende:
[..]mijn zoon vind puntenslijpers erg interessant lol
NOu die laatste heb ik eigenlijk niet zoveel zin in. Is buiten en in hun overkapping, wellis waar kan die dicht en zit er een heater in maar toch.quote:
Mijne is gefascineerd door nummers en tekenen van nummers.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:56 schreef kree het volgende:
[..]
nouja mss is dat een ding dan ofzo? ik had die natuurlijk niet mee gekregen, maar mijn neefjes vinden alles met tandwieltjes en dingen prachtig, (je ziet al techniek ingegoten)
En nichtje hoe heet ze barbie van let it go? dat liedje. die dat in 3 talen zong. (LOL)
ja nouja dat soort dingen. en denk ook dat ouders mss daar meer naar moeten kijken. en zeker ik als oom of bv tante van die kids.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijne is gefascineerd door nummers en tekenen van nummers.en dan slijpt hij steeds zijn potlood en kijkt hij naar de lengte van het slijpsel.
Van Fringquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Spoelworm vrees ik
Kan er ook nog bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |