Je bent er weer ingezogenquote:
J alogisch toch, het is ook een inkoppertjequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou ja haha maar moest toen wat kiezen en die naam gaf gamma eraan, natuurlijk LOL alom weer daarover.
weet ik hahaquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J alogisch toch, het is ook een inkoppertje
quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou ja haha maar moest toen wat kiezen en die naam gaf gamma eraan, natuurlijk LOL alom weer daarover.
Ai en nu dan?quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Spoelworm vrees ik
Kan er ook nog bij
Hoef je mij n iet voor te bedanken, je doet het helemaal zelfquote:
"Just when I thought I was out, they pull me right back in."quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoef je mij n iet voor te bedanken, je doet het helemaal zelf
Besmetting Spoelwormquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Spoelworm vrees ik
Kan er ook nog bij
Neequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Besmetting Spoelworm
Besmetting: Mensen besmetten zich door het doorslikken van spoelwormeieren, bijvoorbeeld door in de zandbak te spelen, te tuinieren, of door besmet voedsel te eten.
Heb je in de zandbak gespeeld
lol dit komt zo onwijs bijna nooit meer voorquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Besmetting Spoelworm
Besmetting: Mensen besmetten zich door het doorslikken van spoelwormeieren, bijvoorbeeld door in de zandbak te spelen, te tuinieren, of door besmet voedsel te eten.
Waarschijnlijk voedselquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Besmetting Spoelworm
No no not They but You You did't it by youre selfquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:21 schreef laforest het volgende:
[..]
"Just when I thought I was out, they pull me right back in."
Je krijgt niet zo maar spoelwormen.quote:
Je kent duidelijk je quotes van the Godfather niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
No no not They but You You did't it by youre self
Kennelijk tochquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:21 schreef kree het volgende:
[..]
lol dit komt zo onwijs bijna nooit meer voor
Maag- en darmklachten: Buikpijn, een opgeblazen gevoel, misselijkheid, diarree of juist verstoppingquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je krijgt niet zo maar spoelwormen.
Nee, dat heb je in een keer goed. Nooit gekeken, nou ja een kwartiertje en toen was ik het al zatquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Je kent duidelijk je quotes van the Godfather niet.
O daar uit concludeer je dat?quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Maag- en darmklachten: Buikpijn, een opgeblazen gevoel, misselijkheid, diarree of juist verstopping
Beterschapquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Maag- en darmklachten: Buikpijn, een opgeblazen gevoel, misselijkheid, diarree of juist verstopping
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |