Wat luxe. Ik moet zelf zetten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 06:51 schreef laforest het volgende:
Mijn vrouw heeft heerlijke koffie voor mij neergezet.
Heerluk
Het gaat. Het is filterkoffie dus het ligt er aan wie hem zet hier. Meestal issie vrij sterk, heb nu ook meestal twee zakjes creamer in m'n koffie ipv éénquote:
Dat wil iedereen/de meeste, mag ik aannemenquote:Op dinsdag 9 december 2025 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat wil Mario en dat wil Laf en dat willen er wel meer
Nope, ik nietquote:Op dinsdag 9 december 2025 06:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat wil iedereen/de meeste, mag ik aannemen
Oh, nou dat is ook koffie toch?quote:Op dinsdag 9 december 2025 06:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat luxe. Ik moet zelf zetten.
Dat is wel het spel hier. Maar er zijn er ook die zeggen niet te komen om te winnen of punten te pakken maar ondertussenquote:Op dinsdag 9 december 2025 06:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat wil iedereen/de meeste, mag ik aannemen
Weet ik, zijn er wel meer Kree ook nietquote:
Uhu geloof ik geen bal van. Iedereen wil de puntjes.quote:Op dinsdag 9 december 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel het spel hier. Maar er zijn er ook die zeggen niet te komen om te winnen of punten te pakken maar ondertussen
Ik heb hier gelukkig geen tijd om me met de puntentelling bezig te houden. Ik kom hier dus echt voor m'n vermaak en afleiding.quote:Op dinsdag 9 december 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel het spel hier. Maar er zijn er ook die zeggen niet te komen om te winnen of punten te pakken maar ondertussen
Geloof ik niets van.quote:
Toch niet hoor. Het boeit Kree geen reet en KW ook niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 06:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Uhu geloof ik geen bal van. Iedereen wil de puntjes.
Maar, j ebent hier ook wel eens voor de puntjesquote:Op dinsdag 9 december 2025 06:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb hier gelukkig geen tijd om me met de puntentelling bezig te houden. Ik kom hier dus echt voor m'n vermaak en afleiding.
als ik hiet ineens veel post heeft het wel redenen, maar nee dat die punten me nou boeien? echt niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik, zijn er wel meer Kree ook niet
O je komt dus om te bolken?quote:Op dinsdag 9 december 2025 06:56 schreef kree het volgende:
[..]
als ik hiet ineens veel post heeft het wel redenen, maar nee dat die punten me nou boeien? echt niet.
quote:
He yBlubskequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |