geen idee nog, maar mss groepsreis ofzo alleen dan nu alleen?quote:
Je moet niets. Je kan ook gewoon lekker alleen in huis blijven zitten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja precies dat dus, ik heb dat niet. en dat neem ik jullie niet kwalijk, ik zit vooral met stress dingen nog snel fixen voor einde jaar en dan die dagen dat ik ook nog ineens gezellig moet gaan doen?
Heb er echt geen kut mee. eerlijk waar
tja, maarja dat is ook weer niet leukquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet niets. Je kan ook gewoon lekker alleen in huis blijven zitten.
Leukquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:25 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee nog, maar mss groepsreis ofzo alleen dan nu alleen?
ik vond het nl wel leuk.
Komt door de katten zeker dat jullie geen boom hebben?quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:26 schreef _UserName_ het volgende:
Kerst wordt hier ook steeds minder wel, heb wel eea staan maar geen boom
ja idd, ik had (ja had) een kerstslinger boven de tv hangen, maar zelfs dat ging nietquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt door de katten zeker dat jullie geen boom hebben?
ja hequote:Op dinsdag 9 december 2025 07:26 schreef _UserName_ het volgende:
Kerst wordt hier ook steeds minder wel, heb wel eea staan maar geen boom
Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wiltquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:27 schreef kree het volgende:
hahaha wat een kut leven heb ik eigenlijk zeg als ik het zo lees wat ik zeg
is nog idee joh, ik had positieve ervaring tot nu toe ermee. Dus neeeee sluit dat niet uit maar heb nog niet onwijs nagedacht over hoe en wat.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-12-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
waar haha en trouwens jullie zijn ook wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt
Beetjequote:Op dinsdag 9 december 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe je op tegen het onderzoek vrijdag?
Dan moet je daaraan gaan werkenquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
waar haha en trouwens jullie zijn ook wel leuk hoor.
maarja ik heb nou eenmaal soort van issues ofzo.
Je krijgt vast en zeker wel een roesje, dan schijn je niets te merkenquote:
haat het om het te zeggen, en hoewel meeste opgelost is, heb nog issues.quote:
O dat hoor je niet vaak meer dat mensen vloerbedekking nemenquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
van het weekend nog even naar mijn zwagertje, voerbedekking leggen
laminaatquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hoor je niet vaak meer dat mensen vloerbedekking nemen
Ik ken eigenlijk niemand meer met vloerbedekking op de grond
Zoals gezegt net Kree dan moet er er wat aan gaan doen. Zoek hulpquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:33 schreef kree het volgende:
[..]
haat het om het te zeggen, en hoewel meeste opgelost is, heb nog issues.
niet zo erg meer als voorheen trouwens, maarja komt altijd beetje terug enzo rond deze tijd.
Ja of pvc of parketquote:
op de slaapkamer, daar ligt wel wat maar is goor, oud en vies.. Dat wilde vriendin laten liggen dus heb gezegd nope.. vloerbedekking slaapkamer krijgen jullie van ons.. heb je samen huisje, ben je alles mooi aan het maken en kom je in zo'n gore kamer. Gaan we niet doen, dus zaterdag of zondag ff wat nieuws er inquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hoor je niet vaak meer dat mensen vloerbedekking nemen
Ik ken eigenlijk niemand meer met vloerbedekking op de grond
mss zal ik eens praten met mijn hulpverlener van eerder, zie hem nog steeds wel want speel in bandje met hem natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals gezegt net Kree dan moet er er wat aan gaan doen. Zoek hulp
Lief van julliequote:Op dinsdag 9 december 2025 07:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
op de slaapkamer, daar ligt wel wat maar is goor, oud en vies.. Dat wilde vriendin laten liggen dus heb gezegd nope.. vloerbedekking slaapkamer krijgen jullie van ons.. heb je samen huisje, ben je alles mooi aan het maken en kom je in zo'n gore kamer. Gaan we niet doen, dus zaterdag of zondag ff wat nieuws er in
Ik niet, heb liever iets wat ik goed schoon kan houden en af en toe met een dweil er overheen kan gaanquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:37 schreef _UserName_ het volgende:
ik heb thuis ook vloerbedekking op de slaapkamer, lekker warm onder de voeten, ik zweer daarbij
is ze gewoon gegund een huisje. Ik weet hoe lastig hij het soms heeft bij zn moeder en het is gewoon een leuk stel.. En als je dan alles aan het verven bent en de vloer is 10x niks schiet het ook niet op. Heb gister dan ook op de slaapkamer "per ongeluk" wat verf laten vallenquote:
Waar los je het wel mee op denk je dan?quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:39 schreef kree het volgende:
tis best makkelijk voor mij om ff weer contact te zoeken, hoef er niet eens aanmeldingen voor te doen in eerste instantie.
maarja dan gaan we weer praten over waar ik mee zit en etc. maar dat lossen we gewoon niet op met er alleen maar over praten.
t ligt aan mezelf dat laatste stukje. en weet ik zelf ook wel. ze kunnen me er niet zo mee helpen.
dat heeeeeeeeeeeeellle eerste stuk trouwens wel en dat heeft het ook gedaan.
Eigenlijk is het ook jammer omdat je maar weet dat het voor even is waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
is ze gewoon gegund een huisje. Ik weet hoe lastig hij het soms heeft bij zn moeder en het is gewoon een leuk stel.. En als je dan alles aan het verven bent en de vloer is 10x niks schiet het ook niet op. Heb gister dan ook op de slaapkamer "per ongeluk" wat verf laten vallen
weet niet eigenlijk? dat is het hele probleem.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar los je het wel mee op denk je dan?
daarom goedkoop vloertje, kost misschien 100 euro.. ben je ook kwijt tegenwoordig als je een etentje geeft terwijl je de dag erna weer gaat eten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook jammer omdat je maar weet dat het voor even is waarschijnlijk
Gewoon doenquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:29 schreef kree het volgende:
[..]
is nog idee joh, ik had positieve ervaring tot nu toe ermee. Dus neeeee sluit dat niet uit maar heb nog niet onwijs nagedacht over hoe en wat.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
daarom goedkoop vloertje, kost misschien 100 euro.. ben je ook kwijt tegenwoordig als je een etentje geeft terwijl je de dag erna weer gaat eten.
laminaat is oke, heb het boven gelegd. en zit prima. Plakplinten ver van blijven, die kutzooi ligt allemaal half los na 3 jaarquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
daarom goedkoop vloertje, kost misschien 100 euro.. ben je ook kwijt tegenwoordig als je een etentje geeft terwijl je de dag erna weer gaat eten.
Niemand weet wat er komen gaat Mutskequote:Op dinsdag 9 december 2025 07:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Heel eerlijk? Ik weet niet wat er nog komen gaat
Rare periode
een druppelje secondelijm en het ligt goed vastquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
laminaat is oke, heb het boven gelegd. en zit prima. Plakplinten ver van blijven, die kutzooi ligt allemaal half los na 3 jaar
Sterktequote:Op dinsdag 9 december 2025 07:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Heel eerlijk? Ik weet niet wat er nog komen gaat
Rare periode
laat staan trouwens als je die dingen gaat leggen en dat heb je soms rare hoekjes he.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
laminaat is oke, heb het boven gelegd. en zit prima. Plakplinten ver van blijven, die kutzooi ligt allemaal half los na 3 jaar
Heb op de slaapkamer van Jyske wel pcv laminaat liggen, met hoge plint iddquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
Wow, zo snel zijn we het nog nooit eens gewordenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet, heb liever iets wat ik goed schoon kan houden en af en toe met een dweil er overheen kan gaan
nou het laminaat en was nog soort van goedkope want toen ik hier kwam had ik echt niet zoveel geld?quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb op de slaapkamer van Jyske wel pcv laminaat liggen, met hoge plint idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |