geen idee nog, maar mss groepsreis ofzo alleen dan nu alleen?quote:
Je moet niets. Je kan ook gewoon lekker alleen in huis blijven zitten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja precies dat dus, ik heb dat niet. en dat neem ik jullie niet kwalijk, ik zit vooral met stress dingen nog snel fixen voor einde jaar en dan die dagen dat ik ook nog ineens gezellig moet gaan doen?
Heb er echt geen kut mee. eerlijk waar
tja, maarja dat is ook weer niet leukquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet niets. Je kan ook gewoon lekker alleen in huis blijven zitten.
Leukquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:25 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee nog, maar mss groepsreis ofzo alleen dan nu alleen?
ik vond het nl wel leuk.
Komt door de katten zeker dat jullie geen boom hebben?quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:26 schreef _UserName_ het volgende:
Kerst wordt hier ook steeds minder wel, heb wel eea staan maar geen boom
ja idd, ik had (ja had) een kerstslinger boven de tv hangen, maar zelfs dat ging nietquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt door de katten zeker dat jullie geen boom hebben?
ja hequote:Op dinsdag 9 december 2025 07:26 schreef _UserName_ het volgende:
Kerst wordt hier ook steeds minder wel, heb wel eea staan maar geen boom
Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wiltquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:27 schreef kree het volgende:
hahaha wat een kut leven heb ik eigenlijk zeg als ik het zo lees wat ik zeg
is nog idee joh, ik had positieve ervaring tot nu toe ermee. Dus neeeee sluit dat niet uit maar heb nog niet onwijs nagedacht over hoe en wat.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-12-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
waar haha en trouwens jullie zijn ook wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt
Beetjequote:Op dinsdag 9 december 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe je op tegen het onderzoek vrijdag?
Dan moet je daaraan gaan werkenquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
waar haha en trouwens jullie zijn ook wel leuk hoor.
maarja ik heb nou eenmaal soort van issues ofzo.
Je krijgt vast en zeker wel een roesje, dan schijn je niets te merkenquote:
haat het om het te zeggen, en hoewel meeste opgelost is, heb nog issues.quote:
O dat hoor je niet vaak meer dat mensen vloerbedekking nemenquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
van het weekend nog even naar mijn zwagertje, voerbedekking leggen
laminaatquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hoor je niet vaak meer dat mensen vloerbedekking nemen
Ik ken eigenlijk niemand meer met vloerbedekking op de grond
Zoals gezegt net Kree dan moet er er wat aan gaan doen. Zoek hulpquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:33 schreef kree het volgende:
[..]
haat het om het te zeggen, en hoewel meeste opgelost is, heb nog issues.
niet zo erg meer als voorheen trouwens, maarja komt altijd beetje terug enzo rond deze tijd.
Ja of pvc of parketquote:
op de slaapkamer, daar ligt wel wat maar is goor, oud en vies.. Dat wilde vriendin laten liggen dus heb gezegd nope.. vloerbedekking slaapkamer krijgen jullie van ons.. heb je samen huisje, ben je alles mooi aan het maken en kom je in zo'n gore kamer. Gaan we niet doen, dus zaterdag of zondag ff wat nieuws er inquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hoor je niet vaak meer dat mensen vloerbedekking nemen
Ik ken eigenlijk niemand meer met vloerbedekking op de grond
mss zal ik eens praten met mijn hulpverlener van eerder, zie hem nog steeds wel want speel in bandje met hem natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals gezegt net Kree dan moet er er wat aan gaan doen. Zoek hulp
Lief van julliequote:Op dinsdag 9 december 2025 07:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
op de slaapkamer, daar ligt wel wat maar is goor, oud en vies.. Dat wilde vriendin laten liggen dus heb gezegd nope.. vloerbedekking slaapkamer krijgen jullie van ons.. heb je samen huisje, ben je alles mooi aan het maken en kom je in zo'n gore kamer. Gaan we niet doen, dus zaterdag of zondag ff wat nieuws er in
Ik niet, heb liever iets wat ik goed schoon kan houden en af en toe met een dweil er overheen kan gaanquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:37 schreef _UserName_ het volgende:
ik heb thuis ook vloerbedekking op de slaapkamer, lekker warm onder de voeten, ik zweer daarbij
is ze gewoon gegund een huisje. Ik weet hoe lastig hij het soms heeft bij zn moeder en het is gewoon een leuk stel.. En als je dan alles aan het verven bent en de vloer is 10x niks schiet het ook niet op. Heb gister dan ook op de slaapkamer "per ongeluk" wat verf laten vallenquote:
Waar los je het wel mee op denk je dan?quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:39 schreef kree het volgende:
tis best makkelijk voor mij om ff weer contact te zoeken, hoef er niet eens aanmeldingen voor te doen in eerste instantie.
maarja dan gaan we weer praten over waar ik mee zit en etc. maar dat lossen we gewoon niet op met er alleen maar over praten.
t ligt aan mezelf dat laatste stukje. en weet ik zelf ook wel. ze kunnen me er niet zo mee helpen.
dat heeeeeeeeeeeeellle eerste stuk trouwens wel en dat heeft het ook gedaan.
Eigenlijk is het ook jammer omdat je maar weet dat het voor even is waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
is ze gewoon gegund een huisje. Ik weet hoe lastig hij het soms heeft bij zn moeder en het is gewoon een leuk stel.. En als je dan alles aan het verven bent en de vloer is 10x niks schiet het ook niet op. Heb gister dan ook op de slaapkamer "per ongeluk" wat verf laten vallen
weet niet eigenlijk? dat is het hele probleem.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar los je het wel mee op denk je dan?
daarom goedkoop vloertje, kost misschien 100 euro.. ben je ook kwijt tegenwoordig als je een etentje geeft terwijl je de dag erna weer gaat eten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook jammer omdat je maar weet dat het voor even is waarschijnlijk
Gewoon doenquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:29 schreef kree het volgende:
[..]
is nog idee joh, ik had positieve ervaring tot nu toe ermee. Dus neeeee sluit dat niet uit maar heb nog niet onwijs nagedacht over hoe en wat.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
daarom goedkoop vloertje, kost misschien 100 euro.. ben je ook kwijt tegenwoordig als je een etentje geeft terwijl je de dag erna weer gaat eten.
laminaat is oke, heb het boven gelegd. en zit prima. Plakplinten ver van blijven, die kutzooi ligt allemaal half los na 3 jaarquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
daarom goedkoop vloertje, kost misschien 100 euro.. ben je ook kwijt tegenwoordig als je een etentje geeft terwijl je de dag erna weer gaat eten.
Niemand weet wat er komen gaat Mutskequote:Op dinsdag 9 december 2025 07:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Heel eerlijk? Ik weet niet wat er nog komen gaat
Rare periode
een druppelje secondelijm en het ligt goed vastquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
laminaat is oke, heb het boven gelegd. en zit prima. Plakplinten ver van blijven, die kutzooi ligt allemaal half los na 3 jaar
Sterktequote:Op dinsdag 9 december 2025 07:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Heel eerlijk? Ik weet niet wat er nog komen gaat
Rare periode
laat staan trouwens als je die dingen gaat leggen en dat heb je soms rare hoekjes he.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
laminaat is oke, heb het boven gelegd. en zit prima. Plakplinten ver van blijven, die kutzooi ligt allemaal half los na 3 jaar
Heb op de slaapkamer van Jyske wel pcv laminaat liggen, met hoge plint iddquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
Wow, zo snel zijn we het nog nooit eens gewordenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet, heb liever iets wat ik goed schoon kan houden en af en toe met een dweil er overheen kan gaan
nou het laminaat en was nog soort van goedkope want toen ik hier kwam had ik echt niet zoveel geld?quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb op de slaapkamer van Jyske wel pcv laminaat liggen, met hoge plint idd
dan moet je voor pvc gaan, is wat duurder (ik betaalde 450 voor een kamertje van 3x4m, zeg 12m2) maar gaat 25 jaar mee. Of ja, eigenlijk 225 want was 50% korting, maar toch, was iets van 60 per pak.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou het laminaat en was nog soort van goedkope want toen ik hier kwam had ik echt niet zoveel geld?
Dus maar dat is nog oke, die plakpinten niet meer. zou het eens over moeten doen eigenlijk nu ik wel geld ervoor heb.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zie je maarquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wow, zo snel zijn we het nog nooit eens geworden
klopt weet ik. maar kon dat niet betalen toen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dan moet je voor pvc gaan, is wat duurder (ik betaalde 450 voor een kamertje van 3x4m, zeg 12m2) maar gaat 25 jaar mee
PVC kan hier niet omdat ik veel met de trippelstoel door het h uis ga/quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dan moet je voor pvc gaan, is wat duurder (ik betaalde 450 voor een kamertje van 3x4m, zeg 12m2) maar gaat 25 jaar mee. Of ja, eigenlijk 225 want was 50% korting, maar toch, was iets van 60 per pak.
Hebben mij vrouw en ik ook gehad toen we in ons eerste flatje gingen.. later ga je dan dingen van je eigen smaak kopenquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:50 schreef kree het volgende:
[..]
klopt weet ik. maar kon dat niet betalen toen.
Oja vergat bed nog te zeggen. en heb ik alle meubels nog beetje gekregen en rest kringloop waar ik toen toch nog werkte als vrijwilliger. of voor heel goedkoop.
Naja als ik toen wat meer budget had gehad had ik het anders gedaan.
Maar al met al hoor afgezien van de plinten dus zit het nog steeds wel redelijk goed in elkaar na 3 jaar.
zitten daar geen zachte wielen onder dan?quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
PVC kan hier niet omdat ik veel met de trippelstoel door het h uis ga/
Wilde het ook hebben
Ja wel maar je rijd en dan is de kans dat je pvc uitrijd volgens de winkelquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
zitten daar geen zachte wielen onder dan?
Dat denk ik ook ja. Je krijgt ongetwijfeld van die sporen erin.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel maar je rijd en dan is de kans dat je pvc uitrijd volgens de winkel
er is ook gewoon helemaal niks mee, dat ik daarna ineens heel aardig ging verdienen, tja. maarja nu ligt het er nog en heb ook niet echt zin om het te vervangen, behalve plinten dus.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hebben mij vrouw en ik ook gehad toen we in ons eerste flatje gingen.. later ga je dan dingen van je eigen smaak kopen
snap ik, als alles er in staat is het een drama.. ik zou het ook liever laten liggen maar de komende 15-20 jaar zie ik ons niet verhuizenquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:57 schreef kree het volgende:
[..]
er is ook gewoon helemaal niks mee, dat ik daarna ineens heel aardig ging verdienen, tja. maarja nu ligt het er nog en heb ook niet echt zin om het te vervangen, behalve plinten dus.
Ja, echt jammerquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Je krijgt ongetwijfeld van die sporen erin.
Lol mijn trap trouwens he, daar lag voor ik hier in kwam ook vloerbedekking op, naja dat was eraf toen ik er in kwam, hele trap heb ik nooit meer geverfd of iets mee gedaan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
ja snap ik, ik wil het beneden ook als we het hier gaan vervangen, en dan hoge plinten ook.. ligt hier inmiddels bijna 10 jaar
die heb ik pas geschilderd, plafond wil ik ook aanpakkenquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:59 schreef kree het volgende:
[..]
Lol mijn trap trouwens he, daar lag voor ik hier in kwam ook vloerbedekking op, naja dat was eraf toen ik er in kwam, hele trap heb ik nooit meer geverfd of iets mee gedaan.
maar boeide me ook niet, en nu eigenlijk nog niet.
Maar is voor op de todo list.
denk ook niet dat ik hier snel weg ga. maarja tis makkelijk als je alleen bent he? boeie ook dan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
snap ik, als alles er in staat is het een drama.. ik zou het ook liever laten liggen maar de komende 15-20 jaar zie ik ons niet verhuizen
ja dat zal het zijn, ik heb natuurlijk een kleintje dus dan wil je het netjes hebben en houdenquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:00 schreef kree het volgende:
[..]
denk ook niet dat ik hier snel weg ga. maarja tis makkelijk als je alleen bent he? boeie ook dan.
maar mss wordt ik er wel te makkelijk door.
ik heb alle muren en kozijnen wel gedaan. boven met glasvezelbehang en ff met roller erover heen. beneden was het gestuckt wel. en kleurtje erop "nuchter" heette die kleur. LOLquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
die heb ik pas geschilderd, plafond wil ik ook aanpakken
Niks voor jou, die kleurquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb alle muren en kozijnen wel gedaan. boven met glasvezelbehang en ff met roller erover heen. beneden was het gestuckt wel. en kleurtje erop "nuchter" heette die kleur. LOL
hoe toepasselijk
nee hoor ben er tevreden meequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niks voor jou, die kleurSnel overschilderen met biergoud
quote:
weet niet het is niet wit. maar beetje licht donker oranje? geen idee hoe ik het moet omschrijven.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:07 schreef _UserName_ het volgende:
"Nuchter" zal denk ik tussen de 8000 en 9010 zitten, gebroken wit is 9010, wit 9001
quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:07 schreef _UserName_ het volgende:
maar goed, ik ga er hier eens een wakker maken voor die de rest van de dag uit haar ritme is, tot later
O maak je haar echt wakker, wel lekker dat ze zo goed slaaptquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:07 schreef _UserName_ het volgende:
maar goed, ik ga er hier eens een wakker maken voor die de rest van de dag uit haar ritme is, tot later
nou ja haha maar moest toen wat kiezen en die naam gaf gamma eraan, natuurlijk LOL alom weer daarover.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Aparte naam voor een kleur, Die kleur past niet bij je Kree
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |