Kreeg vanmorgen wel een appje van de gemeente dat het nagevraagd / overlegd zou worden, maar verder geen reactie meer gehad. Zal morgen eens gaan kijken.quote:Op maandag 8 december 2025 22:16 schreef maily het volgende:
[..]
zijn die Stolpersteine al goed gelegd?
quote:Op maandag 8 december 2025 22:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kreeg vanmorgen wel een appje van de gemeente dat het nagevraagd / overlegd zou worden, maar verder geen reactie meer gehad. Zal morgen eens gaan kijken.
Ik heb wel de grootste lol om een mede patiënt hier.quote:
De grap is dat hij het constant met de begeleiding aan de stok heeft, maar als ik vijf minuten met hem praat hij het wel begrijpt en een stuk rustiger is.quote:
Doe je goed DJMOquote:Op maandag 8 december 2025 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
De grap is dat hij het constant met de begeleiding aan de stok heeft, maar als ik vijf minuten met hem praat hij het wel begrijpt en een stuk rustiger is.
Iets met kunnen communiceren op niveau
Na 5 minuten heeft hij er geen zin meer in en geeft hij je maar gelijkquote:Op maandag 8 december 2025 22:31 schreef DJMO het volgende:
De grap is dat hij het constant met de begeleiding aan de stok heeft, maar als ik vijf minuten met hem praat hij het wel begrijpt en een stuk rustiger is.
Gisteren had hij ook ruzie met de begeleiding. Hij stormt langs me heen en roept : geef me maar eens ongelijk!quote:Op maandag 8 december 2025 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Na 5 minuten heeft hij er geen zin meer in en geeft hij je maar gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |