ook eens in Japan geweest?quote:Op maandag 8 december 2025 21:21 schreef laforest het volgende:
Heb net even een Shintokumaru (1978) LP besteld bij HMV in Japan.
Nee, wel in China geweesr voor uni.quote:
da's ook gaaf, waar?quote:Op maandag 8 december 2025 21:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, wel in China geweesr voor uni.
wil ik ook eens heen of naar Chongqing, dat is ook een bizarre megastadquote:
Ik had gisteren een 80% pure chocolade reep gekocht voor bij de thee vanmiddag. Maar helaas, ik had het gisteren al opgegetenquote:Op maandag 8 december 2025 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
een stukje pure chocolade bij een kopje koffie
Dat wordt een gezellig gesprek. En als je beoordeling niet goed gaat, gewoon nog snel wat drinken na afloopquote:Op maandag 8 december 2025 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
mijn agenda morgen:
16.00 borrel
16.15 evaluatiegesprek
Nieuwe kopen?quote:Op maandag 8 december 2025 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had gisteren een 80% pure chocolade reep gekocht voor bij de thee vanmiddag. Maar helaas, ik had het gisteren al opgegeten
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-12-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
had dan de thee ook gisteren gedronkenquote:Op maandag 8 december 2025 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had gisteren een 80% pure chocolade reep gekocht voor bij de thee vanmiddag. Maar helaas, ik had het gisteren al opgegeten
quote:Op maandag 8 december 2025 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-12-2025 21:30
[ afbeelding ]Thanks, MoniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
quote:Op maandag 8 december 2025 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had dan de thee ook gisteren gedronken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |