abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker zaterdag 6 december 2025 @ 15:43:07 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219425673
Mega-postpakketpunt dicht na agressieve klanten; vrees dat het escaleert

quote:
Ze worden stelselmatig uitgescholden en bedreigd. En nu is voor de medewerkers van het grootste postpakketpunt in Tilburg de maat vol. Het pakketpunt aan de Aphroditestraat is zaterdag gesloten en gaat pas maandag weer open. Met als gevolg dat honderden pakketten pas dan kunnen worden opgehaald. “Ik vrees het ergste dan”, zegt eigenaresse Elenne van Put emotioneel.

Haar pakketpunt is inmiddels uitgegroeid tot het grootste van Tilburg. "Wij zijn eigenlijk het laatste redmiddel", legt Elenne uit. Als bezorgers een pakket niet kunnen afleveren en andere pakketpunten vol zitten, wordt het daar naartoe gebracht. Maar ze kunnen de stortvloed bijna niet meer aan. "Deze week kwamen er weer 900 pakketten bij. Op een gegeven moment hadden we er 2000 liggen."

Al die pakketten moeten worden verwerkt, maar vaak is dat nog niet gebeurd als mensen het komen ophalen. "Mensen krijgen direct een melding zodra hun pakket hier is afgeleverd, maar het ligt dan waarschijnlijk nog op een rolcontainer. Bij een pakketpunt met 60 pakketjes, kan je die er gemakkelijk tussenuit halen, maar met zo’n grote toestroom kost dat tijd", legt Elenne uit.

Politie veegt plein schoon
En daardoor liep het deze week meermaals uit de hand. Medewerkers werden bedreigd door ongeduldige klanten. "Je wordt uitgescholden voor 'vies, vuil, kankerwijf' en je krijgt dreigementen naar je hoofd als: 'als ik m’n pakket niet krijg, kom jij ook niet meer thuis'."

Dinsdag moest de politie er zelfs aan te pas komen. "Mensen accepteerden niet dat we dicht gingen en de sfeer werd steeds grimmiger. Het voltallige personeel stond ondertussen achter te trillen als een rietje. En uiteindelijk hebben vijf agenten iedereen weggestuurd."

Toen het personeel de dag erna weer allemaal nare verwensingen naar hun hoofd geslingerd kreeg, was voor Elenne de maat vol. Ze gooide de winkel vroegtijdig dicht en de dag erna stonden er handhavers voor de deur.

Kwetsbaar personeel
"Er werken stagiaires bij ons met een afstand tot arbeidsmarkt, zoals vluchtelingen of kinderen die huiselijk geweld hebben meegemaakt", vertelt ze. "Deze week is een van die stagiaires, die in z’n eerste week zat, door dit alles ziek naar huis gegaan."

Zaterdag blijft het pakketpunt de hele dag dicht. "Dat gaat maandag een hele hoop ellende opleveren, dat weet ik nu al", zegt Elenne. "Maar ik ga mijn jonge medewerkers hier niet aan blootstellen." Ze houdt wel al haar hart vast voor wat er maandag gaat gebeuren. "We krijgen een stortvloed aan pakketten. Maar bovenal, de mensen die vandaag voor een gesloten deur staan, zonder Sinterklaascadeau, gaan maandag finaal uit hun plaat."

Grens is bereikt
Ze kijkt er nu al tegenop om maandag naar haar werk te gaan en denkt dat het vroeg of laat hoe dan ook escaleert. "We hebben in het verleden al eens een man gehad die helemaal doordraaide. Die gooide een glazen vaas van de toonbank naar mijn collega en is aangeklaagd voor doodslag."

Beveiligers staan er maandag niet, want volgens Elenne moet ze daar van PostNL en de politie zelf voor zorgen. "Ik hoop dat de sfeer maandag gemoedelijk is. Anders ben ik bang dat Tilburg met de kerst een groot probleem krijgt, want dan gaan we definitief dicht. Ik ben er klaar mee."
Wat een aso's lopen er toch rond .....

En dan moeten ze nog zelf beveiligiing regelen volgens PostNL en de politie ....

[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 06-12-2025 17:01:21 ]
pi_219425736
Stop gewoon met pakketpunt zijn. Probleem opgelost.
  zaterdag 6 december 2025 @ 15:51:41 #3
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_219425769
:N Stop er maar mee
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zaterdag 6 december 2025 @ 15:53:59 #4
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219425813
Je moet je wel zorgen maken als je zo primair reageert als het om een pakketje gaat.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_219426015
quote:
"Je wordt uitgescholden voor 'vies, vuil, kankerwijf' en je krijgt dreigementen naar je hoofd als: 'als ik m’n pakket niet krijg, kom jij ook niet meer thuis'."
Tokkies :N
  zaterdag 6 december 2025 @ 16:10:02 #6
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_219426046
quote:
Maar ze kunnen de stortvloed bijna niet meer aan. "Deze week kwamen er weer 900 pakketten bij. Op een gegeven moment hadden we er 2000 liggen."
quote:
"Er werken stagiaires bij ons met een afstand tot arbeidsmarkt, zoals vluchtelingen of kinderen die huiselijk geweld hebben meegemaakt", vertelt ze.
Mooi verdienmodel
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_219426239
was laatst bij een primera (tevens pakketpunt) om mijn pasfoto laten maken. kwam er zo'n gast binnenlopen en er was een probleem met een automaat waar de medewerkers zelf niet aan konden doen. begon ie te schelden met kk dit kk dat, uiteindelijk liep de winkel uit maar ja het is wat, die arme vrouwen achter de toonbank krijgen dit wel vaker denk ik

echte aso's lopen er rond ja
pi_219426255
Wat verdien ik met een pakketpunt?
De vergoeding die je krijgt verschilt per bezorgdienst. Denk aan 15 tot 45 cent per pakket.

Daar kun je de kosten van de beveiliging makkelijk van betalen 😟 /s

Met dit soort 'blije' klanten ben je helemaal happy in je winkel. Personeelskosten lopen gewoon door als je moet sluiten vanwege de veiligheid.
  zaterdag 6 december 2025 @ 16:43:04 #9
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219426275
Tokkies die niet kunnen wachten op hun Temu pakket met rommel.
pi_219426286
Misschien moet Elenne van Put geen mega-postpakketpunt en laatste redmiddel willen zijn.
Laat de aso's het maar lekker zelf uitzoeken met de bedrijven bij wie ze bestellen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 6 december 2025 @ 16:45:54 #11
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_219426289
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 15:48 schreef William_Papadin het volgende:
Tja, de perfecte oplossing in deze idiote onbeschofte maatschappij. Kunnen ze ook stoppen met apotheken, met de hoofdpiet, met hulpverlening als ambulances, brandweer, enzovoorts enzovoorts.

Zou goed zijn als mensen gewoon een keer na gaan denken dat aannde andere kant van de counter ook gewoon een mens staat. En dat je ook niet wil dat iemand zo een scheur open trekt naar je dochter, partner of vader.
  zaterdag 6 december 2025 @ 16:56:58 #12
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219426366
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:45 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Tja, de perfecte oplossing in deze idiote onbeschofte maatschappij. Kunnen ze ook stoppen met apotheken, met de hoofdpiet, met hulpverlening als ambulances, brandweer, enzovoorts enzovoorts.

Zou goed zijn als mensen gewoon een keer na gaan denken dat aannde andere kant van de counter ook gewoon een mens staat. En dat je ook niet wil dat iemand zo een scheur open trekt naar je dochter, partner of vader.
Ja en dat gaan ze ook echt doen 🤣 Hoe naief ben jij? De maatschappij verhard; steeds meer egoisme, agressie en onbeschoftheid. Ik werk in het zh en je wil niet weten wat we daar dagelijks meemaken 🙄 En jij denkt dat dit beter gaat worden door wat beter na te denken......
"Hoka Hey!"
  zaterdag 6 december 2025 @ 17:07:42 #13
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_219426428
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:56 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ja en dat gaan ze ook echt doen 🤣 Hoe naief ben jij? De maatschappij verhard; steeds meer egoisme, agressie en onbeschoftheid. Ik werk in het zh en je wil niet weten wat we daar dagelijks meemaken 🙄 En jij denkt dat dit beter gaat worden door wat beter na te denken......
Ik ben niet naïef. Denk ik. Ik verwacht overigens niet dat er snel een verandering komt qua verharding overigens.
pi_219426435
Ik las vandaag ergens op Facebook een boze, zeg maar gerust aggresieve klant die boos was dat zijn pakket gister niet was aangekomen. En dat nu het kind in tranen was omdat sinterklaas niet was geweest. Kut DHL, dit dat.

Bestel je pakket dan een week eerder, waarom moet dat perse een dag van te voren? Met de feestdagen weet je dat het langer duurt.

Enfin, daaronder reageerde ook een voormalig DHL punt, die zijn gestopt door dit soort aggresieve lui. Voor winkels die dit aanbieden is dit puur service, ze verdienen er inderdaad nog geen 50 cent aan.

Ik laat tegenwoordig zoveel mogelijk bij een pakketautomaat bezorgen, waarvan er gelukkig steeds meer komen.
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219426464
quote:

[..]
Is toch gewoon de waarheid wat hij stelt. Mensen moeten eens normaal doen en respect hebben voor een ander.

Ik noem dat niet naïef, maar dat zou gewoon zo moeten zijn.

Dat het niet zo is weet ik ook wel.
  zaterdag 6 december 2025 @ 17:14:57 #16
287741 matspontius
pi_219426475
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 17:07 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ik ben niet naïef. Denk ik. Ik verwacht overigens niet dat er snel een verandering komt qua verharding overigens.
Dat wordt alleen maar erger!
"Hoka Hey!"
  zaterdag 6 december 2025 @ 17:15:32 #17
287741 matspontius
pi_219426479
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 17:12 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Is toch gewoon de waarheid wat hij stelt. Mensen moeten eens normaal doen en respect hebben voor een ander.

Ik noem dat niet naïef, maar dat zou gewoon zo moeten zijn.

Dat het niet zo is weet ik ook wel.
Joh..
"Hoka Hey!"
pi_219426502
Laat alstublieft dat gratis retourneren ophouden. Al is het een euro, dat weerhoudt dat prutvolk om onbeperkt te bestellen met de gedachte om het te retourneren na het gezien te hebben
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 6 december 2025 @ 17:22:06 #19
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219426525
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 17:08 schreef Watmoetjenou het volgende:

Ik laat tegenwoordig zoveel mogelijk bij een pakketautomaat bezorgen, waarvan er gelukkig steeds meer komen.
Graag wel. Maar de automaten zitten weleens vol. En als het in eerste instantie lukte om het op die manier te bestellen, gebeurde het alsnog weleens dat ik het pakket in een of andere uithoek kon ophalen.

Dit soort dingen, al woon ik daar niet:

https://www.parool.nl/ams(...)d-ik-ervan~b42aab75/
Top 2000-suggesties: Vanaf hier ----- 2025-jaarlijst
pi_219426533
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 december 2025 15:53 schreef Gunner het volgende:
Je moet je wel zorgen maken als je zo primair reageert als het om een pakketje gaat.
Hoho er zal maar eens een kilo coke in je pakketje zitten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 6 december 2025 @ 17:24:12 #21
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_219426542
Het heeft natuurlijk ook niet geholpen dat men al jaren geleden besloot dat kinderen opvoeden slecht is voor de vrije ontwikkeling van kinderen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_219426544
quote:

[..]

Dat gaat niet gebeuren, die laatste alinea, de maatsschappij wordt alleen nog maar harder.

Bereid je daarop maar voor.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Spellchecker zaterdag 6 december 2025 @ 17:41:24 #23
197773 crew  maily
pi_219426655
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 17:22 schreef Hathor het volgende:

[..]
Hoho er zal maar eens een kilo coke in je pakketje zitten.
Vuurwerk :!

Steeds meer vuurwerk per post verstuurd
  zaterdag 6 december 2025 @ 19:50:28 #24
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_219427593
Stel idioten :{
Wat zijn dat in godsnaam voor mensen :')

En wat zit er voor levensbelangrijk iets in die pakketten :')
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive
pi_219427604
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 december 2025 19:50 schreef RedShoe het volgende:

Driedelige jampot in de vorm van een aardbei, van alie.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Spellchecker zaterdag 6 december 2025 @ 19:54:06 #26
197773 crew  maily
pi_219427628
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 december 2025 19:50 schreef RedShoe het volgende:

Sinterklaascadeautjes bv
pi_219427645
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:10 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
[..]
Mooi verdienmodel
Je start een pakketpunt maar zodra mensen hun pakket komen afhalen kun je niet leveren.
pi_219427658
quote:

[..]

Tja, rechtse maatschappij. Ikke, ikke.
pi_219427670
quote:

[..]
Je draait het om.
pi_219427764
quote:
Dit.
Zoek het maar lekker uit.
  zaterdag 6 december 2025 @ 20:05:48 #31
505120 RedShoe
pi_219427773
quote:
12s.gif Op zaterdag 6 december 2025 19:52 schreef mitt het volgende:

[..]
Driedelige jampot in de vorm van een aardbei, van alie.
Express
.
  zaterdag 6 december 2025 @ 20:08:26 #32
505120 RedShoe
pi_219427804
Schijnt ook niet echt winstgevend te zijn die pakketpunten.
Het wordt tijd dat dat meer oplevert, zodat het beter geregeld kan worden. De grote bedrijven gooien er weer met de pet naar.
.
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 20:10:57 #33
18653 crew  D.
pi_219427825
quote:
En daardoor liep het deze week meermaals uit de hand. Medewerkers werden bedreigd door ongeduldige klanten. "Je wordt uitgescholden voor 'vies, vuil, kankerwijf' en je krijgt dreigementen naar je hoofd als: 'als ik m’n pakket niet krijg, kom jij ook niet meer thuis'."
Wel handig met naam en adres op het pakketje, kan oom agent ze gelijk ophalen :Y
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 20:16:12 #34
18653 crew  D.
pi_219427868
quote:

Dat doen meer mensen, waardoor ze snel vol zijn, en dan gaan ze alsnog naar een pakketpunt.

En die schakeling gaat ook nog wel eens mis :Y
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 20:18:51 #35
18653 crew  D.
pi_219427882
Maar dan nog, hoe veel problemen sommige vervoerders ook geven, om je dan af te reageren op de mensen die jou aan je pakketje willen helpen... :N
  zaterdag 6 december 2025 @ 20:28:31 #36
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219427955
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:18 schreef D. het volgende:
Maar dan nog, hoe veel problemen sommige vervoerders ook geven, om je dan af te reageren op de mensen die jou aan je pakketje willen helpen... :N
Hebben hebben hebben, want we hebben nog niet genoeg. 8)7
pi_219428160
Het bedrijf neemt meer pakketten aan dan het kan verwerken, en dan zitten mensen zonder sinterklaaskadootjes op pakjesavond, en dan blijven ze ook nog eens niet langer open. De hufterigheid van de klanten is niet de enige.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 6 december 2025 @ 20:53:37 #38
287741 matspontius
pi_219428230
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 19:57 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Je draait het om.
Wat draai ik om?
"Hoka Hey!"
pi_219428280
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:53 schreef matspontius het volgende:

[..]
Wat draai ik om?
We leven hier in een democratie. Dus het is meer, dat de meerderheid een harde en egoïstische samenleving wil, dan dat die samenleving nou per ongeluk verhard en mensen zich daar daarom naar gaan gedragen.
pi_219428967
Laat ik vooropstellen dat ik me nooit als een tokkie zal gedragen en al helemaal niemand zal bedreigen, maar mijn god wat halen veel bedrijven, winkels en instellingen tegenwoordig het bloed onder je nagels vandaan |:(

Beroerd Nederlands sprekende helpdesks, niet reageren op mailtjes, je als halve crimineel behandelen bij de zelfscan, enorme prijsverhogingen, onderbezetting, slecht getraind personeel etc etc en tot overmaat van ramp is dat godvergeten statiegeld apparaat ook nog eens stuk :(
pi_219429506
Ik hoorde dat pakketjes uit Azië belast gaan worden met ¤6 pakkettoeslag
Lijkt me een goede zet

Dat vreselijke consumentisme maakt lelijke mensen
pi_219429532
quote:
Ik las vandaag ergens op Facebook een boze, zeg maar gerust aggresieve klant die boos was dat zijn pakket gister niet was aangekomen. En dat nu het kind in tranen was omdat sinterklaas niet was geweest. Kut DHL, dit dat.

Bestel je pakket dan een week eerder, waarom moet dat perse een dag van te voren? Met de feestdagen weet je dat het langer duurt.

Enfin, daaronder reageerde ook een voormalig DHL punt, die zijn gestopt door dit soort aggresieve lui. Voor winkels die dit aanbieden is dit puur service, ze verdienen er inderdaad nog geen 50 cent aan.

Ik laat het gewoon bezorgen maar verwacht gewoon niet dat ik het morgen heb. Blijft gewoon kansloos dat hier alles zo snel bezorgd moet worden. In de rest van Europa is 4/5 dagen normaal.
  zaterdag 6 december 2025 @ 23:17:30 #43
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219429541
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:58 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
We leven hier in een democratie. Dus het is meer, dat de meerderheid een harde en egoïstische samenleving wil, dan dat die samenleving nou per ongeluk verhard en mensen zich daar daarom naar gaan gedragen.
Ik heb die stemronde even gemist joh
  zaterdag 6 december 2025 @ 23:24:50 #44
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219429570
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 23:06 schreef Kanaroe het volgende:
Ik hoorde dat pakketjes uit Azië belast gaan worden met ¤6 pakkettoeslag
Lijkt me een goede zet

Dat vreselijke consumentisme maakt lelijke mensen
Ik koop beslist niet veel en daar ben ik echt niet knapper door geworden. Het is natuurlijk wel balen dat als ik dan een keer wat nodig heb, ik gelijk m'n spaarvarken mag slachten
pi_219429595
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 23:24 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik koop beslist niet veel en daar ben ik echt niet knapper door geworden. Het is natuurlijk wel balen dat als ik dan een keer wat nodig heb, ik gelijk m'n spaarvarken mag slachten
Koop het in een fysieke winkel, liefst lokaal en niet uit verre landen
Zo doe ik het, want ik koop bestel ook wel eens wat

Scheelt je in dat geval minimaal 6 euro die je in je spaarvarken kunt houden toch?
  zaterdag 6 december 2025 @ 23:45:09 #46
287741 matspontius
pi_219429661
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:58 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Per ongeluk 🤣🤣 Enig idee wat er zich in de maatschappij afspeelt?
"Hoka Hey!"
  zaterdag 6 december 2025 @ 23:47:23 #47
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219429672
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 23:30 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Koop het in een fysieke winkel, liefst lokaal en niet uit verre landen
Zo doe ik het, want ik koop bestel ook wel eens wat

Scheelt je in dat geval minimaal 6 euro die je in je spaarvarken kunt houden toch?
Lokale electronica :') (om maar iets te noemen)
Het komt er dus op neer dat die winkel dan mijn aankoop in China gaat doen . Leuk voor de winkel en leuk voor de overheid (yeah! 2x belasting heffen) iets minder leuk voor mij
pi_219429684
quote:

Mensen met dergelijk gedrag hebben het intellect van een kiwi, dus die kunnen niet zelfstandig nadenken.
  zaterdag 6 december 2025 @ 23:56:08 #49
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_219429729
Blijf maar dicht achterlijk bedrijf
Want het wetboek ken ik ook
pi_219429730
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Het bedrijf neemt meer pakketten aan dan het kan verwerken, en dan zitten mensen zonder sinterklaaskadootjes op pakjesavond, en dan blijven ze ook nog eens niet langer open. De hufterigheid van de klanten is niet de enige.
Het is, laten we zeggen, vrij ruim van tevoren bekend wanneer het pakjesavond is.
Of je bestelt ruim op tijd of je gaat met je luie reet gewoon een paar weken voor 5 december zelf naar een winkel toe.
  zondag 7 december 2025 @ 00:10:32 #51
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219429793

They protect the establishment
They open doors for you
They are super polite and helpful
They clean
They maintain order
They direct traffic

and best of all...

THEY KNOW WHERE EVERYTHING IS !!!
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_219429812
Dieptriest, kan niet meer zeggen.
pi_219429843
Tilburg… genoeg gelezen
pi_219429847
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 23:17 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik heb die stemronde even gemist joh
Ah, jij stemt altijd links?
pi_219429849
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 23:56 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Blijf maar dicht achterlijk bedrijf
Eerder achterlijke klanten. Sommige dan.
pi_219429853
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 23:45 schreef matspontius het volgende:

[..]
Per ongeluk 🤣🤣 Enig idee wat er zich in de maatschappij afspeelt?
Veel mensen die zich laten ophitsen door de sociale media en zo extreem mogelijk rechts stemmen omdat ze niet beter weten?
  zondag 7 december 2025 @ 00:36:02 #57
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_219429868
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:38 schreef hb64 het volgende:
De vergoeding die je krijgt verschilt per bezorgdienst. Denk aan 15 tot 45 cent per pakket.
Dit.

Je moet niet meewerken aan de race naar de bodem. Laat de pakkettbezorgers de tarieven maar stevig verhogen zodat niet elk wissewasje per post besteld wordt.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zondag 7 december 2025 @ 00:37:57 #58
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219429876
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 00:29 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ah, jij stemt altijd links?
Zeker!
Bewapend pacifist in hart en nieren
pi_219430089
Wat bestellen al die mensen? :o
pi_219430161
We weten allemaal welk volk dit doet.
Maar goed men stemde blijkbaar op d66.
  zondag 7 december 2025 @ 05:52:40 #61
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219430171
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 02:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat bestellen al die mensen? :o
Shein-jurkjes van 3 euro die er echt hadden moeten zijn voor een of ander feestje, dit weekend. Of zo.
  zondag 7 december 2025 @ 08:01:03 #62
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219430432
Dus als ik het goed begrijp wil deze dame zoveel mogelijk pakketjes binnenhalen, zo graag dat alle andere pakketpunten hun overschot bij haar mogen dumpen.

Daar heeft ze zich zelf voor beschikbaar gesteld (meer pakketjes is meer geld).

Vervolgens werkt ze met uitsluitend kinderen en mensen met afstand tot de arbeidsmarkt (=goedkoop).

Werkelijk alles heeft ze gedaan om service op de laatste plaats te zetten en wel zoveel mogelijk geld te verdienen en nu is ze verbaasd dat het in haar gezicht ontploft en blijkt dat je niet zó veel hoeken af kan snijden. Moeten we nog medelijden hebben ook.

Mij niet gezien. De postbezorgers moeten eens wat strenger optreden tegen de praktijken van die pakketpunten. Als ze niet functioneren door pure hebzucht eerder ingrijpen.
Laffe huichelaar
  zondag 7 december 2025 @ 08:02:29 #63
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219430436
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 05:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Daar zullen meer PVV- en FvD-stemmers bij zitten dan D66-stemmers inderdaad
Laffe huichelaar
  zondag 7 december 2025 @ 08:45:40 #64
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219430528
Ben altijd overdreven vriendelijk als ik mn shit kom halen bij zon volgestouwd punt, lijkt me kutwerk. En met de steeds kortere lontjes die rondlopen krijg je er een grote bek gratis bij idd :')
  zondag 7 december 2025 @ 08:50:15 #65
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_219430544
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 00:30 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Eerder achterlijke klanten. Sommige dan.
Nee hoor
Want het wetboek ken ik ook
pi_219430586
quote:

knip
inderdaad.
helaas is het moeilijk om naar je eigen gedrag te kijken en veel makkelijker het af te schuiven op dat de rest van de wereld tegen je is.
  zondag 7 december 2025 @ 09:04:39 #67
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219430603
Hoewel iets eerder bestellen ook niet gegarandeerd veilig is.

M'n 25 november bestelde pakketje kwam exact 5 december aan. Geen vage kleine zelfstandige, geen Amazon en niet iets uit het verre oosten, maar gewoon een van de grotere uit eigen land.

Volgend jaar houd ik dus een nog ruimere marge aan.
pi_219430638
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:10 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
[..]
Mooi verdienmodel
Deze vrouw pakt daarvoor alle subsidies, ze werkt eigenlijk als een soort sociale dienst. Want van pakketjes alleen kun je niet leven.
En eigenlijk is het wel nobel die jongens en meisjes dagelijks aansturen, maar niet in de pakketjeshandel.

Trouwens als normale klant daarheen moeten voor je pakje lijkt me ook geen pretje. Personeel is net bang gemaakt en staat buiten te rillen.
Sta je daar wortel te schieten voor je pakje. Er zijn mensen die dan boos worden.

Regel je zaakjes beter of stop ermee, for fuck sake.
Vakman pur sang
  zondag 7 december 2025 @ 09:11:15 #69
502032 Pedante_Mansplainer
Legt het wel eventjes uit
pi_219430640
Ik hoop dat ze die Shein pakketjes in de fik steken.
  zondag 7 december 2025 @ 09:13:27 #70
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219430646
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 09:11 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Ik hoop dat ze die Shein pakketjes in de fik steken.
De inhoud brandt gegarandeerd goed en snel.
pi_219430717
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 23:47 schreef the-eye het volgende:

[..]
Lokale electronica :') (om maar iets te noemen)
Het komt er dus op neer dat die winkel dan mijn aankoop in China gaat doen . Leuk voor de winkel en leuk voor de overheid (yeah! 2x belasting heffen) iets minder leuk voor mij
Tja, hoe je het ook wendt of keert alles kost geld en er komt veel uit China.
Ik geef dan liever iets meer uit en houd mijn geweten zo schoon mogelijk als je snapt wat ik bedoel

Anyways, mensen agressief benaderen om een pakketje is belachelijk! Laten we het daar maar over eens zijn :)
  zondag 7 december 2025 @ 09:28:00 #72
287741 matspontius
pi_219430718
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 00:31 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Veel mensen die zich laten ophitsen door de sociale media en zo extreem mogelijk rechts stemmen omdat ze niet beter weten?
Aha, op die toer. We zijn er weer. Hele groepen als dom bestempelen omdat ze een andere mening hebben. Chapeau 🙏
"Hoka Hey!"
pi_219430748
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 09:28 schreef matspontius het volgende:

[..]
Aha, op die toer. We zijn er weer. Hele groepen als dom bestempelen omdat ze een andere mening hebben. Chapeau 🙏
Terwijl die zelf zo dom is als het achtereinde van een varken. Maar het zelf niet door heeft.
Onbewust onbekwaam.
Vakman pur sang
  zondag 7 december 2025 @ 09:36:34 #74
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219430755
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 15:43 schreef maily het volgende:
Al die pakketten moeten worden verwerkt, maar vaak is dat nog niet gebeurd als mensen het komen ophalen. "Mensen krijgen direct een melding zodra hun pakket hier is afgeleverd, maar het ligt dan waarschijnlijk nog op een rolcontainer. Bij een pakketpunt met 60 pakketjes, kan je die er gemakkelijk tussenuit halen, maar met zo’n grote toestroom kost dat tijd", legt Elenne uit.
Ja. Als je een melding krijgt dat je het pakketje af mag halen en die bitch doet moeilijk als je daar keurig staat met afhaalcode, tja, logisch dat er dan mensen zijn die boos worden. Gewoon minder pakketjes aannemen als je het niet aankan.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219430770
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:08 schreef RedShoe het volgende:
Schijnt ook niet echt winstgevend te zijn die pakketpunten.
Het wordt tijd dat dat meer oplevert, zodat het beter geregeld kan worden. De grote bedrijven gooien er weer met de pet naar.
Winkels zijn in mijn omgeving gestopt met DHL.
Sinds deze week is er een particulier die zijn garagebox heeft omgebouwd tot pakketpunt. Het is een vergoeding van maximaal 0,75 euro per pakket. Men werkt dus onder het minimumloon.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_219430807
quote:

[..]
Hij zegt toch nergens dat die radicale nationalisten dom zijn? Het zijn eerder bangerikken doordat zij de zwakkeren van de samenleving niet willen versterken, omdat ze weten dat zij dan last krijgen met hun chefs.
  zondag 7 december 2025 @ 10:01:03 #77
287741 matspontius
pi_219430977
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 09:43 schreef torentje het volgende:

[..]
Hij zegt toch nergens dat die radicale nationalisten dom zijn? Het zijn eerder bangerikken doordat zij de zwakkeren van de samenleving niet willen versterken, omdat ze weten dat zij dan last krijgen met hun chefs.
Radicale nationalisten nog wel - doe er nog maar een schepje bovenop qua framen 👍
"Hoka Hey!"
  zondag 7 december 2025 @ 10:06:46 #78
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219431036
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Geen enkele plek kan binnen 5 min 900 pakketten verwerken :')

DHL zelf doet hier ook langer over op de depot
pi_219431041
Vooral meer van dat tuig in Nederland binnenlaten _O_
  zondag 7 december 2025 @ 10:09:17 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219431052
quote:

[..]
Een domme mening ja. Dus inderdaad: dom.
Huilen dan.
  zondag 7 december 2025 @ 10:11:44 #81
287741 matspontius
pi_219431068
quote:
7s.gif Op zondag 7 december 2025 10:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Een domme mening ja. Dus inderdaad: dom.
Andere mening is dom - lekker kortzichtig. Maakt je wereldbeeld natuurlijk wel lekker makkelijk 🤓
"Hoka Hey!"
  zondag 7 december 2025 @ 10:12:57 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219431077
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:11 schreef matspontius het volgende:

[..]
Andere mening is dom - lekker kortzichtig. Maakt je wereldbeeld natuurlijk wel lekker makkelijk 🤓
Nee, niet een andere mening. Een domme mening.

Sneeuwvlokjes die niet er niet tegen kunnen wanneer de ongemakkelijke waarheid benoemd wordt :') :') :')
Huilen dan.
  zondag 7 december 2025 @ 10:13:20 #83
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219431080
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 08:01 schreef timmmmm het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wil deze dame zoveel mogelijk pakketjes binnenhalen, zo graag dat alle andere pakketpunten hun overschot bij haar mogen dumpen.

Vervolgens werkt ze met uitsluitend kinderen en mensen met afstand tot de arbeidsmarkt (=goedkoop).

Werkelijk alles heeft ze gedaan om service op de laatste plaats te zetten en wel zoveel mogelijk geld te verdienen en nu is ze verbaasd dat het in haar gezicht ontploft en blijkt dat je niet zó veel hoeken af kan snijden. Moeten we nog medelijden hebben ook.

Mij niet gezien. De postbezorgers moeten eens wat strenger optreden tegen de praktijken van die pakketpunten. Als ze niet functioneren door pure hebzucht eerder ingrijpen.
Je weet dat dit soort ongein altijd bedacht word door de hogere piefen he :')

Net zoals km briefjes inleveren als er een omleiding is want anders krijg je je kilometers niet vergoed :')
  zondag 7 december 2025 @ 10:16:33 #84
287741 matspontius
pi_219431100
quote:
7s.gif Op zondag 7 december 2025 10:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee, niet een andere mening. Een domme mening.

Sneeuwvlokjes die niet er niet tegen kunnen wanneer de ongemakkelijke waarheid benoemd wordt :') :') :')
Blijf maar lekker in je eigen bubbel en frame er maar lekker op los. Succes 👍👍
"Hoka Hey!"
pi_219431197
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 23:56 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Het is, laten we zeggen, vrij ruim van tevoren bekend wanneer het pakjesavond is.
Of je bestelt ruim op tijd of je gaat met je luie reet gewoon een paar weken voor 5 december zelf naar een winkel toe.
We weten allemaal hoe het in de praktijk gaat en deze pakketjesschuiver heeft daar een verdienmodel van gemaakt.

quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:06 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Geen enkele plek kan binnen 5 min 900 pakketten verwerken :')

DHL zelf doet hier ook langer over op de depot
Dan moet je zorgen dat je geen 900 pakketten in 5 minuten te verwerken krijgt. Je moet geen dienstverlening aanbieden als je die dienst niet kunt verlenen.
pi_219431240
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 10:07 schreef harrievankempen het volgende:
Vooral meer van dat tuig in Nederland binnenlaten _O_
Ja daar ligt het natuurlijk weer aan, tokkie
  zondag 7 december 2025 @ 10:24:19 #87
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219431244
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:16 schreef matspontius het volgende:

[..]
Blijf maar lekker in je eigen bubbel en frame er maar lekker op los. Succes 👍👍
Huilen dan.
pi_219431272
Die pakketjes industrie is trouwens de enige reden die ik kan bedenken waarom we laag opgeleide migranten nodig hebben. En ze doen het ook massaal.
Misschien moeten we ons eens goed achter de oren krabben of dat wel zon goed idee is. Alles online bestellen en laten komen.

Als je met zijn allen weer fysiek gaat halen of zelf naar de winkels gaat om af te halen. En ook niks meer in China bestellen, alleen lokaal.
En dan ook maar gewoon iets minder.
Dat zou zo goed zijn voor de economie.
Het millieu is er bij gebaat. En de afhankelijkheid van china neemt af.
En de afvalberg neemt af.
Vakman pur sang
  zondag 7 december 2025 @ 10:46:03 #89
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219431380
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
We weten allemaal hoe het in de praktijk gaat en deze pakketjesschuiver heeft daar een verdienmodel van gemaakt.
[..]
Dan moet je zorgen dat je geen 900 pakketten in 5 minuten te verwerken krijgt. Je moet geen dienstverlening aanbieden als je die dienst niet kunt verlenen.
Jij denkt dat een depot het te kiezen krijgt? En daarbij alles waar het depot aan levert? Jezus man beetje nadenken zit er ook niet bij he :')
  zondag 7 december 2025 @ 10:50:50 #90
287741 matspontius
pi_219431447
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 10:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Die pakketjes industrie is trouwens de enige reden die ik kan bedenken waarom we laag opgeleide migranten nodig hebben. En ze doen het ook massaal.
Misschien moeten we ons eens goed achter de oren krabben of dat wel zon goed idee is. Alles online bestellen en laten komen.

Als je met zijn allen weer fysiek gaat halen of zelf naar de winkels gaat om af te halen. En ook niks meer in China bestellen, alleen lokaal.
We hebben die laag opgeleide migranten helemaal niet nodig - optiefen met dat gajes. De rijcultuur in die busjes nemen ze ook mee 👍👍
"Hoka Hey!"
  zondag 7 december 2025 @ 10:51:33 #91
287741 matspontius
pi_219431461
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Jij denkt dat een depot het te kiezen krijgt? En daarbij alles waar het depot aan levert? Jezus man beetje nadenken zit er ook niet bij he :')
Ze kiest hier toch zelf voor?
"Hoka Hey!"
  zondag 7 december 2025 @ 11:06:46 #92
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219431585
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:51 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ja maar niet voor de hoeveelheid in december. Soms is het echt abnormaal wat je krijgt en punten weten niet van te voren wat ze krijgen tot ze er staan. Dus om die mensen belachelijk te maken is knetter omdat ze worden aangevallen
pi_219431590
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2025 09:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja. Als je een melding krijgt dat je het pakketje af mag halen en die bitch doet moeilijk als je daar keurig staat met afhaalcode, tja, logisch dat er dan mensen zijn die boos worden. Gewoon minder pakketjes aannemen als je het niet aankan.
Nou ja boos… das juist het probleem.
pi_219431592
quote:
Net als mensen die last minute nog bestellen, terwijl ze dat weken eerder al hadden kunnen doen. Als je iets op een bepaalde dag per se nodig hebt, dan bestel je ruim op tijd of (nog beter) ga je het zelf halen in een winkel. En niet op de dag zelf bij een pakketpunt "geef nu m'n pakket" staan schreeuwen.
  zondag 7 december 2025 @ 11:12:17 #95
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_219431654
quote:
Die pakketjes industrie is trouwens de enige reden die ik kan bedenken waarom we laag opgeleide migranten nodig hebben.
Misschien heb je meegekregen dat we een tekort aan huizen hebben in Nederland :P laagopgeleide migranten zijn daar ook heel handig bij.

En in de landbouwindustrie (al zou dat wmb ook minder mogen).
quote:
En ze doen het ook massaal.

Eens. Op de korte termijn. Op de wat langere termijn is het denk ik beter voor Nederland als al die extra werknemers die voor die fysieke winkels nodig zijn nuttiger werk gaan doen, zoals iets in de tech-sector of een andere sector die Nederland veel oplevert. Er is werk genoeg, het is daarvoor niet nodig om extra baantjes te creeeren door fysieke winkels te stimuleren.

Meer fysieke winkels betekent ook dat die meer hoogopgeleide managers/marketeers/etc nodig hebben. In de paketindustrie zijn relatief weinig hoog opgeleide mensen nodig. Denk ik.
quote:
deze begrijp ik niet. Het spul komt alsnog uit China alleen zit er dan nog een fysieke winkel tussen.
quote:
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_219431843
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 11:12 schreef embedguy het volgende:

[..]
Misschien heb je meegekregen dat we een tekort aan huizen hebben in Nederland :P laagopgeleide migranten zijn daar ook heel handig bij.

En in de landbouwindustrie (al zou dat wmb ook minder mogen).
[..]
Eens. Op de korte termijn. Op de wat langere termijn is het denk ik beter voor Nederland als al die extra werknemers die voor die fysieke winkels nodig zijn nuttiger werk gaan doen, zoals iets in de tech-sector of een andere sector die Nederland veel oplevert. Er is werk genoeg, het is daarvoor niet nodig om extra baantjes te creeeren door fysieke winkels te stimuleren.

Meer fysieke winkels betekent ook dat die meer hoogopgeleide managers/marketeers/etc nodig hebben. In de paketindustrie zijn relatief weinig hoog opgeleide mensen nodig. Denk ik.
[..]
deze begrijp ik niet. Het spul komt alsnog uit China alleen zit er dan nog een fysieke winkel tussen.
[..]

Hoezo zijn die handig in de bouw? Die werken nooit in de bouw.
Tijdelijke arbeiders als Polen en Hongaren wel.
Mo met zijn busje zie je niet of nauwelijks.
Vakman pur sang
  zondag 7 december 2025 @ 11:53:17 #97
436847 embedguy
pi_219431953
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 11:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hoezo zijn die handig in de bouw? Die werken nooit in de bouw.
Tijdelijke arbeiders als Polen en Hongaren wel.
Mo met zijn busje zie je niet of nauwelijks.
Die in de bouw werkende Polen en hongaren zijn toch ‘laagopgeleide migranten’?

Net zogoed als de laagopgeleide polen en hongaren die in de pakket industrie werken waar je het over had.
Life is happening now.
pi_219432088
quote:

Het zou veel beter zijn om te stoppen met aan huis bezorgen. Hooguit tegen een extra toeslag voor wie slecht ter been is.

Voor de rest van de pakketten zouden DHL, UPS, etc. winkelruimte kunnen huren waar klanten het zelf kunnen afhalen (naast de al bestaande pakketwanden). Dat scheelt veel bezorgers, de bezorgers die overblijven hebben minder stress en alle misverstanden/onduidelijkheden rondom pakketten kunnen op het DHL-punt door DHL-medewerkers worden afgehandeld. Voor de klant is er geen gedoe meer rond de bezorging, niet meer de hele middag thuisblijven voor een bezorging die aan het eind van de dag toch niet meer in het schema bleek te passen.
pi_219432123
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ze kozen er toch voor deze dienstverlening aan te bieden?
pi_219432322
quote:
Laag opgeleide migranten kunnen toch geen rijbewijs halen, omdat de theorie te ingewikkeld is voor gewone mensen?
  zondag 7 december 2025 @ 13:22:32 #101
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219432665
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 12:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ze kozen er toch voor deze dienstverlening aan te bieden?
En als het nog niet klaar is tijdens de december drukte kan je ook ff zeggen geen probleem kom ik later terug ipv dit?
  zondag 7 december 2025 @ 13:23:36 #102
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219432675
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 12:12 schreef JaxStrumley het volgende:

[..]
Het zou veel beter zijn om te stoppen met aan huis bezorgen. Hooguit tegen een extra toeslag voor wie slecht ter been is.

Voor de rest van de pakketten zouden DHL, UPS, etc. winkelruimte kunnen huren waar klanten het zelf kunnen afhalen (naast de al bestaande pakketwanden). Dat scheelt veel bezorgers, de bezorgers die overblijven hebben minder stress en alle misverstanden/onduidelijkheden rondom pakketten kunnen op het DHL-punt door DHL-medewerkers worden afgehandeld. Voor de klant is er geen gedoe meer rond de bezorging, niet meer de hele middag thuisblijven voor een bezorging die aan het eind van de dag toch niet meer in het schema bleek te passen.
Het werkte vroeger ook prima toen de regels gewoon nageleefd werden vanuit de bezorgdiensten. Pakket voor de deur of beneden neer gooien was echt een nogo
  Spellchecker zondag 7 december 2025 @ 13:28:12 #103
197773 crew  maily
pi_219432730
quote:
6s.gif Op zondag 7 december 2025 13:23 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Het werkte vroeger ook prima toen de regels gewoon nageleefd werden vanuit de bezorgdiensten. Pakket voor de deur of beneden neer gooien was echt een nogo
Vroeger was er bijna altijd iemand thuis ;)
  zondag 7 december 2025 @ 13:32:45 #104
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219432800
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 12:44 schreef torentje het volgende:

[..]
Laag opgeleide migranten kunnen toch geen rijbewijs halen, omdat de theorie te ingewikkeld is voor gewone mensen?
Laag opgeleid betekent niet dat je een iq hebt van iemand met een verstandelijke beperking die niet kan meedraaien in de maatschappij.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219432983
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 11:08 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Net als mensen die last minute nog bestellen, terwijl ze dat weken eerder al hadden kunnen doen. Als je iets op een bepaalde dag per se nodig hebt, dan bestel je ruim op tijd of (nog beter) ga je het zelf halen in een winkel. En niet op de dag zelf bij een pakketpunt "geef nu m'n pakket" staan schreeuwen.
Ligt ook aan de webshops met hun wervende "Voor 16:00 besteld, morgen in huis!" en vervolgens de lading shitzooi in de pijplijn dumpen.

Maar mevrouw moet idd geen 900 pakketjes accepteren als zij weet dat ze die niet tijdig kan verwerken. Hou het dan klein en laat PostNL/DHL/DPD/whatever maar een andere bufferlocatie regelen.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219433001
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 13:28 schreef maily het volgende:

[..]
Vroegâh bestelden we ook niet alle shitzooi online ;)

24-uurs-economie: wel de lusten, niet de lasten :{w
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219433031
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 13:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Laag opgeleid betekent niet dat je een iq hebt van iemand met een verstandelijke beperking die niet kan meedraaien in de maatschappij.
Ik heb geen verstandelijke beperking, maar toch is voor mij de theorie van een rijbewijs te ingewikkeld. Want men moet al een genie zijn om voor de theorie te kunnen slagen.
pi_219433150
Van mij mag de hele regel die bedrijven hanteren “vandaag besteld = morgen in huis” ook best wel weg maar dat lost het probleem niet op. Als alles een dag opschuift zit je met de zelfde hoeveelheid pakketjes.

Ik heb wel liever dat bezorgdiensten, en de online verkopers in hun verlengde, gewoon een realistische tijd inschatting kunnen geven. Is dat twee dagen dan vind ik dat ook prima. 3 ook nog wel maar dan kan ik er thuis rekening mee houden. Te vaak heb ik al zitten wachten dat de bezorgdiensten op de dag zelf of een uur voor levering hun bezorg tijdstip aanpassen. Daar wordt ik wel akelig van.
pi_219433177
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 11:53 schreef embedguy het volgende:

[..]
Die in de bouw werkende Polen en hongaren zijn toch ‘laagopgeleide migranten’?

Net zogoed als de laagopgeleide polen en hongaren die in de pakket industrie werken waar je het over had.
Ik kom veel op bouwen en daar werken tijdelijke arbeidskrachten die na een x aantal weken weer naar huis rijden.
De Mo’s en Ali’s lopen daar niet. Die komen hier voor verblijfsvergunning werken met zo’n busje en kunnen dan bidden met hun kleedje.
Wezenlijk verschil.
Vakman pur sang
  zondag 7 december 2025 @ 14:02:50 #110
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219433251
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 13:28 schreef maily het volgende:

[..]
Viel echt nog wel tegen kan ik je uit ervaring vertellen _O-
  zondag 7 december 2025 @ 14:25:19 #111
24533 ACT-F
pi_219433669
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 13:57 schreef Vliegbaard het volgende:
Van mij mag de hele regel die bedrijven hanteren “vandaag besteld = morgen in huis” ook best wel weg maar dat lost het probleem niet op. Als alles een dag opschuift zit je met de zelfde hoeveelheid pakketjes.
Logistiek scheelt het waanzinnig als je de vrijheid hebt om binnen een week te leveren in plaats van binnen een dag. Je kunt veel efficiënter plannen. Ik verwacht juist een afname van bestellingen omdat een fysieke winkel direct kan leveren mits op voorraad.
  zondag 7 december 2025 @ 14:35:24 #112
436847 embedguy
pi_219433852
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik kom veel op bouwen en daar werken tijdelijke arbeidskrachten die na een x aantal weken weer naar huis rijden.
De Mo’s en Ali’s lopen daar niet. Die komen hier voor verblijfsvergunning werken met zo’n busje en kunnen dan bidden met hun kleedje.
Wezenlijk verschil.
Owké. Dankje voor toelichting. Dat is een ander beeld dan ik heb.
Life is happening now.
  zondag 7 december 2025 @ 14:45:45 #113
438527 MissButterflyy
pi_219434104
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:53 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik heb geen verstandelijke beperking, maar toch is voor mij de theorie van een rijbewijs te ingewikkeld. Want men moet al een genie zijn om voor de theorie te kunnen slagen.
Een genie? Nou, dat is wat overdreven.
Wel leuk om te weten dat ik dan een genie ben. :+
pi_219434789
Temu tokkies
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_219436183
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 14:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Een genie? Nou, dat is wat overdreven.
Wel leuk om te weten dat ik dan een genie ben. :+
De heersende geniale klasse zal ook wel blij zijn met zoveel geniale rijbewijshouders, hebben ze tenminste aanspraak op hetzelfde niveau.
  zondag 7 december 2025 @ 17:09:32 #116
24533 ACT-F
pi_219436319
Zo, de recensies spreken boekdelen. En ze zijn echt niet alleen van de afgelopen dagen:

Echt een verschrikking! Je kan zo makkelijk 2,5 uur wachten voor je pakket, en dit is uit ervaring geen garantie dat ze je pakket ook daadwerkelijk hebben! Pakketjes worden als ontvangen aangemeld terwijl ze nog twee dagen nodig hebben om deze sorteren, omdat ze veel en veel te veel pakketjes aannemen. Deze foto is genomen toen ik al ruimschoots een uur aan het wachten was. Er kan vervolgens niet eens een excuses voor het lange wachten vanaf. Geen respect voor andermans tijd.

Ik weet niet wat er allemaal fout gaat met PostNL hier in Tilburg. Diverse keren op een afhaalpunt laten bezorgen en altijd dumpen ze het hier. Rotlocatie, onvriendelijk personeel en in de rij buiten staan voor een pakketje. Te triest voor woorden.

Wat is het nut van afhaalpunten als je vervolgens toch naar de andere kant van de stad moet fietsen.

Locatie verdient geld met koffie en koude drankjes, manmanman

Het is dat je geen 0 sterren kunt geven. Rond 17.00 aangesloten in de rij. Iets na 6 mijn pakketje in ontvangst mogen nemen. Momenteel is het 18.21 en sta ik voor een gesloten poort, met 10 anderen, die ze niet open willen maken tot ze zelf uitgeklokt zijn. Het is dat mijn pakketje hierheen is gestuurd omdat de automaat vol was. Maar als je de vrijwillige keuze hebt om een pakketpunt te kiezen zou ik deze NOOOOIT kiezen. Ellende dat dit postnl punt iets mag verdienen aan onze pakketjes. Het zijn over het algemeen enorm chagrijnige personen die verre van klantvriendelijk en servicegericht zijn. Ik hoop van harte dat PostNL ooit besluit om dit pakketpunt te sluiten zodat ik dit nooit meer tegen mijn wil in hoef mee te maken.

https://maps.app.goo.gl/gv5JokbEYXu3KcfcA
pi_219436382
quote:

[..]
Als je in de decemberdrukte een pakketje besteld, wetende dat het daardoor vertraging in de verwerking kan hebben, dan kies je daar toch ook zelf voor?

Mensen moeten eens normaal doen.
  zondag 7 december 2025 @ 17:18:07 #118
287741 matspontius
pi_219436410
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:14 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Als je in de decemberdrukte een pakketje besteld, wetende dat het daardoor vertraging in de verwerking kan hebben, dan kies je daar toch ook zelf voor?

Mensen moeten eens normaal doen.
Ja, maar wie verplicht die vrouw om zo'n pakketpunt te openen, veel te veel pakketten aan te nemen en er een gigantische chaos van te maken - Sinterklaas?
"Hoka Hey!"
pi_219436443
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 17:18 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ja, maar wie verplicht die vrouw om zo'n pakketpunt te openen, veel te veel pakketten aan te nemen en er een gigantische chaos van te maken - Sinterklaas?
Dat is inderdaad geen handige actie, maar dat maakt agressief gedrag nog niet toelaatbaar.
pi_219436476
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 05:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De tokkies en hooligans?
  zondag 7 december 2025 @ 17:28:26 #121
287741 matspontius
pi_219436495
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:22 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Dat is inderdaad geen handige actie, maar dat maakt agressief gedrag nog niet toelaatbaar.
Nooit!! Maar ze is zelf ook verantwoordelijk voor die enorme puinhoop aldaar. Dus om dan maar het slachtoffer te gaan uithangen.... Het mes snijd aan twee kanten
"Hoka Hey!"
pi_219436499
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:28 schreef matspontius het volgende:

[..]
Nooit!! Maar ze is zelf ook verantwoordelijk voor die enorme puinhoop aldaar. Dus om dan maar het slachtoffer te gaan uithangen.... Het mes snijd aan twee kanten
Fair enough, ben ik met je eens.
  zondag 7 december 2025 @ 17:29:07 #123
287741 matspontius
pi_219436501
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:26 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
De tokkies en hooligans?
Met een kleurtje ja 🤣🤣
"Hoka Hey!"
  zondag 7 december 2025 @ 17:29:54 #124
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219436506
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:22 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Als je de reviews leest zijn de eigenaren nogal onvriendelijk tegen de klanten. En worden mensen na een uur wachten in de rij weggestuurd want pakje is er niet of is zoek :') Tja, dan verbaas ik mij niet dat er mensen tussen zitten die boos worden.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219436508
quote:

[..]
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Terwijl die zelf zo dom is als het achtereinde van een varken. Maar het zelf niet door heeft.
Onbewust onbekwaam.
Waarom stemmen jullie dan extreem rechts? Laat me eens raden: ons land moet weer terug naar het mooie land wat het was toen al die akelige buitenlanders hier nog niet waren? Maar het is net rechts die ze allemaal binnenhaalt ...
pi_219436531
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2025 17:29 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als je de reviews leest zijn de eigenaren nogal onvriendelijk tegen de klanten. En worden mensen na een uur wachten in de rij weggestuurd want pakje is er niet of is zoek :') Tja, dan verbaas ik mij niet dat er mensen tussen zitten die boos worden.
Er zit natuurlijk een verschil tussen je ongenoegen uiten vs agressief worden en dreigen dat iemand nooit meer thuis komt als je je pakketje niet NU krijgt.

Dat mevrouw zelf ook tot de conclusie komt dat ze dit werk misschien niet op zich had moeten nemen is uiteraard geen slechte ontwikkeling.
pi_219436543
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:30 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
[..]
Waarom stemmen jullie dan extreem rechts? Laat me eens raden: ons land moet weer terug naar het mooie land wat het was toen al die akelige buitenlanders hier nog niet waren? Maar het is net rechts die ze allemaal binnenhaalt ...
Ik stem helemaal geen extreem rechts knakker.
Mijn stem gaat louter naar intellectuelen.
Vakman pur sang
  zondag 7 december 2025 @ 17:35:13 #128
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219436548
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:33 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Er zit natuurlijk een verschil tussen je ongenoegen uiten vs agressief worden en dreigen dat iemand nooit meer thuis komt als je je pakketje niet NU krijgt.

Dat mevrouw zelf ook tot de conclusie komt dat ze dit werk misschien niet op zich had moeten nemen is uiteraard geen slechte ontwikkeling.
Misschien moet mevrouw de klanten dan wat netter behandelen. Als je na een uur wachten afgesnauwd word, alsof jij de schuldige bent van de chaos die ze er zelf van maakt, tja, dan zou ik ook niet heel netjes reageren.
pi_219436550
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:29 schreef matspontius het volgende:

[..]
Met een kleurtje ja 🤣🤣
Hoeveel zie je er staan op de foto's van @ACT-F ?
pi_219436558
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik stem helemaal geen extreem rechts knakker.
Mijn stem gaat louter naar intellectuelen.
Nou heb je me toch benieuwd gemaakt. Welke intellectuelen? Van het FvD?
pi_219436562
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2025 17:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Misschien moet mevrouw de klanten dan wat netter behandelen. Als je na een uur wachten afgesnauwd word, alsof jij de schuldige bent van de chaos die ze er zelf van maakt, tja, dan zou ik ook niet heel netjes reageren.
Niet heel netjes reageren is nog steeds iets anders dan agressief worden.

Niemand zegt hier dat het niet terecht is dat klanten boos zijn.
  zondag 7 december 2025 @ 17:38:22 #132
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219436576
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:36 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Niet heel netjes reageren is nog steeds iets anders dan agressief worden.

Niemand zegt hier dat het niet terecht is dat klanten boos zijn.
Dat wijf moet gewoon niet janken.
pi_219436587
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2025 17:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De andere punten weigeren de pakketjes, dus komen ze daar terecht. Beter dan terugsturen. En hoe meer pakketjes, hoe langer de rijen, hoe bozer de klanten, hoe sneller ze akelige opmerkingen gaan maken en gaan dreigen en hoe lager het humeur van de werknemers die dat allemaal over zich heen krijgen.

Dus: pakketjes gewoon terugsturen en ze niet meer aannemen. Dan maar een snipperdag nemen als je in Tilburg je pakketjes wilt ontvangen. Of die pakketpunten beter gaan betalen, maar ja, dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
pi_219436601
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2025 17:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat wijf moet gewoon niet janken.
Helder, je had ook meteen kunnen zeggen dat je zelf ook een agressief type bent.
  zondag 7 december 2025 @ 17:41:43 #135
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219436605
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:40 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Helder, je had ook meteen kunnen zeggen dat je zelf ook een agressief type bent.
Als ze mij zo zou behandelen zoals in de reviews te lezen is zou ik haar ook verrot schelden ja.
pi_219436622
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 19:57 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Tja, rechtse maatschappij. Ikke, ikke.
Dit heeft niet alleen met een rechtse maatschappij te maken. Big Tech dringt ons een digitale werkelijkheid op. De schermwerkelijkheid zorgt ervoor dat mensen niet werkelijk meer bezig zijn met elkaar. Alles wordt geautomatiseerd, mensen gaan uit van 'gemak' en vergeten steeds meer dat de mens van nature maar wat aankloot. We proberen zoveel mogelijk frictie te vermijden, zijn altijd haastig onderweg en vergeten steeds dat de mens structureel maar wat aankloot. Begrip, werkelijk geïnteresseerd zijn in elkaar is er niet meer. Algoritmen dringen ons alles op, en spelen in op woede/ophef/wij-tegen-zij-denken.

Dit is hier een perfect voorbeeld van.
pi_219436666
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Dit heeft niet alleen met een rechtse maatschappij te maken. Big Tech dringt ons een digitale werkelijkheid op. De schermwerkelijkheid zorgt ervoor dat mensen niet werkelijk meer bezig zijn met elkaar. Alles wordt geautomatiseerd, mensen gaan uit van 'gemak' en vergeten steeds meer dat de mens van nature maar wat aankloot. We proberen zoveel mogelijk frictie te vermijden, zijn altijd haastig onderweg en vergeten steeds dat de mens structureel maar wat aankloot. Begrip, werkelijk geïnteresseerd zijn in elkaar is er niet meer. Algoritmen dringen ons alles op, en spelen in op woede/ophef/wij-tegen-zij-denken.

Dat ben ik met je eens. De wereld is voor veel mensen te ingewikkeld geworden en onze kinderen leren ook geen algemene kennis meer op school. "Kijk maar op de Wikipedia." Voor de ingewikkeldere dingen leren ze effectief Googelen. Maar zonder die brede basiskennis kunnen ze niet beoordelen of dat ook klopt, of dat het grote onzin is die wel goed klinkt, maar nergens op slaat. En via die zoekmachines en sociale media worden ze dan heel gemakkelijk bubbels ingezogen die die onzin verder versterken.

En daar tegenwoordig alles elektronisch gaat, is de menselijke maat en het sociale gedrag aan het verdwijnen. Ze hebben elkaar niet meer nodig.
  zondag 7 december 2025 @ 18:02:03 #138
287741 matspontius
pi_219436742
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:30 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
[..]
Wie zegt dat we (?) extreem rechts stemmen? Je bent een tikkeltje vooringenomen.....
"Hoka Hey!"
pi_219436745
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]

Het is inderdaad bizar hoe snel mensen ervan overtuigd zijn dat ze recht hebben op iets dat pakweg 10 jaar geleden nog niet eens bestond. De huidige generatie heeft geen geduld meer, omdat ze gewend zijn geraakt aan instant vervulling van hun behoefte. En iedereen die dat een strobreed in weg legt krijgt een grote bek.

Louis CK verwoord dat hier geniaal:

Bekijk deze YouTube-video
  zondag 7 december 2025 @ 18:07:27 #140
287741 matspontius
pi_219436773
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:35 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Hoeveel zie je er staan op de foto's van @:ACT-F ?
Hap, hap, hap 🤣
"Hoka Hey!"
  zondag 7 december 2025 @ 18:07:56 #141
438527 MissButterflyy
pi_219436778
Je kunt dus maar beter ouderwets in de winkels gaan shoppen als je je cadeau op tijd in huis wil hebben in deze drukke feestdagen tijd.
  zondag 7 december 2025 @ 18:13:07 #142
24533 ACT-F
pi_219436812
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:35 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Hoeveel zie je er staan op de foto's van @:ACT-F ?
Als ze maar lang genoeg in de zon staan krijgen ze vanzelf een kleurtje:

pi_219436817
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 18:07 schreef matspontius het volgende:

[..]
Hap, hap, hap 🤣
Wie heeft er feiten nodig als emoties veel beter werken? De jaarlijkse invasie rond deze tijd lijkt ook sterk afgenomen, dus jullie hebben zelfs wat bereikt!
  zondag 7 december 2025 @ 18:17:42 #144
287741 matspontius
pi_219436828
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 18:14 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Wie heeft er feiten nodig als emoties veel beter werken? De jaarlijkse invasie rond deze tijd lijkt ook sterk afgenomen, dus jullie hebben zelfs wat bereikt!
Doe eens even rustig frusty de clown. Slecht voor je bloeddruk!
"Hoka Hey!"
  zondag 7 december 2025 @ 18:18:46 #145
287741 matspontius
pi_219436837
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2025 18:13 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Als ze maar lang genoeg in de zon staan krijgen ze vanzelf een kleurtje:

[ afbeelding ]
Die gekleurde die de deur uitloopt kijkt ook heel vriendelijk 😉
"Hoka Hey!"
pi_219436858
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 18:18 schreef matspontius het volgende:

[..]
Die gekleurde die de deur uitloopt kijkt ook heel vriendelijk 😉
Ah, baard en joggingpak, dat kan geen nette Nederlander zijn?
  zondag 7 december 2025 @ 18:24:15 #147
287741 matspontius
pi_219436867
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 18:22 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ah, baard en joggingpak, dat kan geen nette Nederlander zijn?
Man, wat heb jij een frustraties zeg. Ik heb het alleen over zijn gezichtsuitdrukking - pakket niet gekregen zo te zien!
"Hoka Hey!"
  zondag 7 december 2025 @ 18:26:27 #148
24533 ACT-F
pi_219436875
quote:
Dit is een van de meest bekritiseerde pakketpunten in Nederland: ‘De lontjes worden steeds korter’

Een van de meest bekritiseerde pakketpunten van Nederland ligt in Tilburg, als je de recensies en reacties op sociale media moet geloven. Het ophaalpunt voor postpakketten heeft een indrukwekkend lage score: 1,2 van de vijf sterren. Agressie is er, helaas, dagelijkse kost. Wat is er aan de hand?

16 juni 2024, 06:26 Laatste update: 16 juni 2024, 12:31
Lees meer
pi_219436995
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2025 18:26 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Lees meer
Gelukkig is er wél een AED aanwezig :D :s)
.
  zondag 7 december 2025 @ 19:06:34 #150
24533 ACT-F
pi_219437151
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 18:49 schreef r_one het volgende:

[..]
Gelukkig is er wél een AED aanwezig :D :s)
Dat heb je daar wel nodig _O-
pi_219437233
Ben bang dat ze haar prioriteiten verkeerd heeft gelegd.

https://www.jinscom.nl/c-7652179/postcentrum-tilburg/

quote:
Wij zijn gespecialiseerd in het verwerken van zakelijke zendingen en kunnen grote hoeveelheden pakketten aannemen – tot wel 1.000 stuks per keer.
Klaarblijkelijk niet.

quote:
Let op: om 18:00 uur sluiten de poorten van het terrein automatisch. Zorg dat u op tijd het terrein verlaat.
Daar sta je dan om 17:55 met nog 8 wachtenden voor je. Kan me de agressie dan wel enigszins voorstellen ja.
.
  zondag 7 december 2025 @ 19:50:23 #152
24533 ACT-F
pi_219437530
pi_219437632
quote:
3s.gif Op zondag 7 december 2025 19:50 schreef ACT-F het volgende:
Met video over die bewuste dag:

https://www.hartvannederl(...)-naar-huis-ik-sla-je
Om 2 uur 's middags gaat het al mis :')
.
pi_219437691
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:49 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens. De wereld is voor veel mensen te ingewikkeld geworden en onze kinderen leren ook geen algemene kennis meer op school. "Kijk maar op de Wikipedia." Voor de ingewikkeldere dingen leren ze effectief Googelen. Maar zonder die brede basiskennis kunnen ze niet beoordelen of dat ook klopt, of dat het grote onzin is die wel goed klinkt, maar nergens op slaat. En via die zoekmachines en sociale media worden ze dan heel gemakkelijk bubbels ingezogen die die onzin verder versterken.

En daar tegenwoordig alles elektronisch gaat, is de menselijke maat en het sociale gedrag aan het verdwijnen. Ze hebben elkaar niet meer nodig.
Veel te negatief.
Mijn kinderen krijgen op school nog gewoon de leerstof die wij ook kenden.

Maarja elke boomer denkt dat de volgende generatie mislukt is, dat is gewoon menselijk.
Vakman pur sang
pi_219437897
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Veel te negatief.
Mijn kinderen krijgen op school nog gewoon de leerstof die wij ook kenden.
Klinkt als Renaissanceschool.
.
pi_219437917
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 20:41 schreef r_one het volgende:

[..]
Klinkt als Renaissanceschool.
Prima onderwijs
Vakman pur sang
pi_219437925
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Prima onderwijs
Ik had geen ander antwoord verwacht :')
.
pi_219437933
Zullen we morgen met de FOK! knokploeg even een oogje in het zeil houden voor deze lokale ondernemer?
pi_219437945
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 20:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zullen we morgen met de FOK! knokploeg even een oogje in het zeil houden voor deze lokale ondernemer?
:N
Zij is mij even net iets te 'glad'
.
  zondag 7 december 2025 @ 21:30:25 #160
24533 ACT-F
pi_219438282
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 20:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Als jij even live gaat streamen dan houden wij vanuit huis een oogje in het zeil 8-)
pi_219438433
quote:
6s.gif Op zondag 7 december 2025 21:30 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Als jij even live gaat streamen dan houden wij vanuit huis een oogje in het zeil 8-)
Zo herken ik de ekte FOK!ker weer.
pi_219438481
Na de recenties te hebben gelezen trek ik de knokploeg terug.

Die lui kunnen het gewoon duidelijk niet aan, en het personeel is kut. Maa dan hoef je ze nog niet te bedreigen. Ik zou het pakketpunt lekker sluiten daar.

Maar waar de pakketten dan blijven?...
pi_219438526
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 21:53 schreef Watmoetjenou het volgende:
Na de recenties te hebben gelezen trek ik de knokploeg terug.

Die lui kunnen het gewoon duidelijk niet aan, en het personeel is kut. Maa dan hoef je ze nog niet te bedreigen. Ik zou het pakketpunt lekker sluiten daar.

Maar waar de pakketten dan blijven?...
Probleem van PostNL (en DPD, doet ze ook), die heeft het mooi bij haar over de schutting gemieterd.

En vervolgens komt voor de klant kastje-muur:
quote:
Verantwoordelijkheid voor pakketten
Jinscom & Jinstoys zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die zoekgeraakt zijn of retour gestuurd worden naar Postcentrum Tilburg.

Heeft u een probleem met een PostNL-zending? Neem dan rechtstreeks contact op met PostNL.

Betreft het een zending van een andere afzender? Dan verzoeken wij u contact op te nemen met de afzender voor verdere afhandeling.
Oftewel
.
pi_219439059
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 08:01 schreef timmmmm het volgende:

pi_219439189
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 17:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
gratis ret
Dat is niet verplicht. Dat is gewoon een businessmodel waar heel veel geld aan wordt verdiend.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')