En als het nog niet klaar is tijdens de december drukte kan je ook ff zeggen geen probleem kom ik later terug ipv dit?quote:Op zondag 7 december 2025 12:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze kozen er toch voor deze dienstverlening aan te bieden?
Het werkte vroeger ook prima toen de regels gewoon nageleefd werden vanuit de bezorgdiensten. Pakket voor de deur of beneden neer gooien was echt een nogoquote:Op zondag 7 december 2025 12:12 schreef JaxStrumley het volgende:
[..]
Het zou veel beter zijn om te stoppen met aan huis bezorgen. Hooguit tegen een extra toeslag voor wie slecht ter been is.
Voor de rest van de pakketten zouden DHL, UPS, etc. winkelruimte kunnen huren waar klanten het zelf kunnen afhalen (naast de al bestaande pakketwanden). Dat scheelt veel bezorgers, de bezorgers die overblijven hebben minder stress en alle misverstanden/onduidelijkheden rondom pakketten kunnen op het DHL-punt door DHL-medewerkers worden afgehandeld. Voor de klant is er geen gedoe meer rond de bezorging, niet meer de hele middag thuisblijven voor een bezorging die aan het eind van de dag toch niet meer in het schema bleek te passen.
Vroeger was er bijna altijd iemand thuisquote:Op zondag 7 december 2025 13:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het werkte vroeger ook prima toen de regels gewoon nageleefd werden vanuit de bezorgdiensten. Pakket voor de deur of beneden neer gooien was echt een nogo
Laag opgeleid betekent niet dat je een iq hebt van iemand met een verstandelijke beperking die niet kan meedraaien in de maatschappij.quote:Op zondag 7 december 2025 12:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Laag opgeleide migranten kunnen toch geen rijbewijs halen, omdat de theorie te ingewikkeld is voor gewone mensen?
Ligt ook aan de webshops met hun wervende "Voor 16:00 besteld, morgen in huis!" en vervolgens de lading shitzooi in de pijplijn dumpen.quote:Op zondag 7 december 2025 11:08 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Net als mensen die last minute nog bestellen, terwijl ze dat weken eerder al hadden kunnen doen. Als je iets op een bepaalde dag per se nodig hebt, dan bestel je ruim op tijd of (nog beter) ga je het zelf halen in een winkel. En niet op de dag zelf bij een pakketpunt "geef nu m'n pakket" staan schreeuwen.
Vroegâh bestelden we ook niet alle shitzooi onlinequote:Op zondag 7 december 2025 13:28 schreef maily het volgende:
[..]
Vroeger was er bijna altijd iemand thuis
Ik heb geen verstandelijke beperking, maar toch is voor mij de theorie van een rijbewijs te ingewikkeld. Want men moet al een genie zijn om voor de theorie te kunnen slagen.quote:Op zondag 7 december 2025 13:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Laag opgeleid betekent niet dat je een iq hebt van iemand met een verstandelijke beperking die niet kan meedraaien in de maatschappij.
Ik kom veel op bouwen en daar werken tijdelijke arbeidskrachten die na een x aantal weken weer naar huis rijden.quote:Op zondag 7 december 2025 11:53 schreef embedguy het volgende:
[..]
Die in de bouw werkende Polen en hongaren zijn toch ‘laagopgeleide migranten’?
Net zogoed als de laagopgeleide polen en hongaren die in de pakket industrie werken waar je het over had.
Viel echt nog wel tegen kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op zondag 7 december 2025 13:28 schreef maily het volgende:
[..]
Vroeger was er bijna altijd iemand thuis
Logistiek scheelt het waanzinnig als je de vrijheid hebt om binnen een week te leveren in plaats van binnen een dag. Je kunt veel efficiënter plannen. Ik verwacht juist een afname van bestellingen omdat een fysieke winkel direct kan leveren mits op voorraad.quote:Op zondag 7 december 2025 13:57 schreef Vliegbaard het volgende:
Van mij mag de hele regel die bedrijven hanteren “vandaag besteld = morgen in huis” ook best wel weg maar dat lost het probleem niet op. Als alles een dag opschuift zit je met de zelfde hoeveelheid pakketjes.
Owké. Dankje voor toelichting. Dat is een ander beeld dan ik heb.quote:Op zondag 7 december 2025 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kom veel op bouwen en daar werken tijdelijke arbeidskrachten die na een x aantal weken weer naar huis rijden.
De Mo’s en Ali’s lopen daar niet. Die komen hier voor verblijfsvergunning werken met zo’n busje en kunnen dan bidden met hun kleedje.
Wezenlijk verschil.
Een genie? Nou, dat is wat overdreven.quote:Op zondag 7 december 2025 13:53 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb geen verstandelijke beperking, maar toch is voor mij de theorie van een rijbewijs te ingewikkeld. Want men moet al een genie zijn om voor de theorie te kunnen slagen.
De heersende geniale klasse zal ook wel blij zijn met zoveel geniale rijbewijshouders, hebben ze tenminste aanspraak op hetzelfde niveau.quote:Op zondag 7 december 2025 14:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een genie? Nou, dat is wat overdreven.
Wel leuk om te weten dat ik dan een genie ben.
Als je in de decemberdrukte een pakketje besteld, wetende dat het daardoor vertraging in de verwerking kan hebben, dan kies je daar toch ook zelf voor?quote:
Ja, maar wie verplicht die vrouw om zo'n pakketpunt te openen, veel te veel pakketten aan te nemen en er een gigantische chaos van te maken - Sinterklaas?quote:Op zondag 7 december 2025 17:14 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Als je in de decemberdrukte een pakketje besteld, wetende dat het daardoor vertraging in de verwerking kan hebben, dan kies je daar toch ook zelf voor?
Mensen moeten eens normaal doen.
Dat is inderdaad geen handige actie, maar dat maakt agressief gedrag nog niet toelaatbaar.quote:Op zondag 7 december 2025 17:18 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, maar wie verplicht die vrouw om zo'n pakketpunt te openen, veel te veel pakketten aan te nemen en er een gigantische chaos van te maken - Sinterklaas?
De tokkies en hooligans?quote:Op zondag 7 december 2025 05:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
We weten allemaal welk volk dit doet.
Maar goed men stemde blijkbaar op d66.
Nooit!! Maar ze is zelf ook verantwoordelijk voor die enorme puinhoop aldaar. Dus om dan maar het slachtoffer te gaan uithangen.... Het mes snijd aan twee kantenquote:Op zondag 7 december 2025 17:22 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen handige actie, maar dat maakt agressief gedrag nog niet toelaatbaar.
Fair enough, ben ik met je eens.quote:Op zondag 7 december 2025 17:28 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nooit!! Maar ze is zelf ook verantwoordelijk voor die enorme puinhoop aldaar. Dus om dan maar het slachtoffer te gaan uithangen.... Het mes snijd aan twee kanten
Als je de reviews leest zijn de eigenaren nogal onvriendelijk tegen de klanten. En worden mensen na een uur wachten in de rij weggestuurd want pakje is er niet of is zoekquote:Op zondag 7 december 2025 17:22 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen handige actie, maar dat maakt agressief gedrag nog niet toelaatbaar.
quote:Op zondag 7 december 2025 09:28 schreef matspontius het volgende:
[..]
Aha, op die toer. We zijn er weer. Hele groepen als dom bestempelen omdat ze een andere mening hebben. Chapeau 🙏
Waarom stemmen jullie dan extreem rechts? Laat me eens raden: ons land moet weer terug naar het mooie land wat het was toen al die akelige buitenlanders hier nog niet waren? Maar het is net rechts die ze allemaal binnenhaalt ...quote:Op zondag 7 december 2025 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Terwijl die zelf zo dom is als het achtereinde van een varken. Maar het zelf niet door heeft.
Onbewust onbekwaam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |