abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219436531
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2025 17:29 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als je de reviews leest zijn de eigenaren nogal onvriendelijk tegen de klanten. En worden mensen na een uur wachten in de rij weggestuurd want pakje is er niet of is zoek :') Tja, dan verbaas ik mij niet dat er mensen tussen zitten die boos worden.
Er zit natuurlijk een verschil tussen je ongenoegen uiten vs agressief worden en dreigen dat iemand nooit meer thuis komt als je je pakketje niet NU krijgt.

Dat mevrouw zelf ook tot de conclusie komt dat ze dit werk misschien niet op zich had moeten nemen is uiteraard geen slechte ontwikkeling.
pi_219436543
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:30 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
[..]
Waarom stemmen jullie dan extreem rechts? Laat me eens raden: ons land moet weer terug naar het mooie land wat het was toen al die akelige buitenlanders hier nog niet waren? Maar het is net rechts die ze allemaal binnenhaalt ...
Ik stem helemaal geen extreem rechts knakker.
Mijn stem gaat louter naar intellectuelen.
Vakman pur sang
  zondag 7 december 2025 @ 17:35:13 #128
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219436548
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:33 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Er zit natuurlijk een verschil tussen je ongenoegen uiten vs agressief worden en dreigen dat iemand nooit meer thuis komt als je je pakketje niet NU krijgt.

Dat mevrouw zelf ook tot de conclusie komt dat ze dit werk misschien niet op zich had moeten nemen is uiteraard geen slechte ontwikkeling.
Misschien moet mevrouw de klanten dan wat netter behandelen. Als je na een uur wachten afgesnauwd word, alsof jij de schuldige bent van de chaos die ze er zelf van maakt, tja, dan zou ik ook niet heel netjes reageren.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219436550
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:29 schreef matspontius het volgende:

[..]
Met een kleurtje ja 🤣🤣
Hoeveel zie je er staan op de foto's van @ACT-F ?
pi_219436558
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik stem helemaal geen extreem rechts knakker.
Mijn stem gaat louter naar intellectuelen.
Nou heb je me toch benieuwd gemaakt. Welke intellectuelen? Van het FvD?
pi_219436562
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2025 17:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Misschien moet mevrouw de klanten dan wat netter behandelen. Als je na een uur wachten afgesnauwd word, alsof jij de schuldige bent van de chaos die ze er zelf van maakt, tja, dan zou ik ook niet heel netjes reageren.
Niet heel netjes reageren is nog steeds iets anders dan agressief worden.

Niemand zegt hier dat het niet terecht is dat klanten boos zijn.
  zondag 7 december 2025 @ 17:38:22 #132
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219436576
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:36 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Niet heel netjes reageren is nog steeds iets anders dan agressief worden.

Niemand zegt hier dat het niet terecht is dat klanten boos zijn.
Dat wijf moet gewoon niet janken.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219436587
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2025 17:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De andere punten weigeren de pakketjes, dus komen ze daar terecht. Beter dan terugsturen. En hoe meer pakketjes, hoe langer de rijen, hoe bozer de klanten, hoe sneller ze akelige opmerkingen gaan maken en gaan dreigen en hoe lager het humeur van de werknemers die dat allemaal over zich heen krijgen.

Dus: pakketjes gewoon terugsturen en ze niet meer aannemen. Dan maar een snipperdag nemen als je in Tilburg je pakketjes wilt ontvangen. Of die pakketpunten beter gaan betalen, maar ja, dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
pi_219436601
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2025 17:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat wijf moet gewoon niet janken.
Helder, je had ook meteen kunnen zeggen dat je zelf ook een agressief type bent.
  zondag 7 december 2025 @ 17:41:43 #135
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219436605
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:40 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Helder, je had ook meteen kunnen zeggen dat je zelf ook een agressief type bent.
Als ze mij zo zou behandelen zoals in de reviews te lezen is zou ik haar ook verrot schelden ja.
pi_219436622
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 19:57 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Tja, rechtse maatschappij. Ikke, ikke.
Dit heeft niet alleen met een rechtse maatschappij te maken. Big Tech dringt ons een digitale werkelijkheid op. De schermwerkelijkheid zorgt ervoor dat mensen niet werkelijk meer bezig zijn met elkaar. Alles wordt geautomatiseerd, mensen gaan uit van 'gemak' en vergeten steeds meer dat de mens van nature maar wat aankloot. We proberen zoveel mogelijk frictie te vermijden, zijn altijd haastig onderweg en vergeten steeds dat de mens structureel maar wat aankloot. Begrip, werkelijk geïnteresseerd zijn in elkaar is er niet meer. Algoritmen dringen ons alles op, en spelen in op woede/ophef/wij-tegen-zij-denken.

Dit is hier een perfect voorbeeld van.
pi_219436666
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Dit heeft niet alleen met een rechtse maatschappij te maken. Big Tech dringt ons een digitale werkelijkheid op. De schermwerkelijkheid zorgt ervoor dat mensen niet werkelijk meer bezig zijn met elkaar. Alles wordt geautomatiseerd, mensen gaan uit van 'gemak' en vergeten steeds meer dat de mens van nature maar wat aankloot. We proberen zoveel mogelijk frictie te vermijden, zijn altijd haastig onderweg en vergeten steeds dat de mens structureel maar wat aankloot. Begrip, werkelijk geïnteresseerd zijn in elkaar is er niet meer. Algoritmen dringen ons alles op, en spelen in op woede/ophef/wij-tegen-zij-denken.

Dat ben ik met je eens. De wereld is voor veel mensen te ingewikkeld geworden en onze kinderen leren ook geen algemene kennis meer op school. "Kijk maar op de Wikipedia." Voor de ingewikkeldere dingen leren ze effectief Googelen. Maar zonder die brede basiskennis kunnen ze niet beoordelen of dat ook klopt, of dat het grote onzin is die wel goed klinkt, maar nergens op slaat. En via die zoekmachines en sociale media worden ze dan heel gemakkelijk bubbels ingezogen die die onzin verder versterken.

En daar tegenwoordig alles elektronisch gaat, is de menselijke maat en het sociale gedrag aan het verdwijnen. Ze hebben elkaar niet meer nodig.
  zondag 7 december 2025 @ 18:02:03 #138
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219436742
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:30 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
[..]
Waarom stemmen jullie dan extreem rechts? Laat me eens raden: ons land moet weer terug naar het mooie land wat het was toen al die akelige buitenlanders hier nog niet waren? Maar het is net rechts die ze allemaal binnenhaalt ...
Wie zegt dat we (?) extreem rechts stemmen? Je bent een tikkeltje vooringenomen.....
"Hoka Hey!"
pi_219436745
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]

Het is inderdaad bizar hoe snel mensen ervan overtuigd zijn dat ze recht hebben op iets dat pakweg 10 jaar geleden nog niet eens bestond. De huidige generatie heeft geen geduld meer, omdat ze gewend zijn geraakt aan instant vervulling van hun behoefte. En iedereen die dat een strobreed in weg legt krijgt een grote bek.

Louis CK verwoord dat hier geniaal:

Bekijk deze YouTube-video
  zondag 7 december 2025 @ 18:07:27 #140
287741 matspontius
pi_219436773
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:35 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Hoeveel zie je er staan op de foto's van @:ACT-F ?
Hap, hap, hap 🤣
"Hoka Hey!"
  zondag 7 december 2025 @ 18:07:56 #141
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219436778
Je kunt dus maar beter ouderwets in de winkels gaan shoppen als je je cadeau op tijd in huis wil hebben in deze drukke feestdagen tijd.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 7 december 2025 @ 18:13:07 #142
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_219436812
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:35 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Hoeveel zie je er staan op de foto's van @:ACT-F ?
Als ze maar lang genoeg in de zon staan krijgen ze vanzelf een kleurtje:

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_219436817
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 18:07 schreef matspontius het volgende:

[..]
Hap, hap, hap 🤣
Wie heeft er feiten nodig als emoties veel beter werken? De jaarlijkse invasie rond deze tijd lijkt ook sterk afgenomen, dus jullie hebben zelfs wat bereikt!
  zondag 7 december 2025 @ 18:17:42 #144
287741 matspontius
pi_219436828
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 18:14 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Wie heeft er feiten nodig als emoties veel beter werken? De jaarlijkse invasie rond deze tijd lijkt ook sterk afgenomen, dus jullie hebben zelfs wat bereikt!
Doe eens even rustig frusty de clown. Slecht voor je bloeddruk!
"Hoka Hey!"
  zondag 7 december 2025 @ 18:18:46 #145
287741 matspontius
pi_219436837
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2025 18:13 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Als ze maar lang genoeg in de zon staan krijgen ze vanzelf een kleurtje:

[ afbeelding ]
Die gekleurde die de deur uitloopt kijkt ook heel vriendelijk 😉
"Hoka Hey!"
pi_219436858
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 18:18 schreef matspontius het volgende:

[..]
Die gekleurde die de deur uitloopt kijkt ook heel vriendelijk 😉
Ah, baard en joggingpak, dat kan geen nette Nederlander zijn?
  zondag 7 december 2025 @ 18:24:15 #147
287741 matspontius
pi_219436867
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 18:22 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ah, baard en joggingpak, dat kan geen nette Nederlander zijn?
Man, wat heb jij een frustraties zeg. Ik heb het alleen over zijn gezichtsuitdrukking - pakket niet gekregen zo te zien!
"Hoka Hey!"
  zondag 7 december 2025 @ 18:26:27 #148
24533 ACT-F
pi_219436875
quote:
Dit is een van de meest bekritiseerde pakketpunten in Nederland: ‘De lontjes worden steeds korter’

Een van de meest bekritiseerde pakketpunten van Nederland ligt in Tilburg, als je de recensies en reacties op sociale media moet geloven. Het ophaalpunt voor postpakketten heeft een indrukwekkend lage score: 1,2 van de vijf sterren. Agressie is er, helaas, dagelijkse kost. Wat is er aan de hand?

16 juni 2024, 06:26 Laatste update: 16 juni 2024, 12:31
Lees meer
pi_219436995
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2025 18:26 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Lees meer
Gelukkig is er wél een AED aanwezig :D :s)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zondag 7 december 2025 @ 19:06:34 #150
24533 ACT-F
pi_219437151
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 18:49 schreef r_one het volgende:

[..]
Gelukkig is er wél een AED aanwezig :D :s)
Dat heb je daar wel nodig _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')