Nooit!! Maar ze is zelf ook verantwoordelijk voor die enorme puinhoop aldaar. Dus om dan maar het slachtoffer te gaan uithangen.... Het mes snijd aan twee kantenquote:Op zondag 7 december 2025 17:22 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen handige actie, maar dat maakt agressief gedrag nog niet toelaatbaar.
Fair enough, ben ik met je eens.quote:Op zondag 7 december 2025 17:28 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nooit!! Maar ze is zelf ook verantwoordelijk voor die enorme puinhoop aldaar. Dus om dan maar het slachtoffer te gaan uithangen.... Het mes snijd aan twee kanten
Als je de reviews leest zijn de eigenaren nogal onvriendelijk tegen de klanten. En worden mensen na een uur wachten in de rij weggestuurd want pakje is er niet of is zoekquote:Op zondag 7 december 2025 17:22 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen handige actie, maar dat maakt agressief gedrag nog niet toelaatbaar.
quote:Op zondag 7 december 2025 09:28 schreef matspontius het volgende:
[..]
Aha, op die toer. We zijn er weer. Hele groepen als dom bestempelen omdat ze een andere mening hebben. Chapeau 🙏
Waarom stemmen jullie dan extreem rechts? Laat me eens raden: ons land moet weer terug naar het mooie land wat het was toen al die akelige buitenlanders hier nog niet waren? Maar het is net rechts die ze allemaal binnenhaalt ...quote:Op zondag 7 december 2025 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Terwijl die zelf zo dom is als het achtereinde van een varken. Maar het zelf niet door heeft.
Onbewust onbekwaam.
Er zit natuurlijk een verschil tussen je ongenoegen uiten vs agressief worden en dreigen dat iemand nooit meer thuis komt als je je pakketje niet NU krijgt.quote:Op zondag 7 december 2025 17:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als je de reviews leest zijn de eigenaren nogal onvriendelijk tegen de klanten. En worden mensen na een uur wachten in de rij weggestuurd want pakje is er niet of is zoekTja, dan verbaas ik mij niet dat er mensen tussen zitten die boos worden.
Ik stem helemaal geen extreem rechts knakker.quote:Op zondag 7 december 2025 17:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
[..]
Waarom stemmen jullie dan extreem rechts? Laat me eens raden: ons land moet weer terug naar het mooie land wat het was toen al die akelige buitenlanders hier nog niet waren? Maar het is net rechts die ze allemaal binnenhaalt ...
Misschien moet mevrouw de klanten dan wat netter behandelen. Als je na een uur wachten afgesnauwd word, alsof jij de schuldige bent van de chaos die ze er zelf van maakt, tja, dan zou ik ook niet heel netjes reageren.quote:Op zondag 7 december 2025 17:33 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een verschil tussen je ongenoegen uiten vs agressief worden en dreigen dat iemand nooit meer thuis komt als je je pakketje niet NU krijgt.
Dat mevrouw zelf ook tot de conclusie komt dat ze dit werk misschien niet op zich had moeten nemen is uiteraard geen slechte ontwikkeling.
Nou heb je me toch benieuwd gemaakt. Welke intellectuelen? Van het FvD?quote:Op zondag 7 december 2025 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik stem helemaal geen extreem rechts knakker.
Mijn stem gaat louter naar intellectuelen.
Niet heel netjes reageren is nog steeds iets anders dan agressief worden.quote:Op zondag 7 december 2025 17:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien moet mevrouw de klanten dan wat netter behandelen. Als je na een uur wachten afgesnauwd word, alsof jij de schuldige bent van de chaos die ze er zelf van maakt, tja, dan zou ik ook niet heel netjes reageren.
Dat wijf moet gewoon niet janken.quote:Op zondag 7 december 2025 17:36 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Niet heel netjes reageren is nog steeds iets anders dan agressief worden.
Niemand zegt hier dat het niet terecht is dat klanten boos zijn.
De andere punten weigeren de pakketjes, dus komen ze daar terecht. Beter dan terugsturen. En hoe meer pakketjes, hoe langer de rijen, hoe bozer de klanten, hoe sneller ze akelige opmerkingen gaan maken en gaan dreigen en hoe lager het humeur van de werknemers die dat allemaal over zich heen krijgen.quote:Op zondag 7 december 2025 17:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien moet mevrouw de klanten dan wat netter behandelen. Als je na een uur wachten afgesnauwd word, alsof jij de schuldige bent van de chaos die ze er zelf van maakt, tja, dan zou ik ook niet heel netjes reageren.
Helder, je had ook meteen kunnen zeggen dat je zelf ook een agressief type bent.quote:Op zondag 7 december 2025 17:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat wijf moet gewoon niet janken.
Als ze mij zo zou behandelen zoals in de reviews te lezen is zou ik haar ook verrot schelden ja.quote:Op zondag 7 december 2025 17:40 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Helder, je had ook meteen kunnen zeggen dat je zelf ook een agressief type bent.
Dit heeft niet alleen met een rechtse maatschappij te maken. Big Tech dringt ons een digitale werkelijkheid op. De schermwerkelijkheid zorgt ervoor dat mensen niet werkelijk meer bezig zijn met elkaar. Alles wordt geautomatiseerd, mensen gaan uit van 'gemak' en vergeten steeds meer dat de mens van nature maar wat aankloot. We proberen zoveel mogelijk frictie te vermijden, zijn altijd haastig onderweg en vergeten steeds dat de mens structureel maar wat aankloot. Begrip, werkelijk geïnteresseerd zijn in elkaar is er niet meer. Algoritmen dringen ons alles op, en spelen in op woede/ophef/wij-tegen-zij-denken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:57 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Tja, rechtse maatschappij. Ikke, ikke.
Dat ben ik met je eens. De wereld is voor veel mensen te ingewikkeld geworden en onze kinderen leren ook geen algemene kennis meer op school. "Kijk maar op de Wikipedia." Voor de ingewikkeldere dingen leren ze effectief Googelen. Maar zonder die brede basiskennis kunnen ze niet beoordelen of dat ook klopt, of dat het grote onzin is die wel goed klinkt, maar nergens op slaat. En via die zoekmachines en sociale media worden ze dan heel gemakkelijk bubbels ingezogen die die onzin verder versterken.quote:Op zondag 7 december 2025 17:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit heeft niet alleen met een rechtse maatschappij te maken. Big Tech dringt ons een digitale werkelijkheid op. De schermwerkelijkheid zorgt ervoor dat mensen niet werkelijk meer bezig zijn met elkaar. Alles wordt geautomatiseerd, mensen gaan uit van 'gemak' en vergeten steeds meer dat de mens van nature maar wat aankloot. We proberen zoveel mogelijk frictie te vermijden, zijn altijd haastig onderweg en vergeten steeds dat de mens structureel maar wat aankloot. Begrip, werkelijk geïnteresseerd zijn in elkaar is er niet meer. Algoritmen dringen ons alles op, en spelen in op woede/ophef/wij-tegen-zij-denken.
Dit is hier een perfect voorbeeld van.
Wie zegt dat we (?) extreem rechts stemmen? Je bent een tikkeltje vooringenomen.....quote:Op zondag 7 december 2025 17:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
[..]
Waarom stemmen jullie dan extreem rechts? Laat me eens raden: ons land moet weer terug naar het mooie land wat het was toen al die akelige buitenlanders hier nog niet waren? Maar het is net rechts die ze allemaal binnenhaalt ...
Het is inderdaad bizar hoe snel mensen ervan overtuigd zijn dat ze recht hebben op iets dat pakweg 10 jaar geleden nog niet eens bestond. De huidige generatie heeft geen geduld meer, omdat ze gewend zijn geraakt aan instant vervulling van hun behoefte. En iedereen die dat een strobreed in weg legt krijgt een grote bek.quote:Op zondag 7 december 2025 17:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit heeft niet alleen met een rechtse maatschappij te maken. Big Tech dringt ons een digitale werkelijkheid op. De schermwerkelijkheid zorgt ervoor dat mensen niet werkelijk meer bezig zijn met elkaar. Alles wordt geautomatiseerd, mensen gaan uit van 'gemak' en vergeten steeds meer dat de mens van nature maar wat aankloot. We proberen zoveel mogelijk frictie te vermijden, zijn altijd haastig onderweg en vergeten steeds dat de mens structureel maar wat aankloot. Begrip, werkelijk geïnteresseerd zijn in elkaar is er niet meer. Algoritmen dringen ons alles op, en spelen in op woede/ophef/wij-tegen-zij-denken.
Dit is hier een perfect voorbeeld van.
Hap, hap, hap 🤣quote:Op zondag 7 december 2025 17:35 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Hoeveel zie je er staan op de foto's van @:ACT-F ?
Als ze maar lang genoeg in de zon staan krijgen ze vanzelf een kleurtje:quote:Op zondag 7 december 2025 17:35 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Hoeveel zie je er staan op de foto's van @:ACT-F ?
Wie heeft er feiten nodig als emoties veel beter werken? De jaarlijkse invasie rond deze tijd lijkt ook sterk afgenomen, dus jullie hebben zelfs wat bereikt!quote:
Doe eens even rustig frusty de clown. Slecht voor je bloeddruk!quote:Op zondag 7 december 2025 18:14 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Wie heeft er feiten nodig als emoties veel beter werken? De jaarlijkse invasie rond deze tijd lijkt ook sterk afgenomen, dus jullie hebben zelfs wat bereikt!
Die gekleurde die de deur uitloopt kijkt ook heel vriendelijk 😉quote:Op zondag 7 december 2025 18:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ze maar lang genoeg in de zon staan krijgen ze vanzelf een kleurtje:
[ afbeelding ]
Ah, baard en joggingpak, dat kan geen nette Nederlander zijn?quote:Op zondag 7 december 2025 18:18 schreef matspontius het volgende:
[..]
Die gekleurde die de deur uitloopt kijkt ook heel vriendelijk 😉
Man, wat heb jij een frustraties zeg. Ik heb het alleen over zijn gezichtsuitdrukking - pakket niet gekregen zo te zien!quote:Op zondag 7 december 2025 18:22 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, baard en joggingpak, dat kan geen nette Nederlander zijn?
Lees meerquote:Dit is een van de meest bekritiseerde pakketpunten in Nederland: ‘De lontjes worden steeds korter’
Een van de meest bekritiseerde pakketpunten van Nederland ligt in Tilburg, als je de recensies en reacties op sociale media moet geloven. Het ophaalpunt voor postpakketten heeft een indrukwekkend lage score: 1,2 van de vijf sterren. Agressie is er, helaas, dagelijkse kost. Wat is er aan de hand?
16 juni 2024, 06:26 Laatste update: 16 juni 2024, 12:31
Gelukkig is er wél een AED aanwezigquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |