Sinterklaascadeautjes bvquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:50 schreef RedShoe het volgende:
Stel idioten![]()
Wat zijn dat in godsnaam voor mensen![]()
En wat zit er voor levensbelangrijk iets in die pakketten
Tja, rechtse maatschappij. Ikke, ikke.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tja, de perfecte oplossing in deze idiote onbeschofte maatschappij. Kunnen ze ook stoppen met apotheken, met de hoofdpiet, met hulpverlening als ambulances, brandweer, enzovoorts enzovoorts.
Zou goed zijn als mensen gewoon een keer na gaan denken dat aannde andere kant van de counter ook gewoon een mens staat. En dat je ook niet wil dat iemand zo een scheur open trekt naar je dochter, partner of vader.
Je draait het om.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:56 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja en dat gaan ze ook echt doen 🤣 Hoe naief ben jij? De maatschappij verhard; steeds meer egoisme, agressie en onbeschoftheid. Ik werk in het zh en je wil niet weten wat we daar dagelijks meemaken 🙄 En jij denkt dat dit beter gaat worden door wat beter na te denken......
Dit.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:48 schreef William_Papadin het volgende:
Stop gewoon met pakketpunt zijn. Probleem opgelost.
Expressquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:52 schreef mitt het volgende:
[..]
Driedelige jampot in de vorm van een aardbei, van alie.
Wel handig met naam en adres op het pakketje, kan oom agent ze gelijk ophalenquote:En daardoor liep het deze week meermaals uit de hand. Medewerkers werden bedreigd door ongeduldige klanten. "Je wordt uitgescholden voor 'vies, vuil, kankerwijf' en je krijgt dreigementen naar je hoofd als: 'als ik m’n pakket niet krijg, kom jij ook niet meer thuis'."
Dat doen meer mensen, waardoor ze snel vol zijn, en dan gaan ze alsnog naar een pakketpunt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik laat tegenwoordig zoveel mogelijk bij een pakketautomaat bezorgen, waarvan er gelukkig steeds meer komen.
Hebben hebben hebben, want we hebben nog niet genoeg.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:18 schreef D. het volgende:
Maar dan nog, hoe veel problemen sommige vervoerders ook geven, om je dan af te reageren op de mensen die jou aan je pakketje willen helpen...
We leven hier in een democratie. Dus het is meer, dat de meerderheid een harde en egoïstische samenleving wil, dan dat die samenleving nou per ongeluk verhard en mensen zich daar daarom naar gaan gedragen.quote:
Ik laat het gewoon bezorgen maar verwacht gewoon niet dat ik het morgen heb. Blijft gewoon kansloos dat hier alles zo snel bezorgd moet worden. In de rest van Europa is 4/5 dagen normaal.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik las vandaag ergens op Facebook een boze, zeg maar gerust aggresieve klant die boos was dat zijn pakket gister niet was aangekomen. En dat nu het kind in tranen was omdat sinterklaas niet was geweest. Kut DHL, dit dat.
Bestel je pakket dan een week eerder, waarom moet dat perse een dag van te voren? Met de feestdagen weet je dat het langer duurt.
Enfin, daaronder reageerde ook een voormalig DHL punt, die zijn gestopt door dit soort aggresieve lui. Voor winkels die dit aanbieden is dit puur service, ze verdienen er inderdaad nog geen 50 cent aan.
Ik laat tegenwoordig zoveel mogelijk bij een pakketautomaat bezorgen, waarvan er gelukkig steeds meer komen.
Ik heb die stemronde even gemist johquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:58 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
We leven hier in een democratie. Dus het is meer, dat de meerderheid een harde en egoïstische samenleving wil, dan dat die samenleving nou per ongeluk verhard en mensen zich daar daarom naar gaan gedragen.
Ik koop beslist niet veel en daar ben ik echt niet knapper door geworden. Het is natuurlijk wel balen dat als ik dan een keer wat nodig heb, ik gelijk m'n spaarvarken mag slachtenquote:Op zaterdag 6 december 2025 23:06 schreef Kanaroe het volgende:
Ik hoorde dat pakketjes uit Azië belast gaan worden met ¤6 pakkettoeslag
Lijkt me een goede zet
Dat vreselijke consumentisme maakt lelijke mensen
Koop het in een fysieke winkel, liefst lokaal en niet uit verre landenquote:Op zaterdag 6 december 2025 23:24 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik koop beslist niet veel en daar ben ik echt niet knapper door geworden. Het is natuurlijk wel balen dat als ik dan een keer wat nodig heb, ik gelijk m'n spaarvarken mag slachten
Per ongeluk 🤣🤣 Enig idee wat er zich in de maatschappij afspeelt?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:58 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
We leven hier in een democratie. Dus het is meer, dat de meerderheid een harde en egoïstische samenleving wil, dan dat die samenleving nou per ongeluk verhard en mensen zich daar daarom naar gaan gedragen.
Lokale electronicaquote:Op zaterdag 6 december 2025 23:30 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Koop het in een fysieke winkel, liefst lokaal en niet uit verre landen
Zo doe ik het, want ik koop bestel ook wel eens wat
Scheelt je in dat geval minimaal 6 euro die je in je spaarvarken kunt houden toch?
Mensen met dergelijk gedrag hebben het intellect van een kiwi, dus die kunnen niet zelfstandig nadenken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:45 schreef bleiblei het volgende:
Tja, de perfecte oplossing in deze idiote onbeschofte maatschappij. Kunnen ze ook stoppen met apotheken, met de hoofdpiet, met hulpverlening als ambulances, brandweer, enzovoorts enzovoorts.
Zou goed zijn als mensen gewoon een keer na gaan denken dat aannde andere kant van de counter ook gewoon een mens staat. En dat je ook niet wil dat iemand zo een scheur open trekt naar je dochter, partner of vader.
Het is, laten we zeggen, vrij ruim van tevoren bekend wanneer het pakjesavond is.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Het bedrijf neemt meer pakketten aan dan het kan verwerken, en dan zitten mensen zonder sinterklaaskadootjes op pakjesavond, en dan blijven ze ook nog eens niet langer open. De hufterigheid van de klanten is niet de enige.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |