abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker zaterdag 6 december 2025 @ 15:43:07 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219425673
Mega-postpakketpunt dicht na agressieve klanten; vrees dat het escaleert

quote:
Ze worden stelselmatig uitgescholden en bedreigd. En nu is voor de medewerkers van het grootste postpakketpunt in Tilburg de maat vol. Het pakketpunt aan de Aphroditestraat is zaterdag gesloten en gaat pas maandag weer open. Met als gevolg dat honderden pakketten pas dan kunnen worden opgehaald. “Ik vrees het ergste dan”, zegt eigenaresse Elenne van Put emotioneel.

Haar pakketpunt is inmiddels uitgegroeid tot het grootste van Tilburg. "Wij zijn eigenlijk het laatste redmiddel", legt Elenne uit. Als bezorgers een pakket niet kunnen afleveren en andere pakketpunten vol zitten, wordt het daar naartoe gebracht. Maar ze kunnen de stortvloed bijna niet meer aan. "Deze week kwamen er weer 900 pakketten bij. Op een gegeven moment hadden we er 2000 liggen."

Al die pakketten moeten worden verwerkt, maar vaak is dat nog niet gebeurd als mensen het komen ophalen. "Mensen krijgen direct een melding zodra hun pakket hier is afgeleverd, maar het ligt dan waarschijnlijk nog op een rolcontainer. Bij een pakketpunt met 60 pakketjes, kan je die er gemakkelijk tussenuit halen, maar met zo’n grote toestroom kost dat tijd", legt Elenne uit.

Politie veegt plein schoon
En daardoor liep het deze week meermaals uit de hand. Medewerkers werden bedreigd door ongeduldige klanten. "Je wordt uitgescholden voor 'vies, vuil, kankerwijf' en je krijgt dreigementen naar je hoofd als: 'als ik m’n pakket niet krijg, kom jij ook niet meer thuis'."

Dinsdag moest de politie er zelfs aan te pas komen. "Mensen accepteerden niet dat we dicht gingen en de sfeer werd steeds grimmiger. Het voltallige personeel stond ondertussen achter te trillen als een rietje. En uiteindelijk hebben vijf agenten iedereen weggestuurd."

Toen het personeel de dag erna weer allemaal nare verwensingen naar hun hoofd geslingerd kreeg, was voor Elenne de maat vol. Ze gooide de winkel vroegtijdig dicht en de dag erna stonden er handhavers voor de deur.

Kwetsbaar personeel
"Er werken stagiaires bij ons met een afstand tot arbeidsmarkt, zoals vluchtelingen of kinderen die huiselijk geweld hebben meegemaakt", vertelt ze. "Deze week is een van die stagiaires, die in z’n eerste week zat, door dit alles ziek naar huis gegaan."

Zaterdag blijft het pakketpunt de hele dag dicht. "Dat gaat maandag een hele hoop ellende opleveren, dat weet ik nu al", zegt Elenne. "Maar ik ga mijn jonge medewerkers hier niet aan blootstellen." Ze houdt wel al haar hart vast voor wat er maandag gaat gebeuren. "We krijgen een stortvloed aan pakketten. Maar bovenal, de mensen die vandaag voor een gesloten deur staan, zonder Sinterklaascadeau, gaan maandag finaal uit hun plaat."

Grens is bereikt
Ze kijkt er nu al tegenop om maandag naar haar werk te gaan en denkt dat het vroeg of laat hoe dan ook escaleert. "We hebben in het verleden al eens een man gehad die helemaal doordraaide. Die gooide een glazen vaas van de toonbank naar mijn collega en is aangeklaagd voor doodslag."

Beveiligers staan er maandag niet, want volgens Elenne moet ze daar van PostNL en de politie zelf voor zorgen. "Ik hoop dat de sfeer maandag gemoedelijk is. Anders ben ik bang dat Tilburg met de kerst een groot probleem krijgt, want dan gaan we definitief dicht. Ik ben er klaar mee."
Wat een aso's lopen er toch rond .....

En dan moeten ze nog zelf beveiligiing regelen volgens PostNL en de politie ....

[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 06-12-2025 17:01:21 ]
pi_219425736
Stop gewoon met pakketpunt zijn. Probleem opgelost.
  zaterdag 6 december 2025 @ 15:51:41 #3
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_219425769
:N Stop er maar mee
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zaterdag 6 december 2025 @ 15:53:59 #4
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219425813
Je moet je wel zorgen maken als je zo primair reageert als het om een pakketje gaat.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_219426015
quote:
"Je wordt uitgescholden voor 'vies, vuil, kankerwijf' en je krijgt dreigementen naar je hoofd als: 'als ik m’n pakket niet krijg, kom jij ook niet meer thuis'."
Tokkies :N
  zaterdag 6 december 2025 @ 16:10:02 #6
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_219426046
quote:
Maar ze kunnen de stortvloed bijna niet meer aan. "Deze week kwamen er weer 900 pakketten bij. Op een gegeven moment hadden we er 2000 liggen."
quote:
"Er werken stagiaires bij ons met een afstand tot arbeidsmarkt, zoals vluchtelingen of kinderen die huiselijk geweld hebben meegemaakt", vertelt ze.
Mooi verdienmodel
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_219426239
was laatst bij een primera (tevens pakketpunt) om mijn pasfoto laten maken. kwam er zo'n gast binnenlopen en er was een probleem met een automaat waar de medewerkers zelf niet aan konden doen. begon ie te schelden met kk dit kk dat, uiteindelijk liep de winkel uit maar ja het is wat, die arme vrouwen achter de toonbank krijgen dit wel vaker denk ik

echte aso's lopen er rond ja
pi_219426255
Wat verdien ik met een pakketpunt?
De vergoeding die je krijgt verschilt per bezorgdienst. Denk aan 15 tot 45 cent per pakket.

Daar kun je de kosten van de beveiliging makkelijk van betalen 😟 /s

Met dit soort 'blije' klanten ben je helemaal happy in je winkel. Personeelskosten lopen gewoon door als je moet sluiten vanwege de veiligheid.
  zaterdag 6 december 2025 @ 16:43:04 #9
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219426275
Tokkies die niet kunnen wachten op hun Temu pakket met rommel.
pi_219426286
Misschien moet Elenne van Put geen mega-postpakketpunt en laatste redmiddel willen zijn.
Laat de aso's het maar lekker zelf uitzoeken met de bedrijven bij wie ze bestellen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 6 december 2025 @ 16:45:54 #11
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_219426289
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 15:48 schreef William_Papadin het volgende:
Tja, de perfecte oplossing in deze idiote onbeschofte maatschappij. Kunnen ze ook stoppen met apotheken, met de hoofdpiet, met hulpverlening als ambulances, brandweer, enzovoorts enzovoorts.

Zou goed zijn als mensen gewoon een keer na gaan denken dat aannde andere kant van de counter ook gewoon een mens staat. En dat je ook niet wil dat iemand zo een scheur open trekt naar je dochter, partner of vader.
  zaterdag 6 december 2025 @ 16:56:58 #12
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219426366
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:45 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Tja, de perfecte oplossing in deze idiote onbeschofte maatschappij. Kunnen ze ook stoppen met apotheken, met de hoofdpiet, met hulpverlening als ambulances, brandweer, enzovoorts enzovoorts.

Zou goed zijn als mensen gewoon een keer na gaan denken dat aannde andere kant van de counter ook gewoon een mens staat. En dat je ook niet wil dat iemand zo een scheur open trekt naar je dochter, partner of vader.
Ja en dat gaan ze ook echt doen 🤣 Hoe naief ben jij? De maatschappij verhard; steeds meer egoisme, agressie en onbeschoftheid. Ik werk in het zh en je wil niet weten wat we daar dagelijks meemaken 🙄 En jij denkt dat dit beter gaat worden door wat beter na te denken......
"Hoka Hey!"
  zaterdag 6 december 2025 @ 17:07:42 #13
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_219426428
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:56 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ja en dat gaan ze ook echt doen 🤣 Hoe naief ben jij? De maatschappij verhard; steeds meer egoisme, agressie en onbeschoftheid. Ik werk in het zh en je wil niet weten wat we daar dagelijks meemaken 🙄 En jij denkt dat dit beter gaat worden door wat beter na te denken......
Ik ben niet naïef. Denk ik. Ik verwacht overigens niet dat er snel een verandering komt qua verharding overigens.
pi_219426435
Ik las vandaag ergens op Facebook een boze, zeg maar gerust aggresieve klant die boos was dat zijn pakket gister niet was aangekomen. En dat nu het kind in tranen was omdat sinterklaas niet was geweest. Kut DHL, dit dat.

Bestel je pakket dan een week eerder, waarom moet dat perse een dag van te voren? Met de feestdagen weet je dat het langer duurt.

Enfin, daaronder reageerde ook een voormalig DHL punt, die zijn gestopt door dit soort aggresieve lui. Voor winkels die dit aanbieden is dit puur service, ze verdienen er inderdaad nog geen 50 cent aan.

Ik laat tegenwoordig zoveel mogelijk bij een pakketautomaat bezorgen, waarvan er gelukkig steeds meer komen.
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219426464
quote:

[..]
Is toch gewoon de waarheid wat hij stelt. Mensen moeten eens normaal doen en respect hebben voor een ander.

Ik noem dat niet naïef, maar dat zou gewoon zo moeten zijn.

Dat het niet zo is weet ik ook wel.
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  zaterdag 6 december 2025 @ 17:14:57 #16
287741 matspontius
pi_219426475
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 17:07 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ik ben niet naïef. Denk ik. Ik verwacht overigens niet dat er snel een verandering komt qua verharding overigens.
Dat wordt alleen maar erger!
"Hoka Hey!"
  zaterdag 6 december 2025 @ 17:15:32 #17
287741 matspontius
pi_219426479
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 17:12 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Is toch gewoon de waarheid wat hij stelt. Mensen moeten eens normaal doen en respect hebben voor een ander.

Ik noem dat niet naïef, maar dat zou gewoon zo moeten zijn.

Dat het niet zo is weet ik ook wel.
Joh..
"Hoka Hey!"
pi_219426502
Laat alstublieft dat gratis retourneren ophouden. Al is het een euro, dat weerhoudt dat prutvolk om onbeperkt te bestellen met de gedachte om het te retourneren na het gezien te hebben
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 6 december 2025 @ 17:22:06 #19
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219426525
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 17:08 schreef Watmoetjenou het volgende:

Ik laat tegenwoordig zoveel mogelijk bij een pakketautomaat bezorgen, waarvan er gelukkig steeds meer komen.
Graag wel. Maar de automaten zitten weleens vol. En als het in eerste instantie lukte om het op die manier te bestellen, gebeurde het alsnog weleens dat ik het pakket in een of andere uithoek kon ophalen.

Dit soort dingen, al woon ik daar niet:

https://www.parool.nl/ams(...)d-ik-ervan~b42aab75/
Top 2000-suggesties: Vanaf hier ----- 2025-jaarlijst
pi_219426533
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 december 2025 15:53 schreef Gunner het volgende:
Je moet je wel zorgen maken als je zo primair reageert als het om een pakketje gaat.
Hoho er zal maar eens een kilo coke in je pakketje zitten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 6 december 2025 @ 17:24:12 #21
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_219426542
Het heeft natuurlijk ook niet geholpen dat men al jaren geleden besloot dat kinderen opvoeden slecht is voor de vrije ontwikkeling van kinderen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_219426544
quote:

[..]

Dat gaat niet gebeuren, die laatste alinea, de maatsschappij wordt alleen nog maar harder.

Bereid je daarop maar voor.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Spellchecker zaterdag 6 december 2025 @ 17:41:24 #23
197773 crew  maily
pi_219426655
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 17:22 schreef Hathor het volgende:

[..]
Hoho er zal maar eens een kilo coke in je pakketje zitten.
Vuurwerk :!

Steeds meer vuurwerk per post verstuurd
  zaterdag 6 december 2025 @ 19:50:28 #24
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_219427593
Stel idioten :{
Wat zijn dat in godsnaam voor mensen :')

En wat zit er voor levensbelangrijk iets in die pakketten :')
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive
pi_219427604
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 december 2025 19:50 schreef RedShoe het volgende:

Driedelige jampot in de vorm van een aardbei, van alie.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Spellchecker zaterdag 6 december 2025 @ 19:54:06 #26
197773 crew  maily
pi_219427628
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 december 2025 19:50 schreef RedShoe het volgende:

Sinterklaascadeautjes bv
pi_219427645
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:10 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
[..]
Mooi verdienmodel
Je start een pakketpunt maar zodra mensen hun pakket komen afhalen kun je niet leveren.
pi_219427658
quote:

[..]

Tja, rechtse maatschappij. Ikke, ikke.
pi_219427670
quote:

[..]
Je draait het om.
pi_219427764
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 15:48 schreef William_Papadin het volgende:
Dit.
Zoek het maar lekker uit.
  zaterdag 6 december 2025 @ 20:05:48 #31
505120 RedShoe
pi_219427773
quote:
12s.gif Op zaterdag 6 december 2025 19:52 schreef mitt het volgende:

[..]
Driedelige jampot in de vorm van een aardbei, van alie.
Express
.
  zaterdag 6 december 2025 @ 20:08:26 #32
505120 RedShoe
pi_219427804
Schijnt ook niet echt winstgevend te zijn die pakketpunten.
Het wordt tijd dat dat meer oplevert, zodat het beter geregeld kan worden. De grote bedrijven gooien er weer met de pet naar.
.
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 20:10:57 #33
18653 crew  D.
pi_219427825
quote:
En daardoor liep het deze week meermaals uit de hand. Medewerkers werden bedreigd door ongeduldige klanten. "Je wordt uitgescholden voor 'vies, vuil, kankerwijf' en je krijgt dreigementen naar je hoofd als: 'als ik m’n pakket niet krijg, kom jij ook niet meer thuis'."
Wel handig met naam en adres op het pakketje, kan oom agent ze gelijk ophalen :Y
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 20:16:12 #34
18653 crew  D.
pi_219427868
quote:

Dat doen meer mensen, waardoor ze snel vol zijn, en dan gaan ze alsnog naar een pakketpunt.

En die schakeling gaat ook nog wel eens mis :Y
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 20:18:51 #35
18653 crew  D.
pi_219427882
Maar dan nog, hoe veel problemen sommige vervoerders ook geven, om je dan af te reageren op de mensen die jou aan je pakketje willen helpen... :N
  zaterdag 6 december 2025 @ 20:28:31 #36
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219427955
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:18 schreef D. het volgende:
Maar dan nog, hoe veel problemen sommige vervoerders ook geven, om je dan af te reageren op de mensen die jou aan je pakketje willen helpen... :N
Hebben hebben hebben, want we hebben nog niet genoeg. 8)7
pi_219428160
Het bedrijf neemt meer pakketten aan dan het kan verwerken, en dan zitten mensen zonder sinterklaaskadootjes op pakjesavond, en dan blijven ze ook nog eens niet langer open. De hufterigheid van de klanten is niet de enige.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 6 december 2025 @ 20:53:37 #38
287741 matspontius
pi_219428230
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 19:57 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Je draait het om.
Wat draai ik om?
"Hoka Hey!"
pi_219428280
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:53 schreef matspontius het volgende:

[..]
Wat draai ik om?
We leven hier in een democratie. Dus het is meer, dat de meerderheid een harde en egoïstische samenleving wil, dan dat die samenleving nou per ongeluk verhard en mensen zich daar daarom naar gaan gedragen.
pi_219428967
Laat ik vooropstellen dat ik me nooit als een tokkie zal gedragen en al helemaal niemand zal bedreigen, maar mijn god wat halen veel bedrijven, winkels en instellingen tegenwoordig het bloed onder je nagels vandaan |:(

Beroerd Nederlands sprekende helpdesks, niet reageren op mailtjes, je als halve crimineel behandelen bij de zelfscan, enorme prijsverhogingen, onderbezetting, slecht getraind personeel etc etc en tot overmaat van ramp is dat godvergeten statiegeld apparaat ook nog eens stuk :(
pi_219429506
Ik hoorde dat pakketjes uit Azië belast gaan worden met ¤6 pakkettoeslag
Lijkt me een goede zet

Dat vreselijke consumentisme maakt lelijke mensen
pi_219429532
quote:
Ik las vandaag ergens op Facebook een boze, zeg maar gerust aggresieve klant die boos was dat zijn pakket gister niet was aangekomen. En dat nu het kind in tranen was omdat sinterklaas niet was geweest. Kut DHL, dit dat.

Bestel je pakket dan een week eerder, waarom moet dat perse een dag van te voren? Met de feestdagen weet je dat het langer duurt.

Enfin, daaronder reageerde ook een voormalig DHL punt, die zijn gestopt door dit soort aggresieve lui. Voor winkels die dit aanbieden is dit puur service, ze verdienen er inderdaad nog geen 50 cent aan.

Ik laat het gewoon bezorgen maar verwacht gewoon niet dat ik het morgen heb. Blijft gewoon kansloos dat hier alles zo snel bezorgd moet worden. In de rest van Europa is 4/5 dagen normaal.
  zaterdag 6 december 2025 @ 23:17:30 #43
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219429541
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:58 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
We leven hier in een democratie. Dus het is meer, dat de meerderheid een harde en egoïstische samenleving wil, dan dat die samenleving nou per ongeluk verhard en mensen zich daar daarom naar gaan gedragen.
Ik heb die stemronde even gemist joh
  zaterdag 6 december 2025 @ 23:24:50 #44
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219429570
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 23:06 schreef Kanaroe het volgende:
Ik hoorde dat pakketjes uit Azië belast gaan worden met ¤6 pakkettoeslag
Lijkt me een goede zet

Dat vreselijke consumentisme maakt lelijke mensen
Ik koop beslist niet veel en daar ben ik echt niet knapper door geworden. Het is natuurlijk wel balen dat als ik dan een keer wat nodig heb, ik gelijk m'n spaarvarken mag slachten
pi_219429595
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 23:24 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik koop beslist niet veel en daar ben ik echt niet knapper door geworden. Het is natuurlijk wel balen dat als ik dan een keer wat nodig heb, ik gelijk m'n spaarvarken mag slachten
Koop het in een fysieke winkel, liefst lokaal en niet uit verre landen
Zo doe ik het, want ik koop bestel ook wel eens wat

Scheelt je in dat geval minimaal 6 euro die je in je spaarvarken kunt houden toch?
  zaterdag 6 december 2025 @ 23:45:09 #46
287741 matspontius
pi_219429661
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:58 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Per ongeluk 🤣🤣 Enig idee wat er zich in de maatschappij afspeelt?
"Hoka Hey!"
  zaterdag 6 december 2025 @ 23:47:23 #47
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219429672
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 23:30 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Koop het in een fysieke winkel, liefst lokaal en niet uit verre landen
Zo doe ik het, want ik koop bestel ook wel eens wat

Scheelt je in dat geval minimaal 6 euro die je in je spaarvarken kunt houden toch?
Lokale electronica :') (om maar iets te noemen)
Het komt er dus op neer dat die winkel dan mijn aankoop in China gaat doen . Leuk voor de winkel en leuk voor de overheid (yeah! 2x belasting heffen) iets minder leuk voor mij
pi_219429684
quote:

Mensen met dergelijk gedrag hebben het intellect van een kiwi, dus die kunnen niet zelfstandig nadenken.
  zaterdag 6 december 2025 @ 23:56:08 #49
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_219429729
Blijf maar dicht achterlijk bedrijf
Want het wetboek ken ik ook
pi_219429730
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Het bedrijf neemt meer pakketten aan dan het kan verwerken, en dan zitten mensen zonder sinterklaaskadootjes op pakjesavond, en dan blijven ze ook nog eens niet langer open. De hufterigheid van de klanten is niet de enige.
Het is, laten we zeggen, vrij ruim van tevoren bekend wanneer het pakjesavond is.
Of je bestelt ruim op tijd of je gaat met je luie reet gewoon een paar weken voor 5 december zelf naar een winkel toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')