abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219445877
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 19:50 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Hoe ga je om met de klant met pakket nummer 501?
Komt u morgen maar terug hoor
- jij neemt dit pakket aan anders verbouw ik die hele tent hieroo
"Neem de volgende keer maar een snipperdag!"
pi_219446073
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 19:31 schreef vipergts het volgende:
Wat ik niet snap is waarom je zo'n groot pakketpunt wordt als je er niet de mensen voor hebt. Dan zeg je toch tegen postNL ik kan max 500 pakketten hebben de rest is jullie probleem.
Het klinkt niet langer als een pakketpunt: deze vrouw wilde een volwaardig opslagbedrijf beginnen terwijl ze daar de logistieke faciliteiten niet voor heeft.
pi_219446132
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 23:27 schreef Peppert het volgende:

[..]
Het klinkt niet langer als een pakketpunt: deze vrouw wilde een volwaardig opslagbedrijf beginnen terwijl ze daar de logistieke faciliteiten niet voor heeft.
Mevrouw had er al een shady webshop in allerlei prullaria en speelgoed (waarschijnlijk dropshipping) en dacht nog wat extra omzet te genereren met een mega pakketpunt. Maar dan zonder de gebruikelijke fatsoenlijke service te verlenen, die kaatst ze terug naar PostNL.

En dan nu schijnheilig verontwaardigd doen dat klanten van PostNL dat spuug- en spuugzat zijn. Beeld in de media is dus behoorlijk gekleurd.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219446221
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 december 2025 19:50 schreef RedShoe het volgende:
Stel idioten :{
Wat zijn dat in godsnaam voor mensen :')

En wat zit er voor levensbelangrijk iets in die pakketten :')
vuurwerk (tokkies)

Nog even door de EU en dan geen last meer van..
  dinsdag 9 december 2025 @ 08:52:49 #185
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219447133
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2025 22:35 schreef HSG het volgende:
Nederlanders. :N
De Generatie die is opgevoed zonder ooit 'Nee' te horen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219450995
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 19:50 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Hoe ga je om met de klant met pakket nummer 501?
Komt u morgen maar terug hoor
- jij neemt dit pakket aan anders verbouw ik die hele tent hieroo
Nee die klant die komt dan niet want die krijgt geen melding dat zijn pakket daar ligt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_219451011
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 23:27 schreef Peppert het volgende:

[..]
Daarom 2000 pakketten slaat echt nergens op.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_219451489
quote:
PostNL heeft zo'n marktaandeel dat ze er ook nog mee wegkomen. De torenhoge verzendkosten, de belabberde bezorging, de uitgebuite postbezorgers, de uitgeknepen pakketpunt houders... Beter om het te de-privatiseren en de inhalige top/aandeelhouders weg te houden.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 9 december 2025 @ 20:24:26 #189
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219451764
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 19:58 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Nou, ‘torenhoge’ verzendkosten vind ik wel meevallen, hoor. Of wilde je dat pakketjes voor één euro de deur uitgaan?

En als ik een postbedrijf kan kiezen, dan kies ik nog altijd honderd keer liever voor PostNL dan DHL of UPS. Vooral DHL propt je pakketten kapot, gooien ermee, etc. Wat dat betreft vind ik PostNL echt wel ruim bovenaan staan.

Ik heb ook niet heel vaak problemen met ze. Ja; er is wel eens een pakketje kwijtgeraakt of vertraagd maar niet zo vaak dat ik ze ‘moet’ afkraken. En bezorgers worden volgens mij wel zwaar genaaid (maar wel minder dan DHL/UPS denk ik) en daar mag best wat aan gedaan worden.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_219451848
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou, ‘torenhoge’ verzendkosten vind ik wel meevallen, hoor. Of wilde je dat pakketjes voor één euro de deur uitgaan?
Het gaat meer om de verdeling van de recette. Dat is allemaal niet zo eerlijk geregeld m.i.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')