"Neem de volgende keer maar een snipperdag!"quote:Op maandag 8 december 2025 19:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hoe ga je om met de klant met pakket nummer 501?
Komt u morgen maar terug hoor
- jij neemt dit pakket aan anders verbouw ik die hele tent hieroo
Het klinkt niet langer als een pakketpunt: deze vrouw wilde een volwaardig opslagbedrijf beginnen terwijl ze daar de logistieke faciliteiten niet voor heeft.quote:Op maandag 8 december 2025 19:31 schreef vipergts het volgende:
Wat ik niet snap is waarom je zo'n groot pakketpunt wordt als je er niet de mensen voor hebt. Dan zeg je toch tegen postNL ik kan max 500 pakketten hebben de rest is jullie probleem.
Mevrouw had er al een shady webshop in allerlei prullaria en speelgoed (waarschijnlijk dropshipping) en dacht nog wat extra omzet te genereren met een mega pakketpunt. Maar dan zonder de gebruikelijke fatsoenlijke service te verlenen, die kaatst ze terug naar PostNL.quote:Op maandag 8 december 2025 23:27 schreef Peppert het volgende:
[..]
Het klinkt niet langer als een pakketpunt: deze vrouw wilde een volwaardig opslagbedrijf beginnen terwijl ze daar de logistieke faciliteiten niet voor heeft.
vuurwerk (tokkies)quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:50 schreef RedShoe het volgende:
Stel idioten![]()
Wat zijn dat in godsnaam voor mensen![]()
En wat zit er voor levensbelangrijk iets in die pakketten
De Generatie die is opgevoed zonder ooit 'Nee' te horen.quote:
Nee die klant die komt dan niet want die krijgt geen melding dat zijn pakket daar ligt.quote:Op maandag 8 december 2025 19:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hoe ga je om met de klant met pakket nummer 501?
Komt u morgen maar terug hoor
- jij neemt dit pakket aan anders verbouw ik die hele tent hieroo
Daarom 2000 pakketten slaat echt nergens op.quote:Op maandag 8 december 2025 23:27 schreef Peppert het volgende:
[..]
Het klinkt niet langer als een pakketpunt: deze vrouw wilde een volwaardig opslagbedrijf beginnen terwijl ze daar de logistieke faciliteiten niet voor heeft.
quote:PostNL heeft zo'n marktaandeel dat ze er ook nog mee wegkomen. De torenhoge verzendkosten, de belabberde bezorging, de uitgebuite postbezorgers, de uitgeknepen pakketpunt houders... Beter om het te de-privatiseren en de inhalige top/aandeelhouders weg te houden.
Nou, ‘torenhoge’ verzendkosten vind ik wel meevallen, hoor. Of wilde je dat pakketjes voor één euro de deur uitgaan?quote:
Het gaat meer om de verdeling van de recette. Dat is allemaal niet zo eerlijk geregeld m.i.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou, ‘torenhoge’ verzendkosten vind ik wel meevallen, hoor. Of wilde je dat pakketjes voor één euro de deur uitgaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |