Ah, jij stemt altijd links?quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:17 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik heb die stemronde even gemist joh
Eerder achterlijke klanten. Sommige dan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:56 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Blijf maar dicht achterlijk bedrijf
Veel mensen die zich laten ophitsen door de sociale media en zo extreem mogelijk rechts stemmen omdat ze niet beter weten?quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:45 schreef matspontius het volgende:
[..]
Per ongeluk 🤣🤣 Enig idee wat er zich in de maatschappij afspeelt?
quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:48 schreef William_Papadin het volgende:
Stop gewoon met pakketpunt zijn. Probleem opgelost.
Dit.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:38 schreef hb64 het volgende:
De vergoeding die je krijgt verschilt per bezorgdienst. Denk aan 15 tot 45 cent per pakket.
Shein-jurkjes van 3 euro die er echt hadden moeten zijn voor een of ander feestje, dit weekend. Of zo.quote:
Daar zullen meer PVV- en FvD-stemmers bij zitten dan D66-stemmers inderdaadquote:Op zondag 7 december 2025 05:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
We weten allemaal welk volk dit doet.
Maar goed men stemde blijkbaar op d66.
Nee hoorquote:Op zondag 7 december 2025 00:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Eerder achterlijke klanten. Sommige dan.
inderdaad.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik las vandaag ergens op Facebook een boze, zeg maar gerust aggresieve klant die boos was dat zijn pakket gister niet was aangekomen. En dat nu het kind in tranen was omdat sinterklaas niet was geweest. Kut DHL, dit dat.
Bestel je pakket dan een week eerder, waarom moet dat perse een dag van te voren? Met de feestdagen weet je dat het langer duurt.
knip
Deze vrouw pakt daarvoor alle subsidies, ze werkt eigenlijk als een soort sociale dienst. Want van pakketjes alleen kun je niet leven.quote:
De inhoud brandt gegarandeerd goed en snel.quote:Op zondag 7 december 2025 09:11 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Ik hoop dat ze die Shein pakketjes in de fik steken.
Tja, hoe je het ook wendt of keert alles kost geld en er komt veel uit China.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Lokale electronica(om maar iets te noemen)
Het komt er dus op neer dat die winkel dan mijn aankoop in China gaat doen . Leuk voor de winkel en leuk voor de overheid (yeah! 2x belasting heffen) iets minder leuk voor mij
Aha, op die toer. We zijn er weer. Hele groepen als dom bestempelen omdat ze een andere mening hebben. Chapeau 🙏quote:Op zondag 7 december 2025 00:31 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Veel mensen die zich laten ophitsen door de sociale media en zo extreem mogelijk rechts stemmen omdat ze niet beter weten?
Terwijl die zelf zo dom is als het achtereinde van een varken. Maar het zelf niet door heeft.quote:Op zondag 7 december 2025 09:28 schreef matspontius het volgende:
[..]
Aha, op die toer. We zijn er weer. Hele groepen als dom bestempelen omdat ze een andere mening hebben. Chapeau 🙏
Ja. Als je een melding krijgt dat je het pakketje af mag halen en die bitch doet moeilijk als je daar keurig staat met afhaalcode, tja, logisch dat er dan mensen zijn die boos worden. Gewoon minder pakketjes aannemen als je het niet aankan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:43 schreef maily het volgende:
Al die pakketten moeten worden verwerkt, maar vaak is dat nog niet gebeurd als mensen het komen ophalen. "Mensen krijgen direct een melding zodra hun pakket hier is afgeleverd, maar het ligt dan waarschijnlijk nog op een rolcontainer. Bij een pakketpunt met 60 pakketjes, kan je die er gemakkelijk tussenuit halen, maar met zo’n grote toestroom kost dat tijd", legt Elenne uit.
Winkels zijn in mijn omgeving gestopt met DHL.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:08 schreef RedShoe het volgende:
Schijnt ook niet echt winstgevend te zijn die pakketpunten.
Het wordt tijd dat dat meer oplevert, zodat het beter geregeld kan worden. De grote bedrijven gooien er weer met de pet naar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |