SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Deurverkoper weet niet hoe hij een gesprek moet beginnen en begint daarom zodra de deur open gaat met de vraag:quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nee ik wil niet overstappen. Vast weer een cringy filmpje. Niet gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wil je overstappenquote:De telecomaanbieder is ernstig in verlegenheid gebracht door de beelden, waarop te zien is hoe de verkoper zich buitengewoon intimiderend opstelt. ,,Goeiedag, wil jij overstappen of niet?" vraagt de man dwingend. Als de bewoner in de lach schiet, slaat de sfeer direct om. ,,Broer, ik vraag jou een normale vraag, wil jij overstappen of niet? Waarom lach je? Wat is er met je? Wat denk je?"Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ja ik kon er best om lachen toen ik hem gisteren voorbij zag komen.quote:
Ja broer, moet je maar overstappenquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Facebook () wordt wel steeds erger. Ik krijg nu allerlei religieus getinte shit te zien.
een ai filmpje is altijd ai..quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht dat dat overstappen ai filmpje ai was
Nee dat was dus gewoon echtquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht dat dat overstappen ai filmpje ai was
misschien had ik het ook zo moeten aanpakken , had ik vast meer verkochtquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat was dus gewoon echt![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-klapperen~a2c3eebb/
Ik ben geweest.quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien had ik het ook zo moeten aanpakken , had ik vast meer verkocht
ohquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik al de hele week niet geloof ik
quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik al de hele week niet geloof ik
Heb het idee dat volgend jaar 80% AI is.quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Facebook () wordt wel steeds erger. Ik krijg nu allerlei religieus getinte shit te zien.
Hoe zo kan dat niet in Thailand??quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
ben nu aan het kijken naar prullenbakken. MOet er 1 in de badkamer want wc papier kan je niet doortrekken
en dan 1 voor de rest
Dunne afvoerbuizen, denk ik?quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe zo kan dat niet in Thailand??
ik heb een septic tank. dingen raken hier snel verstoptquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe zo kan dat niet in Thailand??
Oh okeequote:Op zaterdag 6 december 2025 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb een septic tank. dingen raken hier snel verstopt
Staat hier al een tijdje aan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Tijd voor een dutje op de bank. Licht kan bijna weer aan
Gelukkig maar dat een vrouw een afwas rek in elkaar kan zetten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
ikea review :
Received the correct product. Easy to assemble. Even a woman can assemble it herself. Just use a Phillips screwdriver.
Received the correct product. Easy to assemble. Even a woman can assemble it. Just use a Phillips screwdriver to assemble. Strong and durable. After using it for about 2 weeks.
voor dit afwasrekje
[ afbeelding ]
Oh, dat is wel handig, hoef je er geen buurman bij te halen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
ikea review :
Received the correct product. Easy to assemble. Even a woman can assemble it herself. Just use a Phillips screwdriver.
Received the correct product. Easy to assemble. Even a woman can assemble it. Just use a Phillips screwdriver to assemble. Strong and durable. After using it for about 2 weeks.
voor dit afwasrekje
[ afbeelding ]
Toch handig als je vaatwasser dat kan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat een vrouw een afwas rek in elkaar kan zetten.
Denk je dat je er eerst zelf even gaat proefslapen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
ik zie dat er beneden in de studio's eigenlijk geen ruimte is voor een kookplaatje en een magnetron. Waterkoker past wel maar dan denk ik dat ik alleen voor boven wat apperatuur koop
nee denk ik nietquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat je er eerst zelf even gaat proefslapen?
Zeker weten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch handig als je vaatwasser dat kan.
Alle kussens snuffelenquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat je er eerst zelf even gaat proefslapen?
Waarom zou dat raar zijn? Het is jouw huisje. Kun je een beetje kijken wat er allemaal nog niet in orde is als je daar wat langer bent.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee wat raar misschien. plus dan moet alles weer worden schoon gemaakt?
NL maat?quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
ja heb dus per bed 2 dikke kussens en 2 dunne kussens
50 keer 80quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
NL maat?
Niet van die flutkussentjes zoals vaak in Oostenrijk enzo.
Bijna klaar?quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
zo ziet het er vandaag uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja planning is volgende week ergens. ze beginnen nu ook met de tuin. Tussen de huizen in komt een rij met boompjesquote:
ja surat thani is de provincie.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:19 schreef Recce het volgende:
Zijn er verkiezingen of zo? Wat is Surat Freedom?
Misschien is dat de lokale PVV! En dat bord staat dan bij jouw huisje!quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja surat thani is de provincie.
We hadden recent lokale verkiezingen geloof ik. Heb geen idee waar dat bord ineens vandaan komt
ja is niet goed. wat moeten de thai nu van mij denkenquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is dat de lokale PVV! En dat bord staat dan bij jouw huisje!
Gaat best hard volgens mijquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja planning is volgende week ergens. ze beginnen nu ook met de tuin. Tussen de huizen in komt een rij met boompjes
Misschien hebben ze dat bord daar neergezet om te zeggen dat je op die partij moet stemmen als je geen buitenlanders wil. Zoals ze hier ook borden van de PVV bij moskeeën zetten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is niet goed. wat moeten de thai nu van mij denken
ja morgen maar dat bord weg halenquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat bord daar neergezet om te zeggen dat je op die partij moet stemmen als je geen buitenlanders wil. Zoals ze hier ook borden van de PVV bij moskeeën zetten.
Dat kun je juist hebben als je met mensen bent waarbij het contact niet zo heel veel betekent.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
gek is dat het. Ben ik vandaag bijna de hele dag met mensen geweest. Woensdag tot en met gisteren ook en voel mij toch weer alleen nu
hmmquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kun je juist hebben als je met mensen bent waarbij het contact niet zo heel veel betekent.
fotoquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:31 schreef AirwiN het volgende:
M'n kerstboom met Twinkly verlichting staat.
Waren die tijdelijk op het eiland?quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm![]()
ja op de bruiloft was het idd niet echt diep contact. Al waren de mensen waarmee ik er naar toe ging wel erg leuk dus hoop die nog een keer te zien
nee die wonen hier. 1 van de 2 heeft een management bureau voor het verhuren van woningen dus als de mijne klaar is laat ik het eerst door hem doen denk ik. Dus hem zie ik sowieso weer.quote:
Oh, dat is wel fijn. Hopelijk zie je via hem die anderen ook weer dan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die wonen hier. 1 van de 2 heeft een management bureau voor het verhuren van woningen dus als de mijne klaar is laat ik het eerst door hem doen denk ik. Dus hem zie ik sowieso weer.
Mja hoop de vriendenkring wat uit te kunnen breiden
ja zijn vriend was echt super aardig. De rest van de mensen op de bruiloft hoeft niet perse. Het zijn allemaal homo's en 1 ladyboy en samen is dat echt een te hysterische combinatie.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is wel fijn. Hopelijk zie je via hem die anderen ook weer dan.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn vriend was echt super aardig. De rest van de mensen op de bruiloft hoeft niet perse. Het zijn allemaal homo's en 1 ladyboy en samen is dat echt een te hysterische combinatie.
Iets teveel van het goede
met die ladyboy reden we gisteren ook terug. dacht dat ik gek werd. Gelukkig ging ze ergens anders op de boot zitten maar duurde niet lang voordat ik gegil hoorde.was ze weer een show aan het gevenquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:45 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is meer leuk voor af en toe een soort rampenfilm, lijkt me.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met die ladyboy reden we gisteren ook terug. dacht dat ik gek werd. Gelukkig ging ze ergens anders op de boot zitten maar duurde niet lang voordat ik gegil hoorde.was ze weer een show aan het geven
Oh. Dan gaan we boos zijn op zequote:Op zaterdag 6 december 2025 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes. maar ze hadden 4 dec eigenlijk klaar moeten zijn dus kleine vertraging
Sommige mensen willen graag aanwezig zijnquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met die ladyboy reden we gisteren ook terug. dacht dat ik gek werd. Gelukkig ging ze ergens anders op de boot zitten maar duurde niet lang voordat ik gegil hoorde.was ze weer een show aan het geven
quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten toch erg moe worden van zichzelf.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:54 schreef bitterbal het volgende:
plus ze zei dat ze zo zelfverzekerd was maar het leek er sterk op dat zij maar alvast zo overdreven deed als eerste zodat niemand anders haar nog belachelijk kon maken
Ik eet ook spruitjes.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:11 schreef Flory- het volgende:
Heb al honger![]()
We eten spruitjes en daar heb ik echt zin in
Kapsalon.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Je mag kiezen uit spruitjes en tuinbonen.
ja hoor, wat jij wilquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3.
Ik heb net een twee-euromunt gevonden op mijn bureau.Telt dat ook ergens voor mee?
Spruitjes met crčme fraiche en shoarmaquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:18 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Best lekker, mits goed klaargemaakt
Dat klinkt best oke.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Spruitjes met crčme fraiche en shoarma
Ik eet ook shoarma.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Doe jij ook al aan de 'kijk mij eens veel lopen' rage?quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Pas 12 km gelopen vandaag. Das ook niet veel.
Zoiets inderdaad. Je kunt er best leuke gerechten mee maken. Ik vond ze ook nooit lekker totdat mijn vriendin me iets met spruiten voorschotelde wat wel heel lekker was.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest ff schakelen wat AVG ook alweer is in deze contextquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:31 schreef Ama het volgende:
Spruitjes gewoon los als AVG vind ik echt heel matig.
Lolquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest ff schakelen wat AVG ook alweer is in deze context
Algemeen Verbod op Goorheid.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:31 schreef Ama het volgende:
Spruitjes gewoon los als AVG vind ik echt heel matig.
Er zijn grenzen.quote:
Hier de Belgische grens.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt een stukje verderop is de Duitse grens.
That's a wrap.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:50 schreef Ama het volgende:
@:wrapster Wij moeten ook nog opnieuw afspreken.Ik kan alleen volgend weekend niet.
Ja, dat is soms stomquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
Uch irritant als je niet gewoon iets kan afspreken met iemand.
Ze wilt de hele tijd aan een nepplant kauwen maar dat mag niet van mij en een plantenspuit geeft ook niet helemaal het gewenste resultaat.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat doet ze? of juist niet??
oei. Stoute katquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze wilt de hele tijd aan een nepplant kauwen maar dat mag niet van mij en een plantenspuit geeft ook niet helemaal het gewenste resultaat.
Hmm, zou dan de 20e of 21e worden maar weet niet of ik dan de standby dienst heb... Ik ga het checken en app je.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:50 schreef Ama het volgende:
@:wrapster Wij moeten ook nog opnieuw afspreken.Ik kan alleen volgend weekend niet.
Is goed!quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:04 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hmm, zou dan de 20e of 21e worden maar weet niet of ik dan de standby dienst heb... Ik ga het checken en app je.
Nein, jij wel?quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vanavond of morgen?
Nee, lekker rustig.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
en mijn zicht zal vergelijkbaar zijn met dat filmpjequote:
Laatste F1 race kijken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
WIDM en morgen F1.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:19 schreef Ama het volgende:
Nu maakt de koelkast ook een irritant geluid.
Nu Hedwig nogquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:22 schreef Ama het volgende:
Oh de koelkast is gelukkig gestopt met irritant doen.
Oh die.quote:
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
Ik wist wel wie het is. Waarom eigenlijk.
Ik doe mee aan de 'mijn tiran hond dwingt mij tot lopen' ragequote:Op zaterdag 6 december 2025 17:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Doe jij ook al aan de 'kijk mij eens veel lopen' rage?
Hij heeft bij PSV gewerktquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
Ik wist wel wie het is. Waarom eigenlijk.
Aah daarom weet ik het.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft bij PSV gewerkt![]()
Ik heb het vast afgelopen jaren ergens keer opgevangen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel tig jaar geleden, maar toch
quote:
Heb nog wel een ideequote:
Na een werkweek van 45 uur ben ik wel even klaar met werkenquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Heb nog wel een ideeDe brandweer zoekt hier nieuwe mensen, met als vacaturetekst:
Heb je teveel vrije tijd? Kom dan bij de vrijwillige brandweer! Het biedt de perfecte mix van midden in de nacht uit je bed gebeld worden, en steeds weer in een nieuwe crisis verzeild raken. Inclusief boek dat honderden apparaten en soorten gereedschap beschrijft. Zo hoef je je nooit meer af te vragen wat je met je vrije tijd moet!
Mietjequote:Op zaterdag 6 december 2025 19:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Na een werkweek van 45 uur ben ik wel even klaar met werken
Klinkt allemaal niet leuk.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen het is zaterdagavond. Ga wat doen!
Beroof een bank
Ga winkelen in een gesloten winkel
Ga verstoppertje of tikkertje spelen met de politie
Ga je ter pletter zuipen
Doe wat
Heb je toch iets te doenquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:26 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik zit te puzzelen met collega
quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Beroof een bank
Ga je ter pletter zuipen
Doe wat
Op dit moment voel ik mij ook zo...quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
Verveling is een teken van een ernstig beperkte geest.
En ze denken dat daar mensen op af gaan komen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Heb nog wel een ideeDe brandweer zoekt hier nieuwe mensen, met als vacaturetekst:
Heb je teveel vrije tijd? Kom dan bij de vrijwillige brandweer! Het biedt de perfecte mix van midden in de nacht uit je bed gebeld worden, en steeds weer in een nieuwe crisis verzeild raken. Inclusief boek dat honderden apparaten en soorten gereedschap beschrijft. Zo hoef je je nooit meer af te vragen wat je met je vrije tijd moet!
Waar kies jij voor??quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Beroof een bank
Ga je ter pletter zuipen
Doe wat
Uhm ik heb huisarrest gekregen van mijn tiran. Ik moet op de bank zitten naast hemquote:
Maar geen zin in?quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat ik van alles te doen heb
Nou ja, we hebben toch best een behoorlijk korps, dus blijkbaar werkt hetquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ze denken dat daar mensen op af gaan komen?
Ik sta te koken. En ga na het eten verder met m'n LEGOquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Beroof een bank
Ga je ter pletter zuipen
Doe wat
Zwitserland is een beetje ver fietsen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je aan het bouwen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik sta te koken. En ga na het eten verder met m'n LEGO
Al jouw suggesties ben ik te oud voor hoor
Hobby boven de navel zoeken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:28 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Op dit moment voel ik mij ook zo...
Soundwave nog steeds. Daar was ik aan begonnen en toen kwam er wat tussendoor. Maar wil 'm afmaken zodat het neergezet kan wordenquote:
Same samequote:
Welke ben jij aan het doen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Beroof een bank
Ga je ter pletter zuipen
Doe wat
Hoop dat ik me volgend jaar weer eens kan vervelen. Hectisch jaartje geweest.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
Elke keer als ik denk dat ik even niks kan doen komt er wel weer wat tussen.. enige keren dat ik me verveel zit ik ergens in een wachtkamer volgens mij.
Ik beroof een bank as we speakquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke ben jij aan het doen?
cool, cool.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik beroof een bank as we speak
Nee maar ze had ook aangegeven waarschijnlijk een tijdje offline te zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:02 schreef Recce het volgende:
Is er vandaag nog een update van @:cherrylips geweest?
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
Maar ik vermoed dat het nog steeds gebroken is.
Zou wel mooi zijn als botten gewoon vet snel kunnen herstellen.quote:
Gewoon wat houtlijm ertussen en klaar.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als botten gewoon vet snel kunnen herstellen.
Komen we erachter dat ze stiekem wolverine is.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als botten gewoon vet snel kunnen herstellen.
Niet in Australiëquote:
Ben je daar?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komen we erachter dat ze stiekem wolverine is.
[..]
Niet in Australië
Een tweezits of hoekbank?quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@Politiequote:Op zaterdag 6 december 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tweezitsquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een tweezits of hoekbank?
Was het maar zo'n feest.quote:
Dit is nog te doen.quote:De wedstrijd tussen Nederland en Japan begint om 22.00 uur Nederlandse tijd. Het is 19.00 uur in Nederland als Oranje aftrapt tegen Oekraīne, Zweden, Polen of Albanië. Het duel met Tunesië begint als het in Nederland 01.00 uur in de nacht is.
Verschrikkelijk ja, het geluid van feestende mensen die het naar hun zin hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah yes lekker middenin de nacht naar schreeuwende mensen en toeterende auto's luisteren.
Heerlijk. Kijk er naar uit.
Is een symptoom van totale zwakzinnigheid en onderworpenheid aan zinsbegoocheling en demagogie.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja, het geluid van feestende mensen die het naar hun zin hebben.
Zoek lekker zelf op.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Welke tijdstippen speelt Marokko
Achquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah yes lekker middenin de nacht naar schreeuwende mensen en toeterende auto's luisteren.
Ik ga toeterend door de straten als ONZE Sjiean het wk wintquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is een symptoom van totale zwakzinnigheid en onderworpenheid aan zinsbegoocheling en demagogie.
Dat is hier elke nacht.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Met ambar ben je al goed op wegquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nog even bedenken welk van mijn hobby 's ik andere mensen dood de strot duw en lekker veel overlast kan geven.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nog even bedenken welk van mijn hobby 's ik andere mensen dood de strot duw en lekker veel overlast kan geven.
Klopt. Zou leuker zijn als het op NPO1 wordt uitgezonden hoe schattig hij slaaptquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met ambar ben je al goed op weg
hopen dat we dan nog niet uitgestorven zijn als mensheidquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou die sjaal is wel klaar in 2030
Voor de wereld zou het een zegen zijnquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopen dat we dan nog niet uitgestorven zijn als mensheid
daarom zei ik het ook op die manier en niet op de manier of de wereld dan al is vergaanquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor de wereld zou het een zegen zijn
Kan zijn dat ik tegen die tijd al 726529 andere projecten begonnen en en niet afgemaakt hebquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopen dat we dan nog niet uitgestorven zijn als mensheid
Waar laat je dat allemaal dan?quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik tegen die tijd al 726529 andere projecten begonnen en en niet afgemaakt heb
Geloof ik wel eigenlijkquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Jaar met de meeste zon @:nattekat
je klinkt als mn collega, tig projecten met verschillende dingen en toch maar even 2 6000 stukjes puzzels gekochtquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik tegen die tijd al 726529 andere projecten begonnen en en niet afgemaakt heb
Oh gaafquote:Op zondag 7 december 2025 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
je klinkt als mn collega, tig projecten met verschillende dingen en toch maar even 2 6000 stukjes puzzels gekocht
ondertussen haakt ze, maakt ze armbandjes (met van die kraaltjes) en diamant paintings en kleuren (dat heeft vorige week opgepakt)quote:Op zondag 7 december 2025 00:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oh gaaf![]()
Dat deed ik vroeger echt graag.
bedstee? das wel ouderwetsquote:In de bedstee inmiddels, trusten @:mschol en meelezers
Echt goede seriequote:Op zondag 7 december 2025 00:05 schreef Flory- het volgende:
Begonnen met Down Cemetery Road, gave serie met Emma Thompson
Yes. Vandaag weer normale dag. Nu op de loopband. Ben geloof ik ruim een week niet geweestquote:Op zondag 7 december 2025 05:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij weer helemaal bijgekomen thuis?
Loopt het extra zwaar?quote:Op zondag 7 december 2025 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes. Vandaag weer normale dag. Nu op de loopband. Ben geloof ik ruim een week niet geweest
Maak je een foto ?quote:Op zondag 7 december 2025 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kijk wel al uit naar de curryworst straks.
Kerstmarkt?quote:Op zondag 7 december 2025 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kijk wel al uit naar de curryworst straks.
Techno feestje?quote:Op zondag 7 december 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel.
[..]
Volgens mij zijn ze daar in Berlijn niet zo van.
Jawel maar denk stuk minder sinds de aanslagenquote:Op zondag 7 december 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel.
[..]
Volgens mij zijn ze daar in Berlijn niet zo van.
Zijn kussens zo duur daar?quote:Op zondag 7 december 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
ik ben aan het schrappen op de lijst. werd te duur.
ze krijgen nog maar 1 kussen
nee maar alles bij elkaar werd het wat duurquote:Op zondag 7 december 2025 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn kussens zo duur daar?
Ik dacht even dat er een gat zat in de 5e rij.quote:Op zondag 7 december 2025 09:01 schreef bitterbal het volgende:
en de deuren zijn er nu ook
[ afbeelding ]
dat is kutquote:Op zondag 7 december 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
ik ben aan het schrappen op de lijst. werd te duur.
ze krijgen nog maar 1 kussen
ja dikkequote:Op zondag 7 december 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is kutbeter zijn het dan goeie kussens
Is wel zo handig.quote:
Maar wat zijn goede kussens? Want de ene persoon houdt van harde kussens terwijl de andere van zachte houdt.quote:Op zondag 7 december 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is kutbeter zijn het dan goeie kussens
Deur moet altijd zo open blijven staan.quote:
ja das ook niet goed te doen. Ik wil juist altijd dunne kussens en vrijwel overal waar ik slaap zijn het dikke/hoge kussensquote:Op zondag 7 december 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat zijn goede kussens? Want de ene persoon houdt van harde kussens terwijl de andere van zachte houdt.
Mijn nek houdt niet van dikke kussensquote:Op zondag 7 december 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook niet goed te doen. Ik wil juist altijd dunne kussens en vrijwel overal waar ik slaap zijn het dikke/hoge kussens
Als jij komt koop ik voor jou een ander kussenquote:Op zondag 7 december 2025 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn nek houdt niet van dikke kussens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |